2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


  1. 2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту.

САБАҚ: Тақырыбы: Қимылды ойындар.

Мектеп: 21 мектеп

Күні:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

2.1.2.4** 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу жəне қолдану.

2.5.1.3.Бірдей қосылғыштардың сомасын табуға; мазмұнына қарай жəне бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есеп құру жəне шығару.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • 2-ге көбейту жəне бөлу кестесін біледі жəне қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • көбейту жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдарды дұрыс таңдауды іске асыра алады.

Кейбір оқушылар:

  • көбейту жəне бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады жəне шығара алады.

Бағалау критерийлері:


-

-

-


Тілдік мақсат

Оқушылар: 2-ге көбейту кестесі қалай құрылғанын түсіндіреді, көбейту жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдар таңдауды түсінеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Көбейту кестесі, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы оқу


Жоспар

Жоспарланған уақыт

40минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы



Қызығушылықты ояту.

Мұғалімоқушыларды қазақтың ұлттық ойындары туралы, математиканың ойын жүргізуге қалай көмектесетіні (есеп жүргізу, командаға бөліну, ойынға керекті заттарды санау жəне т.б.) туралы əңгімеге тартады.

Өзектендіру.

2-ге көбейту жəне бөлу кестесін білуден жарыс өткізіңіз.



2 санына көбейту жəне бөлуге берілген мысалдары бар карточкалар.

Ортасы

Мақсат қою.

1-тапсырманың материалымен оқушылар санауды орындайды.

Оқулықтағы анықтаманы оқуды ұсынады: «2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар жұп сандар деп аталады.

2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар тақ сандар деп аталады».

Сабақта біз нені үйренеміз?

(Кестені қолдану, тақ сандар мен жұп сандарды ажыратуды.)

Өткенді қолдану №5 тапсырма.

Мұғалім тапсырманы орындауда қысқаша жазылу формасына назар аударады. Ол əртүрлі болуы мүмкін. Мысалы, бірінші есеп үшін сызба, сұлба, сурет түрінде болғаны тиімді.

а) 18 оқушы ойнау үшін жұптасып сапқа тұрды. Неше жұп болды?



















ə) Аулада 14 оқушы ойнап жүр. Олар теңдей 2 командаға бөлінді. Əр командада неше оқушыдан болды.

б) Оқушылар ойнау үшін əр командаға 3 адамнан бөлінді.

2 командада барлығы неше адам болды?

Shape1

Есепті шығаруды жылдам меңгерген оқушыларға берілген сызбалар бойынша сандық деректерді өзгертіп өзбетімен есептер құрастыруды ұсынуға болады.

Өздік жұмыс.

Дəптердегі 2, 3, 4-тапсырмалар тексере отырып орындалатын сараланған өзіндік жұмысқа арналған.

Оқулық.

Аяқталуы

Рефлексия.

Жетістік деңгейін бағалайды.

Оқушылар:

2-ге көбейту жəне бөлу кестесін біледі жəне қолдана алады.

көбейту жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдарды таңдауды дұрыс жүзеге асыра алады.

көбейту жəне бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады жəне шығарады.













Жетістіктер жолағы.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2018
712
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі