1822-1824 жылдардағы патша Жарлықтары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1822-1824 жылдардағы патша Жарлықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен тыңдаушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі


Мектеп: №13 Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Жетісай ауданы


Күні:03.12.2018

Мұғалімнің ТАӘ: Абеуова Г.Т Нуралиевна


Сынып: 8

Қатысқандардың саны:

қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

1822-1824 жылдардағы патша реформалары (екінші сағат)


Осы сабақта қол жеткізілуі тиісті оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме жасау)

7.1.2.1 –дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Қазақстандағы хандық биліктің жойылу себептерін біледі;

Басым көпшілігі: дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыра анықтайды; а

Кейбір оқушылар:Басқарудың жаңа жүйесінің салдарларын түсінеді, ажыратады


Бағалау критерийлері

  • Қазақстандағы хандық биліктің жойылу себептерін біледі

- дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыра сипаттайды;

- Басқарудың жаңа жүйесінің салдарларын түсінеді, ажыратады


Ойлау деңгейі

Білу, түсіну,қолдану, талдау


Тілдік мақсаттар


Оқушылар мәтінді оқиды, таратпа материалдарды қолданып, Қазақстандағы хандық биліктің жойылуын, оның себептерін анықтайды, сипаттайды;топтастырады , ауызша түрде ұсынады

Пәнге тән лексика және терминология:

.реформалар, хандық биліктің жойылуы, Сперанский М.М, аға сұлтан, болыстық сұлтан, Жарғы, округ, ауыл старшыны, ЭссенП.К

Диалог және жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

Дереккөз нені хабарлайды/ көрсетеді?

Отаршылдық саясатқа қарсы күрес, .... болды.

Менің ойымша, Жарғы сол заманның бұрмаланған сәті болды, себебі...

Мен бұл дереккөздерден қандай қорытынды шығара аламын?

Бұл дерек .... көрсетеді.

Мен тағы қандай сұрақтарды қоя аламын ?

Менің .....тағы да білуім қажет болып табылады

Бұл тұжырым / болжам нақты ма?

Осы дәлелді маған /сізгетексеру/толықтыру қажетпе?


Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы, ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүуіләлемдік өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысу


Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы 7 сынып « Қазақ хандығының құрылуы» тарауы


Алдын ала білімдері

Империя, хандық, реформа, отаршылдық саясат туралы біледі





Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Ресурстар

Сабақ барысында жоспарланған әрекет


Сабақтың басы

3 мин







4 мин

«Бүгін саған тілеймін!»әдісі бойынша психологиялық ахуал қалыптастыру.

1,2 ,3- ке санау арқылы топқа біріктіру

І топ - «империя»

ІІ топ - «Қазақстан»

ІІІ топ – «Тарихшы»


Өткенді қайталау

Б/Т. 1 тапсырма«Өрмекшенің торы» әдісі

  1. Бөкей хан қай жылы хан сайланды? / 1815 жылы/

  2. Бөкей хан қай жылы қайтыс болды? /1817жылы/

  3. Уәли хан қай жылы қайтыс болды? /1819жылы/

  4. «Сібір қырғыздары туралы Жарғының авторы кім? /М.М.Сперанский/

  5. 1824 жылы құрылған округтер? / Қарқаралы және Көкшетау округтері/

  6. Хандық билікті жоюдың басты себебі неде? / Ресей империясының отаршылдық саясаты/

Қ: Смайликтер ақылы

Саралау тәсілі – Қарқын


«1», «2», «3»сандары бар стикерлер






Бір бума тоқыма жіп, смайликтер


Сабақтың ортасы

5 мин










12 мин























10минут













Мұғалімнің түсіндірмесі:1822-1824 жылдардағы патша реформаларының салдарларын қай салада байқауға болады? сұрағын қою арқылы сабақ соңында нәтижеге қол жеткіземін.Қысқаша 1822-1824 жылдардағы патша реформаларының салдарлары туралы түсінік беремін.


Б/Т. 1 топ - 2 тапсырма «Ақпаратты сүзу» әдісі

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

Саралау тәсілі: дереккөздермен жұмыс

Б/Т. 2 топ - 2 тапсырма «Инсерт » әдісі

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

+ -жаңа сөз

? – бұл не?

Ү- таныс сөз

-- күмәнді

Қ: жұлдызшалар арқылы

Саралау тәсілі:жіктеу

Б/Т. 3 топ - 2 тапсырма «РАФТ» әдісі

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

Рөлдік хат жазу

Қ: « От шашу» әдісі арқылы

Саралау тәсілі:бағалау

Таныстырылым.

Дескриптор:

  1. Патша реформаларының Округтік приказдың негізгі функцияларын біледі;

  2. Ұлы Далада сауда мен шаруашылықтың дамуын біледі;

  3. Орта және Кіші жүздерде хандық биліктің жойылу себептері мен салдарларын ажырата алады;

Бағалау критерий:

  1. Тақырыпқа сай тапсырманы жүйелі орындауы

  2. Дәлелдердің нақты көрсетілуі

  3. Уақытты тиімді пайдалануы


Б/Т. 3 - тапсырма «Бір сөйлемдік қорытынды» әдісі

Сабақты бір сөйлеммен қорытындылаңыз, сөйлемде кім/ не/ қашан/ қайда/ неліктен/ қалай? Деген сұрақтарға жауап болуы тиіс

Дескриптор:

  1. дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыра анықтайды;

  2. Ұлы Далада сауда мен шаруашылықтың дамуын біледі;

  3. Орта және Кіші жүздерде хандық биліктің жойылу себептері мен салдарларын ажырата алады;

Бағалау критерий:

  1. Тақырыпқа сай тапсырманы жүйелі орындауы

  2. Дәлелдердің нақты көрсетілуі

  3. Уақытты тиімді пайдалануы

Таныстырылым

Қ Өзара топтық бағалау.

С аралау –Дереккөздер


Қазақстан тарихы 8 сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп 2017ж




































Сабақтың соңы

5 мин









1 мин

«Ғажайып тақта» әдісі

Оқушылар жұптасып сабақ тақырыбы бойынша түсінбеген сұрақтарын стикерлерге жазып, тақтаға жапсырады, ал ал одан соң басқа жұптар өздерінің әуелеті жететін сұрақтарға жауап бересіздер.

Сабақты қорыту

Сабақтың мақсатына қол жеткіздік пе?

Сабақтың барысында не қиын болды?

Не қызықты болды?


Үйге тапсырма: Мәтінді оқу

«Білім ағашы» әдісімен бағалау










Саралау – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлап отырсыз? Сіз дарынды оқушылар алдында қандай тапсырмаларды беруді жоспарлап отырсыз?


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Барлық оқушылар: Қазақстандағы хандық биліктің жойылу себептерін біледі;

Басым көпшілігі: дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыра анықтайды;

Кейбір оқушылар:Басқарудың жаңа жүйесінің салдарларын түсінеді, ажыратады

Саралау тәсілі – Қарқын,Дереккөздер,Қорытынды, бағалау, жіктеу



Оқушылармен нәтижеге қол жеткізу үшін ашық сұрақтар берілді.

Топтық жұмыстар арқылы оқушылардың түсіндірмелерін бағалау мақсатында топтық бағалау, өзін-өзі бағалау,мадақтау сөздер, « от шашу», жұлдызшалар, смайликтер әдістерімен , ынталандыру арқылы , сабақ соңында «Білім ағашы» әдісімен бағалау.

АКТ пайдаланғанда қауіпсіздік техникасын сақтау. Денсаулық сақтау технологиялары.Сабақта ширату жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.


Сабақ бойынша рефлексия



Сабақты мақсаты / оқытудың мақсаты шынайы болды ма?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Егер қол жеткізбесе, неліктен?

Сабақтағы саралау (дифференциация) дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтағы уақыт кезеңдері дұрыс сақталды ма?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?




Жалпы баға


Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақты беру туралы, сондай-ақ оқыту туралы дұрыстап ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не септігін тигізер еді? (сабақты беру туралы, сондай-ақ оқыту туралы дұрыстап ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты беру кезінде сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / кемшіліктері туралы нені аңғардым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
1225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі