|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясы |
|
|
Пәні |
МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ |
|
|
Тақырыбы: |
19-ға бөлінгіштік |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кененбаева Нұрзия |
|
|
Күні, айы |
17.02.2025ж. |
|
|
Сыныбы 6 А |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушы саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.1.3 бөлу амалын орындамай- ақ, берілген санның қай бөлгішке бөлінетінін, қайсысына бөлінбейтініне байланысты есептерді шығару |
|
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар 19-ға бөлінгіштік белгісін үйренеді. Санның 19-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтінін анықтай алады. Бөлу амалын орындамай-ақ, санның бөлінгіштігін тексеру тәсілдерін қолдана алады.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 2 минут
|
№1Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару. б)Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін білдіреді. |
Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Презентация Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамас |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру Жұптық жұмыс 3 минут |
№2« Көршіме сенемін» әдісімен үй жұмысын тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап айтамын. Мақсат: оқушылар алған білімдерін саралай білуге дағдыландыру. Софизм есептері |
Әр оқушы дұрыс жауабында қол көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады. |
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1баллдан берілдеі. |
Оқулық математика. |
||
|
Өткен сабақты қайталау Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№3 «Миға шабуыл» әдісі ой қозғау сұрақтары арқылы жауап береді. Топпен талқылайды. ✅ "19-ға қандай сандар
бөлінеді?" Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Қыйма қағаз,
|
||
|
Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс. 10 минут
|
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
||
|
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы 5 минут |
№5 "Құпия Сандар Тапсырмасы"Әр топқа бірнеше сандар беріледі. Олар санның 19-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтінін анықтайды.
Мысал:
|
Тапс ырмаларды орындайды белсенді қатсыады. Оқушылар осылай сандардың 11-ге бөлінетінін тексеріп, өз жауаптарын сыныппен бөлісе алады! |
«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
||
|
Сергіту сәті 2 минут
|
№6 Қозғалыс ойыны? "Математикалық шапалақ" ойыны
? Мысал:
|
Оқушлар топпен шапалақтап белсенді қатысады. |
Нәтижелерді талқылау: Топтар кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды.
|
Үлсетірмелі парақ |
||
|
Ұжымдық жұмыс. 10минут
|
"Сандардың құпия коды" ойыныОйынның
мәні: 1-мысал (Жеңіл
деңгей): 2-мысал (Орташа
деңгей): 3-мысал (Күрделі
деңгей): Бағалау
критерийлері:
|
Тапс ырмаларды орындайды белсенді қатсыады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
|
||
|
Сабақтың аяғы Жеке жұмыс 5 минут
|
№8 "19-ға бөлінетін қорытынды" Оқушылар берілген санақтан 19-ға бөлінетін сандарды іздейді, кейін өз есептерін сыныптастарымен бөліседі. Ойлау процесі талқыланады.
Бағалау
критерийлері: |
Оқушылар тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы Ұжымдық жұмыс. 3 минут
|
№9 Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция аламын. . №10 Үйге тапсырма 19-ға бөлінетін 5 сан жазып келу 19-ға бөлінбейтін 5 санды анықтау
№ 13 Сабақты қорытындылап, Кері байланысты оқуышылардан сандық әдісімен аламын |
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен) береді Кері байланысқа сандық әдісімен береді.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту
|
QRcode Көрнекілік үлестірмелі парақ Оқулық Математика 6 сынып |
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
19-ға бөлінгіштік
19-ға бөлінгіштік
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қ.Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясы |
|
|
Пәні |
МАТЕМАТИКАДАН ҚИЫНДЫҒЫ ЖОҒАРЫ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ |
|
|
Тақырыбы: |
19-ға бөлінгіштік |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кененбаева Нұрзия |
|
|
Күні, айы |
17.02.2025ж. |
|
|
Сыныбы 6 А |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушы саны: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.1.3 бөлу амалын орындамай- ақ, берілген санның қай бөлгішке бөлінетінін, қайсысына бөлінбейтініне байланысты есептерді шығару |
|
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар 19-ға бөлінгіштік белгісін үйренеді. Санның 19-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтінін анықтай алады. Бөлу амалын орындамай-ақ, санның бөлінгіштігін тексеру тәсілдерін қолдана алады.
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 2 минут
|
№1Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару. б)Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін білдіреді. |
Амандасады. Сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
Презентация Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамас |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру Жұптық жұмыс 3 минут |
№2« Көршіме сенемін» әдісімен үй жұмысын тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап айтамын. Мақсат: оқушылар алған білімдерін саралай білуге дағдыландыру. Софизм есептері |
Әр оқушы дұрыс жауабында қол көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады. |
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1баллдан берілдеі. |
Оқулық математика. |
||
|
Өткен сабақты қайталау Ұжымдық жұмыс. 5 минут
|
№3 «Миға шабуыл» әдісі ой қозғау сұрақтары арқылы жауап береді. Топпен талқылайды. ✅ "19-ға қандай сандар
бөлінеді?" Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Қыйма қағаз,
|
||
|
Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс. 10 минут
|
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
||
|
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы 5 минут |
№5 "Құпия Сандар Тапсырмасы"Әр топқа бірнеше сандар беріледі. Олар санның 19-ға бөлінетінін немесе бөлінбейтінін анықтайды.
Мысал:
|
Тапс ырмаларды орындайды белсенді қатсыады. Оқушылар осылай сандардың 11-ге бөлінетінін тексеріп, өз жауаптарын сыныппен бөлісе алады! |
«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту |
|
||
|
Сергіту сәті 2 минут
|
№6 Қозғалыс ойыны? "Математикалық шапалақ" ойыны
? Мысал:
|
Оқушлар топпен шапалақтап белсенді қатысады. |
Нәтижелерді талқылау: Топтар кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды.
|
Үлсетірмелі парақ |
||
|
Ұжымдық жұмыс. 10минут
|
"Сандардың құпия коды" ойыныОйынның
мәні: 1-мысал (Жеңіл
деңгей): 2-мысал (Орташа
деңгей): 3-мысал (Күрделі
деңгей): Бағалау
критерийлері:
|
Тапс ырмаларды орындайды белсенді қатсыады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
|
||
|
Сабақтың аяғы Жеке жұмыс 5 минут
|
№8 "19-ға бөлінетін қорытынды" Оқушылар берілген санақтан 19-ға бөлінетін сандарды іздейді, кейін өз есептерін сыныптастарымен бөліседі. Ойлау процесі талқыланады.
Бағалау
критерийлері: |
Оқушылар тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы Ұжымдық жұмыс. 3 минут
|
№9 Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция аламын. . №10 Үйге тапсырма 19-ға бөлінетін 5 сан жазып келу 19-ға бөлінбейтін 5 санды анықтау
№ 13 Сабақты қорытындылап, Кері байланысты оқуышылардан сандық әдісімен аламын |
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен) береді Кері байланысқа сандық әдісімен береді.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Жылы шырай таныту
|
QRcode Көрнекілік үлестірмелі парақ Оқулық Математика 6 сынып |
![]()
шағым қалдыра аласыз
















