Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11-сынып қазақ тілі ҚМЖ ЖБ
«Бекітілді»
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Қоғам қалай дамиды? Қоғамның қандай мүшесі болғың келеді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Мәтінді оқып, ондағы басты ойды анықтайды. |
Оқылым және айтылым. Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтағанда баланың оқылым және айтылым қабілеті дамиды. Себебі мәтіннің басты ойын жеткізгенде мазмұндап үйренеді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Мәтінді оқиды. - Мәтіндегі басты ойды анықтайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
2-тапсырма: Оқылым мәтіні бойынша мәліметтерді анықтайды. Өздері білетін мәліметтермен толықтырады. |
Мәтіннің қандай стильде жазылғанын, Мәтіндегі маңызды сөйлемді, Автор көзқарасын білдіретін сөйлемді және мәтіндегі терминдерді анықтайды. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Мәтінді оқиды. - Оқылым мәтіні бойынша мәліметтерді анықтайды. - Өздері білетін мәліметтермен толықтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
3-тапсырма: Екі пікірді салыстырады. Төмендегі кесте бойынша дәптерлеріне әр пікірге түсіндірме (комментарий) жазады. |
Ә.Нысанбаев пен Н.Ә. Назарбаевтың пікірлеріне түсіндірме жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Екі пікірді салыстырады. - Төмендегі кесте бойынша дәптерлеріне әр пікірге түсіндірме (комментарий) жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
3-бөлім. Қазіргі қоғам: көші-қон және зияткерлік миграция |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
.01 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Көші-қон – әлеуметтік құбылыс |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; 11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру. 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
Сабақтың мақсаты: |
Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазады, өзіндік тұжырым жасайды. |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Қоғамдық қатынастардың түрлері туралы не түсіндіңдер? Қоғамның даму жолы қалай жүзеге асады? Экономикалық қажеттіліктер мен рухани қажеттіліктер туралы қандай ой түйдіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Грамматикалық материалдағы негізгі ойды үш сөйлемге сыйдырып, жинақы мәтін жазады. |
Сөзталас жайлы жазылған граматикалық материалды 3 сөйлеммен түсіндіріп жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Грамматикалық материалды оқиды. - Ол жердегі негізгі ойды 3 сөйлемннен тұратын жинақы мәтін ретінде жазады. |
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
2-тапсырма: Мәтінді түрлі интонациямен рөлдерге бөліп оқиды. Екі мәтіннің айырмашылықтарын айқындайды. |
Оқушылар рөлге кіріп, әр-түрлі интонацияда мәтінді оқиды. Мәтіндерді салыстырып, айырмашылығын табады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Мәтінді түрлі интонациямен оқиды. - Екі мәтіннің айырмашылықтарын айқындайды. |
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
3-тапсырма. Әуен, әуез, реңк, қарқын, кідірісті мәнеріне сай қолданып, өлеңді мәнерлеп оқиды. |
Оқылым. Қазыбек бидің толғауын мәнерлеп оқиды. Тапсырманы орындау барысында оқушының оқылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. - Өлеңді мәнерлеп оқиды. - Әр-түрлі мәнерге сай қолданады. |
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
3-бөлім. Қазіргі қоғам: көші-қон және зияткерлік миграция |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
0.01 |
Сыныбы: 11Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зияткерлік миграция: пайдасы мен қаупі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.1.1 - әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдайды, негізгі үрдістерді анықтайды; |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Миграция туралы не білесіңдер? Миграцияның қандай түрлері бар? Оның маңызы туралы не білесіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Мәтінді терминдерге мән беріп оқиды. Оқылым мәтінінен алынған тіркестердің мағынасына жақын келетін тұрақты тіркестер тауып жазады. |
Оқылым және жазылым. Тапсырманы орындау барысында оқушының оқылым және жазылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. - Мәтінді терминдерге мән беріп оқиды. - Тұрақты тіркестер тауып жазады. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
2-тапсырма: 5 топқа бөлініп, шешендік сөздердің әр түріне анықтама береді. Мысал келтіреді. |
Шешендік сөздердің тақырыптық-мазмұндық топтарына бөліп, анықтама береді. Мысал келтіреді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -5 топқа бөлінеді. - Шешендік сөздердің әр түріне анықтама береді. - Мысал келтіреді |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
3-тапсырма. Қазыбек бидің айтқанын нақышымен мәнерлеп айтады. Интонация ағымын байқап, сөзді үдетуді қай тұста қолданатынын анықтайды. |
Өлең жолдарынан интонацияның құрамдас бөлімдерін табады. Үдемелікті шартты белгілермен көрсетеді. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Өлеңді мәнерлеп оқиды. - Интонацияның құрамдас бөлімдерін табады. - Үдемелікті шартты белгілермен көрсетеді. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
3-бөлім. Қазіргі қоғам: көші-қон және зияткерлік миграция |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зияткерлік миграция: пайдасы мен қаупі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау; 11.3.6.1 - жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау). |
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырады және сыни тұрғыда бағалайды. |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Зияткерлік миграция дегеніміз не? Қазақстандағ ы зияткерлік миграцияға қандай мысал келтіре аласыңдар? Халықаралық акалемиялық ұтқырлық бағдарламасы жайлы не білесіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
1-тапсырма: Берілген сөздерінің мәнін түсіндірме сөздік арқылы анықтайды. Мәтін мазмұнын жинақтайтын қорытынды жазады. |
Ізденіс жұмыстары арқылы есте сақтау қабілеті жақсарады. Мәтінге қорытынды жазу арқылы оқушының жазылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Сөздерінің мәнін түсіндірме сөздік арқылы анықтайды. -Мәтінге қорытынды жазады. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма: «Қоғамдық ұйымдар құрудың маңызы" тақырыбына талдау мақаласын жазады. |
Жазылым. Берілген тақырыпты талдап, мақала жазу барысында оқушының жазылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Мәтінді оқиды. - Оқыған мәтінді қорытындылап, берілген тақырыпқа мақала жазады. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
3-тапсырма. Мысал ретінде бір университеттің «Халықаралық академиялық ұтқырлық» бағдар- ламасы аясында шетелде білім алушы студенттер санының диагностикасы беріледі. Диагностика бойынша шағын мәтін жазады. |
Диагностикаға қарап, оны тұжырымдайды. Сол бойынша шағын мәтін жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Диагностикаға қарап, оны тұжырымдайды. - Диагностика бойынша шағын мәтін жазады. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
3-бөлім. Қазіргі қоғам: көші-қон және зияткерлік миграция |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
09.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.5.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларға ықпал ете білу, шешен сөйлеу; 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
Сабақтың мақсаты: |
коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында дұрыс сөйлейді, тыңдаушыларға ықпал ете біледі, шешен сөйлейді. |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
5 миллиондай қазақтың тарыдай шашырауы дегенді қалай түсінесіңдер? Әлем қазақтарының құрылтайын өткізудің мәні неде? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
1-тапсырма: Мәтінмен мұқият танысады. Екі топқа бөлініп, бір-біріңе 3 сұрақтан дайындайды. Жауаптарды талқылайды. |
Айтылым. Екі топ бір-біріне сұрақ қойып, жауап беру арқылы айтылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мәтінмен мұқият танысады. - Екі топқа бөлініп, бір-біріңе 3 сұрақтан дайындайды. - Жауаптарды талқылайды. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма: «Блиц турнир» ойыны. Сұрақтарға жылдам жауап беріп жарысады. |
12 сұраққа жылдам жауап беріп, өзінің жылдам әрі дұрыс жауап беру дағдысын дамытады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Берілген тақырыпты жақсылап меңгереді. - «Блиц турнир» жүргізеді. |
11-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
3-тапсырма. «Шешен және шешендік сөздер» тақырыбына аргументативтік эссе жазады. |
Жазылым. Берілген тақырыпқа қысқа эссе жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Берілген тақырыпқа қысқа эссе жазады. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
4-бөлім: Әлемді өзгерткен өнертабыстар |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
0.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу; |
Сабақтың мақсаты: |
мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды. |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Гиннестің рекордтар кітабына енген қазақстандық қандай рекордшыларды бар? Рекордшы Марат Жыланбаевтың өнері туралы не білесіңдер? Ыстық ауа райында жүгірудің қандай ерекшеліктері бар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
1-тапсырма: Оқылым мәтініне тезистік жоспар құрастырады. Мәтіннен факті мен көзқарастарды анықтайды. Кесте толтырады. |
Мәтінді оқып,соның негізінде жоспар құрады. Фактілер мен көзқарастарға негізделген кесте толтырады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Оқылым мәтініне тезистік жоспар құрастырады. - Мәтіннен факті мен көзқарастарды анықтайды. - Кесте толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма: Мәтінге рецензия жазады. Мәтіннің бастапқы 2 сөйлеміне синтаксистік талдау жасайды. |
Жазылым. Мәтінді толықтай түсініп, рецензия жазады және алғашқы 2 сөйлемін синтактистік талдау жасайды. Тапсырманы орындау барысында оқушының жазылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Мәтінге рецензия жазады. - Мәтіннің бастапқы 2 сөйлеміне синтаксистік талдау жасайды. |
ДК, Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
3-тапсырма. Берілген мәтінге 5 сөйлемнен тұратын аннотация жазады. |
Жазылым. Мәтінді мұқият оқып, аннотация жазады. Тапсырманы орындау барысында оқушының жазылым қабілеті дамиды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мәтінді мұқият оқиды. - Берілген мәтінге 5 сөйлемнен тұратын аннотация жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
4-бөлім: Әлемді өзгерткен өнертабыстар |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
0.01 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемді өзгерткен ұлы жаңалықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе) |
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе). |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Қазіргі заманда шыққан қандай өнертабыстарды білесіңдер? Александриялық ғалым Геронның және Шотланд инженері және өнертапқышы Джеймс Уаттың буқозғалт- қышы туралы не білесіңдер? Роберт Годдардтың өнертабысы қандай? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Мәтінді оқиды. Қандай стильде жазылғанын анықтайды. Ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, сыни пікір жазады. |
Оқылым және жазылым. Мәтін оқып, жазылу стильін анықтайды. Ғылыми стильдің ерекшеліктеріне сыни пікір жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым және жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Мәтінді оқиды. - Қандай стильде жазылғанын анықтайды. - Ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, сыни пікір жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма: Мәтінге тақырып қойып, негізгі ойды анықтайды. Төле бидің шешендігіне қатысты ойларын жинақтайды. |
Берілген мәтінді оқып, мәтінге ат кояды. Бақ пен байлық туралы өз ойларын жазады. Төле би шешендігіне қатысты тұжырым жасайды. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Мәтінді оқиды. -Мәтінге тақырып қояды. -Негізгі ойды анықтайды. - Бақ пен байлық туралы өз ойларын жазады. - Төле бидің шешендігіне қатысты ойларын жинақтайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
|
3-тапсырма. Берілген мәтіндегі ойды көркемдеп тұрған сөздерді анықтайды. Оқылым мәтінін негізге алып, ары қарай өз ойларыңмен жалғастырады. |
Жазылым. Мәтіннен ойды көркемдеп тұрған сөздерді анықтайды. Әрі мәтінді өз ойларымен жалғастырады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Мәтінді оқиды. -Негізгі ойды көркемдеп тұрған сөздерді анықтайды. - Оқылым мәтінін негізге алып, ары қарай өз ойларыңмен жалғастырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
4-бөлім: Әлемді өзгерткен өнертабыстар |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
09.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемді таңғалдырған өнертапқыш балалар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі рецензияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе) |
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе) |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Қазір қолданылып жүрген электр шамының тарихын білесіңдер ме? Су асты құралдарын жасаудағы ғылым жетістіктері, сүңгуір алып кемелер туралы не білесіңдер? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Мәтінді түсініп оқып, ондағы кірме сөздерді табады. |
Айтылым. Мәтіннен кірме сөздерді тауып, талдайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. -Мәтінді оқиды. -Кірме сөздерді табады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма: Оқылым мақсатында берілген ғылыми мәтінді таза ғылыми стильге айналдырып жазады. Ең үздік жұмысты анықтайды. |
Жазылым. Ғылыми мәтінді таза ғылыми стильге айналдырып жазады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл. - Мәтінді оқиды. -Ғылыми мәтінді таза ғылыми стильге айналдырып жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
4-бөлім: Әлемді өзгерткен өнертабыстар |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
0.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемді таңғалдырған өнертапқыш балалар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.5.1 - мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе) |
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе). |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
|
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Алғашқы өнертабыстар қай елдерден бастау алды? Томас Алва Эдисонның өнертабысы қоғамға, жұмыс күшінің өнімділігіне қалай әсер етті? Қандай салалардың дамуына өнертабыстардың пайдасы болды? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма. Мәтінді оқып, жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасайды. Оқылым мәтіні бойынша менталды картаны толтырады. |
Мәтіннің жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасайды. Мәтіннің тақырыбын қояды, стилін, мақсатын көзделген аудиториясын анықтайды. Мазмұнын талдайды. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Мәтінді оқиды. -Жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасайды. - Оқылым мәтіні бойынша менталды картаны толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
2-тапсырма. Берілген тақырыптардың ішінен қалаған біреуі бойынша кіріспе сөз жазады. |
Оқушылар сөз басында, яғни кіріспеде қолдануға болатын қандай ұтымды әдіс-тәсілдерді Бар екенін үйренеді. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Берілген тақырыптардың ішінен қалаған біреуі бойынша кіріспе сөз жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
3-тапсырма: Мәтіндегі басты тірек сөздерді табады. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Мәтінге басқа тақырып таңдайды. |
Мәтінді оқып, мәтінмен жұмыс жасайды. Басқа тақырып қояды. Негізгі ойды анықтайды және тірек сөздерді табады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Мәтінге оқиыд. - Мәтіндегі басты тірек сөздерді табады. - Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
4-бөлім: Әлемді өзгерткен өнертабыстар |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
0.01 |
Сыныбы: 11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.1.1 - мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу; 11.2.3.1 - таза ғылыми стильдегі рецензияның құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе, аргументативті эссе) |
Сабақтың мақсаты: |
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе, аргументативті эссе). |
Құндылықтарға баулу: |
Заң және тәртіп өз ойларын, эмоциясын және мінез-құлқын бақылау |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
Париждегі Бүкіләлемдік көрмеде қандай жаңалықтар болды? Парижде болған Бүкіләлемдік көрменің елімізге байланысы бар ма? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма: Берілген даналық сөздерді оқиды. Деңгейлік тапсырманы орындайды. |
Даналық сөздерді оқып, бірінші және екінші деңгейдегі тапсырмаларды орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Берілген даналық сөздерді оқиды. - Деңгейлік тапсырманы орындайды. |
ДК Оқулық |
|
2-тапсырма: Берілген толғау мәтінінің негізгі ойын анықтайды. Мәтінге қорытынды жазады. Толғау мазмұнына сай тақырыбын қояды. Мәтінде кездескен кейбір сөздердің мәнін сөздіктер арқылы анықтайды. |
Толғау мәтінін оқиды. Тақырыбын қояды. Түсінбеген сөздерін сөздік арқылы іздейді. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл. - Берілген толғау мәтінінің негізгі ойын анықтайды. - Мәтінге қорытынды жазады. - Толғау мазмұнына сай тақырыбын қояды. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
|
3-тапсырма: Мәтінді оқып, құрал атауларына мән береді. Мәтіннен көнерген сөздерді теріп жазып, оларға лексикалық талдау жасайды. |
Оқылым және жазылым. Мәтінді оқып, құрал атауларын табады. Көнерген сөздерді теріп жазады және оларға лексикалық талдау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым және жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы-3 балл. - Мәтінді оқып, құрал атауларына мән береді. - Мәтіннен көнерген сөздерді теріп жазады. - Оларға лексикалық талдау жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|

