Зерттеу мен
талдау
Мәтінмен
жұмыс.«Әлемді шарлау»
тапсырмасы
Топтағы оқушыларға мәтін
таратылып, белгіленген уақыт ішінде мәтін мазмұны оқылады. Мәтін
мазмұны оқылып болғаннан кейін, келесі тапсырмалар орындалады.
Топтағы оқушылар төмендегі кесте бойынша мәтінді талдайды, қажетті
ақпаратты кестеге
толтырады.
Сонан соң әр топтан бір оқушы
белгіленген уақыт ішінде басқа топтарға барады да, өздерінің
тапсырмаларына байланысты ақпаратты жазып алады. Осылайша әр топ
өздеріне қатысты(қоғамның әр саласын реформаның өзгеріске
ұшыратқаны туралы) білім жинақтайды. Бір топ өз жұмысын қорғайды.
Қалғандары тақтаға өздері орындаған жазба, сызба жұмыстарын іледі,
бірінші топты ауызша толықтырады. Келесі топ өз жұмысын қорғайды,
қалғандары өздерінің білетін ақпараттарымен қосымша
толықтырады.
Осылайша, оқушылар дәстүрлі
билік жүйесінің құлдырау себептері және шаруашылық, тұрмыстағы
өзгерістер екі реформамен тікелей байланысты екенін анықтайды. ХІХ
ғ. басындағы реформалардан кейін отарлық жүйенің күшейе
бастағандығына көз жеткізеді.
Топтағы оқушылар
кестені мәтінді талдау кезінде
қолданылады.
Басқару
ісінде
|
Шаруашылықта
|
Тұрмыста
|
|
|
|
1-топ.Басқару
ісіндегі өзгерістер
2-топ.
Шаруашылықтағы өзгерістер
3-топ. Әлеуметтік
салада өзгерістер
Дескриптор:
1-топ.
- Басқару
жүйесіндегі кемінде 3 өзгерісті
талдайды;
2-топ.
- Сауда мен
шаруашылық саласындағы кемінде 3 өзгерісті
талдайды;
3-топ.
- Денаулық
сақтау, білім беру, дін саласындағы кемінде 3 өзгерісті
талдайды
Кері
байланыс. Мұғалімнің кері байланыс
беруі.
Интепретация
(Т)Сабақтың
соңында мұғалім
«Неліктен XX ғасырдың 20-шы
жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?»
деген зерттеу сұрағына қайта оралып,
сыныпта жалпы талқылау ұйымдастырылады. Оқушылардың жауабынан
кейін жинақтаған білімдерін
қорытындылау мақсатында оқушыларға рольдік
ойынтапсырмасы
беріледі.
Әр топтың
оқушыларыдиалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдап,
өз «өкілдерін» сайлайды. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін
атқарады. Тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға топ «өкілдері»
жауап береді.«Өкілдер»- әр топтан шығып, 1-топ
өкілі- аға
сұлтан, 2-топ
өкілі- саудагер, 3-топ өкілі- |