1-нұсқа
1. Материалдық нүктенің лездік
жылдамдығы м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық
нүктенің t =10 сек уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз.
[3]
2. ? = қисығымен,
? = 0 және ? = 4 түзулерімен шектелген фигураны Ох
осімен айналдырғанда пайда болған дененің көлемін табыңыз.
[4]
3. Анықталмаған интегралдарды
табыңыз:
a)
[1]
b)
[3]
4. функциясы
берілген. шартын қолданып, B-ның
мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде 20 күнде
сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
Келмеген оқушылардың
саны
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Күндердің
саны
|
3
|
5
|
5
|
4
|
2
|
1
|
Егер
стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып
саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып,
табыңыз:
а)
дисперсияны;
b)
стандартты ауытқуды;
с) кестедегі
берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6.
120
студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің
жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер
кестесінде көрсетілген.
a) уақыттың
орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер
кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте
толтырыңыз:
c) жаңа
кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]
2-нұсқа
1.
Материалдық нүктенің лездік жылдамдығы м/сек теңдеуімен анықталады. Материалдық нүктенің t =10 сек
уақыт аралығында жүріп өткен s жолын табыңыз. [3]
2. ?
= қисығымен, ?
= 0
және ? = 4 түзулерімен
шектелген фигураны Ох осімен айналдырғанда пайда болған дененің
көлемін табыңыз. [4]
3.
Анықталмаған интегралдарды табыңыз:
a)
[1] b)
[3]
4. функциясы берілген. шартын қолданып, B-ның мәнін табыңыз [3]
5. Кестеде
20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны
көрсетілген.
Келмеген оқушылардың
саны
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Күндердің
саны
|
3
|
5
|
5
|
4
|
2
|
1
|
Егер
стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып
саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып,
табыңыз:
а)
дисперсияны;
b)
стандартты ауытқуды;
с) кестедегі
берілген жағдай қалыпты бола ма? [6]
6. 120
студенттің сұрақтарға жауап берулерін сұраған. Әрбір студенттің
жауап беру уақытын секундпен өлшеген. Нәтижелері жиіліктер
кестесінде көрсетілген.
a) уақыттың
орта мәнін бағалаңыз;
b) жиіліктер
кестесіндегі мәліметтерді қолданып, жаңа кесте
толтырыңыз:
c) жаңа
кесте бойынша төмендегі гистограмма салыңыздар: [5]