Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сынып сағаты
Мекеме |
«Жаркент қаласындағы орта мектеп» КММ Оспанова З.С |
||
Сыныбы: |
9 «Б» сынып |
||
Сынып сағатының тақырыбы |
«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні». 11.11.2024 |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Басқа ел валюталарымен таныстыру. Жаңадан айналымға енген ұлттық валюта, оның енгізудің қажеттілігін үйрету.
|
||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның Ұлттық ақшасына көшу тарихы, оның маңызын түсіндіру. Ақшаның пайда болу тарихы, өз ұлттық теңгеміздің айналымға кіруі, қалай, кімдер жасағаны туралы мағлұмат беру. |
||
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау , бағалау |
||
Құндылық |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Әдептілік, кішіпейілділік қасиеттерін әр оқушы бойынан көру. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5-минут Бастапқы білімді анықтау және үй тапсырмасын сұрау 10 минут Топтастыру Жаңа тақырыпты ашу кезеңі 15 минут Жаңа тақырып 10 мин |
Ұйымдастыру . Сәлемдесу ,түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Екінші тоқсанның басында жақсы көңіл күймен бастау үшін, себеттегі Қазақстан шоколадын беріп, музыкамен сыныпқа кіргіземін. Оқушыларды «Селфи әдісі» арқылы телефонға екі оқушыны суретке түсірткіземін. Суретке түскен екі оқушы бір-бірімен жақынырақ танысып, өздері туралы айтады. Жұбын таныстыру үшін сағат суретін беремін, сол сағаттың әрбір тіліне қасындағы оқушы туралы мәліметін жазып алады. Жұптарымен танысып болғаннан кейін, барлық оқушыларға , әр оқушы жұбын таныстырады.
Жаңа тақырыпқа бағыт бағдар беру. Қазақстан Республикасы - егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өзі Ата Заңы, мемлекеттік рәміздер, ұлттық валютасы бар. «Теңге» деген сөзге синоним табыңыздар: ( теңге, тиын, ақша, валюта, қаржы, капитал). Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші айрықша белгісі - ұлттық валюта. Ол – Қазақстан Республикасы көлемінде пайдаланылатын заңды төлем құралы. Ақша – асыл қазына, халық байлығы. Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасалған. Ұлттық валютамыз теңгені жасап шығаруға байланысты жұмыстар жүргізілді. Бірнеше эскиздер жасалып, ішіндегі « мықтылары»Елбасының таңдауына берілді. Елбасының берген тапсырмасына сәйкес ұлттық валюта 1993 жылғы 12 қарашадағы жарлығымен 15 қараша күні таңертеңгі сағат 8: 00 - ден бастап енгізіліп, елдің қолына тиіп, ел мәре – сәре болысты. Өйткені төл теңгеміз тәуелсіздігіміздің басты белгісі еді. Топтастыру. Оқушыларды сабақ басында берілген Қазақстан шоколадына жабыстырылған номерлер бойынша 3 топқа біріктіремін. Топтастыру:
Топ ережесін құру: әр топ өздерінің топ ережесін құрады. Мысалы: 1.Топ басшысын таңдау. 2. Бірлесіп жұмыс жасау 3. Бір – бірімізді тыңдау 4.Уақытпен санасу 5.Сабаққа белсенді қатысу 6.Тыныштық сақтау Топтық жұмыс
1-топ «Долларлар» тобына Тапсырма№1 Ақша не үшін қажет? Дескриптор:
2-Топ «Теңгелер» тобына Тапсырма №2 Ұлттық валютаның шығу тарихы Дескриптор:
3-Топ «Вальюталар» тобына Тапсырма №3 «Тиыннан теңге құралады», - демекші, ақшаны үнемді пайдалану керек. Алғаш шыққан ақша мен қазіргі ақшаның арасында қандай айырмашылықтар бар? Дескриптор:
Оқушылар топтық жұмыс жасау арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын тауып, мағынасын ашады. « Сиқырлы сандықша» ойынын ойнап көрейік. Интербелсенді тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді. - Ұлттық валюта қай жылы шығарылды? - Теңгеде кімдер бейнеленген? Олар кімдер? - Ақша қандай қызмет атқарады? - Тәуелсіз елдің ең бірінші айрықша белгісі қандай? - Ерте заманда теңгелерді қайда жасаған? - Теңгенің неше құпия қорғанысы бар? - Қайдан несие алуға болады? - Ақшаны қайда жинауға болады? - Ұлттық валюта дегеніміз не? - Теңге немен безендіріледі? - Қазіргі теңгеде қандай суреттер салынған? - Қазақ теңгесі қайда басылды? - Сен ақшаны орынды жұмсай аласың ба? Жаңа тақырып: Ақша жалпыға бірдей балама ретінде барлық басқа тауарлардың құнын көрсететін ерекше тауар.Ақша барлық тауар өндірушілер, сатушылар, тұтынушылар арасындағы экономикалық байланысты қамтамасыз етеді.Ұлттық теңгеміздің-ұлттық құндылығы жоғалмасын. Алдыңғы шыққан Ұлттық теңгеміздің шеттері қазақтың ою – өрнектермен безендірілген. Бірінші бетінде қазақ халқының әйгілі ұлы тұлғаларының бейнелері басылды. Екінші бетінде ою - өрнектер, табиғат көріністері бейнеленіп, елтаңбамыз салынған. Одан кейін жаңа айналысқа шыққан ақша мынадай болып өзгерді.(қазіргі қолданыстағы теңгелер көрсетіледі.
Теңгенің орталық бөлігінде « Астана – Байтерек» монументі бейнеленген. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік әнұраны ноталарының фрагменті ақ түспен безендірілген. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы жасыл түспен бейнеленген. Жоғары оң жақ бөлігінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік туы бейнеленген. Банкноттың төменгі жағында ашық алақан бейнеленген. Бұл бейбітшіліктің белгісін білдіреді. Негізгі бейнесі: Қазақстан картасының контуры, алдыңғы жағында ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің үйі және Астанада Есіл өзені арқылы көпірде орнатылған қанатты барыстың суреті салынған. |
Сағат бейнесі салынған суреттер Түрлі түсті маркерлер
Постер Тірек қағаздары
Мектеп туралы слайд
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақтың соңында оқушылардан кері байланыс алынады. Маған қиын болды Мен үйрендім Маған қызық болды - деген сұрақтарға өз пікірлерін жазады. |
|
«Жаркент қаласындағы орта мектебі»
комунналдық мемлекеттік мекемесі
«15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні»
9 «Б» сынып сағаты
Сынып жетекшісі З.С.Оспанова
2024-2025 оқу жылы