Басы
10
мин
|
І.
Психологиялық дайындық
Қал
қалай?
– Осылай!
(Бас бармағын көтереді).
Жүріс
қалай? – Осылай! (Алақанда екі саусақпен
«адымдайдыы»).
Жүгіріс ше? Осылай! (Қолдарын шынтағынан бүгіп, жүгіргендегідей
етіп қозғалтады).
Түнгі ұйқы?– Осылай! (Қолдарын бетінің астына салып,
бастарын
түсіреді).Аласың ба?
-Осылай!
(Қолдарымен қармайтын əрекеттер жасайды).
Бергенде ше? Осылай! (Қолдарымен бір затты беріп тұрғандай
қозғалтады).
Ойын қалай? Осылай! (Езулерін ауаға толтырып, оларды алақандарымен
ұрады).
Ұрысқанда? – Осылай! (Саусағымен көршісін
қорқытады)
ІІ.Өткен сабақты бекіту.
Өрнекті
ықшамда. Олардың мәнін тап. Мұндағы , a=3, b=2, x=
4.
(a+b)*5+9a+3b 6*(x+a)-5a
13*(a+b)-7b+4a 30x-(5x+4x)
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
|
Оқушылар
психологиялық ахуалын тудыру үшін жаттығу жасау
Оқушылар
сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.
Керемет!
Жарайсыздар!
|
Слайд
1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
1-тапсырма
№1Планетаралық кеңістіктен Жерге құлаған тастар
мен темір кесектері қалай аталатынын білесің бе? Есепте және
жауабыңды тексер. Олардың түстері реңсіз: сұр, қара немесе
қара-қоңыр түсті тас немесе темір кесектері. Алайда бұл тікелей
зерттеуге алуға болатын жерден тыс жалғыз денелер. Біз зертханада
олардың химиялық және минералдық құрамын, құрылымы мен түрлі
физикалық қасиеттерін зерттей аламыз.
10000:250=40 (М) 175500:500=351
(И)
250*8=2000
(Е) 42142:2=21071 (Т)
848400:2=424200 (Е) 560000:800=700
(Т)
42006:6=7001 (Р) 1212*4=4848
(О)
МЕТЕОРИТ
2-тапсырма.
№2
Есепте.
А)5210-к+18122:26, к=854;
1)5210-854+18122:26=5053
2)5210-3129+18122:26=2778
Ә)а:(25*4)*3 , а=48000; 54000
48000:(25*4)*3=48000:100*3=480*3=1440
54000:(25*4)*3=54000:100*3=540*3=1620
ЕБҚ
тапсырмасы
Төмендегі
теңдіктер орындалатындай жақшаларды қой.
а) 7 · 9 +
12 : 3 – 2 = 23; ә) 7 · 9 + 12 : 3 – 2 = 75.
3-тапсырма.
№3
Өрнектерді жаз. Әріптердің берілген мәнінде өрнектерді
есепте
С=290
Ш:9*с=9*290=2610 қ
Ж: 2610
қорап жасау керек.
Ә)в=27
Ш:(в:3)*9=(27:3)*9=9*9=81 бет
Ж:81 бет
мәтін аудару керек.
4-тапсырма
№4 Есепті
амалдар бойынша шығар. Неше амалмен шықты?
Автобекетте 1 000 мәшине бар. Олардың 385-і –
жеңіл, ал қалғаны – жүк мәшинелер. Жүк
мәшинелердің
2/5 бөлігі
техникалық байқауға жөнелтілді. Автобекетте неше жүк мәшинесі
қалды?
Барлығы
1000 м
Жеңіл м –
385
Жүк м -
?
Жөтелтілді
– 2,5 б
Қалды - ?
Жүк м.
Ш:1)1000-385=615 (жүк
мәшинелер)
2)615*2.5=615:5*2=123*2=246
(техн.жөтелтілді)
3)615-246=369 (қалғаны)
Ж:Автобекетке 369 жүк мәшинесі
қалды.
ЕБҚ
тапсырмасы
Шебер бір
бөлшекті 8 минутта, ал оның шәкірті 12 минутта
жасайды.
Екеуі
бірлесіп 60 тетік жасады. Әрқайсысы қанша тетік
жасады?
5-тапсырма
№5
Амалдардың орындалу ретін анықта және өрнектердің мәнін
тап.
1)(726-139)*47+10011=37600
2)(411-325)*602-16926=34846
3)(982-709)*852-9608=222988
4)(738+906)*375-287453=329047
6-тапсырма.
№6 Өрнек
бойынша есеп құрастыр
А)Қоймада
120 кг алма болды.Тағы да 65 кг-нан 2 жәшік алма әкелінді.Қоймада
енді қанша кг алма бар?
Ш:120+65*2=250 кг
Ж:Қоймада
250 кг алма бар.
Ә)Қоймада
168 кг-картоп болды.Оның 43 кг-нан 2 қабын базарға алып
кетті.Қоймада қанша кг картоп қалды?
Ш:168-43*2=82 кг
Ж:Қоймада
82 кг картоп қалды.
Б)Базарға
15 кг-нан 4 жәшік алма және 12 кг-нан 4 жәшік алмұрт
әкелінді.Барлығы қанша кг жеміс әкелінді?
Ш:15*4+12*4=108 кг
Ж:Барлығы
108 кг жеміс әкелінді.
7-тапсырма.
№7
Тапсырманы орында.
16-24-26-30 см
8-тапсырма
№9 Әрбір
сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап, қалдырылған сандарды
қой
А)1,8,11,18,21,28,31
Ә)2,1,3,2,4,3,5,4,6
Б)20,16,21.15,22,14,23,13
|
Планетаралық кеңістіктен Жерге құлаған тастар мен
темір кесектері қалай аталатынын есептеп айтады.
Амалдарды
орындайды.
Өрнектерді
жазып, әріптердің берілген мәнінде өрнектерді
есептейді.
Амалдар
ретін анықтайды
және
өрнектердің мәндерін табады.
Берілген
өрнек бойынша есеп құрастырады.
Сан
тізбегін жазып, заңдылығын анықтаймыз.
Өрнектің
мәні тура болатындай сұрақ белгісінің орнына
цифрлар
қояды.
Әрбір
сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
қалдырылған сандарды қой.
|
Дескриптор:
- Есептейді және жауабын
тексереді-1б
- Амалдарды орындайды-1 б
Дескриптор:
- Өрнектерді жазады-1б
-Әріптердің берілген мәнінде өрнектерді
есептейді-1б
Дескриптор:
-Есепті амалдар бойынша
шығарады-1б
-неше
амалмен шыққанын анықтап айтады-1б
Дескриптор:
- Амалдардың орындалу ретін анықтайды және
өрнектердің мәнін табады- 1б
Дескриптор:
- Өрнек бойынша есеп
құрастырады-1б
-есептерді
шығарады-1б
Дескриптор:
- Әрбір сандар тізбегіндегі заңдылықты анықтап,
қалдырылған сандарды қояды-1б
|
Слайд
3
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
Слайд
9
|