Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сабақты
қорыту
5
минут
Қосымша
тапсырма
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Оқушылар орындарында тұрып,
қимылмен айтады, көрсетеді.
Өткенді
пысықтау
Айтылым
Қорапшаның ішіндегі сөздерді
тауып, берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.Оқуды
қадағалау.
балға
ғарыш
ғалам
Тақырыпты
ашу
ФС
тапсырмасы
Дыбыстық талдау дағдыларын
дамыту жұмысы.
1.Сурет бойынша әңгіме
құрау.
2.Әңгімені сөйлемдерге талдау.
Сөйлем санын анықтау.
3.Бір сөйлемді сөздерге
талдау. Сөйлемдегі сөз санын
анықтау.
4.Өтілетін жаңа дыбысы бар
«жалау»
сөзіне дыбыстық талдау
жасау.
5.Сөзді буынға бөліп, жаңа
дыбыстың орнын анықтау.
6.«Ж» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысу.
7.«Ж» дыбысының таңбасы – оның
әрпімен танысу.
Жел жал жеміс жарыс
жалау
Жер жол жеңіс жарық
жамау
«Кім озады?» мәтінін
оқы
Жаңа
тақырып
Оқылым.
1. Оқулықтың 65-бетінде
берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап,
тұтас оқуы.
2.«Ж» дыбысының сөздегі орнын
(сөз алдында, ортасында ) оқушылардың өздіктерінен табуына
мүмкіндік жасау.
3.Сөз мағынасымен жұмысты
перспективті қатардағы сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (жел
–жер), сөз басына (Ажар – Олжас), сөз алдына (қожа – олжа) тиісті
дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін
түсіну.
Жазылым
1.Оқулықтағы «ж» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2.«Ж» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3.«Ж» әрпін ауада жазып
көрсету.
4.Жазу дәптерімен жұмысты
ұйымдастыру.
Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс.
Жж
дыбысынан
1 буынды
сөздер.
2 буынды
сөзер
3 буынды сөздер буындарға
орналастыру.
4 тапсырма
Смайликтермен түрлі
эмоцияларды көрсету.
|
Оқушылар қимылмен тақпақ
айтады, көрсетеді.
Қорапшаның ішіндегі сөздерді
тауып, берілген сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
Оқушылар сюжетті сурет бойынша
әңгіме құрайды: «Тауда шаңғы жарысы өтті. Балалар
шаңғымен
сырғанады. Мәредегі жалауға
Жарас бірінші болып жетті».
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан
дауыстыға қарай және дауыстымен
үндестіріп оқиды
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Топтық жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды.
.
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
сөздерді тауып, берілген
сөздерге дыбыстық талдау
жасайды
түсіндірді.
Дескриптор:
Өтілетін жаңа дыбысы бар
«жалау» сөзіне дыбыстық талдау
жасады.
«Ж» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысу
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас сөздегі
айтылуымен оқыды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп, өздігінен саналы
оқыды.
Дескриптор:
Үзік сызықтарды бастырып
жүргізу арқылы «ж» әрпінің бас және кіші әрпін
жазды.
Каллиграфиялық талапқа сай
дұрыс және сауатты
жазды
Дескриптор:
Ж дыбысынан басталатын
сөздерді біледі
Зат атауларын атап, буынға
бөле алды
Дескриптор:
Адасқан сөздерді суретке қарап
тауып,
оларды жазу және буынға бөліп,
дыбыстық талдау жасау
|
суреттер
Суреттер
оқулық
оқулық
Суреттер
оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қима
қағаз
Қима
қағаз
Оқулық
Суреттер
Стикерлер
|