ЕБҚЕ бар балалар
үшін
|
-Қарым-қатынас деңгейінде
сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту
-Көруінде кемістігі бар
балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика
түрінде жауап беруге жағдай жасау)
-Денсаулығын ескере
отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын
оқушы)
|
жасампаздық және
жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз -
Жасампаздық – бәрімізге
өнеге
- мақсат қоя білу және оған
қол жеткізу;
-өзгерістер мен жаңашылдыққа
дайын болу;
- иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен
қарау;
|
Сабақтың
басы
10
мин
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
сабақтың
соңы
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезені
Ой сергіту
жаттығуы.
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
әдісі.
Практикум
Мақсаты: Қолданушыға экран бетіндегі
суретті бояуға мүмкіндік беретін қосымша
құру.
Компоненттер:
Батырма
Холст
1-
тапсырма. «Суретті бояу»
қосымшасының дизайнын құру.

2-
тапсырма. Қосымша компоненттері
үшін әрекеттерді жобалау.
Қосымшаның пайдаланушы
тұрғысынан қалай жұмыс істейтінін түсіндіріңдер. Пайдаланушы
экранға жақындаса, не болады?
Қосымшада қандай
компоненттер бар? Көрінетін,
көрінбейтін
Түр: компоненттер
мобильді құрылғыда қалай
көрсетіледі?
Мультимедиа. Программада
қандай мультимедиалық файлдар
қолданылады?



Сабақты
бекіту:
Сабақты сұрақ қою арқылы
бекіту
Үйге тапсырма: 152 бет ой
бөлісейік
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады
топ
болып
сұрақтарға жауап
іздейді.
Әрқайсының өзіңізге тиесілі
балдарыңызды бақылап қойып оытрыңыздар.
Мұқият тыңдайды, талдайды,
ортаға ойларын салады
Cөздікпен
танысады.
Қосымшамен
танысады
Дискриптер:
-жұппен
орындау;
-қосымшаға мәтін
қосу;
-қосымшаға графика
қосу;
-жұппен тексеріп
бағалау;
Дискриптер:
-Мобильді құрылғыға Google
Play дүкенінен MIT AI2 Companion App программасын жүктеп,
орнатады;
|
Үш
шапалақ
Ауызша
мадақтау
-адал болу
керек;
5/балл
5/балл
|
Слайд оқулық
Қосымшамен
танысады,
Смартфон
Слайд
Интернет
желісі
https://appinventor.mit.edu/
смартфон
Слайд
|