Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
1_Математика_ 5 сынып_Жай бөлшек жане аралас сандарды бөлу.ҚМЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа Жай бөлшек жане аралас сандарды бөлу туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
1174
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім 5.1А. Сандарға амалдар қолдану | Быхин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп | |
Мерізімі: | Мұғалім аты-жөні: Байгенжина А. М | |
Сыныбы: 5 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу | |
Оқу бағдарламасына сілтеме: | 5.1.2.23Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; | |
Сабақтың мақсаты | 1. Жай бөлшектер мен аралас сандарды бөлу амалын үйрету;2. Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру;3.Өз мүмкіндіктерін саралай отырып, ұжымда бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу; | |
Бағалау критерийлері | 1.Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Жай бөлшек пен аралас сандарды бөлгендегі қолданылатын негізгі терминдерді үш тілде қатар меңгереді.Аралас бөлшекДұрыс бөлшек Жай бөлшек Бұрыс бөлшекАлымыБөліміПәнге қатысты лексика мен терминология: | |
Құндылықтарды дарыту | Өткен сабақтарда қарастырылған жай бөлшекті жай бөлшекке, аралас сандарды аралас санға қосу, азайту, көбейту тақырыптарымен бірге жаңа тақырыпқа бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушылардың өмірлік білім жолын қалыптастыруға үйрету, өзіне деген сенімділігін, ойын ашық жеткізе білуге үйрету. | |
Пән аралық байланыстар | Анықтамаларды дұрыс, нақты айту арқылы қазақ тілі және жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында биология, физика, механика пәндерімен байланыс орнатамын. | |
АКТ қолдану дағдылары | Жаңа тақырыпқа қатысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, интербелсенді тақтаны пайдалана отырып есептер шығарту арқылы оқушыларды АКТ қолдануды үйретемін. | |
Алдыңғы сабақтан алған білім | Жай бөлшекті жай бөлшекке, аралас санды аралас санға көбейтуді біледі. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқыту ресурстары |
Ұйымдастырукезеңі(1мин) Сабақтыңбасы(4мин) | Мотивациялық кезеңі:а) Сәлемдесу;ә) Оқушыларды түгендеу;б) Оқушылардың сабаққа ынтасын арттыру;в)Үй жұмыстарының тексерілуін қадағалайды;г)Интерактивті тақтаға үй жұмыстарының шешімдерін көрсетіледі;Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтылады.Тақырыпқа сай оқушылардан бүгінгі сабақтың мақсатын ашу үшін сұрақтар қояды.Сабақтың бағалау критерийлері мен тілдік мақсатайтылады.Қайталауға арналған сұрақтарЖай бөлшектер дегеніміз?Аралас сандарға мысалдар келтіріңдер?Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту деп?Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлуЖай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшекке кері санға көбейту керек. Ережені әріптермен жазсақ: | ПрезентацияСлайд 1Слайд 2 |
Жекежұмыскезеңі(5мин) | Оқушыларға карточкалар беріледі, каточкалардағы тапсырмаларды достарының көмегінсіз өзі орындауы тиіс. (Карточка№1) | |
Топқабөлукезеңі(2мин) | Алдын ала стикерлер дайындалады. Стикерлерде үш топтың аты жазылған. Оқушылар кез келген стикерді таңдау арқылы өзінің қай топта екенін анықтап, сол топтың аты жазылған партаға отырады. Үш топтың аты көрсетілген стикердің біреуінде капитан деген жазуы бар стикерді алған оқушы сол топтың топ басшысы болып дағайындалады. | Презентация Слайд 3Математика, 5 сынып, бөлім,Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов, 2015 ж. |
Жұппенжұмыскезеңі(5мин) | Оқушылар жұппен жұмыста топтың ішінде жұп құрып өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. (Карточка№2) | Презентация Слайд 4 |
Топпенжұмыскезеңі(8мин) Сыныпқаағылшын тіліндегі тапсырмалар(5мин) | Әр топтан бір оқушыдан шақырылып, әр оқушы топқа берілген есепті шығару арқылы тобына ұпай алып келеді. Бұл кезде орында отырған оқушылар топ болып ақылдасып, есептің жауабын іздестіреді. Егер тақтадағы оқушы жауапты дұрыс таба алмаса, топ мүшесінің бірі көмекке келіп, топпен қарастырылған тапсырманы тақтадағы оқушыға түсіндіріп, жұптық жұмыс жасайды.(Карточка№3) Divide the rational numbers. | А3 парағы , түрлі-түсті маркерлер,Математика, 5 сынып, бөлім,Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов, 2015 ж.Презентация Слайд 5ZamakYayinlari, PRE-ALGEBRA 1 |
Қалыптастырушы бағалау(10 мин) | Қалыптастырушы бағалауды алу себебім оқушылардың оқу мақсатына жеткендігін білу үшін | Презентация Слайд 6Қалыптастыр-ушы бағалау 1 |
Reflection(4 мин) | РефлексияМенің есіме түсті ………………………………..Маған қиын болды ……………..Менің білгім келеді ………………………...Мен орындай алмадым ………………………………Мен оындағым келеді …………………………. | Презентация слайд 7 |
Үйге тапсырма (Homework)1 мин | №1 Бөлуді орында: | Интерактивті тақта |
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейміз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексереміз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері АКТ құндылықтарымен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Қабілеті жоғары оқушы қабілеті төмен оқушымен жұптық жұмыс жасайды. Қабілетті төмен оқушыны сабаққа ынталандырып, сабақтың түсініксіз тұстарын түсіндіріп, өзінің сыныптасын абілімге баулиды өзі де тақырыпты қайталау арқылы білімін бекітеді. Сыныптағы барлық оқушыны назардан тыс қалдырмай белсенділігіне байланысты мақтаулар, мадақтаулар айту. | Оқушының өзін-өзі бағалауға және сыныптаға белсенді оқушыны бағалап, әлі неге қол жеткізу керектігін ьағалау арқылы түсініп отырады. | Ойлауды дамытатын материалдар. Оқушылардың өзара қарым-қатынаста өзін ұстау мәдениетін және қандай жағдай болмасын бірқалыпты болуға тәрбиелеу. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.Қайталау арқылы еске түсіру2.Қалыптастырушы бағалауСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Тапсырмаларды топта талқылауСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Топтағы оқушылардың тапсырманы орындауға толық қатысып отырғанына көңіл бөлу қажет |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)