Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
11 сынып Құқық негіздері ҚМЖ 2-тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
10 сынып
ІІ оқу тоқсаны
Құқық негіздері
Қазақстан Республикасы
Оқу- ағарту министрінің
2022 жылғы 27 тамыздағы
№ 382 бұйрығына сәйкес
ҚМЖ ҮЛГІСІ
Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагогмәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқуағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.
Бөлім: |
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
|
|
Бөлім: |
Сот жүйесі |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Сот жүйесі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.4.1 - сот жүйесі элементтерін анықтау және оны графикалық түрде көрсету; |
Сабақтың мақсаты |
сот және оның құрылымы, соттың тәуелсіздігі жайлы түсіндіру; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезеңі Ой салу 1.«Конституциялық Кеңестің актілері», сызба құрастыру. 2. Конституциялық Кеңестің ұйымдастырылуы мен қызметінің негізгі қағидалары. Сабақтың тақырыббы мен оқу мақсаттары хабарланады |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мұғалімнің кері байланысы |
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы |
«Ортадағы қаламсап»-мәтінмен жұмыс 1. Сот билігі түсінігі, маңызы мен міндеттері. 2. Қазақстан Республикасының сот жүйесі. 3.Соттардың алдында тұрған
міндеттерді жүзеге асыруда сот төрелігі конституциялық
қағидаттарының мағынасы. Сот билігі 1995 жылғы ҚР Конституциясы бойынша заң шығару және атқарушылық биліктен бөлінген және мемлекеттік биліктің дербес тармағын білдіреді. Сот төрелігінің мақсаты - аталған барлық істер бойынша әділ, заңды сот талқылауын қамтамасыз ету. Сот төрелігінің міндеттері: соттардың қылмыстық, азаматтық, әкімшілік істерді жан жақты, толық және объективті шешуі; азаматтардың сот арқылы қорғану құқығын жүзеге асыру; заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайту; құқыққа деген кұрметтілік қатынасын қалыптастыру; құқық бұзушылықтарды ескерту. 1-тапсырма «Попс формуласы»: Қазақстан Республикасында сот билiгi тұрақты судьялар, сондай-ақ заңда көзделген жағдайларда және тәртiппен қылмыстық сот iсiн жүргiзуге тартылған алқа заседательдерi арқылы соттарға ғана тиесiлi. 1-қадам: «Менің ойымша...» 2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...» 3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» 4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма Мақал-мәтелді жалғастыр... 1.Аталыдан би қойсаң, адаспас жол мен жобадан. 2.Әділ патшаның елін жау араламайды. ..... /Әділ бидің елін дау араламайды/ 3.Әйелсіз болса үй оңбас. ............ /Әділсіз болса би оңбас/ 4. ...................., би түсетін үй бол. / Би болмасаң болма/ 5. Жігіт жаманы жауға алдырады, .... / Би жаманы дауға алдырады/ Суретпен жұмыс: "Мынау кім және оның рөлі қандай?" Экранға үш сурет қойылады, әр студент бір суретті таңдап, суреттегі кейіпкер туралы сипаттама береді.
Сұрақтарға жауап беру: 1.Соттың мақсаты мен міндеті қандай? 2.Соттардың тәуелсіздігі дегенді қалай түсінесіңдер? ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. |
Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытынды ларын сынып алдында қорғайды.
Мақал-мәтелдер, суреттер және сұрақтардың көмегімен жаңа сабақты бекіту
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
«Попс формуласы»: ҚБ парағы |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма 1.Сот төрелігінің конституциялық қағидаларын сипаттаңыз. 2. «Қазақстан Республикасының сот жүйесi», сызба құрастыру. Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Бөлім: |
Сот жүйесі |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Сот жүйесі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.4.1 - сот жүйесі элементтерін анықтау және оны графикалық түрде көрсету; |
Сабақтың мақсаты |
сот жүйесі элементтерін анықтау және оны графикалық түрде көрсету; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қызығушылықты ояту кезеңі. Қазақстан Республикасының сот жүйесі туралы не білесіз? Сот жүйесі қандай қағидаларға негізделу керек? Сұрақтар арқылы оқушы пікірі тыңдалады. Бейнесюжетке талдау жасау. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері түсіндіріледі. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Мұғалімнің кері байланысы |
Тақырыптық суреттер https://www.youtube.com/watch?v=dx1Hp8cSBrc |
Сабақтың ортасы |
«Сот билігі және сот жүйесі» мәтінін жазбаша аударады. 1-тапсырма
“3 таяқша”
әдісі ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма Рөлдік ойын Тапсырма-1 / сот жүйесі элементтерін талдап, нақты мысал келтіріңіз Айыпталушы өзінің кінәсіздігін дәлелдеуге міндетті емес; Ешкім өзіне-өзі, жұбайына (зайыбына) және заңмен белгіленген шектегі жақын туыстарына қарсы айғақ беруге міндетті емес. Діни қызметшілер өздеріне сеніп сырын ашқандарға қарсы куә болуға міндетті емес; Адамның кінәлі екендігі жөніндегі кез келген күдік айыпталушының пайдасына қарастырылады; ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытынды ларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма лық құқығының институттары Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Бөлім: |
Сот жүйесі |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
Мұғалімнің кері байланысы |
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытынды ларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма лық құқығының институттары Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Бөлім: |
Сот жүйесі |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
Мұғалімнің кері байланысы |
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытынды ларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма лық құқығының институттары Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Бөлім: |
Сот жүйесі |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып: саны: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
Мұғалімнің кері байланысы |
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі. 2-тапсырма ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытынды ларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма лық құқығының институттары Кері байланыс Мен оны қолданып көремін...... Қызықты болды..... Мені таңғалдырды.... Қиын болғаны.... Сабақтан өмірге алғаным...... Мен мына тапсырманы орындадым..... Менің қосарым..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |