Материалдар / 21 ғасыр көшбасшысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

21 ғасыр көшбасшысы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-6 қазақ сыныптарында информатика пәнінен өткізуге болатын сыныптан тыс жұмыс жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2018
679
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Ботақара ЖББОМ» КММ











Информатикалық - интеллектуалды ойын


5-6, 7-8 сыныптар аралығы

ИНФОРМАТИКА




Ұйымдастырған: Алимханова И.Ж.




















2015-2016 оқу жылы

Ботақара ауылы



Күні: 19.01.2016

Информатикалық - интеллектуалды ойын
Тақырыбы: «Информатика әлеміне саяхат»
Пән:
Информатика
Мақсаты:

Оқушылармен жарыс ұйымдастыра отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын , ой-қиялын, логикасын дамыту.

Командалар арасында жарыс ұйымдастыру арқылы бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру.

Ұлтық ойындарға деген ынтасын күшейту

Сабақтын барысы

5-6 сыныптар арасында топтық сайыс ұйымдастыру

Сайыс кезеңдері

  1. Таныстыру

  2. Бәйге

  3. Сиқырлы таяқ

  4. Ептілік

    1. Жасырын сөзді тап

    2. Полиглот

    3. Жасырын мақал

  5. Орда

  6. Ошақ

  7. Қорытынды

Қазылар алқасымен таныстыру.

І Таныстыру

Командалар өз топтарын таныстырады. (1-5 балл аралығы)

  1. Топ аты

  2. Эмблемасы

  3. Газет

ІІ Бәйге

Ежелден кележатқан ұлттық спорт түрі, ойынның ең манызды жағы ат тандау. Атты тек сырт пішінімен ғана емес, соңымен қатар тілінің ұзындығына дейін қараған.

Ал біздің топтарымыздың арасындағы жүйрігін Бәйге кезенінде көреміз. Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Әр сұрақ 1 баллмен бағаланады.

І топ сұрақтары:

1. Қандай графикалық редактор білесін?(пайнт)

2. Файл дегеніміз не?( Мәліметтерді сақтаудың бірлігі ретінде қабылданған объект)

3. Монитор қандай қызмет атқарады? (экранға мәліметтерді шығару)

4. Модем не үшін керек? (Алыс қашықтықтағы компьютерлер арасында байланыс арналары бойынша мәліметтер алмасу үшін қолданылатын құрылғы)

5. Ақпараттың ең кіші бөлігі? (бит)

6. Электронды пошта не үшін керек? (хат алмасу)

7. Ақпаратты қалай тасымалдайды? (флешка, диск)

8. Мәліметті басып шығару құрылғысы – (принтер)

9. Компьютердің ең негізгі құрылғысы – ( жүйелік блок)

10. Кескінді құрайтын кішкене нүктелер – (пиксель).

ІІ топ сұрақтары:

  1. 1 байтта қанша бит бар?

  2. WINDOWS деген не?

  3. Ақпарат дегеніміз не?

  4. Қандай мәтіндік редакторды білесін?

  5. Интернет не үшін керек?

  6. Принтер қандай қызмет атқарады?

  7. Сен білетін ең үлкен өлшем бірлік (Тбайт)

  8. Компьютердің миы дегеніміз не? (жүйелік блок)

  9. Ақпарат алмасу дегеніміз не?

  10. Жедел жады деген не?

ІІІ  «Сиқырлы таяқ».

Бұнда ойнаушылар санына шек қойылмайды. Ойынға жиналғандар қол ұстасып, дөңгелене шеңбер құрып тұрады да, араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп тағайындайды. Жүргізуші қолына таяқ ұстап, шеңбердің ортасына шығады да, ойын тәртібін, жолдарын түсіндіреді. Ойнаушылардың бір шетінен бастап барлығына рет қатарын білдіретін сандарын атайды. Сонан кейін жүргізуші қолындағы таяғының бір басын жерге тіреп тік ұстайды да, кез келген бір ойыншының санын атап, таяқты қоя береді. Айталық, жүргізушінің атаған саны төртінші, бесінші, оныншы не жиырмасыншы бола ма, әйтеуір, рет саны аталған ойыншы ести салысымен жүгіріп барып таяқты құлатпай ұстауы керек.

ІV Ептілік — ұлттық ойын.

Ойынға қатынасушылар тепе-тең екі топқа бөлінеді. Он-он бес метрдей жерге меже белгіленеді. Әр топтан қолдарында бір кездей түзу таяғы бар екі-екіден ойыншы ортаға шығады да, қатарласа тұрып, таяқты алға созады. Бастаушы қос таяқтың үш жағына бір қарыстай тақтай қояды да, оның үстіне сүйемдей жұмыр таяқшаны немесе қуыршақты тіктеп орналастырады. Сонан соң ойынды бастауға белгі береді. Әр топтың ойынды жүргізуге қатынасқан ойыншылары таяқтарын тең ұстап, оның үстіне қойылған заттарды құлатпай, межеленген жерге дейін барып, қайта оралуға тиіс. Таяқ үстіндегі заттар құласа, ұпайдан құр қалады. Әр кезектің озып келген ойыншысы өз тобына ұпай әпереді.

    1. Жасырын сөзді тап


Ж

А

Ы

Д


Й

Е

Ү

Ж



Ш

Ы

Т

Қ

А

Н


А

Н

Е

К

С

Р


Е

К

Н

С

К

І


У

К

О

А

Т

Д


Е

Р

Н

Е

Т

Н

И

Т

    1. Полиглот

ИНФОРМАТИКА сөзіндегі әріптерден сөздеді ең көп, ең тез құрған топ 5 ұпай алады.

    1. Жасырын мақал-мәтел

  1. Компьютер тілі бал (Бала тілі бал)

  2. Интернеттен үйрен, вирустан жирен (Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен)

  3. Пернені бассан ерінбей, толады құжат тіленбей (Еңбек етсең ерінбей,тояды қарның тіленбей).

  4. Басылған тышқан атылған оқпен тең (Айтылған сөз атылған оқпен тең).

  5. Компьютерді вирус өлтіреді, жадыны намыс өлтіреді(Қоянды қамыс өлтіреді, жігітті намыс өлтіреді).

V Орда — ұлттық ойын.

Ойын тек айлы түні ойналады. Ойын кең алаңда, шөбі шүйгін көгалды, шилі жерде өткізіледі. Ойынға ірі малдардың жілік сүйегі керек. Ойынға жиналғандар екі топқа бөлінеді. Әр топ өзіне басшы тағайындап алады. Оның бір тобында сүйек болады. Екі топқа ортақ көмбе белгіленеді. Оны «Орда» деп атайды. Әр топ жетекшісіне 5 сұрақ беріледі, ең жылдам және дұрыс жауап берген топ 5 ұпай алады.

Вопросы для команды 1.

  1. Ақпаратты табу, өндеу, сақтау жайлы ғылым.
    /информатика/

  2. Амалдардың кезекпен орындалуы...
    /алгоритм/

  3. Ақпаратты енгізу құрылғысы

/клавиатура/

  1. NumLock пернесінің міндеті.
    /
    сандарды қосу/

  2. Бір килобайтта қанша байт.
    /1024/

Вопросы для команды 2.

  1. Ең кішкентай ақпарат өлшемі.
    /бит/

  2. Қағаз бетін экранға түсіретін құрал
    /
    сканер/

  3. CapsLk пернесінің міндеті
    /
    үлкен әріптерді қосу/

  4. Вирустарға қарсы программа
    /
    Антивирус/

  5. Бір Мбайтта қанша Кбайт бар?
    /
    1024/

VI Ошақ — ұлттық ойын.

Ойынға қатынасушылар жиылып келіп, кең алаңқай жерді таңдап алады да, қатынасушылар түгел сиятындай етіп, үлкен төрт бұрыш сызады. Енді ойынға қатынасушылар тең екі топқа бөлінеді. Төрт бұрышты «Ошақ» деп атайды. Ошақтың ішінде қай топ қалатындығын жеребе тарту арқылы шешеді. Жеребеден ұтқан топ ошақтың сыртында қалады да, жеңілгені ішке кіреді. Сыртта қалған топтың қолында кішірек доп болады. (Оны ертеде сиырдың жүніне бүркіп, алақанмен уқалап, домалатып доп етіп жасайтын болған, қазір резеңке доп пайдаланылады)

Қағаз бетінен алады,
Бірден компьютерге салады.
(
Сканер)

Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(
принтер)

Төрт бұрышты әйнек,
Тұнып тұрған әлек.
(Монитор)

Бес атаның балалары
Қыдырмашы біреуі.
Бір күн бар да, бір күн жоқ.
Соны есепке алсақ,
Ұзын саны жүз жеті.
(Пернетақта, тінтуір)

Өзі темір, жаны жоқ.
Ақпаратты сақтап таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан.
(Жүйелік блок)

ҚОРЫТЫНДЫ

Қазылыр алқасы барлық тур баллдарын есептеп жеңімпаз команданы марапаттайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!