АТЫРАУ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БЕРУ
БАСҚАРМАСЫНЫҢ
«САЛАМАТ МҰҚАШЕВ
АТЫНДАҒЫ
АТЫРАУ ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ
ЖОҒАРЫ КОЛЛЕДЖІ» КМҚК
«Келісілді»
|
«Бекітемін»
|
Әдістемелік
|
Директордың
оқу-әдістемелік
|
кабинет
меңгерушісі
|
жұмысы жөніндегі
орынбасары
|
___________А.Көпжасарова
|
_________Ж.Кереева
|
«__»__________2019ж.
|
«__»__________2019
ж.
|
Сыныптан тыс
шараның
ӘДІСТЕМЕЛІК
ӨҢДЕУІ
Тақырыбы: «Математикадан қызықты
есептер» сайысы
Тобы: ЭСа,ЭНГМа,СИЭГЗСа-19
Өткізген: Жургенова
К.С.
Жаратылыстану-математика
ПЦК
отырысында қаралды
және
келісілді.
Хаттама №
___________
"___"________________2019ж.
ПЦК
төрайымы
___________Э.Мухамбеткалиева
АТЫРАУ -
2019
«Математикадан қызықты
есептер» cайысы
Мақсаты:
Студент білімін дамыту,
терендету.Танымдық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін
дамыту. Логикалық есептерді шығарудың
басты мақсаттарының бірі - қазіргі халықаралық талаптар деңгейінде
күнделікті өмірде математиканы еркін пайдалана алуға
үйретеді. Студенттердің шығармашылыққа
баулу, іздену қасиеттерін
қалыптастыру.
Сайысты өткізу
түрі: Қызықты есептер шығару
сайысы.
Көрнекі
құралдар: суреттер, тақта, түрлі-түсті таяқшалар, жоспар,
сұрақтар компьютер арқылы
көрсетіледі. Әдіс-тәсілдер: ойын,
сұрақ-жауап.
Орталарыңнан топ басшысы мен
топтын атын тағайындайық.
Сайысты
оқытушы жүргізіп тұрады. ұпай қоюды Жарысқа қатыспайтын топ
студенттері жүргізеді.
1.
Әрбір топ өздерін таныстырады.
(3 ұпай)
а) «Болашақ» -3
ұпай
б) «Сұңқар»-3
ұпай
в) «Барыс» -3
ұпай
2. Топаралық логикалық есептер
сайысы: әрбір топ екі есептен төрт есеп
ұсынады.
жауап берген топқа екі ұпайдан
есептеледі.
3. Бүктеме қағаздарға
жасырылған есептерді шешу. 5 ұпайдан
4. «Кімнің көзі
көреген?» компьютер арқылы көрсетілген есептердің шешуін 30
секунтта табу.
5.
Суретті есептер сайысы: Экраннан суретті есептер
корсетіледі.
әр есеп 5
ұпайдан.
6. « Кім
шапшаң?» тез есептеу. -5 ұпай
Е ртеде бір патша
болады.
Осы
патшаның байлығына қызыққан 6 қарақшы патша қоймасынан бірнеше
алтын кесе ұрлап алады. Ұрланған кесе жүзге жетпейді,
бірақжартысынан көптеу.
Алтауы
бірдей етіп бөлісуге кіріседі. Бөлгенде біреуі артық қалады. Осы
бір алтын кесе үшін ұрысады, ұрыс барысында өкпелеп біреуі кетіп
қалады.
Тағы
бөледі, тағы бір алтын кесе артық қалады. Тағы ұрысып қалады енді
екеуі кетіп кетіп қалады. Енді тең бөлінер деп ойлап, тағы
бөліседі. Тағы бір кесе артық қалады.
Үш адам
қалады, тағы бөледі, тағы біреуі артық қалады. Екеуі өзара ойласып
тағы бір адамды алдап жұмсап жібереді. Тағы біреуі артық қалады.
Енді екеуі таласып, төбелеседі. Осы кезде патша әскерлері келіп,
ұрланған кеселерді, жинап алып
кетеді.
Сонда
ұрылар қанша алтын кесе ұрлаған.
Шаруа
кісінің қасқыр, ешкі және қырық қабат орамжапырақтыөзенің арғы
жағалауына қайықпен алып өту керек болған. Адам қайықпен өзімен
қасқырды не ешкіні, не орамжапырақты ғана алып өтуі тиіс. Егер
өзеннің арғы жағына қасқыр мен ешкіні бір мезгілде қалдыруға
болмайды, қасқыр ешкіні жеп қоюы мүмкін, егер ешкі мен
орамжапырақты өзен жағалауында қалдыратын болса, ешкі орамжапырақты
кеміріп тастайтыны айдан
анық.
Шаруа
бір-біріне өш қасқыр мен ешкіні және орамжапырақты өзеннен қалай
алып өтпек
Кім тез
көбейтеді !!!!!!!!
11 * 11 =
121
111 * 111 =
12321
1 111 * 1 111 =
1234321
11 111 * 11 111 =
?
15 *
15 =
225
25 * 25 =
625
35 * 35 =
1225
45 * 45 = ?
А.С.Пушкин «Евгений
Онегин»
Покамест
в утреннем уборе,
Надев
широкий боливар,
Онегин
едет на бульвар.
Қандай геометриялық денеге сәйкес келетін сөз
пайдаланған?
Ақындар өлеңге
қосқан
қандай сандар
білесіңдер.....