Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
2.1.4.1 - тірек сөздерді
қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен
мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
2.3.6.1 - бас әріп пен кіші
әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу
және таза жазу
2.4.1.1* я, ю әріптерінің
емлесін сақтап жазу
|
Құндылықтар және оның
мақсаты
|
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ
ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Түрлі объектілердің жеке
белгілерін салыстыра білу,
заттарды жалпы белгілер
бойынша талдау, біріктіру
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
4-жаттығу
Суреттерге қара.Диалог
құрастыруға болатын суретті таңдап, диалогты жалғастырып
кел.
Тақырыпты
ашу
Өткен сабақта немен
шұғылдандық?
-Ендеше бүгінгі сабағымызда да
тапсырмаларды орындауды жалғастырамыз.
Жаңа
тақырып
«Мимика»
әдісі
Ауызша сөйлеу кезіндегі қимыл
мен ым- ишара туралы әңгімелесу
Қуанғанда,қорыққанда, таң
қалғанда қалай қимылдайсың? Бет- жүзіңде қандай өзгерістер болады
деп ойлайсың?
Адамдарды бақылап көрдің
бе?
1-тапсырма
«Жағдаят»
әдісі
Сиқыршы мен Айгүлдің жағдайға
байланысты жүзінде болатын өзгерістерді ым-ишара арқылы
көрсет
1. Таң
қалу
2.
Ашулану
«Айдаһар»
ойыны
Оқушыларды сергітіп алу үшін
бәрін бір-бірінің белінен ұстатып тұрғызады. 1-оқушы «айдаһардың
басы», соңындағы оқушы «құйрығы». Басы құйрықты ұстап алу
керек.
2-тапсырма
«Спикер»
әдісі
Сен де өз нұсқаңды
ойластырып,қуанған немесе ренжіген баланың жағдаятын құрастырып
көр. Жұмысыңның нәтижесін сыныптастарыңның алдында қорға және
бағала
Үй
тапсырмасы
Өтілген тақырыптар мен бөлімді
пысықтап кел.
Диктант
Қияр
Салтанат пен Әлия қияр жинауға
көмектесті. Түстен кейін аспанда бұлт қоюлана түсті.Жаңбыр құйып
кетті.Олар жиналған қиярды бір жерге жинады. Үстін жапты. Сөйтіп
қиярды бүлінуден сақтап қалды. Қияр- пайдалы
көкөніс.
Тапсырма:
Я және ю әріптерінің астын
сыз
|
Бір-бірімен
амандасады
Суретпен жұмыс
жасайды
Сұрақтарға жауап
береді
Сұрақтарға жауап
береді
Жағдаяттан
шығады
Жаттығу
жасайды
Жоба
қорғайды
Үй жұмысын
алады
Диктант
жазады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Керекті суретті
таңдайды-1б
Диалогты жалғастырып айтуға
дайындалып келеді-1б
ҚБ:
« Алма теру»
әдісі
Дескриптор:
Ауызша сөйлеу кезіндегі қимыл
мен ым- ишара туралы айтады-1б
Өз ойын еркін жеткізе
алады-1б
Дескриптор:
Сиқыршы мен Айгүлдің жағдайға
байланысты жүзінде болатын өзгерістерді ым-ишара арқылы
көрсетеді-1б
Дескриптор:
Өз нұсқасын ойластырып,қуанған
немесе ренжіген баланың жағдаятын құрастырады
-1б
Жұмысының нәтижесін
сыныптастарының алдында қорғайды және
бағалайды-1б
«Бас бармақ»
әдісі
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Қимылдар
Көңіл күй
смайликтері
Оқулық
Диктанттар
жинағы
Кері байланыс
тақтасы
|