21 Химия өнеркәсібі кешені

Тақырып бойынша 11 материал табылды

21 Химия өнеркәсібі кешені

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия өнеркәсібі туралы түсінік беру және дамыған басты салалары туралы түсіну.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №56ЖОББМ география пәнінің мұғалімі

Косжанова Аякоз Ериковна

Пәні: География

Класс: 9ә

Сабақтың тақырыбы:

§21 Химия өнеркәсібі кешені

Мақсаты:

Химия өнеркәсібі туралы түсінік беру және дамыған басты салалары туралы түсіну.

Күтілетін нәтиже:

Химия өнеркәсібіне түсіні береді

Ресурстары

АКТ (видео, слайд, интерактивті тақтамен жұмыс), плакаттар, суреттер, смайлик, стикер, маркер және т.б.

Табыс критериі

Барлық оқушылар:

Оқушылардың көпшілігі:

Жекеленген оқушылар:

Химия өнеркәсібін біледі.

Химия өнеркәсіп кешені түрлі химиялық заттармен қатар құрылымдық материалдар шығаратынын біледі.


Кезеңдері


Уақыт

Сабақтағы іс – әрекет


Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Ұйымдастыру




Психологиялық тренинг



2 мин


1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тазалығын қадағалау.

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу.Оқушылар қолдарыңа бір зат үстап ортаға келіңіздер сол заттар арқылы топқа болемін.Топтардың қызыметін бөлу,ережесін жазу.

1-топ Кен химиясы

2-топ Негізгі химия

3- топ Органикалық химия

.

Оқушылардың сәлемдесуі және өз орындарына орналасады.



Оқушылар қол қимылы арқылы бүгінгі сабаққа жақсы тілектерін білдіру.





Қызығушылыы арттыру



10 мин


Үй тапсырмасы : 1. «Сұрақ – жауап»

2. Тапсырма : Кесте түсті металдар тобы

Металдар

Басқалары

Ауыр

Жеңіл

Қымбат бағаласы

Баяу балқитыны

Сирек,

шашыранды

кездесетіні

Мыс

Қалайы






«Ой қозғау» стратегиясы: Топтарды түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Және топ басшыларын айқындап, «Бағалау маршруты» кестесін ұсыну.



Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша үйге берілген тапсырмаларын қорытындылайды.

Оқушылар бір-бір сұрақтан құрады

Металдар тобына қарай кестені толтыру.










Қолдарына берілген қғаздар арқылы топтарға бөлінеді.

Миға шабуыл

1 мин

«Жазықтар» туралы ой – пікір.

-Жазықтар дегеніміз не ?

- Жазықтарды қалай сипаттауға болады?


Оқушылар отрядтар тақырыбын тапқаннан кейін, жаңа тақырып бойынша өз ойларын айтады.

Мағынаны тану


15мин

1.« Өз тобының атын табу» ойыны. Қолдарындағы қағаздар арқылы өз тобынын атауын табу.

2.Мәтінмен жұмыс. Үлестірмелі мәтінмен жұмыс жасау.



3.«Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі арқылы 3 топ тақырып бойынша постерге түсіруге және оны қорғауға тапсырма алады.

Топтарға тапсырма:

1Shape1

Жазықтар деген не?Олардың түрлері?

Олардың түрлері?

-топ

Shape2

Жазықтың пайда болуына не әсер етеді?


2 топ



Shape3

Жазықтар қалай өзгереді?



3-топ





Оқушылар суреттер алып, сол суреттер арқылы өз тобын табады.   


Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтін үлестіріліп беріледі. Сол мәтінмен танысып, өз орнында талқылайды.

Талқылағаннан кейін плакатқа жаңа тақырып бойынша түсінген мағлұматтарын жазып, постер қорғайды.


Сергіту сәті:

2 мин

Ал, енді балалар бойымызды сергітіп алайық....

«Адасқан әріптер» арқылы оқушы бүгінгі жаңа сабақта берілген сөздерді табады.

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.

(адасқан әріптер арқылы)

Дәптермен жұмыс

3 мин

Оқушылар жаңа тақырып бойынша берілген жаңа терминдердің мағынасын жазып алады.

Жазық – жер бетінің аз тілімденген , тегіс немесе белесті келген алқабы.

Жыра – өсімдігінен айырылған жалаңаш беткейлерді судың жыруынан пайда болған жерлер.

Сай – жыра сияқты ұзынша ойыс. Жырадан айырмашылығы табаны мен беткейлері шымды болып келеді, шөп және бұта өсімдіктерінің өсуіне қолайлы.

Шағыл – желдің әрекетінен түзілген құм төбелер.

Барқан – құмды шөлдерде желдің әрекетінен үйілген , шағылға ұқсас құм төбелер.



Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды және түсіндіреді.

Бекіту


3 мин

Географиялық диктант

  • ..........жер бетінің қырқалы әрі тегіс бөлігі.

  • Абсолют биіктігіне қарай жазықтар......... бөлінеді.

  • Абсолют биіктіктері 200 м-ге дейінгі жазықтар.........деп аталады.

  • Таулы үстірттер биіктігі...................жазықтар.

  • Қыраттар физикалық картада ...........бояумен боялады.

  • Ертеде теңіз түбі болған жерлердің көтерілуінен.................пайда болады.

  • Таулардың ұзақ бұзылуынан..............пайда болады.

Оқушылар жазықтар туралы географиялық диктант орындайды.

Бағалау

2мин

Бағалау маршруты картасы бағалау.

Топ басшыларына берілген маршрут қағазын топ басшылары тапсырады.

Үйге тапсырма


2 мин

§24 оқу. «Шаруашылықта жазық жерлер қалай пайдаланылады?» тақырыбында шағын өз ойларын жазу.


Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.

Рефлексия

«Алма ағашы» кері байланысы.

Оқушылар алма ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісе отыра стикерлерін жабыстырады.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2018
775
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі