Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан


    Мектеп:Б.Майлин атындағы ЖББ ОМ КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Ашкенов Болат Олжабаевич

    Сынып:8(9)Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    №1

    1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар:Ақпан революциясының себептерін, барысын талдау арқылы 1917 жылғы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

    Оқушылардың басым бөлігі: Саяси, әлеуметтік, экономикалық жүйенің өзгеруін дәлелдеу;

    Кейбір оқушылар:1917 жылғы Ақпан революциясының мақсаттарын тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің мақсаттарымен байланыстырып, бағалау.

    Бағалаукритерийі

    • 1917 жылғы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар: 1917 ж. Ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясын талдап, ықпал еткен идеяның маңызын бағалайды;

    1917 ж. Ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясының себеп-салдарын анықтайды;(тыңдалым)

    Ұлт саясатындағы өзгерістер,тыл жұмысындағылардын оралуын зерделейді;(оқылым-айтылым)

    XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға береді; (жазылым )

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірінші дүниежүзілік соғыс, революция/төңкеріс/, партия, Мемлекеттік Дума, демократия, буржуазия, кеңестер.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Ақпан революциясы не себептен болды, өйткені........

    Сіз ...... неліктен екенін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Ақпан революциясы қандай өзгерістер алып келді, себебі ........

    Құндылықтарға баулу

    XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру арқылы Мәңгілік Ел «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құндылығына баулу

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, әдебиет, өлкетану пәндері.

    Алдыңғы білім

    Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысын оқуда қоғамдық-саяси процестерге баға беруді қарастырған, сол білімдерін Ақпан буржуазиялық демократиялық революциясының қоғамдық саяси процеске баға беруде қолданады


    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10минут


    2 минут














    5 минут



























    3 минут




    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    «Тілек шаңырағы» жағымды –психологиялық ахуал, тілек айту.

    «Шаңырақ»әдісін алған себебім; ұлттық бірлік пен бейбітшіліктің белгісі. Сол себепті, Мәңгілік елдің «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарына баулу. Мақсаты оқушалр арасында қарым-қатынас, сенімділік, жағымды кері байланыс орнату.

    Лента түстерімен топқа бөлінеді. Ленталарыдың бұрышына стикермен топтың атауы жазылады.

    1 топ. «Жас қазақ»

    2 топ. «Жас жүрек»

    3 топ. «Талап»

    4 топ. «Жанар»


    «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Ол үшін сұрақ қойған кезде оқушыларға бұршақ салынған (сұрақ)қапшықты топтарға лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестетикалық сипат береді және өз еркімен жауап беруге итермелейді. Топ жауапты білмеген жағдайда, сұрақты басқа топқа лақтыруына мүмкіндік беріледі. Сұрақтардың қиындығына қарай оның бастапқы салмағын белгілеуге (ұпай арқылы) болады.


    1. Қазақ саясаткерлерінің патша жарлығына қатысты көзқарастарын анықтайды;

    2. Қозғалыстың себеп-салдарын талқылайды;

    3. 1916 жылғы қозғалыстың қазақтардың ХІХ ғасырдағы көтерілістерден айырмашылығын талдайды;

    4. 1916 жылғы қозғалыстың тарихи маңызы бағалайды.

    5. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың жеңілу себептеріне пікірін айтады.

    Қ/Б: «+», «-», «керемет» (әр топтан 1 оқушы)

    «+»-жақсысы

    «-»-нашар идея

    «керемет»-таң қалдырғаны


    Тапсырма 2. «Кинометафора» әдісі арқылы деректіфильмінен үзінді көрсете отырып, сұрақтар арқылы диалогке тарту.

    • Кадрда не көрсетілген?

    • Көріністі сипаттап берсеңіздер?

    Бүгінгі сабақтан не білгілеріңіз келеді? Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не деп ойлайсыздар?

    Оқу мақсатымыз:8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.






    Түрлі-түсті лента





    Топ атаулары жазылған стикер.






    1916 жылғы тарихи оқиға:https://www.youtube.com/watch?v=FWgkLYPnz0I


    Қаһарлы 1916 жыл: Құжаттар мен материалдаржинағы — Грозный 1916 год: Сборник документов и материалов / Гл. редактор М.К. Козыбаев. Отв. сост.




    Ақпан революциясы: https://www.youtube.com/watch?v=EO760IvYf1Aбейнефильм



    Сабақтың

    ортасы

    20 минут



    3 мин

    5 мин


    10 мин









    2 мин

    Тапсырма 3. (Ж,Т) Үлестірмелі қағаздағы және оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасату. (Ж/Т) «IDEAL» әдісібойынша Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    1.Мәтінді жекелей оқу

    2.Топта талқылайды

    3.Әр топтан 1 баяндамашы шығып түсіндіреді

    1 топ. «Жас қазақ»-Ресейдегі монархиялық биліктің неліктен дағдарысқа ұшырағанын анықтайды

    2 топ. «Жас жүрек» -Ақпан революциясының болу себебін сипаттайды;

    3 топ. «Талап» -Ақпан революциясының Қазақстанға әсерін суреттеп береді;

    4 топ. «Жанар» -Тыл жұмысындағылардың қайтып келуі және олардың революциялық үдеріске

    ықпалына баға береді;


    Қ/Б: «Екі жұлдыз, бір тілек» (әр топтан 1 оқушы)

    Екі жұлдыз- жұмыстың екі ұнағаны

    Бір тілек-жұмысты жақсартуды қажет ететін жағы.

    вавптвомок




    рлрьгорт






    Абпрорджжэо

    Дүниежүзі саяси картасы





    Сабақтың соңы

    10 минут



    7 минут




























    2 минут





    1 минут







    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 4.

    «Дербес пікір жазу» тәсілі (төмендегі мәселелерді дәлел концептісі арқылы бағалау)

    1 топ. «Жас қазақ»-Ақпан буржуазиялық революциясы жеңіске жетті, өйткені...........

    2 топ. «Жас жүрек» - Революцияның жеңісінен кейіннеге үкімет құрылды, неліктен ......

    3 топ. «Талап» - Тыл жұмысшылар мен солдаттар арасындағы қарым-қатынас саяси сананың өсуіне неліктен зор ықпал жасады.........

    4 топ. «Жанар» -Неліктен Уақытша өкімет саяси халықтың көңілінен шықты.......

    Оқушылар төмендегі критерийлер бойынша сөйлем құрайды.

    1. Өзіндік пікір(ой, идея) – бір сөйлем

    2. Дәлел – екі сөйлеммен келтіру керек

    3. Өз пікірін айғақтайтын мысал – бір сөйлем

    4. Өз пікіріне қарсы дәлел – бір сөйлем

    5. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал-бір сөйлем.

    6. Қорытынды – екі сөйлемнен тұрады.


    Дескриптор:

    Білім алушы

    • 1917 жылғы Ақпан революциясының шығу себебін талдайды;

    • Ақпан буржуазиялық революциясы жеңіске жеткенін дәлелдейді;

    • Ақпан революциясының Қазақстанға әсеріне баға береді.


    Қ/Б: «Жарық жұлдыз» тәсілі. Оқушылар дәптерлеріне зигзаг ретінде қаламмен сызба жүргізіп, жоғарғы жағына жұлдыз салады. Сабақта не білгенін жазады.


    Үй тапсырмасы:

    Міндетті: Ақпан революциясының Қазақстанға әсері.

    Қалауы бойынша: Тыл жұмысындағылардың қандай одақтар құрғаны туралы ізденіс. (өлкетану бойынша өз өлкесінде )




    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін

    (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

    Денсаулық сақтау

    технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме?

    Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз?

    Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажәне неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

    беріңіз.


    Жалпыбағалау

    Сабақтаеңжақсыөткенекінәр

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ашкенов Болат Олжабаевич
    25 Қырқүйек 2020
    3228
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақпан революциясының себептерін, барысын талдау арқылы 1917 жылғы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан


    Мектеп:Б.Майлин атындағы ЖББ ОМ КММ

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Ашкенов Болат Олжабаевич

    Сынып:8(9)Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    №1

    1917 ж. ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясы және оның Қазақстанға әсері

    Зерттеу сұрағы: Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    Сабақтыңмақсаты

    Барлық оқушылар:Ақпан революциясының себептерін, барысын талдау арқылы 1917 жылғы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру;

    Оқушылардың басым бөлігі: Саяси, әлеуметтік, экономикалық жүйенің өзгеруін дәлелдеу;

    Кейбір оқушылар:1917 жылғы Ақпан революциясының мақсаттарын тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің мақсаттарымен байланыстырып, бағалау.

    Бағалаукритерийі

    • 1917 жылғы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар: 1917 ж. Ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясын талдап, ықпал еткен идеяның маңызын бағалайды;

    1917 ж. Ақпан буржуазиялық-демократиялық революциясының себеп-салдарын анықтайды;(тыңдалым)

    Ұлт саясатындағы өзгерістер,тыл жұмысындағылардын оралуын зерделейді;(оқылым-айтылым)

    XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға береді; (жазылым )

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Бірінші дүниежүзілік соғыс, революция/төңкеріс/, партия, Мемлекеттік Дума, демократия, буржуазия, кеңестер.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Ақпан революциясы не себептен болды, өйткені........

    Сіз ...... неліктен екенін айта аласыз ба?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Ақпан революциясы қандай өзгерістер алып келді, себебі ........

    Құндылықтарға баулу

    XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру арқылы Мәңгілік Ел «Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана» құндылығына баулу

    Пәнаралық байланыс

    Дүниежүзі тарихы, әдебиет, өлкетану пәндері.

    Алдыңғы білім

    Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысын оқуда қоғамдық-саяси процестерге баға беруді қарастырған, сол білімдерін Ақпан буржуазиялық демократиялық революциясының қоғамдық саяси процеске баға беруде қолданады


    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері




    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10минут


    2 минут














    5 минут



























    3 минут




    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    «Тілек шаңырағы» жағымды –психологиялық ахуал, тілек айту.

    «Шаңырақ»әдісін алған себебім; ұлттық бірлік пен бейбітшіліктің белгісі. Сол себепті, Мәңгілік елдің «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтарына баулу. Мақсаты оқушалр арасында қарым-қатынас, сенімділік, жағымды кері байланыс орнату.

    Лента түстерімен топқа бөлінеді. Ленталарыдың бұрышына стикермен топтың атауы жазылады.

    1 топ. «Жас қазақ»

    2 топ. «Жас жүрек»

    3 топ. «Талап»

    4 топ. «Жанар»


    «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Ол үшін сұрақ қойған кезде оқушыларға бұршақ салынған (сұрақ)қапшықты топтарға лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестетикалық сипат береді және өз еркімен жауап беруге итермелейді. Топ жауапты білмеген жағдайда, сұрақты басқа топқа лақтыруына мүмкіндік беріледі. Сұрақтардың қиындығына қарай оның бастапқы салмағын белгілеуге (ұпай арқылы) болады.


    1. Қазақ саясаткерлерінің патша жарлығына қатысты көзқарастарын анықтайды;

    2. Қозғалыстың себеп-салдарын талқылайды;

    3. 1916 жылғы қозғалыстың қазақтардың ХІХ ғасырдағы көтерілістерден айырмашылығын талдайды;

    4. 1916 жылғы қозғалыстың тарихи маңызы бағалайды.

    5. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың жеңілу себептеріне пікірін айтады.

    Қ/Б: «+», «-», «керемет» (әр топтан 1 оқушы)

    «+»-жақсысы

    «-»-нашар идея

    «керемет»-таң қалдырғаны


    Тапсырма 2. «Кинометафора» әдісі арқылы деректіфильмінен үзінді көрсете отырып, сұрақтар арқылы диалогке тарту.

    • Кадрда не көрсетілген?

    • Көріністі сипаттап берсеңіздер?

    Бүгінгі сабақтан не білгілеріңіз келеді? Бүгінгі сабақтағы мақсатымыз не деп ойлайсыздар?

    Оқу мақсатымыз:8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.






    Түрлі-түсті лента





    Топ атаулары жазылған стикер.






    1916 жылғы тарихи оқиға:https://www.youtube.com/watch?v=FWgkLYPnz0I


    Қаһарлы 1916 жыл: Құжаттар мен материалдаржинағы — Грозный 1916 год: Сборник документов и материалов / Гл. редактор М.К. Козыбаев. Отв. сост.




    Ақпан революциясы: https://www.youtube.com/watch?v=EO760IvYf1Aбейнефильм



    Сабақтың

    ортасы

    20 минут



    3 мин

    5 мин


    10 мин









    2 мин

    Тапсырма 3. (Ж,Т) Үлестірмелі қағаздағы және оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасату. (Ж/Т) «IDEAL» әдісібойынша Ақпан революциясы кезіндегі Қазақстандағы қоғамдық – саяси процестерге баға береді.

    1.Мәтінді жекелей оқу

    2.Топта талқылайды

    3.Әр топтан 1 баяндамашы шығып түсіндіреді

    1 топ. «Жас қазақ»-Ресейдегі монархиялық биліктің неліктен дағдарысқа ұшырағанын анықтайды

    2 топ. «Жас жүрек» -Ақпан революциясының болу себебін сипаттайды;

    3 топ. «Талап» -Ақпан революциясының Қазақстанға әсерін суреттеп береді;

    4 топ. «Жанар» -Тыл жұмысындағылардың қайтып келуі және олардың революциялық үдеріске

    ықпалына баға береді;


    Қ/Б: «Екі жұлдыз, бір тілек» (әр топтан 1 оқушы)

    Екі жұлдыз- жұмыстың екі ұнағаны

    Бір тілек-жұмысты жақсартуды қажет ететін жағы.

    вавптвомок




    рлрьгорт






    Абпрорджжэо

    Дүниежүзі саяси картасы





    Сабақтың соңы

    10 минут



    7 минут




























    2 минут





    1 минут







    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 4.

    «Дербес пікір жазу» тәсілі (төмендегі мәселелерді дәлел концептісі арқылы бағалау)

    1 топ. «Жас қазақ»-Ақпан буржуазиялық революциясы жеңіске жетті, өйткені...........

    2 топ. «Жас жүрек» - Революцияның жеңісінен кейіннеге үкімет құрылды, неліктен ......

    3 топ. «Талап» - Тыл жұмысшылар мен солдаттар арасындағы қарым-қатынас саяси сананың өсуіне неліктен зор ықпал жасады.........

    4 топ. «Жанар» -Неліктен Уақытша өкімет саяси халықтың көңілінен шықты.......

    Оқушылар төмендегі критерийлер бойынша сөйлем құрайды.

    1. Өзіндік пікір(ой, идея) – бір сөйлем

    2. Дәлел – екі сөйлеммен келтіру керек

    3. Өз пікірін айғақтайтын мысал – бір сөйлем

    4. Өз пікіріне қарсы дәлел – бір сөйлем

    5. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал-бір сөйлем.

    6. Қорытынды – екі сөйлемнен тұрады.


    Дескриптор:

    Білім алушы

    • 1917 жылғы Ақпан революциясының шығу себебін талдайды;

    • Ақпан буржуазиялық революциясы жеңіске жеткенін дәлелдейді;

    • Ақпан революциясының Қазақстанға әсеріне баға береді.


    Қ/Б: «Жарық жұлдыз» тәсілі. Оқушылар дәптерлеріне зигзаг ретінде қаламмен сызба жүргізіп, жоғарғы жағына жұлдыз салады. Сабақта не білгенін жазады.


    Үй тапсырмасы:

    Міндетті: Ақпан революциясының Қазақстанға әсері.

    Қалауы бойынша: Тыл жұмысындағылардың қандай одақтар құрғаны туралы ізденіс. (өлкетану бойынша өз өлкесінде )




    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін

    (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.

    Денсаулық сақтау

    технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме?

    Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз?

    Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажәне неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

    Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

    беріңіз.


    Жалпыбағалау

    Сабақтаеңжақсыөткенекінәр

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 8 сынып
    25.00.2020
    3228
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ашкенов Болат Олжабаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации