|
Тәрбие сағаты |
|
|
Педагогтің аты: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«9 мамыр жеңіс кұні» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Балаларды адамгершілікке, отанын сүюге, оны қорғауға баулу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру,оларға патриоттық тәрбие бере отырып, өз елін, жерін қастерлейтін саналы да парасатты елжанды-ұлтжанды азамат етіп тәрбиелеу. |
|
Құндылық |
Мемлекеттің, қоғамның дамуы үшін еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалай білу |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеттері |
Оқушылардың әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сабақтың мақсаты мен тақырыбын таныстыру: ‘Бүгін біз «9 мамыр жеңіс кұні» тақырыбы туралы сөйлесеміз’. Оқушыларды үш топқа бөлу. |
Тілдік
мақсатпен танысу, топтарға бөліну. |
Топқа дұрыс бөліну және мақсатын түсіну. |
Интерактивті тақта, топтық белгілер. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Кіріспе сөз, 1.Ұлы Отан соғысының қысқаша тарихы. 2.Соғыстың себептері мен салдары жайлы әңгіме. 3.Қазақстанның соғысқа қосқан үлесі туралы мәлімет беру.
1.Шағын бейнематериал көрсету
3.Ұлы Отан соғысы кезінде Мәскеуді қорғауда қазақстандық дивизияны кім басқарды? 4.Берлин үшін шайқаста бірінші болып Рейхстагқа ту тіккен Кеңес Одағының батыры кім болды? 5.Қай қазақстандық жазушы "Мәскеу үшін шайқас" романында Ұлы 6.Отан соғысы туралы жазды? 7.Кеңес Одағының екі мәрте Батыры атағын алған қазақ ұшқышы кім? 8.1941-1945 жылдары Қазақстанда қандай өнеркәсіп түрі қарқынды дамыды? 3. «Ой толғау» әдісі Ұлы жеңіске жетудің ең басты факторлары қандай деп ойлайсыздар? 17Қандай азаматтар мен батырлардың арқасында бұл жеңіске қол жеткізілді деп есептейсіз? 2.Жеңіс күні бүгінгі қоғамымыз үшін қандай маңызға ие? 3.Бұл мереке сіздің және сіздің отбасыңыз үшін нені білдіреді? 4. Топтық жұмыс: әр топқа бір тақырып беру
2-топ: Қазақстанның тылдағы үлесі 3-топ: Жеңіс күнінің қазіргі қоғамдағы маңызы |
Тыңдау және тақырып видео бойынша сұрақтарға жауап беру. Жеңіс күні тақырыбына байланысты тест тапсырмалары Сұрақтарға жауап ретінде дұрыс нұсқаны таңдау. Мысалы: 1. Қазақ батырлары. 2.Мәскеу үшін шайқас. 3. Соғыстың бейбіт өмірге әсері. Жауабы: 1.1941-1945 2.9 мамыр 3.Бауыржан 4.Момышұлы 5.Рақымжан Қошқарбаев 6.Бауыржан Момышұлы 7.Талғат Бигелдинов 8. Ауыр өнеркәсіп Топтар Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандық батырларды зерттейді. Олардың ерлігі мен қаһармандығы туралы әңгімелейді, тарихи деректер мен қызықты мәліметтерді ұсынады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану. Жарайсың! Сенің жұмысың өте жақсы! Сенің ойың өте дұрыс! Сен өте жақсы жауап бердің! |
Презентация. Суреттер |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Мұғалімнің қорытынды сөзі. Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушыларды мақтап, марапаттау. Оқушыларға алғыс айту және сабақтан алған жаңалықтарымен бөлісу. |
Сабақ
туралы өз пікірлерін айту, рефлексия
жазу. |
Оқушылардың рефлексиясы негізінде сабақты қорытындылау. |
Презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 мамыр Тренд түсіруге арналған көрнекілік
1 мамыр Тренд түсіруге арналған көрнекілік
|
Тәрбие сағаты |
|
|
Педагогтің аты: |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«9 мамыр жеңіс кұні» |
|
Сабақтың мақсаты: |
Балаларды адамгершілікке, отанын сүюге, оны қорғауға баулу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру,оларға патриоттық тәрбие бере отырып, өз елін, жерін қастерлейтін саналы да парасатты елжанды-ұлтжанды азамат етіп тәрбиелеу. |
|
Құндылық |
Мемлекеттің, қоғамның дамуы үшін еңбекті, өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалай білу |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеттері |
Оқушылардың әрекеттері |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, сабақтың мақсаты мен тақырыбын таныстыру: ‘Бүгін біз «9 мамыр жеңіс кұні» тақырыбы туралы сөйлесеміз’. Оқушыларды үш топқа бөлу. |
Тілдік
мақсатпен танысу, топтарға бөліну. |
Топқа дұрыс бөліну және мақсатын түсіну. |
Интерактивті тақта, топтық белгілер. |
|
Сабақтың ортасы (35 минут) |
Кіріспе сөз, 1.Ұлы Отан соғысының қысқаша тарихы. 2.Соғыстың себептері мен салдары жайлы әңгіме. 3.Қазақстанның соғысқа қосқан үлесі туралы мәлімет беру.
1.Шағын бейнематериал көрсету
3.Ұлы Отан соғысы кезінде Мәскеуді қорғауда қазақстандық дивизияны кім басқарды? 4.Берлин үшін шайқаста бірінші болып Рейхстагқа ту тіккен Кеңес Одағының батыры кім болды? 5.Қай қазақстандық жазушы "Мәскеу үшін шайқас" романында Ұлы 6.Отан соғысы туралы жазды? 7.Кеңес Одағының екі мәрте Батыры атағын алған қазақ ұшқышы кім? 8.1941-1945 жылдары Қазақстанда қандай өнеркәсіп түрі қарқынды дамыды? 3. «Ой толғау» әдісі Ұлы жеңіске жетудің ең басты факторлары қандай деп ойлайсыздар? 17Қандай азаматтар мен батырлардың арқасында бұл жеңіске қол жеткізілді деп есептейсіз? 2.Жеңіс күні бүгінгі қоғамымыз үшін қандай маңызға ие? 3.Бұл мереке сіздің және сіздің отбасыңыз үшін нені білдіреді? 4. Топтық жұмыс: әр топқа бір тақырып беру
2-топ: Қазақстанның тылдағы үлесі 3-топ: Жеңіс күнінің қазіргі қоғамдағы маңызы |
Тыңдау және тақырып видео бойынша сұрақтарға жауап беру. Жеңіс күні тақырыбына байланысты тест тапсырмалары Сұрақтарға жауап ретінде дұрыс нұсқаны таңдау. Мысалы: 1. Қазақ батырлары. 2.Мәскеу үшін шайқас. 3. Соғыстың бейбіт өмірге әсері. Жауабы: 1.1941-1945 2.9 мамыр 3.Бауыржан 4.Момышұлы 5.Рақымжан Қошқарбаев 6.Бауыржан Момышұлы 7.Талғат Бигелдинов 8. Ауыр өнеркәсіп Топтар Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандық батырларды зерттейді. Олардың ерлігі мен қаһармандығы туралы әңгімелейді, тарихи деректер мен қызықты мәліметтерді ұсынады. |
Ынталандыру сөздерін қолдану. Жарайсың! Сенің жұмысың өте жақсы! Сенің ойың өте дұрыс! Сен өте жақсы жауап бердің! |
Презентация. Суреттер |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Мұғалімнің қорытынды сөзі. Сабақ барысында белсенді қатысқан оқушыларды мақтап, марапаттау. Оқушыларға алғыс айту және сабақтан алған жаңалықтарымен бөлісу. |
Сабақ
туралы өз пікірлерін айту, рефлексия
жазу. |
Оқушылардың рефлексиясы негізінде сабақты қорытындылау. |
Презентация |
шағым қалдыра аласыз













