Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Отарлау және ұлт-азаттық күрес

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    1822-1824 жж. патша реформалары

    (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

    Тарихи концепт (фокус)

    • Өзгеріс пен сабақтастық

    Сабақтың мақсаты

    1822-24 жж жарғылары нәтижесінде Қазақстанда болған әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіну

    Бағалау

    критерийлері




    Сыни ойлау мен талдау- 1822-24 жж патша реформаларының қазақ қоғамы мен тұрмысына әкелген өзгерістерін талдайды


    Синтез- 1822-24 жж патша реформаларының нәтижесі мен оның отарлық сипатын нақтылайды


    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым дағдысы- мұғалім мен оқушылардың баяндаған ақпаратын тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- берілген мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- түрлі тапсырмаларды талқылап, сынып алдында жариялайды;

    Жазылым дағдысы- жазба тапсырмаларын орындайды


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Дәстүрлі билік, генерал-губернаторлық, жарғы, округ, округтық приказ, дистанция, заседатель, ішкі күзет


    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    «Сiбiр қырғыздары туралы», «Орынбор қырғыздары туралы» Жарғылардың пайда болу себептері мынадай... ... ... ... .... ....

    Патша өкіметінің мақсаты ... ... ... ... ... ... ...

    «Сiбiр қырғыздары туралы» Жарғының авторы... ... ... ... ... ... ...

    Патша өкіметі «Сiбiр қырғыздары туралы» жарғыны ... жылы бекітті

    «Орынбор қырғыздары туралы» Жарғының авторы... ... ... ... ... ... ...

    Патша өкіметі «Орынбор қырғыздары туралы» жарғыны ... жылы бекітті

    Реформаны жүзеге асыру барысында.... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

    1822-1824 жж. патша реформаларының салдары... ... ... ... ... ... ... ... ...

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғ Қазақ хандығындағы дәстүрлі билік жүйесі туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар



    Сабақтың басы









    10 мин


















    (Б) Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды пысықтау

    «Дұрыс/Жалған» тапсырмасы

    • 1822-24 жж патша реформаларының басты мақсаты- Орта жүз бен Кіші жүзде хандық билікті жою (Дұрыс)

    • Орта жүздің соңғы ханы-Уәли (Дұрыс)

    • 1822ж «Сібір Қырғыздары» Жарғысының авторы-

    П.Эссен (Жалған)

    • Орта жүз 4 әкімшілік-территориялық бөлікке бөлінді (Жалған)

    • Орта жүз болыс-ауыл-округ болып бөлінді (Жалған)

    • Округты –округтық приказ басқарды (Дұрыс)

    • Кіші жүздің соңғы ханы-Шерғазы (Дұрыс)

    • Ресей патшасы «Орынбор қазақтарын басқару» жарғысын 1822ж бекітті (Жалған)

    • Кіші жүз үш әкімшілік аймаққа Батыс,

    Орта және Шығыс округтерге бөлінді (Дұрыс)

    • Кіші жүз бен Орта жүзде дәстүрлі хандық билік жойылды ( Дұрыс)


    (М)Оқушылардың жауаптарынан кейін сабақ тақырыбы өткен сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары пысықталады. Бағалау критерийлері де оқушыларға таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус):өзгеріс пен сабақтастық


    Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?


    Презентация



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.


    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.


    Сабақтың ортасы











    18 мин







































    10 мин









    Зерттеу мен талдау


    Мәтінмен жұмыс.«Әлемді шарлау» тапсырмасы


    Топтағы оқушыларға мәтін таратылып, белгіленген уақыт ішінде мәтін мазмұны оқылады. Мәтін мазмұны оқылып болғаннан кейін, келесі тапсырмалар орындалады. Топтағы оқушылар төмендегі кесте бойынша мәтінді талдайды, қажетті ақпаратты кестеге толтырады.

    Сонан соң әр топтан бір оқушы белгіленген уақыт ішінде басқа топтарға барады да, өздерінің тапсырмаларына байланысты ақпаратты жазып алады. Осылайша әр топ өздеріне қатысты(қоғамның әр саласын реформаның өзгеріске ұшыратқаны туралы) білім жинақтайды. Бір топ өз жұмысын қорғайды. Қалғандары тақтаға өздері орындаған жазба, сызба жұмыстарын іледі, бірінші топты ауызша толықтырады. Келесі топ өз жұмысын қорғайды, қалғандары өздерінің білетін ақпараттарымен қосымша толықтырады.

    Осылайша, оқушылар дәстүрлі билік жүйесінің құлдырау себептері және шаруашылық, тұрмыстағы өзгерістер екі реформамен тікелей байланысты екенін анықтайды. ХІХ ғ. басындағы реформалардан кейін отарлық жүйенің күшейе бастағандығына көз жеткізеді.


    Топтағы оқушылар кестені мәтінді талдау кезінде қолданылады.


    Басқару ісінде

    Шаруашылықта

    Тұрмыста






    1-топ.Басқару ісіндегі өзгерістер

    2-топ. Шаруашылықтағы өзгерістер

    3-топ. Әлеуметтік салада өзгерістер


    Дескриптор:

    1-топ.

    - Басқару жүйесіндегі кемінде 3 өзгерісті талдайды;

    2-топ.

    - Сауда мен шаруашылық саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды;

    3-топ.

    - Денаулық сақтау, білім беру, дін саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды


    Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі.


    Интепретация


    (Т)Сабақтың соңында мұғалім «Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?» деген зерттеу сұрағына қайта оралып, сыныпта жалпы талқылау ұйымдастырылады. Оқушылардың жауабынан кейін жинақтаған білімдерін қорытындылау мақсатында оқушыларға рольдік ойынтапсырмасы беріледі.

    Әр топтың оқушыларыдиалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдап, өз «өкілдерін» сайлайды. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға топ «өкілдері» жауап береді.«Өкілдер»- әр топтан шығып, 1-топ өкілі- аға сұлтан, 2-топ өкілі- саудагер, 3-топ өкілі-

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Миродбеков Азамат Алиасхарулы
    28 Қараша 2020
    1249
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1822–1824 жылдардағы патша реформалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1822–1824 жылдардағы патша реформалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл материал 7-8-9 сынып оқушыларына арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Отарлау және ұлт-азаттық күрес

    Мектеп:


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып:


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    1822-1824 жж. патша реформалары

    (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.1.2.1 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау

    Тарихи концепт (фокус)

    • Өзгеріс пен сабақтастық

    Сабақтың мақсаты

    1822-24 жж жарғылары нәтижесінде Қазақстанда болған әкімшілік-аумақтық өзгерістерді түсіну

    Бағалау

    критерийлері




    Сыни ойлау мен талдау- 1822-24 жж патша реформаларының қазақ қоғамы мен тұрмысына әкелген өзгерістерін талдайды


    Синтез- 1822-24 жж патша реформаларының нәтижесі мен оның отарлық сипатын нақтылайды


    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым дағдысы- мұғалім мен оқушылардың баяндаған ақпаратын тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- берілген мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- түрлі тапсырмаларды талқылап, сынып алдында жариялайды;

    Жазылым дағдысы- жазба тапсырмаларын орындайды


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Дәстүрлі билік, генерал-губернаторлық, жарғы, округ, округтық приказ, дистанция, заседатель, ішкі күзет


    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    «Сiбiр қырғыздары туралы», «Орынбор қырғыздары туралы» Жарғылардың пайда болу себептері мынадай... ... ... ... .... ....

    Патша өкіметінің мақсаты ... ... ... ... ... ... ...

    «Сiбiр қырғыздары туралы» Жарғының авторы... ... ... ... ... ... ...

    Патша өкіметі «Сiбiр қырғыздары туралы» жарғыны ... жылы бекітті

    «Орынбор қырғыздары туралы» Жарғының авторы... ... ... ... ... ... ...

    Патша өкіметі «Орынбор қырғыздары туралы» жарғыны ... жылы бекітті

    Реформаны жүзеге асыру барысында.... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

    1822-1824 жж. патша реформаларының салдары... ... ... ... ... ... ... ... ...

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» жүзеге асады

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ тілі пәні бойынша білімдері жаңа сөздермен жұмыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс

    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғ Қазақ хандығындағы дәстүрлі билік жүйесі туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар



    Сабақтың басы









    10 мин


















    (Б) Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды пысықтау

    «Дұрыс/Жалған» тапсырмасы

    • 1822-24 жж патша реформаларының басты мақсаты- Орта жүз бен Кіші жүзде хандық билікті жою (Дұрыс)

    • Орта жүздің соңғы ханы-Уәли (Дұрыс)

    • 1822ж «Сібір Қырғыздары» Жарғысының авторы-

    П.Эссен (Жалған)

    • Орта жүз 4 әкімшілік-территориялық бөлікке бөлінді (Жалған)

    • Орта жүз болыс-ауыл-округ болып бөлінді (Жалған)

    • Округты –округтық приказ басқарды (Дұрыс)

    • Кіші жүздің соңғы ханы-Шерғазы (Дұрыс)

    • Ресей патшасы «Орынбор қазақтарын басқару» жарғысын 1822ж бекітті (Жалған)

    • Кіші жүз үш әкімшілік аймаққа Батыс,

    Орта және Шығыс округтерге бөлінді (Дұрыс)

    • Кіші жүз бен Орта жүзде дәстүрлі хандық билік жойылды ( Дұрыс)


    (М)Оқушылардың жауаптарынан кейін сабақ тақырыбы өткен сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі. Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары пысықталады. Бағалау критерийлері де оқушыларға таныстырылып, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус):өзгеріс пен сабақтастық


    Зерттеу сұрағы: Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?


    Презентация



    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.


    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.


    Сабақтың ортасы











    18 мин







































    10 мин









    Зерттеу мен талдау


    Мәтінмен жұмыс.«Әлемді шарлау» тапсырмасы


    Топтағы оқушыларға мәтін таратылып, белгіленген уақыт ішінде мәтін мазмұны оқылады. Мәтін мазмұны оқылып болғаннан кейін, келесі тапсырмалар орындалады. Топтағы оқушылар төмендегі кесте бойынша мәтінді талдайды, қажетті ақпаратты кестеге толтырады.

    Сонан соң әр топтан бір оқушы белгіленген уақыт ішінде басқа топтарға барады да, өздерінің тапсырмаларына байланысты ақпаратты жазып алады. Осылайша әр топ өздеріне қатысты(қоғамның әр саласын реформаның өзгеріске ұшыратқаны туралы) білім жинақтайды. Бір топ өз жұмысын қорғайды. Қалғандары тақтаға өздері орындаған жазба, сызба жұмыстарын іледі, бірінші топты ауызша толықтырады. Келесі топ өз жұмысын қорғайды, қалғандары өздерінің білетін ақпараттарымен қосымша толықтырады.

    Осылайша, оқушылар дәстүрлі билік жүйесінің құлдырау себептері және шаруашылық, тұрмыстағы өзгерістер екі реформамен тікелей байланысты екенін анықтайды. ХІХ ғ. басындағы реформалардан кейін отарлық жүйенің күшейе бастағандығына көз жеткізеді.


    Топтағы оқушылар кестені мәтінді талдау кезінде қолданылады.


    Басқару ісінде

    Шаруашылықта

    Тұрмыста






    1-топ.Басқару ісіндегі өзгерістер

    2-топ. Шаруашылықтағы өзгерістер

    3-топ. Әлеуметтік салада өзгерістер


    Дескриптор:

    1-топ.

    - Басқару жүйесіндегі кемінде 3 өзгерісті талдайды;

    2-топ.

    - Сауда мен шаруашылық саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды;

    3-топ.

    - Денаулық сақтау, білім беру, дін саласындағы кемінде 3 өзгерісті талдайды


    Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі.


    Интепретация


    (Т)Сабақтың соңында мұғалім «Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?» деген зерттеу сұрағына қайта оралып, сыныпта жалпы талқылау ұйымдастырылады. Оқушылардың жауабынан кейін жинақтаған білімдерін қорытындылау мақсатында оқушыларға рольдік ойынтапсырмасы беріледі.

    Әр топтың оқушыларыдиалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдап, өз «өкілдерін» сайлайды. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға топ «өкілдері» жауап береді.«Өкілдер»- әр топтан шығып, 1-топ өкілі- аға сұлтан, 2-топ өкілі- саудагер, 3-топ өкілі-

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    28.11.2020
    1249
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Миродбеков Азамат Алиасхарулы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации