Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 сынып 2 тоқсан еңбекке баулу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қағаздың құпиялары. Қағаздың қандай қасиеттері бар. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Амандасу «Жүректен -жүрекке» әдісі арқылы балаларды көтеріңкі көңіл күй сыйлау.
«Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік»
тақырыбында ой қозғау. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Миға шабуыл Балаларға сұрақ қою арқылы 4) Қағаз неден алынады? 5) Қағаздың түрлерін білесің бе? 6) Қағаз туралы қандай қызықты дерек білесің? Қағаз жазуға, сызуға, сурет салуға және түрлі қажеттіліктерге жарайтын ағаштан жасалған материал. Қағаз жасайтын шикізатты дайындау үшін ағаштарды кеседі. Бұтақ, жапырақ, тамырынан тазартады. Сонан соң ұсақталғанша үгітеді де, ол ұнтағы шыққанша майдалана береді. Бұдан соң ұлпа әр түрлі өңдеуден өтеді. Дымқыл әрі борпылдақ ұнтақ машинадан өтіп, тығыз да теп – тегіс аппақ қағазға айналады. Қағаз тұңғыш рет 2-ғасырда Қытайда жасалды, Еуропада 11 – 12-ғасырларда пайда болды. Оған негізгі материал ретінде зығыр, мақта, кендірпайдаланылды. Қағаздың 600-ден астам түрі бар. Қағаз 11 топқа бөлінеді: Баспалық қағаз (баспаханалық, офсеттік, иллюстрациялық, картографиялық, т.б.) – тегістігімен, түсінің ақтығымен ерекшеленеді, баспа бояуы жақсы жұғылады. Бірнеше тәжірибе жасап көрейік. №1. «Қағаз мөлдір емес» Балалардың алдына сурет және әйнек берілген.Балалар сол арқылы суретті қарайды. --Біз суретті неліктен көріп тұрмыз? Өйткені әйнек мөлдір. Енді әйнектің орнына қағаз парағын аламыз. Қағаз арқылы біздің суретіміз көріне ме? Жоқ. Өйткені қағаз мөлдір емес. Бұл қағаздың қасиеті. Балалар, қағаз қандай? Бұдан қандай шешім шығаруға болады? Балалар: Қағаз мөлдір емес. №2. «Қағаз умаждалады,мыжылады,дыбыс шығарады» -Енді осы қағазды алып шытырлатып көрейікші,дыбыс шығарады ма? -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады. -Енді осы қағазды алып алақанымызға салып умаждап көрейікші,қағаз қандай болды? -Қағаз умаждалып дөңгелек болды. -Бұдан қандай шешім шығаруға болады? -Қағаз шытырлайды,дыбыс шығарады,умаждалады. -Жақсы балалар,енді осы дөңгелек қағаздарымызды арнайы ыдысқа салып қояйық.Бұл бізге сабақтың соңында керек болады. Сергіту сәті. Тәжірибе №3. «Қағаз су өкізеді» Үстел үстінде ішінде су құйылған ыдыс тұр. Енді осы ыдысқа майлық қағаздан және қатты қағаздан жасалған қайықты салып көрейікші.Майлық қағазымызға не болды? Ол толығымен ылғалданды.Қатты қағаздан жасалған қайығымызда суды өзіне сіңіріп алды. -Қағаздың қайсысы бірінші суды сіңірді? -Майлық қағазы. -Неге? -Өйткені майлық қағазы жұмсақ,жұқа. -Қатты қағаз ше? -Қатты қағаз да суды сіңіреді,бірақ оған уақыт көбірек кетеді екен. -Неге? -Өйткені қатты қағаз қалың,қатты. -Дұрыс айтасыңдар,қағаздың барлық түрі судан қорқады екен,тез ылғалданады. Балалар,сендер қалай ойлайсыңдар, жаңбырлы күні қағаздан жасалған қолшатырмен көшеге шыға аламыз ба? -Жоқ - Неге? -Өйткені қағаз қолшатырдан су өтіп кетеді. -Балалар,бұдан қандай шешім шығарамыз? Қағаз тез ылғалданады, яғни су өткізеді. №4.«Қағаз тез жыртылады» Балалар,қалай ойлайсыңдар,қағаздан киім тігіп кисек бола ма? Балалар:Жоқ,қағаздан киім тігілмейді. Неге қағаздан киім тігілмейді? Балалар:Өйткені қағаз тез жыртылады. Қане,онда қағаз тез жыртылама екен іс-тәжірбие арқылы дәлелдеп көрейік.Сендердің алдыларыңда екі лента жатыр.Біреуі қағаздан, ал екіншісі матадан жасалған. Бірінші қолымызға матадан жасалған лентаны алып жыртып көрейікші. Мата лента жыртылады ма екен?(Жоқ) Ал қағаз лентаны алып жыртып көрейік.Не байқадық?Бұдан қандай шешім шығарамыз? Балалар:Қағаз лента тез жыртылады. Бұл қағаздың тағы бір қасиеті -қағаз оңай жыртылады. Қағазға тәжірбие жасау арқылы біраз қасиеттерімен таныстық,түрлерін,қағаз қандай болатынын білдік. Қағаздың түрлері-ақ қағаз,түрлі-түсті қағаз,қатты қағаз,майлық қағазы... және де қағаз су сіңіргіш,тез жанады,шытырлайды,тез жыртылады... Балалар,біз қағаздың тез жыртылатынын, умаждалатынын білеміз, сондықтан кітапты көргенде абайлап,жыртып алмай ұқыптап ұстау керек.Сонда ғана біздің кітабымыз бізге көп уақытқа дейін қызмет етеді.Сендерге ұнады ма?Қане,олай болса бір-бірімізге қол шапалақтайықшы. Дескриптор Біледі:Қағаздың түрлерін. Игереді: Тәжірбие арқылы қағаз қасиеттерін. Меңгереді:Қағаздың қайдан келетінін. -Балалар, бүгін сендер тәжірбие жасау арқылы қағаздың кейбір қасиеттерімен, қағаз түрлерімен таныстыңдар. «Болады-болмайды»ойыны Мен сендерге заттардың атын айтамын,ал сендер сол заттардың арсындағы қайсы қағаздан жасалатынын қол шапалақтау арқылы білдіретін боласыңдар.Олай болса,мұқият тыңдаймыз. Қағаз кітап Қағаз орамал Қағаз кеме Қағаз орындық Қағаз аяқ-киім Қағаз майлық Қағаз дәптер Қағаз ақша Қағаз үстел Қағаз қолшатыр |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Қағаздан жасалған әр түрлі қораптарды, өзіне қызмет ететін заттарды жасап үйренеді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Отбасы және достарын басты құндылық ретінде қалыптастырады. Қағаз көлеміне сәйкес копозиция құруды біледі. Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады. |
АКТ қолдану Мұғалім- оқушы Құрал- жабдығын қадағалау т.б. Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.
ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қағазды қалай қауіпсіз кесуге болады? |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.1.2.2 қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Амандасу. «Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Сабаққа дайындау Екi басы дөңгелек, Екi ұшы сүйiр, Қиғанға үйiр.(Қайшы) Бөлiнгендi табыстырып, Бiрiктiрсе қабыстырып. Жымдастырған жiгiт де, Байқамайсың түгiн де. (Желiм) Сансыз ойлар бетiнде, Сайрап жатыр бар тiлде. Қажетпiн мен әр күнде, Өшпейдi бiр әрпiм де. (Қағаз) |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.
Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Миға шабуыл Балаларға сұрақ қою арқылы 1) Қайшыны не үшін қолданамыз? 2) Қайшының түрлерін білесің бе? Қайшымен жұмыс жасау қауіпсіздігі 1. Еңбек сабағына арналған ұшы доғал қайшыны қолданамыз. 2. Қайшыны тек өз жұмыс орныңда ғана пайдалан. 3. Қайшының ұшын жоғары қаратып ұстама. 4. Қайшыны ашық күйінде қалдырма. 5. Екінші адамға қайшыны жабық түрінде сабы жағымен ұсын. 6. Қайшымен қию кезінде мұқият бол. 7.. Жұмыс соңында қайшыны қабына салып қой. Желіммен жұмыс жасау қауіпсіздігі 1. Желімнің қақпағын абайлап аш. 2. Қағазға ұқыпты, керек мөлшерде жақ. 3. Артығын сүрткішпен алып таста. 4. Қолыңды сүрткішпен сүрт. 5. Жұмыс соңында қақпағын жауып, орнына қой. Балалар бүгін біз сендермен қайшымен жұмыс жасау қауіпсіздігімен таныстық, ал енді қайшымен жұмыс жасап көрейік. Тәжірибе №1 «Қағазды қиып үйренейік!» Дайы н тұрған пішіндерді кесіп үйренейік. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар дайын тұрған пішіндерді кесіп үйренейік үйренеді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді; Шығармашылық идеяларды дамытады. |
АКТ қолдану Мұғалім- оқушы Құрал- жабдығын қадағалау т.б. қалам,түйреуіш т.б. ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ дастарханы |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.2.1.1 қарапайымәдістер мен тәсілдердіпайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғижәнежасанды) жәнеқұралдардықолдану, эксперимент жүргізу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу. Топқа бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Үй тапсырмасын сұрау. «Кір жаю» |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Миға шабуыл Балаларға сұрақ қою арқылы 1) Қайшымен қауіпсіз жұмыс істеу ережелері 2) Қағазбен жұмыс ітеу барысында қандай құралдар қажет? 3) Қалып үлгі дегеніміз не? Қағаз – біреулер үшін тек жазу не сызу құралы болса, енді біреулер үшін қолөнерде таптырмас материал екенін айттық. Қағаздан сан түрлі дүние жасауға болады. Қағаздың қыр-сырын білетіндер оны кәдеге асыру жолдарын да жақсы меңгерген. Қағазды қалай болса, солай тастамай, оны өз орнымен жұмсай білу – үлкен өнер. Ал оны керегіне жаратып, жаңа дүние жасап шығару – нағыз шеберліктің белгісі. Шиыршықталған қағаздан әдемі гүлдерден бастап, сан түрлі ою-өрнекті ғажап дүниелерді жасауға болады. Тек қиялыңызға ерік беріп, жаныңызға жақынды тани алсаңыз болғаны. Жаймалық яғни дастархан түрлерін мынадай материалдардан жасауға болады. 1. Түрлі түсті қағаздардан 2. Мата, былғары, жіптерден 3. Табиғи материалдар яғни кепкен өсімдіктер мен дәнді дақылдардан Қолымызды жаяйық, Әдемі гүлге ұқсайық Бір жабылып, ашылып, Орнымызға қонайық. Сарамандық жұмысқа кірісу. Қағазды жіңішке етіп қиып орау арқылы яғни квиллинг техникасы бойынша «жаймалық» жасаймыз. Оқушылар өзіне қызымет ететін заттар арқылы еңбекке балу сабағында қолданылатының білді. Дескриптор Қағазбен жұмыс жасауды, қиюды бүктеуді біледі. Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Жаймалықты толық аяқтап, шеңбер құрып бір-бірімізге жақсы сөздер айтып жаймалықтарды сыйлаймыз Үздік жұмыстарға смайлик беру. Оқушылар тағыда қандай әдіспен жаймалық яғни дастархан жасауға болады? Қағаздан жасау сіздерге ұнадыма? Қағаздан дастархан яғни жаймалық жасау қолыңнан келді ме? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Үздік жұмыстарға смайлик беру. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар дайын тұрған пішіндерді кесіп үйренейік үйренеді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді; Шығармашылық идеяларды дамытады. |
АКТ қолдану https://www.youtube.com/ watch?v=TfiNeJl3AmY қазақ дастархан туралы ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.
|
||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Салфеткаға қағаздан сақина жасаймыз. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу. Топқа
бөлу. Мұғалім оқушылармен
«тәуелсіздік және
отаншылдық» тақырыбында ой
қозғау. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. .Сыныппен жұмыс «Сиқырлы салфетка» Оқушылардың қолына бір салфетка беріледі. Оқушылар осы салфетка туралы білімдерін ортаға салады. Сұрақ: бұл салфетканы көбіне қайдан кездестіресіңдер? |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Оқушыларға сұрақтар қоялады. Қағаз бен қатырма қағаздың айырмашылығы қандай? Трафарет дегеніміз не? Қағазды жұмарлау оңай ма? Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Үйге қонақ келгенде ең бірінші не жаяды? Неліктен? Оларға дастархан жаюдың қажеттілігі жоқ. Қонақ күту ең маңызды сәт екенін білсе жеткілікті. Бүгін сабақта не жасауымыз мүмкін? Неден жасаймыз деп ойлайсыз? Ол неге керек? Тақтамен жұмыс. Сақина түрлері: металл, пластика Тақтамен жұмыс. Сақина түрлері: металл, пластика, фарфор Жұмыстың реті: 1.Түрлі-түсті қатырма қағаздан өлшемі 5х15 см болатын қағазды қиып ал. 2.Қағаз жиектеріне желім жағып, бір біріне жапсыр. 3.Суреттің өлшемі 5см болатындай етіп тегіс қиып, сақинаға жапсыр. Содан кейін салфетканы әшекейлейді. Салфетканы қатпарлап бүктеуі керек. Дайынсақинаны салфеткаға тағу, сосын тарелкенің ішіне желпуіш сияқты етіп қою. Үлгідегідей: Дескриптор: − берілген құралдардың қолданылуына қатысты қауіпсіздік ережелерін айтады; − желімдеуде таза орындайды; − қайшымен жұмыс істеу барысында қауіпсіздік техникасын сақтайды. " Сергіту сәті Көңілді күн" Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі Балалар барлық жасалған біткен жұмыстарды үстел үстіндегі тарелкелерге достарымен кеңесе отырып, әдемілеп үйлестіреді. Көрме жасайды. Үздік жұмыстарға смайлик береді. «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Үйге тапсырма Салфетканы әдемілеп бүктеу туралы мәліметтерді интернеттен тауып оқып, өз бетімен салфетка бүктеп келу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар дайын тұрған пішіндерді кесіп үйренейік үйренеді. Оқушылар бкестені толтырады. |
Дискриптор Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді; Шығармашылық идеяларды дамытады. |
АКТ қолдану https://www.youtube.com/ watch?v=TfiNeJl3AmY қазақ дастархан туралы ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Менің отбасым» коллаж |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.2.2.2 айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау 1.2.2.3 шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сәлемдесу. Топқа бөлу. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Үй тапсырмасын сұрау. «Кір жаю» |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Жіпте жайылған фотосуреттерді алып, жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Миға шабуыл Балаларға сұрақ қою арқылы 1) Қайшымен қауіпсіз жұмыс істеу ережелері 2) Қағазбен жұмыс ітеу барысында қандай құралдар қажет? 3) Қалып үлгі дегеніміз не? Қағаз – біреулер үшін тек жазу не сызу құралы болса, енді біреулер үшін қолөнерде таптырмас материал екенін айттық. Қағаздан сан түрлі дүние жасауға болады. Қағаздың қыр-сырын білетіндер оны кәдеге асыру жолдарын да жақсы меңгерген. Қағазды қалай болса, солай тастамай, оны өз орнымен жұмсай білу – үлкен өнер. Ал оны керегіне жаратып, жаңа дүние жасап шығару – нағыз шеберліктің белгісі. Шиыршықталған қағаздан әдемі гүлдерден бастап, сан түрлі ою-өрнекті ғажап дүниелерді жасауға болады. Тек қиялыңызға ерік беріп, жаныңызға жақынды тани алсаңыз болғаны. Жаймалық яғни дастархан түрлерін мынадай материалдардан жасауға болады. 1. Түрлі түсті қағаздардан 2. Мата, былғары, жіптерден 3. Табиғи материалдар яғни кепкен өсімдіктер мен дәнді дақылдардан Қолымызды жаяйық, Әдемі гүлге ұқсайық Бір жабылып, ашылып, Орнымызға қонайық. Сарамандық жұмысқа кірісу. Қағазды жіңішке етіп қиып орау арқылы яғни квиллинг техникасы бойынша «жаймалық» жасаймыз. Оқушылар өзіне қызымет ететін заттар арқылы еңбекке балу сабағында қолданылатының білді. Дескриптор Қағазбен жұмыс жасауды, қиюды бүктеуді біледі. Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Жаймалықты толық аяқтап, шеңбер құрып бір-бірімізге жақсы сөздер айтып жаймалықтарды сыйлаймыз. Үздік жұмыстарға смайлик беру. Оқушылар тағыда қандай әдіспен жаймалық яғни дастархан жасауға болады? Қағаздан жасау сіздерге ұнадыма? Қағаздан дастархан яғни жаймалық жасау қолыңнан келді ме? Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Үздік жұмыстарға смайлик беру. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар дайын тұрған пішіндерді кесіп үйренейік үйренеді. Оқушылар бкестені толтырады. |
Дискриптор Қайшымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйренеді; Шығармашылық идеяларды дамытады. |
АКТ қолдану https://www.youtube.com/ watch?v=TfiNeJl3AmY қазақ дастархан туралы ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесімен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып:1 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бізді қоршаған әлем |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мозаика өнерімен танысамыз. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, бұйым) қарапайым тәсілдермен таныстыру 1.3.3.1 шығармашылық жұмысын түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
1. Оқушылармен амандасу. 2. «Жүректен -жүрекке» әдісі арқылы балаларды көтеріңкі көңіл күй сыйлау.
«Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. 3. Өткен тақырыпты қайталау «Викторина» 1. Қазақтың қаңдай ұлттық өрнектерін сәндік – қолданбалы өнерінде қолданады? 2. Халқымызда қандай түстерді көбірек пайдаланады? 3. Коллаж дегеніміз не? |
Мұғалім мен сыныптастарымен амандасу Бір – біріне сәттілік тілеу. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. Үй жұмысы бойынша сұрақтарға жауап беру Дескрипторлар Ою – өрнектің атайды Бұйымдардың түсьерін атайды Коллаж сөзіне аңықтама береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
«Миға шабуыл» Бейнероликті қарап, сабақтың тақырыбын, мақсатын аңықтау: 1.Бейнероликте бөлшектен тұратын суреттерді көріп тұрсыз, қалай ойлайсыз, осы суреттердің атауы қандай?: Мозаика құрастыру барысында жаңа тақырыпты меңгеру Мозайка дегеніміз – асыл тастар,шыны сынықтарына, түрлі – түсті қағаз қиындыларынан құрастырылған сурет. Ол аппликация өнерінің бір түрі. Аппликация өнерін дүние жүзі халықтарының бәрі біледі. Мозаика өнері бізге өте ертеден белгілі. Бұл өнер Батыс Еуропа елдерінде жақсы дамыған. Сондай-ақ қолөнерінде алатын орны да ерекше Тапсырма №1 композиция құрастыру үшін материалды дайындау Мозаика құрастыру үшін бірнеше а4 форматты қағазында түрлі пішінді компоненттер таратылады. (үшбұрыш, квадрат, дөңгелек)
Сергіту сәті «Орамжапырақ тұздаймыз» Шығу үшін шымыр боп Шынығамыз шаршамай. Бұлшық еттер шымырбоп, Аламыз сосын тынысжай Тапсырма №2 «Мозаика құрастыр» «Қошқармүйіз» оюының мозаикасың құрастыр |
Сабақтың тақырыбын болжау: Көрген суреттер өнерің біз мозаика атаймыз. Сол үшін мозаика өнерімен танысайық.
Өздік жұмыс. Оқушылар компоненттің пішінің таңдап, техникалық қауіпсіздігің сақтап пішіні боцынша қағазды қию. Дескрипторы Үшбұрышты дұрыс қияды Квадратты дұрыс қияды Дөңгелекті дұрыс қияды. |
Дискриптор қарапайым тәсілдермен пайдаланып, материалдарды және компоненттерді өлшеп, белгілеп, техникалық қауіпсіздігің сақтап қию, формасын келтіріп, біріктіреді. Қазақ ұлттық оюларын қолданып, қағаздан қарапайым композиция жасайды. |
АКТ қолдану https://www.youtube .com/watch?v=NJJN E_gko4A (1-2 мин) Слайд1 Құрал- жабдығын қадағалау т.б. Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.
ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 1 сабақ 6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бізді қоршаған әлем |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алма» мозайкасын жасаймыз. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, бұйым) қарапайым тәсілдермен таныстыру 1.3.3.1 шығармашылық жұмысын түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Айқындалған материалдармен қарапайым көлемді пішіндерді жасау - қауіпсіздік техникасын сақтап, пластилинді қолдану |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Амандасу 2. Жағымды ахуал орнату: Достарымның барлығын, Сыйлап, жақсы көремін. Алақаным арқылы Жылуымды беремін.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. 3. Өткен тақырыпты қайталау -мозаика деген не? - мозаика жұмысын орындау үшін қандай материал қолдануға болады? |
Мұғаліммен, бір бірімен амандасып, бір діріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады.
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Суретті қағазды конфеттер. Суреттер жиынтығы. |
||
Ортасы
|
Тақырып пен мақсаттары жариялау Жаңа материал: Алматы қаласында «Апорт» алмасына арналған субұрқақ орнатылған. Алма субұрқағының авторы скульптор Е.Рахмадиев. Бүгін біз пластилинмен жұмыс жасаймыз. Мозаика жұмысын орындау керек. Пластилинмен жұмыс жасау кезінде сақталатын қауіпсіздік техникасы: - Арнайы тақтайшада жұмыс жаса; - жұмыс тиісті пластилин түсін таңдап ал; -керекті мөлшерде ғана пластилин ал; -қолыңа салып пластилинді жұмсарғанша жылытып ал; -жұмысты аяқтаған соң қолыңды құрғақ шүберекке сүртіп, сабынмен жуып ал Тапсырма №1 Материалды дайындау: пластилинды жылытып, жұмсақ етіп алу, түстерді бір бірімен араластырып алуға болады Дескриптор: -түстерді араластыру үшін дұрыс таңдайды -қаупсіздік ережелерін сақтайды Сергіту сәті «Мультжаттығу» Тапсырма №2. Жұппен сарамандық жұмыс «Алма» мозаикасын орындау 1.мозаика құрастыратын тақтайшаны дайындап алу 2.сурет бойынша мозаика құрастыру Дескриптор: - мозаика құрастыратын тақтайшаны дайындайды, -мозаиканың бөлшектерін дұрыс, мұқият орналастырады Кері байланыс |
Сабақтың тақырыбын болжау: Көрген суреттер өнерің біз мозаика атаймыз. Сол үшін мозаика өнерімен танысайық.
Өздік жұмыс. Оқушылар компоненттің пішінің таңдап, техникалық қауіпсіздігің сақтап пішіні боцынша қағазды қию. Дескрипторы Үшбұрышты дұрыс қияды Квадратты дұрыс қияды Дөңгелекті дұрыс қияды. |
Дискриптор қарапайым тәсілдермен пайдаланып, материалдарды және компоненттерді өлшеп, белгілеп, техникалық қауіпсіздігің сақтап қию, формасын келтіріп, біріктіреді. Қазақ ұлттық оюларын қолданып, қағаздан қарапайым композиция жасайды. |
АКТ қолдану https://www.youtube .com/watch?v=NJJN E_gko4A (1-2 мин) Слайд1 Құрал- жабдығын қадағалау т.б. Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.
ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
Сабақты қорытындылау, ауызша сабақ бойынша пікір білдіру Кері байланыс |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Еңбекке баулу |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: сабақ 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бізді қоршаған орта |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Презентация, талдау және бағалау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
1.3.1.1 өзінің жұмысын (эскиз, бұйым) қарапайым тәсілдермен таныстыру 1.3.3.1 шығармашылық жұмысын түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Шығармашылық жұмысты талқылау жіне бағалау. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу.
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Оқушылар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ,өйткені бүгінгі сабағымызда алдыңғы сабақтағы жасаған жұмыстарымыздан көрме ұйымдастырамыз. |
Мұғаліммен, бір бірімен амандасып, бір біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. Бір-біріне тілек айту |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Қағаздан жасалынған жүрекшелер Әр түрлі смайлктер |
||
Ортасы
|
Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын сынып оқушыларына және мектеп оқушыларының көрмесіне қоя алады. Көрмеге қою арқылы оқушылардың қызығушылығын арттырады. Әр бір оқушының өз ойларын тындау. Бағалауға арналған сұрақтар: Осы тапсырмада орындауға сізді не шабыттандырды? Қандай материалдар қолдандыңыз? Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін не істер едіңіз?
Жұмысты аяқтаған соң оқушылар талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін бөліседі. Мұғалімдер оқушылардың осы мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалау. Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
Сұрақтарға жауап
Көрме ұйымдастырады Таныстырылым жасайды.
|
Дискриптор қарапайым тәсілдермен пайдаланып, материалдарды және компоненттерді өлшеп, белгілеп, техникалық қауіпсіздігің сақтап қию, формасын келтіріп, біріктіреді. Қазақ ұлттық оюларын қолданып, қағаздан қарапайым композиция жасайды. |
АКТ қолдану Құрал- жабдығын қадағалау т.б. Түйме.тенге, қалам,түйреуіш т.б.
ҚЕ. қайшы мен желіммен.
Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді. |
||
Аяқталуы
|
Сабақты қорытындылау, ауызша сабақ бойынша пікір білдіру Кері байланыс |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|