Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1836-1838жылдардағы Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы: 7.2.В Отарлау және ұлт-азаттық күрес Күні: Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
1836-1838жылдардағы Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.5.Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп- салдарын анықтау.
|
Сабақтың мақсаты |
1836-1838 жылдардағы Бөкей ордасындағы Исатай мен Махамбет бастаған көтерілістің себеп-салдарын анықтау |
Бағалау критерийі |
1836-1838 жылдардағы Бөкей ордасындағы Исатай мен Махамбет бастаған көтерілістің себеп-салдарын анықтайды. |
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпта кездесетін лексика мен терминология: Ішкі Бөкей ордасы, Жәңгір хан, Қарауылқожа Бабажанұлы, Исатай Тайманұлы, Махамбет Өтемісұлы, Перовский, Меркулов, Геке -Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлын қандай ортақ идея біріктірді? -Теректіқұм, дегеніміз қай жерде орналасқан? - Ақбұлақ, Қиыл өзендері қай жақта? -В.А.Перовский, подполковник Геке, Меркулов дегеніміз кімдер? |
Құндылыққа баулу |
6 « Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» |
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет ,География |
Алдыңғы білім |
1822-1824жылдардағы патша реформалары |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларды түгендеп, психологиялық ахуал қалыптастырамын. (2 минут) Психологиялық ахуал:Дене мүшелерімен амандасу 2 минут (көз, құлақ, мұрын, иық , аяқ, арқа т.б.) «Ыстық орындық » әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасын сұрау(10 минут) -Орта жүзде хандық билік қашан жойылды? -«Сібір қырғыздарының жарғысы» қашан шықты? -«Сібір қырғыздарының жарғысының» авторы? -Кіші жүзде хандық билік қашан жойылды? -«Орынбор қырғыздарының жарғысы» қашан шықты? -1822-1824жылдардағы жарғы бойынша әкімшілік-басқару жүйесі қалай болды? Топқа бөлу стикердің артында жазылған сөздер бойынша 3 топқа бөлу. І-топ Исатай ІІ топ Махамбет ІІІ топ Жәңгір хан |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
І.Кинометафра әдісібойынша Ішкі Бөкей ордасындағы Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс туралы туралы бейнеролик көрсету. (2 минут) Ой қозғау: -Ішкі Бөкей ордасы қай жылы құрылды? -Ішкі Бөкей ордасы кімнің бұйрығымен құрылды? -Ішкі Бөкей ордасының құрылуына кім ықпал етті? -Ішкі Бөкей орданың билеушілерінің кімдерді білесіңдер? Топтық жұмыс (15 минут)«Жүзім шоқтары» әдісі І-тапсырма: Исатай мен Махамбет бастаған көтерілісті тірек сызбаға толтырыңыздар!
Көтерілісті ұйымдастырушылар Көтерілістің қозғаушыкүші Көтерілістің уақыты
Көтерілістің шығу себептері
Көтеріліс нәтижесі Көтеріліс барысы Дескриптор Білім алушы: -Ішкі Бөкей ордасындағы көтерілістің уақытын біледі -Көтерілістің қозғаушы күштерін біледі -Көтерілістің ұйымдастырушыларын біледі -Көтерілістің шығу себептерін анықтайды -Көтерілістің нәтижесін табады Бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Жұптық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі (4 минут) ІІ-тапсырма: Берілген хронологиялық деректерге болған оқиғаларды жаз! 1801-1845жж............................................................................ 1801ж....................................................................................... 1806ж...................................................................................... 1808ж...................................................................................... 1815ж...................................................................................... 1827ж...................................................................................... 1836-1838жж............................................................................ 1791ж....................................................................................... 1834ж.......................................................................................... 1837ж тамыз................................................................................ 1837ж қараша.......................................................................... 1837ж желтоқсан..................................................................... 1838ж 12 шілде......................................................................... 1839ж қазан.............................................................................. 1846ж......................................................................................... Дескриптор Білім алушы: -Оқиғалардың қашан болғандығын біледі -Оқиғалардың уақытын анықтайды Бағалау: «Басбармақ» тәсіліарқылы өзара бағалайды. «Ақиқат-жалған» әдісі Жеке жұмыс (5 минут) ІІІ-тапсырма: Ақпараттың ақиқат немесе жалған екенін анықта!
Дескриптор Білім алушы: -Оқиғалардың ақиқат немесе жалған екенін анықтайды -Оқиғаларды ақиқат немесе жалған екенін дәлелдейді Бағалау«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
АКТ
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |