Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №56ЖОББМ география пәнінің мұғалімі
Косжанова Аякоз Ериковна
Пәні: География
Класс: 9ә
|
Сабақтың тақырыбы: |
§21 Химия өнеркәсібі кешені |
|||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Химия өнеркәсібі туралы түсінік беру және дамыған басты салалары туралы түсіну. |
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Химия өнеркәсібіне түсіні береді |
|||||||||||||||||
|
Ресурстары |
АКТ (видео, слайд, интерактивті тақтамен жұмыс), плакаттар, суреттер, смайлик, стикер, маркер және т.б. |
|||||||||||||||||
|
Табыс критериі |
||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: |
Оқушылардың көпшілігі: |
Жекеленген оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Химия өнеркәсібін біледі. |
Химия өнеркәсіп кешені түрлі химиялық заттармен қатар құрылымдық материалдар шығаратынын біледі. |
|
||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Уақыт |
Сабақтағы іс – әрекет |
|
|||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру
|
2 мин |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тазалығын қадағалау. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу.Оқушылар қолдарыңа бір зат үстап ортаға келіңіздер сол заттар арқылы топқа болемін.Топтардың қызыметін бөлу,ережесін жазу. 1-топ Кен химиясы 2-топ Негізгі химия 3- топ Органикалық химия . |
Оқушылардың сәлемдесуі және өз орындарына орналасады. Оқушылар қол қимылы арқылы бүгінгі сабаққа жақсы тілектерін білдіру. |
|||||||||||||||
|
Қызығушылыы арттыру |
10 мин |
Үй тапсырмасы : 1. «Сұрақ – жауап» 2. Тапсырма : Кесте түсті металдар тобы
«Ой қозғау» стратегиясы: Топтарды түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Және топ басшыларын айқындап, «Бағалау маршруты» кестесін ұсыну. |
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша үйге берілген тапсырмаларын қорытындылайды. Оқушылар бір-бір сұрақтан құрады Металдар тобына қарай кестені толтыру.
Қолдарына берілген қғаздар арқылы топтарға бөлінеді. |
|||||||||||||||
|
Миға шабуыл |
1 мин |
«Жазықтар» туралы ой – пікір. -Жазықтар дегеніміз не ? - Жазықтарды қалай сипаттауға болады?
|
Оқушылар отрядтар тақырыбын тапқаннан кейін, жаңа тақырып бойынша өз ойларын айтады. |
|||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
15мин |
1.« Өз тобының атын табу» ойыны. Қолдарындағы қағаздар арқылы өз тобынын атауын табу. 2.Мәтінмен жұмыс. Үлестірмелі мәтінмен жұмыс жасау.
3.«Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі арқылы 3 топ тақырып бойынша постерге түсіруге және оны қорғауға тапсырма алады. Топтарға тапсырма:
1 Жазықтар деген не?Олардың түрлері? Олардың түрлері? -топ
Жазықтың пайда болуына не әсер етеді? 2 топ
Жазықтар қалай өзгереді?
3-топ
|
Оқушылар суреттер алып, сол суреттер арқылы өз тобын табады.
Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтін үлестіріліп беріледі. Сол мәтінмен танысып, өз орнында талқылайды. Талқылағаннан кейін плакатқа жаңа тақырып бойынша түсінген мағлұматтарын жазып, постер қорғайды.
|
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті: |
2 мин |
Ал, енді балалар бойымызды сергітіп алайық.... «Адасқан әріптер» арқылы оқушы бүгінгі жаңа сабақта берілген сөздерді табады. |
Оқушылар сергіту сәтін орындайды. (адасқан әріптер арқылы) |
|||||||||||||||
|
Дәптермен жұмыс |
3 мин |
Оқушылар жаңа тақырып бойынша берілген жаңа терминдердің мағынасын жазып алады. Жазық – жер бетінің аз тілімденген , тегіс немесе белесті келген алқабы. Жыра – өсімдігінен айырылған жалаңаш беткейлерді судың жыруынан пайда болған жерлер. Сай – жыра сияқты ұзынша ойыс. Жырадан айырмашылығы табаны мен беткейлері шымды болып келеді, шөп және бұта өсімдіктерінің өсуіне қолайлы. Шағыл – желдің әрекетінен түзілген құм төбелер. Барқан – құмды шөлдерде желдің әрекетінен үйілген , шағылға ұқсас құм төбелер.
|
Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды және түсіндіреді. |
|||||||||||||||
|
Бекіту |
3 мин |
Географиялық диктант
|
Оқушылар жазықтар туралы географиялық диктант орындайды. |
|||||||||||||||
|
Бағалау |
2мин |
Бағалау маршруты картасы бағалау. |
Топ басшыларына берілген маршрут қағазын топ басшылары тапсырады. |
|||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
2 мин |
§24 оқу. «Шаруашылықта жазық жерлер қалай пайдаланылады?» тақырыбында шағын өз ойларын жазу.
|
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. |
|||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Алма ағашы» кері байланысы. |
Оқушылар алма ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісе отыра стикерлерін жабыстырады.
|
||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
21 Химия өнеркәсібі кешені
21 Химия өнеркәсібі кешені
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №56ЖОББМ география пәнінің мұғалімі
Косжанова Аякоз Ериковна
Пәні: География
Класс: 9ә
|
Сабақтың тақырыбы: |
§21 Химия өнеркәсібі кешені |
|||||||||||||||||
|
Мақсаты: |
Химия өнеркәсібі туралы түсінік беру және дамыған басты салалары туралы түсіну. |
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Химия өнеркәсібіне түсіні береді |
|||||||||||||||||
|
Ресурстары |
АКТ (видео, слайд, интерактивті тақтамен жұмыс), плакаттар, суреттер, смайлик, стикер, маркер және т.б. |
|||||||||||||||||
|
Табыс критериі |
||||||||||||||||||
|
Барлық оқушылар: |
Оқушылардың көпшілігі: |
Жекеленген оқушылар: |
||||||||||||||||
|
Химия өнеркәсібін біледі. |
Химия өнеркәсіп кешені түрлі химиялық заттармен қатар құрылымдық материалдар шығаратынын біледі. |
|
||||||||||||||||
|
Кезеңдері |
Уақыт |
Сабақтағы іс – әрекет |
|
|||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушының іс - әрекеті |
|||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру
|
2 мин |
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тазалығын қадағалау. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу.Оқушылар қолдарыңа бір зат үстап ортаға келіңіздер сол заттар арқылы топқа болемін.Топтардың қызыметін бөлу,ережесін жазу. 1-топ Кен химиясы 2-топ Негізгі химия 3- топ Органикалық химия . |
Оқушылардың сәлемдесуі және өз орындарына орналасады. Оқушылар қол қимылы арқылы бүгінгі сабаққа жақсы тілектерін білдіру. |
|||||||||||||||
|
Қызығушылыы арттыру |
10 мин |
Үй тапсырмасы : 1. «Сұрақ – жауап» 2. Тапсырма : Кесте түсті металдар тобы
«Ой қозғау» стратегиясы: Топтарды түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Және топ басшыларын айқындап, «Бағалау маршруты» кестесін ұсыну. |
Оқушылар берілген тапсырмалар бойынша үйге берілген тапсырмаларын қорытындылайды. Оқушылар бір-бір сұрақтан құрады Металдар тобына қарай кестені толтыру.
Қолдарына берілген қғаздар арқылы топтарға бөлінеді. |
|||||||||||||||
|
Миға шабуыл |
1 мин |
«Жазықтар» туралы ой – пікір. -Жазықтар дегеніміз не ? - Жазықтарды қалай сипаттауға болады?
|
Оқушылар отрядтар тақырыбын тапқаннан кейін, жаңа тақырып бойынша өз ойларын айтады. |
|||||||||||||||
|
Мағынаны тану |
15мин |
1.« Өз тобының атын табу» ойыны. Қолдарындағы қағаздар арқылы өз тобынын атауын табу. 2.Мәтінмен жұмыс. Үлестірмелі мәтінмен жұмыс жасау.
3.«Жұптас,ойлан,бөліс»әдісі арқылы 3 топ тақырып бойынша постерге түсіруге және оны қорғауға тапсырма алады. Топтарға тапсырма:
1 Жазықтар деген не?Олардың түрлері? Олардың түрлері? -топ
Жазықтың пайда болуына не әсер етеді? 2 топ
Жазықтар қалай өзгереді?
3-топ
|
Оқушылар суреттер алып, сол суреттер арқылы өз тобын табады.
Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты мәтін үлестіріліп беріледі. Сол мәтінмен танысып, өз орнында талқылайды. Талқылағаннан кейін плакатқа жаңа тақырып бойынша түсінген мағлұматтарын жазып, постер қорғайды.
|
|||||||||||||||
|
Сергіту сәті: |
2 мин |
Ал, енді балалар бойымызды сергітіп алайық.... «Адасқан әріптер» арқылы оқушы бүгінгі жаңа сабақта берілген сөздерді табады. |
Оқушылар сергіту сәтін орындайды. (адасқан әріптер арқылы) |
|||||||||||||||
|
Дәптермен жұмыс |
3 мин |
Оқушылар жаңа тақырып бойынша берілген жаңа терминдердің мағынасын жазып алады. Жазық – жер бетінің аз тілімденген , тегіс немесе белесті келген алқабы. Жыра – өсімдігінен айырылған жалаңаш беткейлерді судың жыруынан пайда болған жерлер. Сай – жыра сияқты ұзынша ойыс. Жырадан айырмашылығы табаны мен беткейлері шымды болып келеді, шөп және бұта өсімдіктерінің өсуіне қолайлы. Шағыл – желдің әрекетінен түзілген құм төбелер. Барқан – құмды шөлдерде желдің әрекетінен үйілген , шағылға ұқсас құм төбелер.
|
Оқушылар тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды және түсіндіреді. |
|||||||||||||||
|
Бекіту |
3 мин |
Географиялық диктант
|
Оқушылар жазықтар туралы географиялық диктант орындайды. |
|||||||||||||||
|
Бағалау |
2мин |
Бағалау маршруты картасы бағалау. |
Топ басшыларына берілген маршрут қағазын топ басшылары тапсырады. |
|||||||||||||||
|
Үйге тапсырма
|
2 мин |
§24 оқу. «Шаруашылықта жазық жерлер қалай пайдаланылады?» тақырыбында шағын өз ойларын жазу.
|
Оқушылар тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. |
|||||||||||||||
|
Рефлексия |
«Алма ағашы» кері байланысы. |
Оқушылар алма ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөлісе отыра стикерлерін жабыстырады.
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













