Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Жунисова
Г.А.
|
Пән/Сынып:
|
Дүниетану
2-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
Жұма 2025 ж
22-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Дәстүр және ауыз
әдебиеті
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ғұндар қалай өмір
сүрді?
|
Оқу
мақсаты:
|
2.3.1.1.Ғұндардың
қалай өмір сүргенін және олардың көшпенді халық екенін
түсіну.
Қандай іспен шұғылданғанын
білу
|
Бағалау
критерийі:
|
1. Ғұндардың қалай өмір
сүргенін және олардың көшпенді халық екенін
түсінеді.
2.Қандай іспен
шұғылданғанын біледі.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
|
Ұйымдастыру
Онлайн сабағымызға қош келдіңдер!
Амансыңба, алтын күн!
Амансыңба, көк аспан!
Амансыңба, жер ана!
Амансыңба, достарым!
Дүниетану сабағын бастаймыз. Бүгін Дәстүр және ауыз
әдебиеті бөлімін жалғастырамыз.
-Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
Сен
1.Ғұндардың қалай өмір сүргенін және олардың көшпенді халық
екенін түсінесің.
2.Қандай іспен шұғылданғанын
білесің.
Сабағымыздың жұмбақ шешуден
бастайық!
Жұмбақ
Төбедегі көзінен,
Күн сәулесі түседі.
Бұрышы жоқ төрінен,
Самал еркін еседі.
\Киіз үй\

Балалар ,киіз үйде кімдер өмір
сүрген?
-Дұрыс айтасыңдар, біздің ата-бабаларымыз өмір
сүрген.
- Киіз үйді неліктен пайдаланды?
Ия, ол көшіп-қонуға ыңғайлы
болғандықтан.
-Міне бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз ғұндар жайында
болмақ.
Қазақстан аумағына сақтардан кейін ғұндар келді.Олар мал
жайылымына қарай көшіп-қонып жүрді.Жылқыны үйірімен сиырды
табынымен ,қойды отарымен бақты.Ғұндардың баспанасы киіз үй
болды.Кейбір ғұндар отырықшылықпен қатар егіншілікпен де
айналысты.
|
|
|
Презентация
№ 2
Презентация
№ 3
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|

Ғұндар біртіндеп батысқа қарай
ауысты.Олар Қазақстан аумағында жаңа жерлерге қоныс ауыстырып
отырды.Одан кейін Қара теңізден батысқа қарай жылжыды.Ғұндар
көршілес елдердің жерлерін де, басып алып отырды.Ғұндардан ығысқан
тайпалар жаңа жерлерге ауысты.Бұл тайпалардың Еуропаға қарай
қозғалуына қарай алып келді.Осылайша Халықтардың ұлы қоныс аударуы
басталды.

Ғұндардың ұлы билеушісі Атилла
(Еділ)
Аттила есімі түрік тілдерінен
шығады (atta/ata — әке, el/il – кеңістік, ел, халық), оның үстіне
осы этимология басқа халықтардан алынған және түсінілген болды.
Бұдан ғұн есімдерінің түрлі «ұлттық» нұсқалары шығады. Нұсқалардың
бірі бойынша Аттила есімі түрік (хазар) атауы Волга-Еділмен
байланысты. Аттилланың билігін оның империясының гүлденуімен
байланыстырады, оны әділ және құдіретті деп атайды. Аттиланың
жеңістері – әскери және қолбасшылық өнер
шыңы.
«Еділ» есімімен белгілі, 434
бастап 453 жылдарға дейін өз билігі астына Рейннен бастап Солтүстік
Қара теңіз маңына дейін тайпаларды біріктірген ғұндардың көсемі
болған, яғни билеушісі.
« Бейне ролик»
қарау

Ғұн әйелдері күмістен және
алтыннан жасалған бұйымдар таққан.Шеберлер соққан әшекейлер: сырға,
алқа және сақиналар –ұлтымыздың
мақтанышы.
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Картадан
ғұндар
туралы ақпаратты
түсінеді
|
|
Презентация
№ 4
Презентация
№ 5-6
Презентация
№7
|
8 минут
3
минут
|
Тәжірибе
Бекіту
Үй
тапсырмасы
|
1-тапсырма: Берілген ұғымдардың
анықтамасын сәйкестендіреді
Киіз
үй
Ғұндардың баспанасы
Көп қабатты үй
Жер
үй
Зауытта
Ғ ұндар
немен айналысқан? Мал шаруашылығы мен
егіншілік
Жабай аңдарды
асыраған.
- Ғұндардың ұлы билеушісі
кім?
Әрине ,ғұндардың ұлы
билеушісі Атилла (Еділ)
-Ғұндардың әйелдері қандай
әшекей –бұйымдар таққан?
Түрлі асыл тастармен
безендірілген,алтынмен көмкерілген бұйымдар
таққан
-
«СМС» кері байланыс.
Мұғаліміңе смс арқылы жауап беруіңе
болады.
|
Берілген ұғымдардың сәйкестігін
табады.
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Дескриптор:
Білім алушы
-Ғұндардың баспанасын
сәкестендірді
Дескриптор:
Білім алушы
-ғұндар немен
айналысқанын сәйкестендірді.
|
Презентация
№8
Презентация
№ 9
Презентация
№ 10
|
|
|
-
|
|
|
|