Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1-2-3-4 тоқсан математика ТЖБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
I тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА I нұсқа |
БАЛЛ |
||||
1 |
60 : x = y : 5 пропорциясы берілген болса x ⋅ y мәнін табыңыз
|
1 |
||||
2 |
Екі қаланың арасындағы арақашықтығы 300 км, ал картада – 5 см. Картаның масштабын табыңыз. |
1 |
||||
3 |
|
1 |
||||
4 |
Суреттердің қайсысы координаталық түзуге жатпайды:
|
2 |
||||
5 |
|
2 |
||||
6 |
Бір елді мекенде 120000 адам тұрады. Олардың 70% мектепті бітіріп кеткен. Ал қалғанының 25% әлі мектепке бармаған. Қанша адам мектепте оқиды?
|
6 |
||||
7 |
Шеңбердің диаметрі 12 (π ≈ 3). a) Шеңбердің ұзындығын табыңыз. b) Дөңгелектің ауданын табыңыз
|
3 |
||||
8 |
Өрнектің мәнін табыңыз: (-1/8+1/5 )+(4,8-4,9) -2,05
|
|
||||
|
|
20 |
I тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА II НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||
1 |
12 : x = y : 5 пропорциясы берілген болса x ⋅ y мәнін табыңыз
|
1 |
||||
2 |
Екі қаланың арасындағы арақашықтығы 200 км, ал картада – 4 см. Картаның масштабын табыңыз. |
1 |
||||
3 |
|
1 |
||||
4 |
Суреттердің қайсысы координаталық түзуге жатпайды:
|
2 |
||||
5 |
|
2 |
||||
6 |
Бір елді мекенде 1500 адам тұрады. Олардың 60% мектепті бітіріп кеткен. Ал қалғанының 25% әлі мектепке бармаған. Қанша адам мектепте оқиды?
|
6 |
||||
7 |
Шеңбердің диаметрі 10 (π ≈ 3). a) Шеңбердің ұзындығын табыңыз. b) Дөңгелектің ауданын табыңыз
|
3 |
||||
8 |
Өрнектің мәнін табыңыз: (-1/2+1/5 )-(2,7-2,8) -1,05
|
4 |
||||
|
|
20 |
II тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА II НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болады? А) 1/3 В) 25/4 С) 7/11 Д) 5/19 |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
5а-2в = 6 өрнегінде а айнымалысын в айнымалысы арқылы өрнектеңіз. 2
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
а) Өрнекті ықшамдаңыз: 1 (5х-16)-1 ( 3у-8) 4 2 х=2 , у=6 болғандағы, өрнектің мәнін есептеңіз .
|
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(1) |
|
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(2) |
ABCD төртбұрышының периметрі 12 см-ге тең екені белгілі болса, 1 пункттегі мәліметтерді пайдаланып, теңдеу құрастырыңыз
|
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(3)
|
2 пунктте шыққан теңдеуді шығарыңыз. АВ қабырғасының ұзындығын табыңыз.
|
3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Өрнектің мәнін табыңыз: 1,25*(-2,3)-1,25*0,7 r 1,5:0,4*(-5)
|
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
20 |
II тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА I НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болады? А) 1/3 В) 4/7 С) 7/11 Д) 2/20 |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
7а+в = 2 өрнегінде а айнымалысын в айнымалысы арқылы өрнектеңіз. 3
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
а) Өрнекті ықшамдаңыз: 1 (7х+12)-1 ( 5у+6) 6 3 х=15/7 , у=3 болғандағы, өрнектің мәнін есептеңіз .
|
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(1) |
|
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(2) |
ABCD төртбұрышының периметрі 24 см-ге тең екені белгілі болса, 1 пункттегі мәліметтерді пайдаланып, теңдеу құрастырыңыз
|
6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5(3)
|
2 пунктте шыққан теңдеуді шығарыңыз. АВ қабырғасының ұзындығын табыңыз.
|
3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Өрнектің мәнін табыңыз: 3,5*(-5,7)-3,5*0,3 r 0,7:0,2*(-2)
|
4 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
20 |
1 нуска
1.Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болады?
А) 1/3 В) 4/25 С) 7/11 Д) 5/19
2.5а-2в = 6 өрнегінде а айнымалысын в айнымалысы арқылы өрнектеңіз.
2
3.Жақшаларды ашып, ұқсас қосылғыштарды біріктіріңіз:
-(4а-7в)-(2в-3а)+(-9а+2в)
4/ а) Өрнекті ықшамдаңыз: 1 (5х-16)-1 ( 3у-8)
4 2 х=2.2/5 , у=6 болғандағы, өрнектің мәнін есептеңіз .
5.ABCD төртбұрышының АВ қабырғасы х см-ге тең.
1) Төртбұрыштың қалған қабырғаларын өрнектеңіз, егер:
a) ВС қабырғасы АВ қабырғасынан 2 см-ге ұзын болса;
b) СD қабырғасы АВ қабырғасынан 3 есе қысқа болса;
c) AD қабырғасы СD қабырғасынан 2 см-ге ұзын.
2) ABCD төртбұрышының периметрі 12 см-ге тең екені белгілі болса, 1 пункттегі мәліметтерді пайдаланып, теңдеу құрастырыңыз
3)2 пунктте шыққан теңдеуді шығарыңыз. АВ қабырғасының ұзындығын
табыңыз.
6.Өрнектің мәнін табыңыз: 1,25*(-2,3)-1,25*0,7 . 1,5:0,4*(-5)
1 нуска
1.Берілген бөлшектердің қайсысын шектеулі ондық бөлшек түрінде жазуға болады?
А) 1/3 В) 4/7 С) 7/11 Д) 2/20
2. 7а+2в = 2 өрнегінде а айнымалысын в айнымалысы арқылы өрнектеңіз.
3
3.Жақшаларды ашып, ұқсас қосылғыштарды біріктіріңіз: -(3х+2у)-(5у-9х)-(2х-4у) |
|
III тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА I НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||
1 |
Берілген теңдеулердің қайсысы мәндес: А. (х–6)(х+6)=0 Ә. 2(x+6)=18 Б. 2х=6 В. х–6=9 А)А және Б В)А және В С)Ә және В Д)Ә және Б |
1 |
||||||
2 |
Берілгендердің ішінен симметрия осі жоқ фигураларды таңдаңыз: А) В) С) Д) Е) Г) |
1 |
||||||
3 |
Мына теңсіздіктерді қос теңсіздік түрінде жаз: а) 7<15 және 15<20 б) -1> -5 және-1<0
|
2 |
||||||
4 |
Катер өзен ағысымен 3 сағат жүрген жолды ағысқа қарсы 4,5 сағат жүрді. Катердің меншікті жылдамдығы 25 км/сағ болса, онда өзен ағысының жылдамдығы қандай?
|
4 |
||||||
5 |
|
4 |
6 |
Т еңсіздікті kх b түріне алып келіңіз, мұндағы k және b бүтін сандар:
7х-3 3х+5 3х 4 + ---------- ≥ --------- - ------- 5 4 2
|
3 |
||
7 |
1. Координаттық жазықтықта А (6;6), В (-2;2), С (4;1) және D (-2;4) нүктелерін белгілеңіз. AB және CD түзулерін жүргізіңіз.
А) AB және CD түзулерінің қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Ә) АВ түзуінің абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Б) CD түзуінің ординат осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз |
5 |
||
|
||||
|
|
20 |
III тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
21кУВФ
№ |
ТАПСЫРМА II НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||
1 |
Берілген теңдеулердің қайсысы мәндес: А. (х–7)(х+7)=0 Ә. 3(x+2)=18 Б. 2х=8 В. х+2=9 А)А және Б В)А және В С)Ә және В Д)Ә және Б |
1 |
||||||
2 |
Фигураның атын жаз:
|
1 |
||||||
3 |
Мына теңсіздіктерді қос теңсіздік түрінде жаз: а) 5<13 және 13<18 б) 0,8 > 0,3 және-1<0
|
2 |
||||||
4 |
Катер өзен ағысымен 2 сағат жүрген жолды ағысқа қарсы 3,5 сағат жүрді. Катердің меншікті жылдамдығы 24 км/сағ болса, онда өзен ағысының жылдамдығы қандай?
|
4 |
||||||
5 |
|
4 |
6 |
Т еңсіздікті kх b түріне алып келіңіз, мұндағы k және b бүтін сандар: 4+х х+2. . ------- - ------- ≤ х+3 . 2 7
|
3 |
||
7 |
1. Координаттық жазықтықта А (5;5), В (-2;2), С (4;2) және D (-2;5) нүктелерін белгілеңіз. AB және CD түзулерін жүргізіңіз. А) AB және CD түзулерінің қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Ә) АВ түзуінің абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Б) CD түзуінің ординат осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз |
5 |
||
|
|
20 |
III тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА II НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||
1 |
Берілген теңдеулердің қайсысы мәндес: А. (х–7)(х+7)=0 Ә. 3(x+2)=18 Б. 2х=8 В. х+2=9 А)А және Б В)А және В С)Ә және В Д)Ә және Б |
1 |
||||||
2 |
Фигураның атын жаз:
|
1 |
||||||
3 |
Мына теңсіздіктерді қос теңсіздік түрінде жаз: а) 5<13 және 13<18 б) 0,8 > 0,3 және-1<0
|
2 |
||||||
4 |
Катер өзен ағысымен 2 сағат жүрген жолды ағысқа қарсы 3,5 сағат жүрді. Катердің меншікті жылдамдығы 24 км/сағ болса, онда өзен ағысының жылдамдығы қандай?
|
4 |
||||||
5 |
|
4 |
6 |
Т еңсіздікті kх b түріне алып келіңіз, мұндағы k және b бүтін сандар:
|
3 |
||
7 |
1. Координаттық жазықтықта А (5;5), В (-2;2), С (4;2) және D (-2;5) нүктелерін белгілеңіз. AB және CD түзулерін жүргізіңіз.
А) AB және CD түзулерінің қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Ә) АВ түзуінің абсцисса осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз. Б) CD түзуінің ординат осімен қиылысу нүктесінің координаттарын табыңыз |
5 |
||
|
|
20 |
VI тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА II НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||
1 |
1. Берілгендер қатары 17 натурал саннан тұрады. Осы қатардың қай сипаттамасы бөлшек сан бола алады? A) Арифметикалық орта B) Медиана C) Өзгеріс ауқымы Д) мода |
1 |
||||||
2 |
Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі V см3 , табанының қабырғалары 6 см және 7 см, ал биіктігі – h см. V көлемінің h биіктігіне тәуелділігінің формуласын көрсетіңіз. A) V=9h B) V=42h C) V=27h D) V=40h |
1 |
||||||
3 |
|
1 |
||||||
4 |
«Қарлығаш» кафесінде 2 апта бойы үйге жеткізілген тапсырыстардың саны тіркеліп отырды. Берілгендердің қатары мынадай болды: 32, 42, 39, 34, 33, 34, 42, 43, 41, 35, 32, 42, 35, 39. Осы қатардың өзгеріс ауқымын, арифметикалық ортасын, модасын және медианасын табыңыз.
|
5 |
||||||
5 |
|
4 |
6 |
Есепті теңдеулер жүйесі арқылы шығарыңыз: Бір жейде және бір көйлек 4 м матадан тігіледі. Осындай 5 жейде және 9 көйлек 30 м матадан тігіледі. Бір жейде неше метр матадан тігіледі? Бір көйлек неше метр матадан тігіледі?
|
5 |
||
7 |
Бірінші айнымалының мәні үш еселенген екінші айнымалының мәні мен 2 санының қосындысына тең.
b) Осы тәуелділікке кесте құрып, оның графигін салыңыз
|
3 |
||
|
|
20 |
VI тоқсанға арналған ТЖБ Сыныбы Оқушының аты-жөні:
Мерзімі
№ |
ТАПСЫРМА I НҰСҚА |
БАЛЛ |
||||||
1 |
1. Берілгендер қатары 13 натурал саннан тұрады. Осы қатардың қай сипаттамасы бөлшек сан бола алады? A) Өзгеріс ауқымы B) мода C) Арифметикалық орта Д) Медиана |
1 |
||||||
2 |
Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі V см3 , табанының қабырғалары 4 см және 3 см, ал биіктігі – h см. V көлемінің h биіктігіне тәуелділігінің формуласын көрсетіңіз. A) V=9h B) V=12h C) V=42h D) V=40h |
1 |
||||||
3 |
|
1 |
||||||
4 |
«Береке» кафесінде 2 апта бойы үйге жеткізілген тапсырыстардың саны тіркеліп отырды. Берілгендердің қатары мынадай болды: 37, 35, 33, 43, 43, 33, 34, 31, 43, 35, 43, 43, 35, 42. Осы қатардың өзгеріс ауқымын, арифметикалық ортасын, модасын және медианасын табыңыз.
|
5 |
||||||
5 |
|
4 |
6 |
Есепті теңдеулер жүйесі арқылы шығарыңыз: Бір қорап кәмпит және 2 орам өрік 550 г. 5 қорап кәмпит және 3 орам өрік 1 кг 700 г. Бір қорап кәмпит неше грамм? Бір орам өрік неше грамм?
|
5 |
||
7 |
Бірінші айнымалының мәні екі еселенген екінші айнымалының мәні мен 5 санының айырмасына тең.
b) Осы тәуелділікке кесте құрып, оның графигін салыңыз
|
3 |
||
|
|
20 |