Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
шақыру:Жаңа тақырыпты ашу үшін тұлға
портреті мен тұлғаға қатысты сипаттамаұсынылып, сыныптық талқылау
ұйымдастырылады.
- Ол Шыңғыс ханның
ұрпағы;
-Ол Бөкей Ордасының
ханы;
- Оған қарсы халық
көтеріліске шықты;
-Ол алғашқы мұражай
мен еуропалық үлгідегі мектеп ашқан
тұлға;
-Ол мемлекеттік басқарудың
жаңа үлгісін жасады
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушылар сұрақтарға
өз жауаптарын ұсынады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Мұғалім
презентациясы
Әбілқайыр, Бөкей,
Жәңгір хандардың портреті
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
сұрағы:XIX ғасырда Қазақстанда
оқу-ағартушылық мекемелер қандай түрде
дамыды?
Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
/Бөкей Ордасы,
зайырлы мектеп, көтеріліс, Исатай мен Махамбет, егу практикасы,
Гекке, мұражай, Тастөбе шайқасы, ағартушылық, аурухана, мал тұқымын
асылдандыру тб/
Зерттеу мен
талдау
1-тапсырма.
Бейнематериалмен жұмыс.
XIX
ғасырда Бөкей Ордасында билік
еткенЖәңгір хан саясаты туралы бейнематериал
көрсетіледі.
2-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға тақырып мазмұнын
ашатын ықшамдалған мәтін ұсынылып, тапсырма
беріледі.
SWOT талдау
кестесі
Жәңгір ханның ағарту
саясатындағы жетістіктері
Жәңгір ханның
ағартусаясатыныңкемшіліктері
Жәңгір ханның білім
мен ағарту ісіндегі жүргізген іс-шараларыныңмемлекеттің (саяси,
экономикалық, әлеуметтік, мәдени) дамуына
әсері
Интерпретация
«Жәңгір хан мектебі
-заманауи, ағартушы
мектеп» және
«Жәңгір хан мектебі –
отаршыл, империялық
мектеп» деген тақырыпта
пікірталас ұйымдастырылады..
Жақтаушы
топ
Біздің
пікіріміз
бойынша, Жәңгірханның
ағарту
саясатыныңжетістіктері
мынада... Біздің
ойымызша,
Жәңгір хан мектебі
-заманауи, ағартушы
мектеп, өйткені...
... Біз сіздердің
пікірлеріңізбенкелісеміз/келіспейміз... Бұл оқиға
/өзгеріс
маңызды/ешмаңызсызөйткені… Біздің
анықтағанымыз... Қорытындысында...
Даттаушы
топ
Біздің
пікіріміз
бойынша, Жәңгірханның ағарту
саясатының кемшілік
тұстарымынада... Біздің
ойымызша,
Жәңгір хан мектебі –
отаршыл, империялық
мектеп,өйткені...
... Біз сіздердің
пікірлеріңізбенкелісеміз/келіспейміз... Бұл оқиға
/өзгеріс
маңызды/ешмаңызсызболды,
өйткені… Біздің
анықтағанымыз... Қорытындысында...
|
Оқушылар ханның ел басқару ісіндегі
енген өзгерістер мен жетістіктердің
анықтайды.
Оқушылар хан саясатының жетістіктері
мен мүмкіндіктерінің анықтап, нақты тарихи фактілермен
дәлелдейді;
Оқушылар хан саясатының кемшіліктері
мен қауіптерінің кемінде фактілермен
дәлелдейді;
Оқушылар Жәңгір
ханның ағарту саясатының қоғамның әр саласына тигізген жағымды және
жағымсыз әсерінің шешімдерін
көрсетеді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дескриптор:
-Жәңгір ханның ел басқару
ісіндегі енген өзгерістер мен жетістіктердің кемінде 3-уін
анықтайды.
Дескриптор:
Жәңгір хан
саясатының жетістіктері мен мүмкіндіктерінің кемінде 3-уін анықтап,
нақты тарихи фактілермен
дәлелдейді;
Жәңгір хан
саясатының кемшіліктері мен қауіптерінің кемінде 2-уін анықтап,
нақты тарихи фактілермен
дәлелдейді;
Жәңгір ханның ағарту
саясатының қоғамның әр саласына тигізген жағымды және жағымсыз
әсерінің кемінде 1-уін анықтап, оның шешімдерін
көрсетеді.
|
Қосымша-1
Карточкалар
Қосымша-2
https://www.youtube.com/watch?v
=cRJ0pq84M2Q
https://www.youtube.
com/watch?v=O_
lD8UESyts
Кесте-таратпалар
Қосымша-3
Мәтін
таратпалар
https://bigox.kz/zhangir-xannyn-agartushylyk-kyzmeti/
|