Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Жаңа сабаққа кіріспе 8 мин. |
І. Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру. ІІ. Сыныпты «Түрлі түсті фигуралар» тәсілімен топқа бөлу. ІІІ.(Ұ) Оқушылардың назарын шоғырландыру Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін еске түсіру: 1. Қышқылды суға құямыз (иә) 2. Спиртшамды сумен сөндіреміз (жоқ) 3. Химиялық заттардың дәмін татуға болады (жоқ) 4. Газды желпіп иіскейміз (иә) 5. Жарақат алғанда мұғалімге хабар береміз (иә) 6. Заттардың қалдығын қайта ыдысқа саламыз (жоқ) 7. Этикеткасыз затпен жұмыс істеуге болады (жоқ) 8. Аздаған шытынаған бар ыдыспен жұмыс істеуге болады (жоқ) 9. Газ бөлетін жұмысты тартпа шкафта жасаймыз (иә) 10. Ыдыстардың бұрандамаларын ауыстырып жабуға болады (жоқ) |
Білім алушы Оқушылар қораптағы түрлі түсті фигураларды таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді. 1-топ: қызыл 2-топ: сары 3-топ: қызғылт 4-топ: көк - Химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі. - спиртшаммен жұмыс жасауды біледі - химиялық заттарды қолдану ережелерін біледі |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Қауіпсіздік ережесінің стенді Заттардың ерігіштік кестесі Интерактивті тақта 1-2 слайд |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 25 мин. |
ІV.Ұ «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. ТЖ.Тапсырма №1. №2 – практикалық жұмыс. Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы. Әр топтың ерілген реактивтермен жұмыс істеу барысын қадағалайды. Әр топтың жұмысына бағыт-бағдар береді. Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру. |
«Ой қозғау» сұрақтары: 1. Аналитикалық химия нені зерттейді? 2. Сапалық реакция дегеніміз не? 3. Иондар дегеніміз не және олардың түрлері? 4. Анион дегеніміз не? 5. Катион дегеніміз не? 6. Жалыны сары түс болатын металл? 7. Жалыны таңқұрай түс болатын металл? 8. Заттардың ерігіштігі кестесінде катиондардың орналасуы қалай? 9. Ерігіштік кестеде аниондардың қатары қайда орналасқан? 10. Электролит дегеніміз не? 11. Бейэлектролит дегеніміз не? 12. Органикалық заттар электролитке жатама? 13. Суда жақсы еритін тұздарды ата 14. Суда ерімейтін тұздарды ата 15. Суда аз еритін тұздарды ата 16. Натрий мен калий тұздары ерігіштігі жағынан қай типке жатады? ТЖ. Тапсырма №1. №2 – практикалық жұмыс. Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы. Реактивтер: FeSO4,CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4,HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінділері. 1-тәжірибе. Мына заттардың сапалық құрамын талдаңдар: а) FeSO4 ә) CaCl2 2-тәжірибе Нөмірленген үш сынауықта: NaCl, NaCO3, NaSO4 ерітінділері бар. Әр сынауықтағы заттарды тәжірибе арқылы дәлеледеңдер. Жүргізілген реакциялардың теңдеулерін жазыңдар. Әр топ өздерінің жұмыстарын тақтадағы дұрыс жауаптармен салыстырып, өздерін бағалайды. (өзін бағалау әдісі) |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап бере алмай қалған жағдайда келесі оқушыға кезек ауысады. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Әр сұраққа 1 балл Дескриптор: Жалпы - 5 балл - ерігіштік кестені пайдаланып, тәжірибе жоспарын құрады - қажетті иондарды табады - сәйкес ионға сапалық реактив таңдайды - сапалық реакция теңдеуін жазады - реакция теңдеулерін жазып, теңестіреді - сапалық анықтауды практикада жүзеге асырады Өзін бағалау әдісі |
Интер-активті тақта 3-5 слайд Интер-активті тақта 6-9 слайд Жұмыс парағы Реактив-тер: FeSO4, CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4, HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінді-лері. |
||
Сабақтың соңы 10 мин |
Ж еке жұмыс. Тапсырма №2. Жұмыс парағында берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру. |
Ж еке жұмыс. Тапсырма №2. Мына айналымды жүзеге асырыңдар: а ) СuSO4 Cu(OH)2 ә ) CuCl2 Cu3(РО4)2 б ) AgNO3 AgCl Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |