Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
"Өсиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Қасиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Атадан өсиет, анадан қасиет" дегенді қалай түсінесіңдер? Мақал-мәтелдермен
жұмыс Мақалдар: "Атадан жақсы ұл туса, елінің қамын жейді. Атадан жаман ұл туса, елінің малын жейді." "Ананың сүті – бал, баланың тілі – бал." "Әкенің ақылы – қазына, ананың ақылы – сана." |
Атадан қалған өсиетАта-бабамыз әрдайым ұрпақтарына ақыл айтып, өмір сүрудің дұрыс жолын көрсеткен. Қазақтың би-шешендері, даналары, ақындары өз өсиеттерінде адалдықты, еңбекқорлықты, әділдікті, үлкенді құрметтеуді үйреткен. Мысал:Бірде бала атасынан
сұрапты: Тапсырма:
|
|
презентация |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма: Өсиет әңгіме оқу және
талқылау «Бір қарт кісі баласына: "Ұлым, әрқашан жақсылық жаса, ешкімге зияныңды тигізбе", – деп өсиет айтыпты. Бірақ бала бұл сөзге мән бермей, өз білгенімен өмір сүреді. Бір күні басына қиындық туғанда ғана әкесінің өсиетінің мәнін түсініп, кеш болса да түзеліпті.» Тапсырма: Әңгімеден қандай тәлім алуғаболады? Өздерің осындай өсиеттің пайдасын көрген жағдайды білесіңдер ме? Ата-ана туралы әңгіме құрастыру Оқушыларға "Менің анамның қасиеті" немесе "Әкемнің өсиеті" деген тақырыпта шағын әңгіме жазу тапсырмасы беріледі. Кейбір оқушылар өз әңгімелерін сынып алдында оқиды.
|
Анадан тараған қасиетАна – отбасының жүрегі, мейірім мен қамқорлықтың символы. Анадан балаға сүйіспеншілік, еңбекқорлық, қайсарлық сияқты қасиеттер беріледі. Мысал:Бір ауылда өте еңбекқор ана болыпты. Ол ерте тұрып, отбасы үшін барлық жағдайды жасап, ешқашан шаршамай, жақындарына қамқорлық танытыпты. Оның балалары да анасының жолын қуып, адал еңбек етіпті. Тапсырма:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
"Жақсы бала қандай болу керек?" постері Әр топқа плакат пен маркерлер беріледі. Олар "Жақсы бала қандай болу керек?" деген сұраққа жауап беретін сөздерді жазып, суреттер салады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. "Жүректен жүрекке" (Қорытынды ой) Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Әрқайсысы ата-анаға, ата-әжеге немесе ұстазына жақсы тілек айтып, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
«Атадан өсиет, анадан қасиет» деген мақалдың мағынасын түсіндір. Ата-анаңа арнап алғыс сөздер жаз. «Менің анам» немесе «Менің атам» тақырыбында шағын әңгіме жаз. |
|
презентация |
||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР»Сабақтың мақсаты: балаларды демалыс кезінде су қоймаларындағы қауіпті жағдайларды болжауға, тануға және мүмкіндігінше олардан аулақ болуға үйрету. Сабақ барысы
Бүгін біз тағы да қауіпсіздік туралы сөйлесетін боламыз, бірақ қай жердегі қауіпсіздік екенін сіздер өздеріңіз қазір тауып көресіздер. Ол үшін мен жасырған жұмбақты шешейік! Ақ жылан аяғы жоқ, көзі де жоқ, Сөйлеген не бір ауыз сөзі де жоқ. Тоқтамай қысы-жазы кезе берер, Үстінде бір жапырақ бөзі де жоқ. (Өзен) Ауыл сыртында сайда Жатыр үлкен айна. (Көл) Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
3. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме. Сіз тоғанға келдіңіз. Әрі қарай не болады? (Тұрақты құрамдағы жұптарда жұмыс істеу). Балалар шомылуға қалай дайындалу керектігі туралы ережелерді өздері жасайды. 2-3 жұп өздері жасаған ережелерді айтады. Бірден суға түсуге болмайды. Суға түсу үшін дайындық керек. Аяқтарыңыздың сіңірі тартылып қалуы мүмкін. Суға тезірек түсуге деген ұмтылыс көбінесе асығыс болады. Көбісі суға қарай жүгіреді. Шешініп, салқындауыңыз керек. Алдымен аяғыңызды суға батырыңыз. Содан кейін бірнеше рет толық денеңізді батырыңыз. Сіздің денеңіз суға үйренсін. Жақсы көңіл күймен, шомылыңыз. Судағы негізгі қауіпсіздік ережелері Әр қалада демалуға және шомылуға арналған арнайы жабдықталған су қоймалары бар. Ол жерде арнайы қызметтер бар. Бұл тәртіпті бақылауға, сондай-ақ адамдарды құтқаруға дайындалған адамдар. Мұнда үнемі судың сапасы тексеріледі. Көптеген су айдындарында жедел жәрдем көліктері кезекшілік етеді. Жабдықталмаған жерлерде шомылуға тыйым салынады. Сіздің жасыңызда тек атаанаңыздың немесе басқа ересектердің қатысуымен шомылуға болады. Сіз жылы мезгілде және жылы суда жүзе аласыз. Көбінесе суға батудың себебі дененің суық суда, гипотермиясы болуы мүмкін. Егер сізде, жоғары температура болса, шомылуға болмайды. Бұл жағдайда суға түсу өте қауіпті. Жүзе білу. Егер сіз жүзе алмасаңыз, таяз жерде, жағаға жақын жерде болыңыз. Жүзгіш достарыңыздың соңынан ермеңіз. Сіз бірден жүзуді үйренбейсіз. Суда болу уақытын шектеу керек. Егер суда ұзақ уақыт жүрсеңіз, шаршағаныңызды байқамауыңыз мүмкін, ал су кез келген уақытта отыруға және демалуға болатын жер емес. Суда мұны істеу мүмкін емес. Нәтижесінде жағаға жүзіп келуге күшіңіз жетпеуі мүмкін. Судағы күштеріңіз бен әл-ауқатыңызды бақылаңыз. Судан ертерек шығып, демалып, күнге жылынған дұрыс. Шомылуға арналған жерлерде шомылу аймағын шектейтін арнайы белгілер (қалтқылар, жалаулар және т.б.) бар. Аталған шомылу аймағынан тыс жүзбеңіз. Бұл демалушылардың қауіпсіздігі үшін жасалғаны түсінікті. Суда ойнауға болмайды. Бейтаныс жерлерге сүңгуге болмайды. Біз қайықпен жүземіз деп шештік. Қайықпен жүзу сенімдірек сияқты. Адамдар ұзақ уақыт бойы қайықтарды айналып өту және балық аулау үшін пайдаланған. Біз нені білуіміз керек және ұстануымыз керек? Балалар өз пікірлерін айтады. Айтқаныңыздан бірге қайықпен жүзу және басқа жүзу құралдарында қауіпсіздік ережелерін жасайық. Қайықпен тек ересектердің бақылауымен жүруге болады. Қайыққа отырмас бұрын, қайықтың жарамдылығын, ағып кетуін, ескектің жақсы екенін тексеру керек. Құтқару құралдары болуы керек. Су қоймасында қозғалу кезінде қайық аударылып қалмас үшін оны қатты шайқауға болмайды. Сіз қайықта тұра алмайсыз, орын ауыстыра алмайсыз, бортқа отыра алмайсыз немесе ол арқылы иіле алмайсыз. Өтіп бара жатқан кемелер мен қайықтарға жақын жүзбеңіз – қайық толқынмен айналуы мүмкін. Адамдардың жаппай шомылу орындарында қайықпен жүзуге болмайды. Неге деп ойлайсыз? Балалар пайымдайды (Біз шомылушыларға кедергі жасауымыз мүмкін немесе тіпті оларды жарақаттаймыз) Егер сіз қайықпен алыс жүзгіңіз келсе, құтқару кеудешелерін киюіңіз керек. Білімді бастапқы игеру және оны тексеру. Суреттегі кейіпкерлер судағы қауіпсіздіктің қандай ережелерін бұзды. Оқушыларға карточкалар таратылады. (Балалар жұппен жұмыс істейді). Егер тыныш жүрсең сен, Боларсың аулақ қатерден. Сақтасаң сақтық шарасын, Үлгілі бала боласың.
Логикалық тапсырма. Балалар карталарда жеке жұмыс істейді.
Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=VjbLbO0uHIA&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=3 |
|
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1 сынып Атадан өсиет анадан қасиет СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР тәрбие сағаты қмж
1 сынып Атадан өсиет анадан қасиет СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР тәрбие сағаты қмж
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен сәлемдесу. Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
"Өсиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Қасиет" деген сөзді қалай түсінесіңдер? "Атадан өсиет, анадан қасиет" дегенді қалай түсінесіңдер? Мақал-мәтелдермен
жұмыс Мақалдар: "Атадан жақсы ұл туса, елінің қамын жейді. Атадан жаман ұл туса, елінің малын жейді." "Ананың сүті – бал, баланың тілі – бал." "Әкенің ақылы – қазына, ананың ақылы – сана." |
Атадан қалған өсиетАта-бабамыз әрдайым ұрпақтарына ақыл айтып, өмір сүрудің дұрыс жолын көрсеткен. Қазақтың би-шешендері, даналары, ақындары өз өсиеттерінде адалдықты, еңбекқорлықты, әділдікті, үлкенді құрметтеуді үйреткен. Мысал:Бірде бала атасынан
сұрапты: Тапсырма:
|
|
презентация |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Тапсырма: Өсиет әңгіме оқу және
талқылау «Бір қарт кісі баласына: "Ұлым, әрқашан жақсылық жаса, ешкімге зияныңды тигізбе", – деп өсиет айтыпты. Бірақ бала бұл сөзге мән бермей, өз білгенімен өмір сүреді. Бір күні басына қиындық туғанда ғана әкесінің өсиетінің мәнін түсініп, кеш болса да түзеліпті.» Тапсырма: Әңгімеден қандай тәлім алуғаболады? Өздерің осындай өсиеттің пайдасын көрген жағдайды білесіңдер ме? Ата-ана туралы әңгіме құрастыру Оқушыларға "Менің анамның қасиеті" немесе "Әкемнің өсиеті" деген тақырыпта шағын әңгіме жазу тапсырмасы беріледі. Кейбір оқушылар өз әңгімелерін сынып алдында оқиды.
|
Анадан тараған қасиетАна – отбасының жүрегі, мейірім мен қамқорлықтың символы. Анадан балаға сүйіспеншілік, еңбекқорлық, қайсарлық сияқты қасиеттер беріледі. Мысал:Бір ауылда өте еңбекқор ана болыпты. Ол ерте тұрып, отбасы үшін барлық жағдайды жасап, ешқашан шаршамай, жақындарына қамқорлық танытыпты. Оның балалары да анасының жолын қуып, адал еңбек етіпті. Тапсырма:
|
|
Интербелсенді тақта/ компьютер |
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
"Жақсы бала қандай болу керек?" постері Әр топқа плакат пен маркерлер беріледі. Олар "Жақсы бала қандай болу керек?" деген сұраққа жауап беретін сөздерді жазып, суреттер салады. Әр топ өз жұмысын қорғайды. "Жүректен жүрекке" (Қорытынды ой) Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Әрқайсысы ата-анаға, ата-әжеге немесе ұстазына жақсы тілек айтып, бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
«Атадан өсиет, анадан қасиет» деген мақалдың мағынасын түсіндір. Ата-анаңа арнап алғыс сөздер жаз. «Менің анам» немесе «Менің атам» тақырыбында шағын әңгіме жаз. |
|
презентация |
||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«СУ ҚОЙМАЛАРЫНДАҒЫ ҚАУІПТЕР»Сабақтың мақсаты: балаларды демалыс кезінде су қоймаларындағы қауіпті жағдайларды болжауға, тануға және мүмкіндігінше олардан аулақ болуға үйрету. Сабақ барысы
Бүгін біз тағы да қауіпсіздік туралы сөйлесетін боламыз, бірақ қай жердегі қауіпсіздік екенін сіздер өздеріңіз қазір тауып көресіздер. Ол үшін мен жасырған жұмбақты шешейік! Ақ жылан аяғы жоқ, көзі де жоқ, Сөйлеген не бір ауыз сөзі де жоқ. Тоқтамай қысы-жазы кезе берер, Үстінде бір жапырақ бөзі де жоқ. (Өзен) Ауыл сыртында сайда Жатыр үлкен айна. (Көл) Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
3. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме. Сіз тоғанға келдіңіз. Әрі қарай не болады? (Тұрақты құрамдағы жұптарда жұмыс істеу). Балалар шомылуға қалай дайындалу керектігі туралы ережелерді өздері жасайды. 2-3 жұп өздері жасаған ережелерді айтады. Бірден суға түсуге болмайды. Суға түсу үшін дайындық керек. Аяқтарыңыздың сіңірі тартылып қалуы мүмкін. Суға тезірек түсуге деген ұмтылыс көбінесе асығыс болады. Көбісі суға қарай жүгіреді. Шешініп, салқындауыңыз керек. Алдымен аяғыңызды суға батырыңыз. Содан кейін бірнеше рет толық денеңізді батырыңыз. Сіздің денеңіз суға үйренсін. Жақсы көңіл күймен, шомылыңыз. Судағы негізгі қауіпсіздік ережелері Әр қалада демалуға және шомылуға арналған арнайы жабдықталған су қоймалары бар. Ол жерде арнайы қызметтер бар. Бұл тәртіпті бақылауға, сондай-ақ адамдарды құтқаруға дайындалған адамдар. Мұнда үнемі судың сапасы тексеріледі. Көптеген су айдындарында жедел жәрдем көліктері кезекшілік етеді. Жабдықталмаған жерлерде шомылуға тыйым салынады. Сіздің жасыңызда тек атаанаңыздың немесе басқа ересектердің қатысуымен шомылуға болады. Сіз жылы мезгілде және жылы суда жүзе аласыз. Көбінесе суға батудың себебі дененің суық суда, гипотермиясы болуы мүмкін. Егер сізде, жоғары температура болса, шомылуға болмайды. Бұл жағдайда суға түсу өте қауіпті. Жүзе білу. Егер сіз жүзе алмасаңыз, таяз жерде, жағаға жақын жерде болыңыз. Жүзгіш достарыңыздың соңынан ермеңіз. Сіз бірден жүзуді үйренбейсіз. Суда болу уақытын шектеу керек. Егер суда ұзақ уақыт жүрсеңіз, шаршағаныңызды байқамауыңыз мүмкін, ал су кез келген уақытта отыруға және демалуға болатын жер емес. Суда мұны істеу мүмкін емес. Нәтижесінде жағаға жүзіп келуге күшіңіз жетпеуі мүмкін. Судағы күштеріңіз бен әл-ауқатыңызды бақылаңыз. Судан ертерек шығып, демалып, күнге жылынған дұрыс. Шомылуға арналған жерлерде шомылу аймағын шектейтін арнайы белгілер (қалтқылар, жалаулар және т.б.) бар. Аталған шомылу аймағынан тыс жүзбеңіз. Бұл демалушылардың қауіпсіздігі үшін жасалғаны түсінікті. Суда ойнауға болмайды. Бейтаныс жерлерге сүңгуге болмайды. Біз қайықпен жүземіз деп шештік. Қайықпен жүзу сенімдірек сияқты. Адамдар ұзақ уақыт бойы қайықтарды айналып өту және балық аулау үшін пайдаланған. Біз нені білуіміз керек және ұстануымыз керек? Балалар өз пікірлерін айтады. Айтқаныңыздан бірге қайықпен жүзу және басқа жүзу құралдарында қауіпсіздік ережелерін жасайық. Қайықпен тек ересектердің бақылауымен жүруге болады. Қайыққа отырмас бұрын, қайықтың жарамдылығын, ағып кетуін, ескектің жақсы екенін тексеру керек. Құтқару құралдары болуы керек. Су қоймасында қозғалу кезінде қайық аударылып қалмас үшін оны қатты шайқауға болмайды. Сіз қайықта тұра алмайсыз, орын ауыстыра алмайсыз, бортқа отыра алмайсыз немесе ол арқылы иіле алмайсыз. Өтіп бара жатқан кемелер мен қайықтарға жақын жүзбеңіз – қайық толқынмен айналуы мүмкін. Адамдардың жаппай шомылу орындарында қайықпен жүзуге болмайды. Неге деп ойлайсыз? Балалар пайымдайды (Біз шомылушыларға кедергі жасауымыз мүмкін немесе тіпті оларды жарақаттаймыз) Егер сіз қайықпен алыс жүзгіңіз келсе, құтқару кеудешелерін киюіңіз керек. Білімді бастапқы игеру және оны тексеру. Суреттегі кейіпкерлер судағы қауіпсіздіктің қандай ережелерін бұзды. Оқушыларға карточкалар таратылады. (Балалар жұппен жұмыс істейді). Егер тыныш жүрсең сен, Боларсың аулақ қатерден. Сақтасаң сақтық шарасын, Үлгілі бала боласың.
Логикалық тапсырма. Балалар карталарда жеке жұмыс істейді.
Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=VjbLbO0uHIA&list=PLA5eCSY2FeoQLLoc S-IEuEG9KjOrJzvPM&index=3 |
|
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













