Біздің курстар ҚР Оқу ағарту министрлігімен келісілді.
Министірліктің ресми бұйрығы
Енді бізден алған сертификаттарыңыз аттестацияға жарамды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
І
нұсқа
1. Абсцисса осіне
қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеABСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Тфигурасынан
гомотетияның көмегіменVфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 14 м2және 224
м2тең. Егер екінші үшбұрыштың
бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың
қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
ІІ
нұсқа
1. Ордината осіне
қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)B)C)D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі.Осы кесінділердің ұзындықтарын
табыңдар.[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеАВСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Vфигурасынан
гомотетияның көмегіменТфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 25 м2және 225
м2тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 18 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
Геометрия пәнінен
2-тоқсандағы жиынтық бағалау (9-сынып)
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тапсырма саны
Тапсырма №
Тапсырма түрі
Орындау уақыты, мин
Балл
Бөлім бойынша балл
Жазықтықтағы түрлендірулер
9.1.4.8 Қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың
қасиеттерін білу
Білу және түсіну
3
1, 2, 3
КТБ
6
3
20
9.1.4.9 Симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде
фигуралардың бейнелерін салу
Қолдану
1
4
ҚЖ
5
2
9.1.4.12 Гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін
салу
Қолдану
1
7
ҚЖ
4
2
9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және
қолдану
Қолдану
3
6
ТЖ
13
7
8
ТЖ
7
3
9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және
қолдану
Қолдану
1
5
ТЖ
5
3
Барлығы
9
40
20
20
2-тоқсан бойынша
жиынтық бағалау (9-сынып)
І
нұсқа
1. Абсцисса
осіне қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелерінүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрыштынүктесіне қарағанда симметриялы болатынүшбұрышын салыңдар. [2]
5.см,см,см болатын үшбұрыштыңKTбиссектрисасыLMқабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.ABСтеңбүйірліүшбұрышындаBCтабанына
параллель түзуАВжәнеАСбүйір
қабырғаларын сәйкесіншеNжәнеКнүктелерінде
қиып өтеді. Егерболса,АСұзындығын
жәнеABСүшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7.Тфигурасынан
гомотетияның көмегіменVфигурасы
алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін
табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 14 м2және 224
м2тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
ІІ
нұсқа
1. Ордината
осіне қарағанданүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
2.нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесінүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезденүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)[1]
3.нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A) 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап,
аттестацияға 100% жарамдысертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген.
Qr коды мен тіркеу номері беріледі.
Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз