1-нұсқа
1. Материалдық нүктенің лездік
жылдамдығы
м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық
нүктенің t =10 сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз.
[3]
2. ? =
қисығымен,
? = 0 және ? = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох
осімен айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз.
[4]
3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
a)
[1]
b)
[3]
4.
функциясы
берілген.
шартын қолданып, B-ның
мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндердің саны |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.
![]()
a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:
![]()
c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]
2-нұсқа
1.
Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы
м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық нүктенің t =10 сек
уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз. [3]
2. ?
=
қисығымен, ?
= 0
және ? = 4 түзулерімен
шектелген фигураны Ох осімен айналдырғанда пайда болған дененің
көлемін табыңыз. [4]
3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
a)
[1] b)
[3]
4.
функциясы берілген.
шартын қолданып, B-ның мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндердің саны |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.
![]()
a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:
![]()
c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ. 11 сынып
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ. 11 сынып
1-нұсқа
1. Материалдық нүктенің лездік
жылдамдығы
м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық
нүктенің t =10 сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз.
[3]
2. ? =
қисығымен,
? = 0 және ? = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох
осімен айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз.
[4]
3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
a)
[1]
b)
[3]
4.
функциясы
берілген.
шартын қолданып, B-ның
мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндердің саны |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.
![]()
a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:
![]()
c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]
2-нұсқа
1.
Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы
м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық нүктенің t =10 сек
уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз. [3]
2. ?
=
қисығымен, ?
= 0
және ? = 4 түзулерімен
шектелген фигураны Ох осімен айналдырғанда пайда болған дененің
көлемін табыңыз. [4]
3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
a)
[1] b)
[3]
4.
функциясы берілген.
шартын қолданып, B-ның мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
|
Келмеген оқушылардың саны |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Күндердің саны |
3 |
5 |
5 |
4 |
2 |
1 |
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.
![]()
a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:
![]()
c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]
шағым қалдыра аласыз













