Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды
ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту
арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау
ережені еске түсіру.
б).
Топтастыру.
|
Оқушылар мұғалімнің
нұсқауы бойынша екі топқа
бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ
сақтау.
-
Топ
басшысына бағыну.
-
Белсенді
болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
-
Уақыт
шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл
күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Тоқыма
жіп
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Сұрақтар:
1.Жазушының тарихи
тақырыпқа жазған шығармаларын
ата.
2. Б.Мұқайдың авторлық
тұжырымдамасы қандай?
|
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Мұғалім оқушыларды
топқа бөлу арқылы тапсырманы орындауын
қадағалайды.
|
ПОПС формуласы арқылы
шығарма кейіпкері Аяған Қуатовтың өмірлік құндылығын
бағалаңыз.
.
Дескриптор: Жалпы -
4 балл
|
11-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
|
Мұғалім оқушыларға
жұптық жұмыс ұсынады.
Қадағалайды.
|
Әр кейіпкердің
монологінен образды ашатын ойларды теріп, кейіпкерлер жүйесін
жинақтап, тура және жанама мінездеулерді жіктеп
жазады.
Кейіпкер
-Тура
мінездеу
-Жанама
мінездеу.
|
Дескриптор:
-Жұппен жұмыс
жасайды.
-Мінездеулерді жіктеп
жазады.
Жалпы - 6
балл
|
11-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|