Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Сынып:

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    2 саны және цифры.


    Ұзақмерзімдегіоқумақсаты

    1.1.1.1 - санаубарысында натурал сандардыңреттікномеріанықталатындығынтүсіну;
    1.1.1.2
    - біртаңбалысандардыоқу, жазужәнесалыстыру
    1.1.1.3
    - біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Сабақ

    мақсаттары


    Барлық оқушылар орындайалады:

    Натурал сандарды санау барысында реттік номерін біледі

    Көпшілігі орындай алады:

    Бір таңбалы сандарды оқып жазып салыстыры алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Бір таңбалы сандардың құрамын ажырата алады

    Бағалау

    критерилері

    Ойлау дағдыларының деңгейі. (білу, түсіну,қолдану)

    • Натурал сандарды қатарындаңы орнын анықтап айта алады.


    • Бір таңбалы сандарды таныйды және жаза алады


    Екі таңбалы сандан бір таңбалы санды ажыратуды біледі

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады.

    Бір таңбалы сандарды анықтап екі таңбалы санды сәйкестендіруді жаза алады

    Пәнге қатысты лексика ментерминология

    Сан. Цифр. Қосу амалы. Плюс +. Азайту амалы. Минус-.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Бір таңбалы санның екі таңбалы сандың айырмашылығы неде?

    Құндылықтардыдарыту


    Мәңгілік Ел, бұл-ЗайырлыМемлекет. Азаматтықжәнеруханиқұндылықтардыңбірлігібізгеөзжолымыздытабуғажәнеөзіміздібүкіләлемгепашетугемүмкіндікетеді. Осы орайдабізбілімді, саналыұрпақтәрбиелеугеелбасымызкөпмүмкіндікберді.

    Денсаулықжәне

    техникақауіпсіз-

    дігініңсақталуы

    Сабақбарысындакездесетынқауіпсіздікережелерінүйрету,оқуқуралдарыменжұмысістеутуралытүсінікберу, партадатүзуотыруынескертіпотыру.

    Пәнаралықбайланыстар

    Сауаташу. Тапсырмалардыорындаубарысындасөздердіқатесізжазуғамашықтанаотырып, дүниетанупәнібойыншаайналадағы дүниелерді көруарқылы, заттардыңсанынайтады.

    АКТ қолданудағдысы

    Интербелсендітақтадантапсырмалардыкөрсетіп, орындайды.

    Алдыңғымеңгерілген білім




    Екі санын қалай алуға болатынын біледі.

    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Ширату жаттығу.

    Қане балалар орнымыздан туріп,шеңбер бойында ширақ шаттығуын жасап алайық.

    Қолымызды жаямыз,

    Ұқсай қалып ұшаққа.

    Бір дейміз, екі дейміз,

    Қанатпен оң жақ, сол жаққа.

    1+1, 1+1,

    Қолды жанға ұстаңдар,

    Бір-біріңе қараңдар,

    2+2, 2+2

    Түссін қолдар төменге,

    Отыра қал бір демде.


    «Гүлмен тілек» әдісі бойынша топқа біріктіру.


    (Оқушылар бір-бір гүлдердің саны бойынша бейнеленген суреттерді алып бір-біріне тілек тілейді. Сол гүлдері бойынша оқушыларды 3- шағын топқа біріктіремін)


    Оқушылар бір-біріне кулімсіре қарап жаттығуны орындайды










    Гүлдің суреттері, қима қағаздар.










    Сабақ ортасы

    7 минут.




























    4минут.

























    4 минут.





















    4минут.






















    2минут.
















    5 минут.




    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың ойлау қабилетін арттыру мақсатында «Алтын сұрақ » әдісі арқылы өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыра отырып бүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын

    (Ө) №1 тапсырма. «Қарқынды» тәсіл Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру мақсатында «Кім шапшаң» әдісі арқылы


    Суреттегі қайсысы жұбымен жұр? Тез табамыз.

    Суретте 2 қарлығаш, 2 қонжық, 2 елік, 2 саңырауқұлақ бар.

    Жарайсыңдар!

    -Неге бұл бұлар екеуден жүр?

    Бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар?



    Демек, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы 2 саны және цифры.


    Екі саны сандық сәуледе бір санынан кейін тұрады.

    Дескриптор:

    • Суреттегі зат атауларын біледі;

    • Бірдей заттарды табады;

    • Екі санын сандық сәуледен көрсетеді;


    Қ.Б. Оқушыларды алға ілгерлету мақсатында «Ұш шапалақ »әдісі арқылы бағалаймын


    (Ж) №2 тапсырма. «Тапсырма тәсіл»

    Оқушылардың өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде тапсырмаларды орындау және «Рөлдік жұмыс» әдісі арқылы сүреттен екі бірдей затты тап


    Picture 1


    Дескриптор:

    • Суреттегі бірдей екі затты табады;

    • Қосу кезінде «+» белгісін қолданады;

    • Азайту кезінде «-» белгісін қолданады;


    Қ.Б. білім алушыларды жоғарыға көтеру мақсатында «Жұлдызша жинау » әдісі арқылы бағалаймын




    (Ө) №3 тапсырма. (МК) « Нәтиже тәсіл»

    Білім алушылардың таным қажеттілігін арттыру мақсатында

    “ Имитациялық ойындар ” әдісі бойынша өз бетімен сүретте қандай заттар бейнеленгенін санайды және салыстырады



    Дескриптор:

    • Заттардағы санын анықтайды;

    • Заттарды санайды

    • Заттарды салыстырады;


    Қ.Б. білім алушыларды алға ынталандыру мақсатында «Жұлдызша жинау »әдісі арқылы бағалаймын.

    Сергіту сәті

    Орманда кірпі келеді,

    Саңырауқұлақ тереді.

    Кездесті, міне, керегі:

    Екеуіқайыңастынан.

    Біреуітерекқасынан.

    Қаншаоларболмақесепте,

    Тоқылғансалсасебетке?





    Интербелсенді тақта.

































    Оқулық,

    сурет































    Оқулық.

    Сурет



    «Ұш шапалақ »әдісі



















    Интербелсенді тақта













    Сурет







    «Жұлдызша жинау » әдісі













    сурет























    Жұмыс дәптері

    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Юнусметова Хуснора
    15 Қазан 2019
    1370
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    2 саны және цифры.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    2 саны және цифры.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауш сынып мұгалімдерине арналған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: математика

    Сынып:

    Мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    2 саны және цифры.


    Ұзақмерзімдегіоқумақсаты

    1.1.1.1 - санаубарысында натурал сандардыңреттікномеріанықталатындығынтүсіну;
    1.1.1.2
    - біртаңбалысандардыоқу, жазужәнесалыстыру
    1.1.1.3
    - біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Сабақ

    мақсаттары


    Барлық оқушылар орындайалады:

    Натурал сандарды санау барысында реттік номерін біледі

    Көпшілігі орындай алады:

    Бір таңбалы сандарды оқып жазып салыстыры алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Бір таңбалы сандардың құрамын ажырата алады

    Бағалау

    критерилері

    Ойлау дағдыларының деңгейі. (білу, түсіну,қолдану)

    • Натурал сандарды қатарындаңы орнын анықтап айта алады.


    • Бір таңбалы сандарды таныйды және жаза алады


    Екі таңбалы сандан бір таңбалы санды ажыратуды біледі

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады.

    Бір таңбалы сандарды анықтап екі таңбалы санды сәйкестендіруді жаза алады

    Пәнге қатысты лексика ментерминология

    Сан. Цифр. Қосу амалы. Плюс +. Азайту амалы. Минус-.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    Бір таңбалы санның екі таңбалы сандың айырмашылығы неде?

    Құндылықтардыдарыту


    Мәңгілік Ел, бұл-ЗайырлыМемлекет. Азаматтықжәнеруханиқұндылықтардыңбірлігібізгеөзжолымыздытабуғажәнеөзіміздібүкіләлемгепашетугемүмкіндікетеді. Осы орайдабізбілімді, саналыұрпақтәрбиелеугеелбасымызкөпмүмкіндікберді.

    Денсаулықжәне

    техникақауіпсіз-

    дігініңсақталуы

    Сабақбарысындакездесетынқауіпсіздікережелерінүйрету,оқуқуралдарыменжұмысістеутуралытүсінікберу, партадатүзуотыруынескертіпотыру.

    Пәнаралықбайланыстар

    Сауаташу. Тапсырмалардыорындаубарысындасөздердіқатесізжазуғамашықтанаотырып, дүниетанупәнібойыншаайналадағы дүниелерді көруарқылы, заттардыңсанынайтады.

    АКТ қолданудағдысы

    Интербелсендітақтадантапсырмалардыкөрсетіп, орындайды.

    Алдыңғымеңгерілген білім




    Екі санын қалай алуға болатынын біледі.

    Сабақбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    6 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Ширату жаттығу.

    Қане балалар орнымыздан туріп,шеңбер бойында ширақ шаттығуын жасап алайық.

    Қолымызды жаямыз,

    Ұқсай қалып ұшаққа.

    Бір дейміз, екі дейміз,

    Қанатпен оң жақ, сол жаққа.

    1+1, 1+1,

    Қолды жанға ұстаңдар,

    Бір-біріңе қараңдар,

    2+2, 2+2

    Түссін қолдар төменге,

    Отыра қал бір демде.


    «Гүлмен тілек» әдісі бойынша топқа біріктіру.


    (Оқушылар бір-бір гүлдердің саны бойынша бейнеленген суреттерді алып бір-біріне тілек тілейді. Сол гүлдері бойынша оқушыларды 3- шағын топқа біріктіремін)


    Оқушылар бір-біріне кулімсіре қарап жаттығуны орындайды










    Гүлдің суреттері, қима қағаздар.










    Сабақ ортасы

    7 минут.




























    4минут.

























    4 минут.





















    4минут.






















    2минут.
















    5 минут.




    Тақырыпты ашу:

    Білім алушылардың ойлау қабилетін арттыру мақсатында «Алтын сұрақ » әдісі арқылы өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыра отырып бүгінгі сабағымның тақырыбын ашамын

    (Ө) №1 тапсырма. «Қарқынды» тәсіл Оқушылардың білім білік дағдысын қалыптастыру мақсатында «Кім шапшаң» әдісі арқылы


    Суреттегі қайсысы жұбымен жұр? Тез табамыз.

    Суретте 2 қарлығаш, 2 қонжық, 2 елік, 2 саңырауқұлақ бар.

    Жарайсыңдар!

    -Неге бұл бұлар екеуден жүр?

    Бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар?



    Демек, бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы 2 саны және цифры.


    Екі саны сандық сәуледе бір санынан кейін тұрады.

    Дескриптор:

    • Суреттегі зат атауларын біледі;

    • Бірдей заттарды табады;

    • Екі санын сандық сәуледен көрсетеді;


    Қ.Б. Оқушыларды алға ілгерлету мақсатында «Ұш шапалақ »әдісі арқылы бағалаймын


    (Ж) №2 тапсырма. «Тапсырма тәсіл»

    Оқушылардың өз жұмысын жазбаша және ауызша түрде тапсырмаларды орындау және «Рөлдік жұмыс» әдісі арқылы сүреттен екі бірдей затты тап


    Picture 1


    Дескриптор:

    • Суреттегі бірдей екі затты табады;

    • Қосу кезінде «+» белгісін қолданады;

    • Азайту кезінде «-» белгісін қолданады;


    Қ.Б. білім алушыларды жоғарыға көтеру мақсатында «Жұлдызша жинау » әдісі арқылы бағалаймын




    (Ө) №3 тапсырма. (МК) « Нәтиже тәсіл»

    Білім алушылардың таным қажеттілігін арттыру мақсатында

    “ Имитациялық ойындар ” әдісі бойынша өз бетімен сүретте қандай заттар бейнеленгенін санайды және салыстырады



    Дескриптор:

    • Заттардағы санын анықтайды;

    • Заттарды санайды

    • Заттарды салыстырады;


    Қ.Б. білім алушыларды алға ынталандыру мақсатында «Жұлдызша жинау »әдісі арқылы бағалаймын.

    Сергіту сәті

    Орманда кірпі келеді,

    Саңырауқұлақ тереді.

    Кездесті, міне, керегі:

    Екеуіқайыңастынан.

    Біреуітерекқасынан.

    Қаншаоларболмақесепте,

    Тоқылғансалсасебетке?





    Интербелсенді тақта.

































    Оқулық,

    сурет































    Оқулық.

    Сурет



    «Ұш шапалақ »әдісі



















    Интербелсенді тақта













    Сурет







    «Жұлдызша жинау » әдісі













    сурет























    Жұмыс дәптері

    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 1 сынып
    15.10.2019
    1370
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Юнусметова Хуснора
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации