Пратикалық тапсырма №1 Кесте құру
|
Күндер Сабақтар |
Дүйсенбі |
Сенбі |
Сәрсенбі |
|
1 –сабақ |
Математика |
Қазақ тілі |
Математика |
|
2- сабақ |
Орыс тілі |
Ағылшын тілі |
информатика |
|
Ауы райы |
Күндіз |
Түнде |
|
Жұма |
-1...-3
|
-1...-3 |
|
Сенбі |
0...-2 |
-3...-5 |
|
Жексенбі |
- |
-1...-3 |
Практикалық жұмыс №2
-
Excel редакторын іске қос.
-
Төменде келтірілген апталық шығынға жұмсалған ақшаны есептеу кестесін құр.
|
|
А |
B |
C |
D |
E |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Апта күндері |
Азық-түлік |
Шаруашылық бұйымдары |
Ойын-сауық |
Бір күндік қорытындысы |
|
3 |
Дүйсенбі |
125,25 |
85,45 |
10,1 |
|
|
4 |
Сейсенбі |
27,7 |
35,35 |
12,12 |
|
|
5 |
Сәрсенбі |
79,52 |
45,5 |
27,7 |
|
|
6 |
Бейсенбі |
55,55 |
127,7 |
12,12 |
|
|
7 |
Жұма |
234 |
17,6 |
88 |
|
|
8 |
Сенбі |
17 |
23 |
32 |
|
|
9 |
Жексенбі |
238 |
17 |
0 |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Барлығы |
|
|
|
|
-
Е3 ұяшығына көшіп мына формуланы енгіз:
=В3+С3+D3 ENTER пернесін енгіз.
=В4+С4+D4 ENTER пернесін енгіз.
=В5+С5+D5 ENTER пернесін енгіз.
=В6+С6+D6 ENTER пернесін енгіз.
=В7+С7+D7 ENTER пернесін енгіз.
=В8+С8+D8 ENTER пернесін енгіз.
=В9+С9+D9 ENTER пернесін енгіз.
-
В11 ұяшығына Е сумматор көмегімен қосынды орында С11, D11 ұяшығына да сол команда орындалады.
Практикалық жұмыс №3
Осы мәліметтерді пайдаланып диаграмма құр.

Практикалық жұмыс №4
Кестені құрып, жалпы
соманы есепте.
Тауар Саны Бағасы Жалпы
сомасы
Тоқаш 130 10
=B2*C2
Самса 130 10
=B3*C3
Шырын 140 10
=B4*C4
Тақтайша 50 50
=B5*C5
Орындық 15 100
=B6*C6
=Сумм (D2:
D7)
Практикалық жұмыс №5
Берілген өрнектің мәнін
тауып, кестені толтыр.
a b
c (a+b)/c
12 36
3
123 121
4
45 135
9
Практикалық жұмыс №6
Сабақтың немесе үзіліс
ұзақтығының өзгеруімен бірге қоңырау кестесінің де ілесе өзгеретін
электрондық вариантын құрыңдар.
Орындалу реті:
1. Ұяшықтарға мәтіндер
енгізу:
А1, В1, С1 ұяшықтарын
біріктіріп, Қоңырау кестесі деп жаз.
В3 - ке – Сабақтың
басталуы
С3 - ке –
Сабақтың аяқталуы
А4: А9 - ға
1 - сабақ, 2 - сабақ,..., 6 - сабақ
Е3 - ке - Сабақтың
ұзақтығы
Е4 - ке
Үзілістің ұзақтығы
2. Бастапқы мәндерді
енгізіңдер:
В4 - ке -
8: 30
Ғ3 - ке 0:
45
Ғ4 - ке 0:
10
3. Қалған ұяшықтарға
мынадай формула енгіземіз:
=В4+В3
=С4+Е$3
Практикалық жұмыс №7
Қоңырау
кестесі
Сабақтың
-----------------Сабақтың
----------басталуы------ аяқталуы
---------Сабақтың ұзақтығы 0: 45
1 сабақ 8: 30 -------------9: 15
--------------------Үзіліс ұзақтығы 0: 10
2сабақ
3 сабақ
4 сабақ
5 сабақ
6 сабақ
Үзіліс уақытын өзгертіп, нәтижедегі өзгерісті
байқаңыз.
Практикалық жұмыс №8
Диаграмма құру
1-денгей Төмендегі функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.
|
х |
у |
|
2 |
8 |
|
4 |
64 |
|
6 |
216 |
|
8 |
512 |
|
10 |
1000 |
|
12 |
1728 |
|
14 |
2744 |
|
16 |
4096 |
|
18 |
5832 |
|
20 |
8000 |
Практикалық жұмыс №9
Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.
|
Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%) |
|||||||
|
|
1926 |
1939 |
1959 |
1970 |
1979 |
1989 |
1997 |
|
Қазақтар |
57,1 |
38 |
30 |
32,6 |
36 |
39,4 |
50,7 |
|
Орыстар, украиндар, белорустар |
33,1 |
51,5 |
52,1 |
51,1 |
48,1 |
44,3 |
37,7 |
|
Басқа ұлттар |
9,9 |
10,5 |
17,9 |
16,3 |
15,9 |
16,3 |
11,6 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1. MS Excel бағдарламасында жасалған құжаттың астына " + " белгісін қойыңыз
1. MS Excel бағдарламасында жасалған құжаттың астына " + " белгісін қойыңыз
Пратикалық тапсырма №1 Кесте құру
|
Күндер Сабақтар |
Дүйсенбі |
Сенбі |
Сәрсенбі |
|
1 –сабақ |
Математика |
Қазақ тілі |
Математика |
|
2- сабақ |
Орыс тілі |
Ағылшын тілі |
информатика |
|
Ауы райы |
Күндіз |
Түнде |
|
Жұма |
-1...-3
|
-1...-3 |
|
Сенбі |
0...-2 |
-3...-5 |
|
Жексенбі |
- |
-1...-3 |
Практикалық жұмыс №2
-
Excel редакторын іске қос.
-
Төменде келтірілген апталық шығынға жұмсалған ақшаны есептеу кестесін құр.
|
|
А |
B |
C |
D |
E |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Апта күндері |
Азық-түлік |
Шаруашылық бұйымдары |
Ойын-сауық |
Бір күндік қорытындысы |
|
3 |
Дүйсенбі |
125,25 |
85,45 |
10,1 |
|
|
4 |
Сейсенбі |
27,7 |
35,35 |
12,12 |
|
|
5 |
Сәрсенбі |
79,52 |
45,5 |
27,7 |
|
|
6 |
Бейсенбі |
55,55 |
127,7 |
12,12 |
|
|
7 |
Жұма |
234 |
17,6 |
88 |
|
|
8 |
Сенбі |
17 |
23 |
32 |
|
|
9 |
Жексенбі |
238 |
17 |
0 |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
11 |
Барлығы |
|
|
|
|
-
Е3 ұяшығына көшіп мына формуланы енгіз:
=В3+С3+D3 ENTER пернесін енгіз.
=В4+С4+D4 ENTER пернесін енгіз.
=В5+С5+D5 ENTER пернесін енгіз.
=В6+С6+D6 ENTER пернесін енгіз.
=В7+С7+D7 ENTER пернесін енгіз.
=В8+С8+D8 ENTER пернесін енгіз.
=В9+С9+D9 ENTER пернесін енгіз.
-
В11 ұяшығына Е сумматор көмегімен қосынды орында С11, D11 ұяшығына да сол команда орындалады.
Практикалық жұмыс №3
Осы мәліметтерді пайдаланып диаграмма құр.

Практикалық жұмыс №4
Кестені құрып, жалпы
соманы есепте.
Тауар Саны Бағасы Жалпы
сомасы
Тоқаш 130 10
=B2*C2
Самса 130 10
=B3*C3
Шырын 140 10
=B4*C4
Тақтайша 50 50
=B5*C5
Орындық 15 100
=B6*C6
=Сумм (D2:
D7)
Практикалық жұмыс №5
Берілген өрнектің мәнін
тауып, кестені толтыр.
a b
c (a+b)/c
12 36
3
123 121
4
45 135
9
Практикалық жұмыс №6
Сабақтың немесе үзіліс
ұзақтығының өзгеруімен бірге қоңырау кестесінің де ілесе өзгеретін
электрондық вариантын құрыңдар.
Орындалу реті:
1. Ұяшықтарға мәтіндер
енгізу:
А1, В1, С1 ұяшықтарын
біріктіріп, Қоңырау кестесі деп жаз.
В3 - ке – Сабақтың
басталуы
С3 - ке –
Сабақтың аяқталуы
А4: А9 - ға
1 - сабақ, 2 - сабақ,..., 6 - сабақ
Е3 - ке - Сабақтың
ұзақтығы
Е4 - ке
Үзілістің ұзақтығы
2. Бастапқы мәндерді
енгізіңдер:
В4 - ке -
8: 30
Ғ3 - ке 0:
45
Ғ4 - ке 0:
10
3. Қалған ұяшықтарға
мынадай формула енгіземіз:
=В4+В3
=С4+Е$3
Практикалық жұмыс №7
Қоңырау
кестесі
Сабақтың
-----------------Сабақтың
----------басталуы------ аяқталуы
---------Сабақтың ұзақтығы 0: 45
1 сабақ 8: 30 -------------9: 15
--------------------Үзіліс ұзақтығы 0: 10
2сабақ
3 сабақ
4 сабақ
5 сабақ
6 сабақ
Үзіліс уақытын өзгертіп, нәтижедегі өзгерісті
байқаңыз.
Практикалық жұмыс №8
Диаграмма құру
1-денгей Төмендегі функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.
|
х |
у |
|
2 |
8 |
|
4 |
64 |
|
6 |
216 |
|
8 |
512 |
|
10 |
1000 |
|
12 |
1728 |
|
14 |
2744 |
|
16 |
4096 |
|
18 |
5832 |
|
20 |
8000 |
Практикалық жұмыс №9
Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.
|
Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%) |
|||||||
|
|
1926 |
1939 |
1959 |
1970 |
1979 |
1989 |
1997 |
|
Қазақтар |
57,1 |
38 |
30 |
32,6 |
36 |
39,4 |
50,7 |
|
Орыстар, украиндар, белорустар |
33,1 |
51,5 |
52,1 |
51,1 |
48,1 |
44,3 |
37,7 |
|
Басқа ұлттар |
9,9 |
10,5 |
17,9 |
16,3 |
15,9 |
16,3 |
11,6 |
шағым қалдыра аласыз













