Тақырыпты
ашу:
Білім алушылардың ойлау
қабилетін арттыру мақсатында «Алтын сұрақ » әдісі арқылы өткен
сабақпен жаңа сабақты ұштастыра отырып бүгінгі сабағымның тақырыбын
ашамын
(Ө) №1 тапсырма. «Қарқынды»
тәсіл Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру мақсатында «Кім
шапшаң» әдісі арқылы
Суреттегі қайсысы жұбымен жұр?
Тез табамыз.

Суретте 2 қарлығаш, 2 қонжық, 2 елік, 2
саңырауқұлақ бар.
Жарайсыңдар!
-Неге бұл бұлар екеуден
жүр?
Бүгінгі сабақпен қандай байланысы
бар?
Демек, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы 2
саны және цифры.


Екі саны сандық сәуледе бір
санынан кейін тұрады.
Дескриптор:
Қ.Б. Оқушыларды алға
ілгерлету мақсатында «Ұш шапалақ »әдісі арқылы
бағалаймын
(Ж) №2 тапсырма. «Тапсырма
тәсіл»
Оқушылардың өз жұмысын
жазбаша және ауызша түрде тапсырмаларды орындау және «Рөлдік жұмыс»
әдісі арқылы сүреттен екі бірдей затты
тап

Дескриптор:
-
Суреттегі бірдей екі затты
табады;
-
Қосу кезінде «+» белгісін
қолданады;
-
Азайту кезінде «-» белгісін
қолданады;
Қ.Б. білім алушыларды жоғарыға көтеру
мақсатында «Жұлдызша жинау » әдісі арқылы
бағалаймын
(Ө) №3 тапсырма. (МК) «
Нәтиже тәсіл»
Білім алушылардың таным
қажеттілігін арттыру мақсатында
“ Имитациялық
ойындар ”
әдісі бойынша өз бетімен сүретте
қандай заттар бейнеленгенін санайды және
салыстырады

Дескриптор:
Қ.Б. білім алушыларды алға
ынталандыру мақсатында «Жұлдызша жинау »әдісі арқылы
бағалаймын.
Сергіту
сәті
Орманда кірпі
келеді,
Саңырауқұлақ
тереді.
Кездесті, міне,
керегі:
Екеуіқайыңастынан.
Біреуітерекқасынан.
Қаншаоларболмақесепте,
Тоқылғансалсасебетке?
|