Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    ҚЗМ «Бәйтерек»

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ширинбекова Г.Х.

    Пәні:

    химия

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім:

    9.1В Бейорганикалық қосылыстардың сапалық талдауы


    Сыныбы: 9 «А»

    Қатысушылар саны: 14 Қатыспағандар саны: 1

    Сабақтың тақырыбы:

    №2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.11 - белгісіз заттардағы катион және аниондарды анықтау тәжірибесінің жоспарын құру және оны практикада жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін: химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі; катиондар мен аниондарды ажырата алады.

    Көпшілік оқушылар үшін: катиондар мен аниондарға тиісті сапалық реактив таңдай алады, тәжірибені іске асырады.

    Кейбір оқушылар үшін: тәжірибедегі реакция теңдеулерін теңестіреді, 3 сатыдағы реакция теңдеулерін жазады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа сабаққа кіріспе

    8 мин.


    І. Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру.

    ІІ. Сыныпты «Түрлі түсті фигуралар» тәсілімен топқа бөлу.

    ІІІ.(Ұ) Оқушылардың назарын шоғырландыру

    Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін еске түсіру:

    1. Қышқылды суға құямыз (иә)

    2. Спиртшамды сумен сөндіреміз (жоқ)

    3. Химиялық заттардың дәмін татуға болады (жоқ)

    4. Газды желпіп иіскейміз (иә)

    5. Жарақат алғанда мұғалімге хабар береміз (иә)

    6. Заттардың қалдығын қайта ыдысқа саламыз (жоқ)

    7. Этикеткасыз затпен жұмыс істеуге болады (жоқ)

    8. Аздаған шытынаған бар ыдыспен жұмыс істеуге болады (жоқ)

    9. Газ бөлетін жұмысты тартпа шкафта жасаймыз (иә)

    10. Ыдыстардың бұрандамаларын ауыстырып жабуға болады (жоқ)

    Білім алушы

    Оқушылар қораптағы түрлі түсті фигураларды таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1-топ: қызыл

    2-топ: сары

    3-топ: қызғылт

    4-топ: көк






    - Химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі.

    - спиртшаммен жұмыс жасауды біледі

    - химиялық заттарды қолдану ережелерін біледі












    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Қауіпсіздік ережесінің стенді




    Заттардың ерігіштік кестесі





    Интерактивті тақта

    1-2 слайд









    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    25 мин.



    ІV.Ұ «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

















    ТЖ.Тапсырма №1.

    №2 – практикалық жұмыс.

    Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы.

    Әр топтың ерілген реактивтермен жұмыс істеу барысын қадағалайды. Әр топтың жұмысына бағыт-бағдар береді.











    Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру.

    «Ой қозғау» сұрақтары:

    1. Аналитикалық химия нені зерттейді?

    2. Сапалық реакция дегеніміз не?

    3. Иондар дегеніміз не және олардың түрлері?

    4. Анион дегеніміз не?

    5. Катион дегеніміз не?

    6. Жалыны сары түс болатын металл?

    7. Жалыны таңқұрай түс болатын металл?

    8. Заттардың ерігіштігі кестесінде катиондардың орналасуы қалай?

    9. Ерігіштік кестеде аниондардың қатары қайда орналасқан?

    10. Электролит дегеніміз не?

    11. Бейэлектролит дегеніміз не?

    12. Органикалық заттар электролитке жатама?

    13. Суда жақсы еритін тұздарды ата

    14. Суда ерімейтін тұздарды ата

    15. Суда аз еритін тұздарды ата

    16. Натрий мен калий тұздары ерігіштігі жағынан қай типке жатады?



    ТЖ. Тапсырма №1.

    №2 – практикалық жұмыс.

    Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы.

    Реактивтер: FeSO4,CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4,HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінділері.

    1-тәжірибе. Мына заттардың сапалық құрамын талдаңдар:

    а) FeSO4 ә) CaCl2


    2-тәжірибе

    Нөмірленген үш сынауықта: NaCl, NaCO3, NaSO4 ерітінділері бар. Әр сынауықтағы заттарды тәжірибе арқылы дәлеледеңдер. Жүргізілген реакциялардың теңдеулерін жазыңдар.


    Әр топ өздерінің жұмыстарын тақтадағы дұрыс жауаптармен салыстырып, өздерін бағалайды. (өзін бағалау әдісі)

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап бере алмай қалған жағдайда келесі оқушыға кезек ауысады.

    Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.



    Әр сұраққа 1 балл













    Дескриптор: Жалпы - 5 балл

    - ерігіштік кестені пайдаланып, тәжірибе жоспарын құрады

    - қажетті иондарды табады

    - сәйкес ионға сапалық реактив таңдайды

    - сапалық реакция теңдеуін жазады

    - реакция теңдеулерін жазып, теңестіреді

    - сапалық анықтауды практикада жүзеге асырады




    Өзін бағалау әдісі



    Интер-активті тақта

    3-5 слайд




















    Интер-активті тақта

    6-9 слайд


    Жұмыс парағы

    Реактив-тер: FeSO4, CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4, HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінді-лері.

    Сабақтың соңы

    10 мин

    ЖShape1 еке жұмыс.

    Тапсырма №2.

    Жұмыс парағында берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.











    Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру.

    ЖShape2 еке жұмыс.

    Тапсырма №2.

    Мына айналымды жүзеге асырыңдар:

    аShape3 ) СuSO4 Cu(OH)2

    әShape4 ) CuCl2 Cu3(РО4)2

    бShape5 ) AgNO3 AgCl

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ширинбекова Гулжан Худайбердиевна
    11 Мамыр 2023
    1279
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    №2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    №2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    №2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    ҚЗМ «Бәйтерек»

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Ширинбекова Г.Х.

    Пәні:

    химия

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім:

    9.1В Бейорганикалық қосылыстардың сапалық талдауы


    Сыныбы: 9 «А»

    Қатысушылар саны: 14 Қатыспағандар саны: 1

    Сабақтың тақырыбы:

    №2 практикалық жұмыс: «Бейорганикалық қосылыстар құрамынының сапалық талдауы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.11 - белгісіз заттардағы катион және аниондарды анықтау тәжірибесінің жоспарын құру және оны практикада жүзеге асыру

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар үшін: химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі; катиондар мен аниондарды ажырата алады.

    Көпшілік оқушылар үшін: катиондар мен аниондарға тиісті сапалық реактив таңдай алады, тәжірибені іске асырады.

    Кейбір оқушылар үшін: тәжірибедегі реакция теңдеулерін теңестіреді, 3 сатыдағы реакция теңдеулерін жазады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Жаңа сабаққа кіріспе

    8 мин.


    І. Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру.

    ІІ. Сыныпты «Түрлі түсті фигуралар» тәсілімен топқа бөлу.

    ІІІ.(Ұ) Оқушылардың назарын шоғырландыру

    Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы ережелерін еске түсіру:

    1. Қышқылды суға құямыз (иә)

    2. Спиртшамды сумен сөндіреміз (жоқ)

    3. Химиялық заттардың дәмін татуға болады (жоқ)

    4. Газды желпіп иіскейміз (иә)

    5. Жарақат алғанда мұғалімге хабар береміз (иә)

    6. Заттардың қалдығын қайта ыдысқа саламыз (жоқ)

    7. Этикеткасыз затпен жұмыс істеуге болады (жоқ)

    8. Аздаған шытынаған бар ыдыспен жұмыс істеуге болады (жоқ)

    9. Газ бөлетін жұмысты тартпа шкафта жасаймыз (иә)

    10. Ыдыстардың бұрандамаларын ауыстырып жабуға болады (жоқ)

    Білім алушы

    Оқушылар қораптағы түрлі түсті фигураларды таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1-топ: қызыл

    2-топ: сары

    3-топ: қызғылт

    4-топ: көк






    - Химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін біледі.

    - спиртшаммен жұмыс жасауды біледі

    - химиялық заттарды қолдану ережелерін біледі












    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



    Қауіпсіздік ережесінің стенді




    Заттардың ерігіштік кестесі





    Интерактивті тақта

    1-2 слайд









    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    25 мин.



    ІV.Ұ «Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

















    ТЖ.Тапсырма №1.

    №2 – практикалық жұмыс.

    Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы.

    Әр топтың ерілген реактивтермен жұмыс істеу барысын қадағалайды. Әр топтың жұмысына бағыт-бағдар береді.











    Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру.

    «Ой қозғау» сұрақтары:

    1. Аналитикалық химия нені зерттейді?

    2. Сапалық реакция дегеніміз не?

    3. Иондар дегеніміз не және олардың түрлері?

    4. Анион дегеніміз не?

    5. Катион дегеніміз не?

    6. Жалыны сары түс болатын металл?

    7. Жалыны таңқұрай түс болатын металл?

    8. Заттардың ерігіштігі кестесінде катиондардың орналасуы қалай?

    9. Ерігіштік кестеде аниондардың қатары қайда орналасқан?

    10. Электролит дегеніміз не?

    11. Бейэлектролит дегеніміз не?

    12. Органикалық заттар электролитке жатама?

    13. Суда жақсы еритін тұздарды ата

    14. Суда ерімейтін тұздарды ата

    15. Суда аз еритін тұздарды ата

    16. Натрий мен калий тұздары ерігіштігі жағынан қай типке жатады?



    ТЖ. Тапсырма №1.

    №2 – практикалық жұмыс.

    Бейорганикалық қосылыстар құрамының сапалық талдауы.

    Реактивтер: FeSO4,CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4,HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінділері.

    1-тәжірибе. Мына заттардың сапалық құрамын талдаңдар:

    а) FeSO4 ә) CaCl2


    2-тәжірибе

    Нөмірленген үш сынауықта: NaCl, NaCO3, NaSO4 ерітінділері бар. Әр сынауықтағы заттарды тәжірибе арқылы дәлеледеңдер. Жүргізілген реакциялардың теңдеулерін жазыңдар.


    Әр топ өздерінің жұмыстарын тақтадағы дұрыс жауаптармен салыстырып, өздерін бағалайды. (өзін бағалау әдісі)

    Дескриптор:

    Сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап бере алмай қалған жағдайда келесі оқушыға кезек ауысады.

    Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.



    Әр сұраққа 1 балл













    Дескриптор: Жалпы - 5 балл

    - ерігіштік кестені пайдаланып, тәжірибе жоспарын құрады

    - қажетті иондарды табады

    - сәйкес ионға сапалық реактив таңдайды

    - сапалық реакция теңдеуін жазады

    - реакция теңдеулерін жазып, теңестіреді

    - сапалық анықтауды практикада жүзеге асырады




    Өзін бағалау әдісі



    Интер-активті тақта

    3-5 слайд




















    Интер-активті тақта

    6-9 слайд


    Жұмыс парағы

    Реактив-тер: FeSO4, CaCl2, Na2CO3, Na2SO4, NaCl, КOH, CuSO4, HCl, AgNO3, BaCl2 ерітінді-лері.

    Сабақтың соңы

    10 мин

    ЖShape1 еке жұмыс.

    Тапсырма №2.

    Жұмыс парағында берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.











    Оқушыларға тапсырмалардың дұрыс жауабын көрсету арқылы өздеріне бағалауға мүмкіндік беру.

    ЖShape2 еке жұмыс.

    Тапсырма №2.

    Мына айналымды жүзеге асырыңдар:

    аShape3 ) СuSO4 Cu(OH)2

    әShape4 ) CuCl2 Cu3(РО4)2

    бShape5 ) AgNO3 AgCl

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 10 сынып
    11.05.2023
    1279
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ширинбекова Гулжан Худайбердиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации