Материалдар / 1 сынып КтЖ 399 бұйрық 2023-2024

1 сынып КтЖ 399 бұйрық 2023-2024

Материал туралы қысқаша түсінік
2023-2024 музыка ктж 1 жылға толық 399бұйрық бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2024
926
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




1-сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныпта – 36 оқу аптасын құрайды.

1– сыныптардағы демалыс кестесі


Демалыстар

уақыты

1

күзгі каникул

7 күн (2022 жылғы 31 қазаннан -6 қарашаны қоса алғанда)

2

қысқы

9 күн (2022 жылғы 31желтоқсаннан бастап 2023 жылғы 8 қаңтарды қоса алғанда)

3

көктемгі

9 күн (2023 жылғы 18-26 наурызды қоса алғанда)

4

Қосымша каникул

7 күн (2023 жылғы 6-12 ақпанды қоса алғанда)





Оқу жүктемесінің көлемі

Пәндер

аптасына

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

жылдық

1

Әліппе, Ана тілі

6 сағат

51

45

54

60

210 сағат

2

Математика

4 сағат

33

32

36

39

140 сағат

3

Жаратылыстану

1 сағат

8

8

9

10

35 сағат

4

Дүниетану

1 сағат

8

8

9

10

35 сағат

5

Еңбекке баулу

1 сағат

9

8

9

9

35 сағат

6

Бейнелеу өнері

1сағат

9

8

9

9

35 сағат









Әліппе Күнтізбелік –тақырыптық жоспар

(Барлығы – 96 сағат,аптасына -6 сағат)

Түсінік хат

1. «Әліппе» пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17669 болып тіркелген) сәйкес әзірленген.2. Бағдарлама құрылымы мен мазмұны А.Байтұрсынұлының мынадай ұстанымдары негізінде айқындалды, олар оқулық жазуда басшылыққа алынады:

дыбыспен жаттығу

оңайдан қиынға, жеңілден күрделіге өту

әрбір дыбыстың сөз жасаудағы қызметін есепке алу

білімді тәжірибе арқылы өздігінен алу

3. Әріп таныту реті А. Байтұрсынұлының еңбектерімен қатар лингвист және әдіскер ғалымдардың зерттеулері негізінде, олардың мәтінде кездесу жиілігіне, өзара тіркесімі мен сөзжасау қызметіне қарай құрылды.

4. «Әліппе» пәнінің мақсаты – дыбыспен жаттығу, әріп таныту, оқуға, жазуға, ауызша және жазба мәтін құрауға үйрету арқылы білім алуға ынталы жеке тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау.

5. Оқу бағдарламасының міндеттері білім алушының мынадай дағдыларын қалыптастыруды көздейді:

оқу әрекетіне бейімдеу

коммуникативтік дағдыларын (өз ойын толық жеткізе білу, өзгенің пікірімен санаса білу, әңгімелесу, сөйлеу әдебін сақтау) қалыптастыру

дыбыс, буын, сөз, сөйлем, сөйлеу (мәтін) туралы қарапайым түсінік қалыптастыру

тілдік бірліктерді (мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс) ажырату, салыстыру, топтастыру, талдауға үйрету

мәтіннен/сөйлеуден сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу арқылы жаңа дыбыс пен әріпті таныту

тілдік білімі мен дағдыларын тәжірибеде қолдана алу

дыбысты әріппен таңбалап, әріптердің баспа және жазба түрлерін үйрету

танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту

дыбыстан буын, буыннан сөз, сөзден сөйлем құрап оқуға үйрету

ана тіліне, Отанына, туған еліне, оның мәдениеті мен салт-дәстүріне деген сүйіспеншілігін арттыру арқылы рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту

сөзді буындап оқуға, тұтас оқуға, мәтінді мәнерлеп, түсініп оқуға машықтандыру

жеке тұлғалық қасиеті мен әлеуетін ашу

жазу дағдысын (қатесіз, көркем жазу) қалыптастыру

тұрақты зейіні мен есте сақтауын, логикалық ойлауы мен білім алуға деген қызығушылығын қалыптастыру

сөздік қорын байыту

физиологиялық ерекшеліктерін ескеру және санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау

«Әліппе» пәнінің мазмұны «Әліппе» пәні бойынша оқу жүктемесі аптасына 6 сағаттан, барлығы І жартыжылдықта 96 сағатты құрайды.Оқу пәнінің мазмұны:

қазақ тілінің дыбыстық және әріптік жүйесінен

қазақ тілі бойынша қарапайым грамматикалық дағдылардан

негізгі тілдік бірліктерден (мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс)

орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық нормалардың қарапайым түсініктерінен құралады

«Әліппе» пәнін оқыту екі кезең бойынша (әліппеге дейінгі кезең – 12 сағат, әліппе кезеңі – 84 сағат) ұйымдастырылады.

«Әліппе» пәнінің мазмұны І жартыжылдықта «Әліппе» оқулығы (әліппеге дейінгі және әліппе кезеңдері) арқылы жүзеге асырылады.

Әліпбидегі әріптер мен әрбір әріптің дыбыстық мәнін, қарапайым тілдік ұғым мен түсініктерді меңгертудің реті мен көлемі:

1-тоқсан: тілдік ұғымдар туралы қарапайым түсінік (сөйлеу дағдылары) (әліппеге дейінгі кезең) – 12 сағат;

а, р, л, у, н, бекіту (2 сағ) –12 сағат;

с, о, т, қ, ы, з, м, е, д, ш, ұ, бекіту (2 сағ) – 24 сағат;

2) 2-тоқсан: б, й, к, і, ң, ғ, ж, ә, п, ү, бекіту (3 сағ) – 24 сағат;

ө, г, и, я, ю, х, h, щ, в, э, ё, ц, ф, ч, ь-ъ, әліпби – 2 сағ, бекіту (4 сағ) –
24 сағат.


Ескерту: ң – 3 сағат, я, ю, х, һ, щ, в, э, ё, ц, ф, ч, ь-ъ 1 сағаттан; қалған дыбыс пен әріпке 2 сағаттан беріледі.


Әліппегедейінгікезеңніңміндеттері:

оқуәрекетінеқызығушылығынояту;

дыбыспен жаттығу: сөзге дыбыстық талдау жасау, сөзді созып айту арқылы неше буын бар екенін анықтау, сөздерді буынға бөлуге дағдыландыру,сөз ішіндегі және екі, үш буынды сөз ішіндегі дыбыстарды айыру, дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату, дыбыстарды, буындарды қосып, сөз айтуға дағдыландыру;

сөйлеу, сөйлем, сөз, буын, туралы қарапайым түсінік қалыптастыру;

жазуға даярлау (бояу, сурет салу, түрлі бағытта сызықтар жүргізу, сұлба сызу, әріп элементтерін жазу);

сөйлеу, сөйлем, сөз, буын, дыбыс сызба-модельдерін ажырату және қолдану дағдыларын қалыптастыру

) қабылдау, елестету, есте сақтау, ойлау қабілетін дамыту, зейінін тұрақтандыру;


байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру.

Әліппеге дейінгі кезеңнің міндеттерін айқындауда А. Байтұрсынұлының шағын сөзді әдісі, дыбыспен жаттығу әдісі негізге алынды.

Ескерту: тыңдау материалының көлемі 10 сөйлемнен, өлең шумақтары 3-тен аспауы керек.

Әліппе кезеңінің міндеттері:

дыбысты әдіс арқылы жаңа дыбыс пен әріпті таныту;

дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту: дыбыстардан буын, буындардан сөз, сөздерден сөйлем құрап оқуға, жазуға үйрету.

дыбыстық талдау дағдыларын дамыту: мәтіннен/сөйлеуден сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу;

оқу әрекеттерін дамыта отырып, тілдік дағдыларын жетілдіру;

дыбысты дұрыс айтуға жаттықтыру;

сөзді біртіндеп тұтас, дұрыс, түсініп оқуға дағдыландыру;

естілген дыбыстардың типтерін, яғни фонемаларды ажырата білуге үйрету;

көркем жазу дағдыларын қалыптастыру;

жеке дыбыстарды әріптермен таңбалау: әріптердің баспа және жазба түрлерін үйрету;

сөздік қорын байыту;

өз ойын жеткізе білуге үйрету.

Әліппе кезеңінің міндеттерін айқындауда А.Байтұрсынұлының дыбысты әдісі, жалқылаулы-жалпылау әдісі, жазу-оқу әдісі негізге алынды.Ескерту: І-жартыжылдық бойынша жазба жұмыстарының көлемі:





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ

Әліппеге дейінгі кезең

Әліппе кезеңі

графикалық диктант

1-3 таңба

әріптік диктант

3-5 әріп

буын диктанты

3-6 буын