Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
2
минут

|
№1Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеріп, олардың назарын
аудару.
б)Сыныпқа жағымды
психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылардың көңіл-күйлерін
анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды
лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін
білдіреді.
|
Амандасады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Презентация
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар топтамас
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Жұптық
жұмыс
3
минут
|
№2« Көршіме
сенемін» әдісімен үй жұмысын
тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап
айтамын.
Мақсат: оқушылар алған
білімдерін саралай білуге дағдыландыру.
Софизм
есептері
|
Әр оқушы дұрыс жауабында қол
көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады.
|
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс
жауапқа 1баллдан берілдеі.
|
Оқулық
математика.
|
Өткен сабақты
қайталау
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№3 «Миға шабуыл»
әдісі ой қозғау сұрақтары арқылы
жауап береді. Топпен талқылайды.
✅ "19-ға қандай сандар
бөлінеді?" ✅
"Бір санның 19-ға бөлінетінін
бөлу амалын қолданбай қалай анықтауға
болады?"
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Қыйма
қағаз,
|
Жаңа
сабақ.
Ұжымдық
жұмыс.
10
минут

|
? 19-ға бөлінгіштік
ережесі:
-
Егер сан 19-дың еселігі болса, онда ол 19-ға
бөлінеді.
-
Санның бөлінгіштігін тексеру үшін оны 19-ға
бөліп, қалдық жоқ екенін көруге болады.
-
19-дың еселіктерін жаттау:
19, 38, 57, 76, 95, 114, 133, 152, 171, 190...
19-ға бөлінгіштік
ережесі
Санның 19-ға бөлінетінін анықтау үшін келесі
әдістерді қолдануға болады:19-дың
еселіктерін қолдану
Егер сан 19-дың еселігі болса, онда ол 19-ға
бөлінеді. Мысалы:
-
19
× 1 = 19
-
19
× 2 = 38
-
19
× 3 = 57
-
19
× 4 = 76
-
19
× 5 = 95
-
19
× 6 = 114
-
19
× 7 = 133
-
19
× 8 = 152
-
19
× 9 = 171
-
19
× 10 = 190
Берілген сан осы еселіктердің біріне тең болса,
ол 19-ға бөлінеді.
|
|
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
|
Жаңа сабақты бекіту
тапсырмасы
5
минут
|
№5 "Құпия Сандар
Тапсырмасы"
Әр топқа бірнеше сандар беріледі. Олар санның
19-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтінін анықтайды.
Мысал: ? 361
саны 19-ға бөлінеді, себебі 361÷19=19361 \div 19 =
19361÷19=19. ? 200
саны 19-ға бөлінбейді, себебі 200÷19200 \div 19200÷19 бөлгенде
қалдық қалады.
|
Тапс ырмаларды орындайды
белсенді қатсыады.
Оқушылар осылай сандардың
11-ге бөлінетінін тексеріп, өз жауаптарын
сыныппен бөлісе алады!
|
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
|
Сергіту
сәті
2
минут

|
№6 Қозғалыс
ойыны
?
"Математикалық шапалақ"
ойыны
-
Мұғалім сандарды айтады.
-
Егер екіге бөлінетін сан
болса – бір рет
шапалақтау.
-
Егер үшке бөлінетін сан
болса – екі рет
шапалақтау.
-
Егер екіге де, үшке де бөлінсе
– қол соғып, секіру! ?
?
Мысал:
-
4 → ?
-
6
→ ?? +
секіру
-
9
→ ??
|
Оқушлар топпен шапалақтап
белсенді қатысады.
|
Нәтижелерді талқылау: Топтар
кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай
жинайды.
|
Үлсетірмелі
парақ
|
Ұжымдық
жұмыс.
10минут

|
"Сандардың құпия
коды" ойыны
Ойынның
мәні:
Оқушыларға арнайы сандар беріледі. Олар 19-ға бөлінгіштік ережесін
пайдаланып, дұрыс жауапты тауып, құпия кодты
ашады.
1-мысал (Жеңіл
деңгей):
Қай сан 19-ға бөлінеді?
А) 152 В)
190 С)
200 D)
247
(Дұрыс жауап: В және D)
2-мысал (Орташа
деңгей):
Егер бір құпия сан 19-ға бөлінсе, оның соңғы екі цифры қандай болуы
мүмкін? А)
95 В)
76 С)
32 D)
57
(Дұрыс жауап: В және D)
3-мысал (Күрделі
деңгей):
19-ға бөлінетін ең кіші үш таңбалы санды тап.
(Жауабы: 114)
Бағалау
критерийлері:
✅ 19-ға бөлінетін
сандарды дұрыс анықтады.
✅ Дәлелді жауап
берді.
✅ Топпен белсенді жұмыс
жасады.
|
Тапс ырмаларды орындайды
белсенді қатсыады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Сабақтың
аяғы
Жеке
жұмыс
5
минут

|
№8 "19-ға бөлінетін
қорытынды"
Оқушылар берілген санақтан
19-ға бөлінетін сандарды іздейді, кейін өз есептерін
сыныптастарымен бөліседі. Ойлау процесі
талқыланады.
Бағалау
критерийлері:
✅ 19-ға бөлінетін сандарды
дұрыс анықтады. ✅ Дәлелді жауап берді.
✅ Топпен белсенді жұмыс
жасады.
|
Оқушылар
тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
|
|
Сабақтың
соңы
Ұжымдық
жұмыс.
3
минут

|
№9
Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция
аламын.
.
№10
Үйге
тапсырма
19-ға бөлінетін 5 сан жазып
келу
19-ға бөлінбейтін 5 санды
анықтау
№ 13
Сабақты қорытындылап, Кері
байланысты оқуышылардан сандық әдісімен
аламын
|
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен)
береді
Кері байланысқа сандық
әдісімен береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
QRcode
Көрнекілік үлестірмелі
парақ
Оқулық
Математика 6
сынып
|