Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, сабақтың мақсатын қысқаша түсіндіру, эмоционалдық жағдайды реттеу («Бүгін біз
өте маңызды тақырыпты талқылаймыз. Бұл әрқайсымызға қатысты»).
Сұрақтар арқылы белсендіру: «Буллинг деген не? Онымен қайда кездестіңіздер? Оның қаупі
неде?».
|
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді,
өз ойларымен
бөліседі.
|
Презентация

|
Ортасы
|
Буллинг
түрлерін
талдау:
-
Оқушыларды топтарға бөліп, әр түрлі буллинг жағдайларын (мысалдармен) стикерлерге жазу. Әр топ
өз жауаптарын флипчартта орналастырады. Мұғалім әрбір түрді (физикалық, вербалды, әлеуметтік, кибербуллинг) түсіндіреді.
Видео талдау және
дискуссия Буллинг туралы қысқа видео көрсетіледі
(2-3 мин). Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
сұралады: «Қаһарман неге
зорлыққа ұшырады? Ол қалай әрекет етті? Сіз болсаңыз не істер
едіңіз?».
Рөлдік
ойындар:
«Қорғану
стратегиялары»
|
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы
тақырыпты тереңірек түсінуге
тырысады.
Әр пікір тыңдалып,
талқыланады.
Топпен жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін
талқылап, постер немесе ереже
жазады.
Өз жұмыстарын таныстырып, басқа топтардың
идеяларын тыңдайды.
|
Қағаз, қалам,
флипчарт
Оқулықтар, кітаптар,
мақалалар
|
Қауіпсіздік
сабағы
|
Сұрақтар қою: «Төтенше жағдай
деген не? Ол қандай жағдайларда болады? Төтенше нөмірлерді білесіз
бе?».
-
Презентация арқылы төтенше
нөмірлердің тізімін көрсету (101 – өрт, 102 – полиция, 103 – жедел
жәрдем, 104 – газ қызметі).
Төтенше нөмірлердің
маңыздылығы
-
Әрбір нөмірдің мақсатын
қысқаша түсіндіру (мысалы, 101 – өрт кезінде, 102 – қылмыстық
жағдайларда, 103 – денсаулыққа қауіп төнгенде, 104 – газ ағып
кеткенде).
-
Төтенше нөмірлерді қашан және
қалай пайдалану керектігін түсіндіру (мысалы, шалама шақырудан
аулақ болу, дәл мекен-жайды
айту).
Оқушыларға төтенше жағдайларды
сипаттайтын карточкалар беру (мысалы, үйде өрт шықты, көшеде адам
жарақат алды). Олардан осы
жағдайларда қай нөмірге хабарлау керектігін
анықтау.
|
Оқушылар тыңдайды, сұрақтар мен пікірлер арқылы
тақырыпты тереңірек түсінуге
тырысады.
|

Презентация
|
Соңы
|
Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан не
үйрендіңіз? Қандай эмоцияларды сезіндіңіз?».
Мұғалім
сабақты қорытындылап, негізгі ережелерді қайталап
өтеді.
Оқушыларға
сұрақтар қойып, олардың түсінгенін
тексереді.
«Қауіпсіздік ережелерін әрдайым есте сақтап
жүрейік!» деген кеңес
береді.
|

Оқушылар мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды
және оның маңыздылығын
түсінеді.
|
Оқушыларға арналған сұрақтар мен
тапсырмалар
|