Материалдар / 19 ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

19 ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
19-ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіну.20 ғасырда Бөкей Ордасында билік еткен Жәңгір хан саясаты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2022
1534
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаңа замандағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.4 XIХ ғасыр -XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі.

Зерттеу сұрағы: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде дамыды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.3.2 XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

XIX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

Құндылықтарға баулу

  • жауапкершілік

  • ашықтық

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру:Жаңа тақырыпты ашу үшін тұлға портреті мен тұлғаға қатысты сипаттамаұсынылып, сыныптық талқылау ұйымдастырылады.

- Ол Шыңғыс ханның ұрпағы;

-Ол Бөкей Ордасының ханы;

- Оған қарсы халық көтеріліске шықты;

-Ол алғашқы мұражай мен еуропалық үлгідегі мектеп ашқан тұлға;

-Ол мемлекеттік басқарудың жаңа үлгісін жасады

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.



Оқушылар сұрақтарға өз жауаптарын ұсынады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




Мұғалім презентациясы





Әбілқайыр, Бөкей, Жәңгір хандардың портреті


Жаңа білім








Зерттеу сұрағы:XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде дамыды?

Жаңа ұғымдармен жұмыс.

/Бөкей Ордасы, зайырлы мектеп, көтеріліс, Исатай мен Махамбет, егу практикасы, Гекке, мұражай, Тастөбе шайқасы, ағартушылық, аурухана, мал тұқымын асылдандыру тб/

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма. Бейнематериалмен жұмыс.

XIX ғасырда Бөкей Ордасында билік еткенЖәңгір хан саясаты туралы бейнематериал көрсетіледі.

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Оқушыларға тақырып мазмұнын ашатын ықшамдалған мәтін ұсынылып, тапсырма беріледі.

SWOT талдау кестесі

Жәңгір ханның ағарту саясатындағы жетістіктері



Жәңгір ханның ағартусаясатыныңкемшіліктері

Жәңгір ханның білім мен ағарту ісіндегі жүргізген іс-шараларыныңмемлекеттің (саяси, экономикалық, әлеуметтік, мәдени) дамуына әсері



Интерпретация

«Жәңгір хан мектебі -заманауи, ағартушы мектеп» және «Жәңгір хан мектебі – отаршыл, империялық мектеп» деген тақырыпта пікірталас ұйымдастырылады..

Жақтаушы топ

Біздің пікіріміз бойынша, Жәңгірханның ағарту

саясатыныңжетістіктері мынада...
Біздің ойымызша, Жәңгір хан мектебі -заманауи, ағартушы мектеп, өйткені... ...
Біз сіздердің пікірлеріңізбенкелісеміз/келіспейміз...
Бұл оқиға /өзгеріс маңызды/ешмаңызсызөйткені…
Біздің анықтағанымыз...
Қорытындысында...

Даттаушы топ

Біздің пікіріміз бойынша, Жәңгірханның ағарту саясатының
кемшілік тұстарымынада...
Біздің ойымызша, Жәңгір хан мектебі – отаршыл, империялық мектеп,өйткені... ...
Біз сіздердің пікірлеріңізбенкелісеміз/келіспейміз...
Бұл оқиға /өзгеріс маңызды/ешмаңызсызболды, өйткені…
Біздің анықтағанымыз...
Қорытындысында...

Оқушылар ханның ел басқару ісіндегі енген өзгерістер мен жетістіктердің анықтайды.







Оқушылар хан саясатының жетістіктері мен мүмкіндіктерінің анықтап, нақты тарихи фактілермен дәлелдейді;

Оқушылар хан саясатының кемшіліктері мен қауіптерінің кемінде фактілермен дәлелдейді;





























Оқушылар Жәңгір ханның ағарту саясатының қоғамның әр саласына тигізген жағымды және жағымсыз әсерінің шешімдерін көрсетеді.






ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





Дескриптор:

-Жәңгір ханның ел басқару ісіндегі енген өзгерістер мен жетістіктердің кемінде 3-уін анықтайды.







Дескриптор:

Жәңгір хан саясатының жетістіктері мен мүмкіндіктерінің кемінде 3-уін анықтап, нақты тарихи фактілермен дәлелдейді;

Жәңгір хан саясатының кемшіліктері мен қауіптерінің кемінде 2-уін анықтап, нақты тарихи фактілермен дәлелдейді;

Жәңгір ханның ағарту саясатының қоғамның әр саласына тигізген жағымды және жағымсыз әсерінің кемінде 1-уін анықтап, оның шешімдерін көрсетеді.






















Қосымша-1

Карточкалар















Қосымша-2

https://www.youtube.com/watch?v

=cRJ0pq84M2Q



https://www.youtube.

com/watch?v=O_

lD8UESyts



Кесте-таратпалар









Қосымша-3

Мәтін таратпалар



https://bigox.kz/zhangir-xannyn-agartushylyk-kyzmeti/



Бекіту




Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

«БББ» кестесін толтыр

Білемін

Білдім

Білгім келеді

Ғұндар, Қытай қорғаны жайлы білгенін жазады





Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!