Материалдар / №20 сабақ. Дауыссық дыбыстардың түрлері 2 сынып

№20 сабақ. Дауыссық дыбыстардың түрлері 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
№20 сабақ. Дауыссық дыбыстардың түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2024
148
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Менің отбасым және достарым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 2-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

20 сабақ. Дауыссық дыбыстардың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.4.1.3* дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, ұяң, үнді) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

Сабақтың мақсаты

Дауыссыз дыбыс түрлерін ажыратуды үйренеді

Құндылықтар және оның мақсаты:

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Мемлекеттік тілді білу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут





Сабақ

тың ортасы

20 минут























Сергіту сәті

2 минут





Сабақты қорыту

6минут

















Қосымша тапсырма

2минут






















Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуалды жақсарту

Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

3-жаттығу

Суретке қара.Осы сурет бойынша не айтасың?

Суретке сүйеніп, өз отбасыңның шежіре ағашын жаса.

Тақырыпты ашу

Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ата

Қатаң,ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды бөліп айт

Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

5-жаттығу

Мәтінді түсініп оқы.

Анасының сөзі қыздарына қалай әсер етті?

Қарамен жазылған сөздерді дыбыс түрлеріне ажырат

Гүлім ауладан бақбақ пен раушан гүлін теріп,қоңыр құмыраға салды.

6-жаттығу

Топтық жұмыс

Өлеңді көшіріп жаз.

Аспанда күн ыстық деген сөйлемге дыбыстық талдау жаса

1-топ

Аспанда сөзін талда

2-топ

Күн сөзін талда

3-топ

Ыстықсөзін талда

Бір, екі – еңкей,

Бүгілмесін тізең.

Үш – төрт шалқай

Иілмесін тізең.

Қолды көтер аспанға

Саусақты соз, жасқанба.

ФС тапсырмасы

8-жаттығу

Торкөздерге жасырылған туыстық атауларды теріп жаз.Өзің қалаған бір сөзге дыбыстық талдау жаса

Қарындас,сіңлі,шөбере,әке,ата,аға,әпке

Аға-3дыбыс, 3әріп, 2буын

А -дауысты жуан

Ғ- дауыссыз үнді

А- дауысты жуан

Үй тапсырмасы

7-жаттығу

Жұмбақ өлеңді оқып,шешуін тап

Шешуі: татар,ата

Қарт сөзіне мәндес сөзді тауып сөйлем құрап жаз

Қарт-қария,ақсақал

Ақсақал кісі ақыл айтты.

ЕБҚ

Өз есіміңе дыбыстық талдау жаса

ҚЖ:

Деңгейлік тапсырма

1-деңгей

Сөздерді дыбыс санына қарай бағандарға топтап жаз.

Өнер, ел, кітап, қасқыр, әке, дәптер, баян, ұя, ағаш, ерін, таяқ, ас.

2-деңгей

Берілген сөздерге дыбыстық талдау жаса.

Бақтияр ...әріп, ...дыбыс бар.

Аялдама ...әріп, ...дыбыс бар.

Оқулық ...әріп, ...дыбыс бар.

Қоян ...әріп, ...дыбыс бар.

3-деңгей

Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, көшіріп жаз.

Қа...ты жел тұрды. Тең...здің толқыны к...шейді. Асп...нды қара б...лт қор...ады. Біркезде с...л қ...йып ж...берді. Біз қайы...ты жағаға т...стай бердік. Панала...ға жеріздед...к. Ол күні жа...ын ашылмады. Балы... аула...ға шыға алма...ық.

Бір-бірімен амандасады






Үй тапсырмасын көрсетеді







Дыбыс түрлерін естеріне түсіреді



Дыбыс түрлеріне ажыратады



Дыбыстық талдау жасайды











Жаттығу жасайды





Тапсырмалар

ды орындайды



Дыбыстық талдау жасайды



Үй жұмысын алады







Жеке жұмыс жасайды





Тапсырманы орындайды






Дыбыстық талдау жасап үйренеді












Кері байланыс жасайды

Мақтап, мадақтап отыру






ҚБ:

« Тик Ток» әдісі

Дескриптор:

Суретке қарап,сурет бойынша өз ойын айтады-1б





Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды-1б



Дескриптор:

1-топ

Аспанда сөзіне дыбыстық талдау жасайды-1б

2-топ

Күн сөзіне дыбыстық талдау жасайды-1б

3-топ

Ыстықсөзіне дыбыстық талдау жасайды-1б


Дескриптор:

Торкөздерге жасырылған туыстық атауларды теріп жазады-1б

Өзі қалаған бір сөзге дыбыстық талдау жасайды-1б



Жарайсың










Дескриптор:

1-деңгей

Сөздерді дыбыс санына қарай бағандарға топтап жазады-1б

2-деңгей

Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды-1б

3-деңгей

Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, көшіріп жазады-1б







«Үш сәт» әдісі





суреттер







Шежіре ағашы





оқулық





Жұмыс дәптері




Т алдау үлгісі




Қимылдар





Оқулық










Дыбыстық талдау үлгісі








Талдау үлгісі





Жұмыс парақтары




















Кері байланыс тақтасы











































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ