Материалдар / 2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада

2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада

Материал туралы қысқаша түсінік
2- тоқсан бойынша геометрия пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау, 2-нұсқада
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2023
553
8 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)

І нұсқа

1. Абсцисса осіне қарағанда нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]

2. нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған кезде нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]


3. нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы бағытта -қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]


4. Координаталық жазықтық сызып, төбелері нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы үшбұрышты нүктесіне қарағанда симметриялы болатын үшбұрышын салыңдар. [2]


5. см, см, см болатын үшбұрыштың KT биссектрисасы LM қабырғасын екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар. [3]


6. ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC табанына параллель түзу АВ және АС бүйір қабырғаларын сәйкесінше N және К нүктелерінде қиып өтеді. Егер болса, АС ұзындығын және ABС үшбұрышының периметрін табыңдар. [7]


7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]


8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)

ІІ нұсқа

1. Ордината осіне қарағанда нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]

2. нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған кезде нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]


3. нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы бағытта -қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені көрсетіңдер.

A) B) C) D) [1]


4. Координаталық жазықтық сызып, төбелері нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы үшбұрышты нүктесіне қарағанда симметриялы болатын үшбұрышын салыңдар. [2]


5. см, см, см болатын үшбұрыштың KT биссектрисасы LM қабырғасын екі кесіндіге бөледі.Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.[3]

6. ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC табанына параллель түзу АВ және АС бүйір қабырғаларын сәйкесінше N және К нүктелерінде қиып өтеді. Егер болса, АС ұзындығын және АВС үшбұрышының периметрін табыңдар. [7]


7. V фигурасынан гомотетияның көмегімен Т фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]

8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 25 м2 және 225 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 18 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]







Геометрия пәнінен 2-тоқсандағы жиынтық бағалау (9-сынып)


Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны

Тапсырма №

Тапсырма түрі

Орындау уақыты, мин

Балл

Бөлім бойынша балл

Жазықтықтағы түрлендірулер

9.1.4.8 Қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу

Білу және түсіну

3

1, 2, 3

КТБ

6

3

20

9.1.4.9 Симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу

Қолдану

1

4

ҚЖ

5

2

9.1.4.12 Гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу

Қолдану

1

7

ҚЖ

4

2

9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану

Қолдану

3

6

ТЖ

13

7

8

ТЖ

7

3

9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану

Қолдану

1

5

ТЖ

5

3

Барлығы



9



40

20

20


2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)

І нұсқа

1. Абсцисса осіне қарағанда нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын көрсетіңдер.

A)

B)

C)

D) [1]


2. нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған кезде нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.

A)

B)

C)

D) [1]


3. нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы бағытта -қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені көрсетіңдер.

A)

B)

C)

D) [1]


4. Координаталық жазықтық сызып, төбелері нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы үшбұрышты нүктесіне қарағанда симметриялы болатын үшбұрышын салыңдар. [2]


5. см, см, см болатын үшбұрыштың KT биссектрисасы LM қабырғасын екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар. [3]


6. ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC табанына параллель түзу АВ және АС бүйір қабырғаларын сәйкесінше N және К нүктелерінде қиып өтеді. Егер болса, АС ұзындығын және ABС үшбұрышының периметрін табыңдар. [7]

7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.

[2]


8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]


ІІ нұсқа

1. Ордината осіне қарағанда нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын көрсетіңдер.

A)

B)

C)

D) [1]


2. нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған кезде нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.

A)

B)

C)

D) [1]


3. нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы бағытта -қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені көрсетіңдер.

A) 250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ