Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада
Материал туралы қысқаша түсінік
2- тоқсан бойынша геометрия пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау, 2-нұсқада
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
І
нұсқа
1. Абсцисса осіне
қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеABСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Тфигурасынан
гомотетияның көмегіменVфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 14 м2және 224
м2тең. Егер екінші үшбұрыштың
бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың
қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
ІІ
нұсқа
1. Ордината осіне
қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі.Осы кесінділердің ұзындықтарын
табыңдар.[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеАВСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Vфигурасынан
гомотетияның көмегіменТфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 25 м2және 225
м2тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 18 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
Геометрия пәнінен
2-тоқсандағы жиынтық бағалау (9-сынып)
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны
Тапсырма №
Тапсырма түрі
Орындау уақыты, мин
Балл
Бөлім бойынша балл
Жазықтықтағы түрлендірулер
9.1.4.8 Қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың
қасиеттерін білу
Білу және түсіну
3
1, 2, 3
КТБ
6
3
20
9.1.4.9 Симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде
фигуралардың бейнелерін салу
Қолдану
1
4
ҚЖ
5
2
9.1.4.12 Гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін
салу
Қолдану
1
7
ҚЖ
4
2
9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және
қолдану
Қолдану
3
6
ТЖ
13
7
8
ТЖ
7
3
9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және
қолдану
Қолдану
1
5
ТЖ
5
3
Барлығы
9
40
20
20
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
І
нұсқа
1. Абсцисса
осіне қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеABСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Тфигурасынан
гомотетияның көмегіменVфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін
табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 14 м2және 224
м2тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
ІІ
нұсқа
1. Ордината
осіне қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз