-
Тақырыбы: 2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 « ______»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.5
натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану;
5.1.2.6
натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын тексеру
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут


Топпен жұмыс
15 минут
2- ге бөлінгіштік
Натурал санның соңғы цифры 2- ге бөлінсе, сан 2-ге бөлінеді
4- ке бөлінгіштік
Натурал санның соңғы екі цифрынан тұратын екі таңбалы сан 4ке бөлінсе немесе сан 00-мен аяқталса, натурал сан 4-ке бөлінеді.
8- ге бөлінгіштік
Натурал санның соңғы үш цифрынан түратын үш таңбалы сан 8 ге бөлінсе немесе сан 000-мен аяқталса, натурал сан 8-ге бөлінеді.
3- ке бөлінгіштік
Натурал санның цифрларының қосындысы 3-ке бөлінсе, сан 3-ке бөлінеді
9- ға бөлінгіштік
Натурал санның цифрларының қосындысы 9-ға бөлінсе сан 9-ға бөлінеді.
5- ке бөлінгіштік
Натурал сан 0 немесе 5 цифрымен аяқталса, сан 5-ке бөлінеді.
10- ға бөлінгіштік
Натурал сан 0 цифрымен аяқталса,сан 10-ға бөлінеді.
6- ға бөлінгіштік
Натурал сан 2 және 3ке бөлінсе, сан 6-ға бөлінеді.

Жеке жұмыс
10 минут
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері №
В деңгейінің есептері №
С деңгейінің есептері №
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандарҮйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
-
Тақырыбы: 2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілері
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 « ______»
Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
5.1.2.5
натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану;
5.1.2.6
натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Басы
5 минут
Ұйымдастыру сәті
Үй жұмысын тексеру
Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

Негізгі бөлім Тақырыпты ашу
10 минут


Топпен жұмыс
15 минут
2- ге бөлінгіштік
Натурал санның соңғы цифры 2- ге бөлінсе, сан 2-ге бөлінеді
4- ке бөлінгіштік
Натурал санның соңғы екі цифрынан тұратын екі таңбалы сан 4ке бөлінсе немесе сан 00-мен аяқталса, натурал сан 4-ке бөлінеді.
8- ге бөлінгіштік
Натурал санның соңғы үш цифрынан түратын үш таңбалы сан 8 ге бөлінсе немесе сан 000-мен аяқталса, натурал сан 8-ге бөлінеді.
3- ке бөлінгіштік
Натурал санның цифрларының қосындысы 3-ке бөлінсе, сан 3-ке бөлінеді
9- ға бөлінгіштік
Натурал санның цифрларының қосындысы 9-ға бөлінсе сан 9-ға бөлінеді.
5- ке бөлінгіштік
Натурал сан 0 немесе 5 цифрымен аяқталса, сан 5-ке бөлінеді.
10- ға бөлінгіштік
Натурал сан 0 цифрымен аяқталса,сан 10-ға бөлінеді.
6- ға бөлінгіштік
Натурал сан 2 және 3ке бөлінсе, сан 6-ға бөлінеді.

Жеке жұмыс
10 минут
Оқулықпен жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды қолдану
А деңгейінің есептері №
В деңгейінің есептері №
С деңгейінің есептері №
Соңы
5 минут
Сабақты бекіту
Рефлексия
Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандарҮйге тапсырма: (1. Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. 5-сыныбына арн. / Т. Алдамұратова, Е. Байшоланов. 4-басылымы. - Алматы: Атамұра, 2015)№ , №Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар
Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\
Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар
Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін
-
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау
Нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
шағым қалдыра аласыз













