Категориясы: Мектепалды
дайындық
Математика
сабағы
Сабақтың
тақырыбы: "Өткенді қайталау"
Сабақтың
мақсаты: 1-ден 20-ға дейінгі сандарды,ондықтар
олардың таңбалауын,сан құрамын анықтау,заттарды салыстыру,ауызша
есептердің мәнін табу,білімдерін бекіту,бақылау.Геометриялық
фигураларды еске түсіріп атап шығу.Оқушылардың есте сақтау және
ойлау қабілеттерін дамыту.Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Аю және оның
қонжықтарының бейнесі, 1 - ден 20 - ға дейінгі сандар, дидактикалық
ойындар, тапсырма кедергілер.
Сабақтың
барысы:
Тәрбиеші:Балалар,бүгін
бізде ерекше күн,өйткні біздің сабағымызға қонақтар келіп
отыр.Бүгін сәуірдің 24-ті,математика пәнінен ашық сабақтың
тақырыбы: «Өткенді қайталау».Қане бәріміз бірге
амандасайық!
Мейірімді жүрекпен,
Ақ
пейілді тілекпен.
Амандасып алайық,
Бір
жадырап қалайық
Сәлемдесу: Сәлеметсізбе көк
аспан,
Сәлеметсізбе алтын күн.
Сәлеметсізбе мұғалім,
Сәлеметсізбе құрметті қонақтар!
Тәрбиеші:Қонақтардан
басқа,бізге кім келіп тұр!?Әрине Аю,жанында қонжықтары бар
екен.Сендер оқуға келген кезде,қысқа дайындалып үйқыға батып
кетіпті.Ал енді оянып бәрін білгілері келеді.Олар неге оянып кетті
екен?Кім оятты,не себеп болды олардың оянғанына!?
Балалардың жауаптары:Көктем
келді.
Тәрбиеші:
-Көктем келгенін қалай біліп қалдыңдар?(Күннің
көзі жылына бастады,қар ери бастады,жылы жақтан құстар ұшып
келді,ағаштардың бұршақтары жарыла бастады,күн бұлтты және
жамбырлы)
-Көктем мезгіліне қандай айлар
жатады?(наурыз,сәуір,мамыр)
-Өтіп
кеткен айды атап шық?(наурыз)
-Кележатқан айды ата?(мамыр )
-Болып
жатқан ай,қандай ай?(сәуір айы)
Тәрбиеші:
Сонымен Сәуңрдің 24-ті,аптаның қай
күні?
-Бір
аптада неше күн бар?
-Неше
күнін оқыймыз?
-Қандай күдер,атап кетсеңдер?
-Демалғанда неше күн
демаласыңдар?
-Қандай күндер?
Сұрақтар арқылы ойымыз да,бойымыз да
дайын.Сондықтан іске сәт теп айтуға тура келіп
тұр.
1-тапсырма(ауызша)
-1-ден
20-ға дейін сандарды атап шығу?
-Сандарды қалай атап шықтық?
-Сандарды тура және тағыда қалай атап шығуға
болады?
-Ендеше 10-нан кері санап
көріңдер?
-Балалар 10,20-не деген
сандар?Дұрыс,ондықтар,тағы ондықтар бар ма?
2 –
тапсырма(тақтада)
Салыстыру.Сандарды салыстырғанда қандай
белгілерді қолданамыз? - Дұрыс, артық , кем
3 –
тапсырма(партада сандар жатады)
Ойын:
«Үнсіз-түнсіз»деп аталады.Мен сендерге сандарды көрсетем ал сендер
көршілерін тауып-алап қолдарыңды көтеріп
көрсетесіңдер
*1*
*2* *3* *4* *5* *6* *7* *8* *9*
4-тапсырма:(тақтада)
9
|
+
1
|
|
-
2
|
|
-
5
|
|
+2
|
|
+
3
|
|
-
1
|
|
+
3
|
10
|
Сергіту сәті: Балалар, кішкене
шаршаған боларсыңдар, сергіту сәтін орындайық: Тербелейді
ағаштар,
Алдымна жел есейді.
Кіпкішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
5-тапсырма(тақтада)Келесі
ойын
«Алманы керекті себетке салу»деп аталады.Ағашта
өсіп тұрған алманы алып себетке салу керек,бірақ салар алдында
есептін мәнін тауып керекті себетке саламыз:
1+2,3+0,7-4,4+4,10-2,9-1,3+3,4+2,10-9,2-1,4-3,4+3,8-1,6+1
Сегіту сәті: (Балалар қолдың
қймылымен жаттығу жасайды)
Оң
қолымда,бес саусақ.
Сол
қолымда,бес саусақ.
Беске
бесті қосқанда,
Болыпқалды он саусақ.
6-тапсырма: Ауызша
есептер құрастыру. Балалар, есептің құрамды бөліктерін еске
түсірейік. - Есептің төрт бөлігі бар: 1-Шарты 2-Сұрағы 3-Шешуі
4-Жауабы
* Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады?
* Табақта бес алма
Қолымда екі алма
Қосқанда барлығын
Болады қанша алма?
7-тапсырма: Қандай
геометриялық пішіндерді білесіңдер?Үшбүрышты қызыл, ал дөңгелекті
көк түстермен бояу.