2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
І нұсқа
1. Абсцисса осіне
қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және ABС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]

8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
ІІ нұсқа
1. Ордината осіне
қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі.Осы кесінділердің ұзындықтарын
табыңдар.[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және АВС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. V фигурасынан гомотетияның көмегімен Т фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 25 м2
және 225
м2 тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 18 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
Геометрия пәнінен 2-тоқсандағы жиынтық бағалау (9-сынып)
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны |
Тапсырма № |
Тапсырма түрі |
Орындау уақыты, мин |
Балл |
Бөлім бойынша балл |
|
Жазықтықтағы түрлендірулер |
9.1.4.8 Қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу |
Білу және түсіну |
3 |
1, 2, 3 |
КТБ |
6 |
3 |
20 |
|
9.1.4.9 Симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу |
Қолдану |
1 |
4 |
ҚЖ |
5 |
2 |
||
|
9.1.4.12 Гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу |
Қолдану |
1 |
7 |
ҚЖ |
4 |
2 |
||
|
9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану |
Қолдану |
3 |
6 |
ТЖ |
13 |
7 |
||
|
8 |
ТЖ |
7 |
3 |
|||||
|
9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану |
Қолдану |
1 |
5 |
ТЖ |
5 |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
9 |
|
|
40 |
20 |
20 |
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
І нұсқа
1. Абсцисса
осіне қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A) 
B) 
C) 
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және ABС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
ІІ нұсқа
1. Ордината
осіне қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A) 
B) 
C) 
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада
2- тоқсан бойынша ТЖБ-геометрия, 9-сынып, 2-нұсқада
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
І нұсқа
1. Абсцисса осіне
қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және ABС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]

8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
ІІ нұсқа
1. Ордината осіне
қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
B)
C)
D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі.Осы кесінділердің ұзындықтарын
табыңдар.[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және АВС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. V фигурасынан гомотетияның көмегімен Т фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар. [2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың
аудандары 25 м2
және 225
м2 тең. Егер екінші
үшбұрыштың бір қабырғасы 18 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші
үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
Геометрия пәнінен 2-тоқсандағы жиынтық бағалау (9-сынып)
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны |
Тапсырма № |
Тапсырма түрі |
Орындау уақыты, мин |
Балл |
Бөлім бойынша балл |
|
Жазықтықтағы түрлендірулер |
9.1.4.8 Қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу |
Білу және түсіну |
3 |
1, 2, 3 |
КТБ |
6 |
3 |
20 |
|
9.1.4.9 Симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу |
Қолдану |
1 |
4 |
ҚЖ |
5 |
2 |
||
|
9.1.4.12 Гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу |
Қолдану |
1 |
7 |
ҚЖ |
4 |
2 |
||
|
9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану |
Қолдану |
3 |
6 |
ТЖ |
13 |
7 |
||
|
8 |
ТЖ |
7 |
3 |
|||||
|
9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану |
Қолдану |
1 |
5 |
ТЖ |
5 |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
9 |
|
|
40 |
20 |
20 |
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау (9-сынып)
І нұсқа
1. Абсцисса
осіне қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A) 
B) 
C) 
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
4. Координаталық
жазықтық сызып, төбелері
нүктелері болатын үшбұрыш сызыңдар. Осы
үшбұрышты
нүктесіне қарағанда симметриялы болатын
үшбұрышын салыңдар. [2]
5.
см,
см,
см болатын үшбұрыштың KT
биссектрисасы LM
қабырғасын
екі кесіндіге бөледі. Осы кесінділердің ұзындықтарын табыңдар.
[3]
6.
ABС теңбүйірлі үшбұрышында BC
табанына
параллель түзу АВ
және АС
бүйір
қабырғаларын сәйкесінше N
және К
нүктелерінде
қиып өтеді. Егер
болса, АС
ұзындығын
және ABС үшбұрышының периметрін
табыңдар. [7]
7. Т фигурасынан гомотетияның көмегімен V фигурасы алынды. Гомотетия центрін және гомотетия коэффициентін табыңдар.
[2]
8. Ұқсас екі үшбұрыштың аудандары 14 м2 және 224 м2 тең. Егер екінші үшбұрыштың бір қабырғасы 20 м болса, осы қабырғаға сәйкес бірінші үшбұрыштың қабырғасының ұзындығын табыңдар. [3]
ІІ нұсқа
1. Ордината
осіне қарағанда
нүктесіне симметриялы болатын нүктенің координаталарын
көрсетіңдер.
A) 
B) 
C) 
D)
[1]
2.
нүктесін параллель көшіргенде оның бейнесі
нүктесі болса, онда осы параллель көшіруді қолданған
кезде
нүктесінің бейнесін көрсетіңдер.
A)

B)

C)

D)
[1]
3.
нүктесін координалар басына қарағанда сағат тіліне қарсы
бағытта
-қа айналдыра бұрғанда алынған нүктені
көрсетіңдер.
A)
шағым қалдыра аласыз













