1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ. 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ. 2 нұсқа
Материалдың қысқаша нұсқасы

1-нұсқа

1. Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық нүктенің t =10 сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз. [3]

2. ? = қисығымен, ? = 0 және ? = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох осімен айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз. [4]

3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:

a) [1] b) [3]

4. функциясы берілген. шартын қолданып, B-ның мәнін табыңыз [3]

5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.

Келмеген оқушылардың саны

0

1

2

3

4

5

Күндердің саны

3

5

5

4

2

1

Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:

а) дисперсияны;

b) стандартты ауытқуды;

с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]

6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.

a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;

b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:

c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]


2-нұсқа

1. Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық нүктенің t =10 сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз. [3]

2. ? = қисығымен, ? = 0 және ? = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох осімен айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз. [4]

3. Анықталмаған интегралдарды табыңыз:

a) [1] b) [3]

4. функциясы берілген. шартын қолданып, B-ның мәнін табыңыз [3]

5. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.

Келмеген оқушылардың саны

0

1

2

3

4

5

Күндердің саны

3

5

5

4

2

1

Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:

а) дисперсияны;

b) стандартты ауытқуды;

с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]

6. 120 студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер кестесінде көрсетілген.

a) уақыттың орта мәнін бағалаңыз;

b) жиіліктер кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте толтырыңыз:

c) жаңа кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.00.2023
456
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі