|
Мектеп |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
10 |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды буллингтің түрлері, салдары және одан қорғану жолдарымен таныстыру, өзін-өзі қорғау дағдыларын қалыптастыру, төзімділік пен өзара құрметтілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты: |
Оқушыларды төтенше жағдайларда қолданылатын нөмірлермен таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру және дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Дәйексөз |
ШЫҒАРМАШЫЛ БАЛА – ОЙЛЫ БАЛА |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, сабақтың мақсатын қысқаша түсіндіру, эмоционалдық жағдайды реттеу («Бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Бұл әрқайсымызға қатысты»). Сұрақтар арқылы белсендіру: «Буллинг деген не? Онымен қайда кездестіңіздер? Оның қаупі неде?».
|
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларымен бөліседі.
|
Презентация
|
|
Ортасы |
Буллинг түрлерін талдау:
Видео талдау және дискуссия Буллинг туралы қысқа видео көрсетіледі (2-3 мин). Оқушыларға сұрақтарға жауап беру сұралады: «Қаһарман неге зорлыққа ұшырады? Ол қалай әрекет етті? Сіз болсаңыз не істер едіңіз?». Рөлдік ойындар:
«Қорғану стратегиялары»
|
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
Әр пікір тыңдалып, талқыланады.
Топпен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін талқылап, постер немесе ереже жазады.
Өз жұмыстарын таныстырып, басқа топтардың идеяларын тыңдайды. |
Қағаз, қалам, флипчарт Оқулықтар, кітаптар, мақалалар |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сұрақтар қою: «Төтенше жағдай деген не? Ол қандай жағдайларда болады? Төтенше нөмірлерді білесіз бе?».
Төтенше нөмірлердің маңыздылығы
Оқушыларға төтенше жағдайларды сипаттайтын карточкалар беру (мысалы, үйде өрт шықты, көшеде адам жарақат алды). Олардан осы жағдайларда қай нөмірге хабарлау керектігін анықтау. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
|
Презентация |
|
Соңы |
Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз? Қандай эмоцияларды сезіндіңіз?».
Мұғалім сабақты қорытындылап, негізгі ережелерді қайталап өтеді. Оқушыларға сұрақтар қойып, олардың түсінгенін тексереді.
«Қауіпсіздік ережелерін әрдайым есте сақтап жүрейік!» деген кеңес береді. |
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды және оның маңыздылығын түсінеді. |
Оқушыларға арналған сұрақтар мен тапсырмалар |
Презентацияға сілтеме
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11-сынып:«Жедел қызмет нөмерлері», ҚМЖ, қауіпсіздік сабағы, тәрбие сағаты, сынып сағаты
11-сынып:«Жедел қызмет нөмерлері», ҚМЖ, қауіпсіздік сабағы, тәрбие сағаты, сынып сағаты
|
Мектеп |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
10 |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 21-САБАҚ |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларды буллингтің түрлері, салдары және одан қорғану жолдарымен таныстыру, өзін-өзі қорғау дағдыларын қалыптастыру, төзімділік пен өзара құрметтілікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты: |
Оқушыларды төтенше жағдайларда қолданылатын нөмірлермен таныстыру, олардың маңыздылығын түсіндіру және дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Дәйексөз |
ШЫҒАРМАШЫЛ БАЛА – ОЙЛЫ БАЛА |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, сабақтың мақсатын қысқаша түсіндіру, эмоционалдық жағдайды реттеу («Бүгін біз өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Бұл әрқайсымызға қатысты»). Сұрақтар арқылы белсендіру: «Буллинг деген не? Онымен қайда кездестіңіздер? Оның қаупі неде?».
|
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларымен бөліседі.
|
Презентация
|
|
Ортасы |
Буллинг түрлерін талдау:
Видео талдау және дискуссия Буллинг туралы қысқа видео көрсетіледі (2-3 мин). Оқушыларға сұрақтарға жауап беру сұралады: «Қаһарман неге зорлыққа ұшырады? Ол қалай әрекет етті? Сіз болсаңыз не істер едіңіз?». Рөлдік ойындар:
«Қорғану стратегиялары»
|
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
Әр пікір тыңдалып, талқыланады.
Топпен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін талқылап, постер немесе ереже жазады.
Өз жұмыстарын таныстырып, басқа топтардың идеяларын тыңдайды. |
Қағаз, қалам, флипчарт Оқулықтар, кітаптар, мақалалар |
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сұрақтар қою: «Төтенше жағдай деген не? Ол қандай жағдайларда болады? Төтенше нөмірлерді білесіз бе?».
Төтенше нөмірлердің маңыздылығы
Оқушыларға төтенше жағдайларды сипаттайтын карточкалар беру (мысалы, үйде өрт шықты, көшеде адам жарақат алды). Олардан осы жағдайларда қай нөмірге хабарлау керектігін анықтау. |
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы тақырыпты тереңірек түсінуге тырысады.
|
Презентация |
|
Соңы |
Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз? Қандай эмоцияларды сезіндіңіз?».
Мұғалім сабақты қорытындылап, негізгі ережелерді қайталап өтеді. Оқушыларға сұрақтар қойып, олардың түсінгенін тексереді.
«Қауіпсіздік ережелерін әрдайым есте сақтап жүрейік!» деген кеңес береді. |
Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды және оның маңыздылығын түсінеді. |
Оқушыларға арналған сұрақтар мен тапсырмалар |
Презентацияға сілтеме
шағым қалдыра аласыз
















