Басталуы
0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу. «Табиғат»
әдісі
Ай-на-ла ап-пақ
қар.
Ай-дын бе-тін көк мұз
бас-ты.
Қар
е-рі-ді.
Жер
кө-гер-ді.
А-ғаш-тар-дың жа-пы-ра-ғы
жа-сыл түс-ке бо-ял-ды.
Қып-қы-зыл шие-лер,
бүл-дір-ген-дер піс-ті.
Шөп-тер
сар-ғай-ды.
Е-гіс-тік қыз-ғылт-сары түс-ке
ен-ді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау. Мақсатына сүйене отырып, критерийлерді
анықтау.
Оқушыға түсіндірме жұмыстарын
жүргізу.
Мүсіндеу – көлемді бұйымдар
жасалатын бейнелеу әрекетінің бір түрі. Мүсіндеу арқылы
саусақтардың икемділігі, сондай-ақ баланың сөйлеу, ойлау, логикалық
қабілеттері артады.
Мүсіндеу материалдарының
кейбір ерекшеліктері бар, мысалы, ермексаз кеппейді, онымен жасаған
жұмысты кез келген уақытта түзетуге
болады.
|
Ширату жаттығуын
орындайды.
Оқушылар түстер арқылы топқа
бөлінеді.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Бірін – бірі
бағалау.
|
Презентация
Түстер
палитрасы
|
11-15
мин
Ортасы
21-35 мин
|
Білу және түсіну. «Миға
шабуыл» әдісі
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
«Сәйкесті орналастыр»
әдісі
Аппликациялық
жапсырма
Бұл қай кезде
болады?
Жаңа
сабақ.
«Бейнебаян» әлісі
«Ермексазбен жұмыс жасау»
видеоролигін көру.
Мүсіндеу
тәсілдері. Ермексаздан мүсін жасау үшін
оның домалақтау, шиыршықтау, жаныштау, созу, тегістеу және т.б.
негізгі тәсілдерін үйрену керек. Оларды білсең, қажет пішіндерді
жасап, жұмыс істей аласың.
Домалақтау. Ермексаздың бір бөлігін екі
алақанмен ширатып, дөңгелек пішінге
келтіреміз.
Шиыршықтау. Дөңгелек ермексазды жұмыртқа
немесе цилиндр пішінге келтіру. Екі қолды бір-біріне көлбеу ұстап,
шиыршықтаса, ермексаз жұмыртқа қалпына
келеді.
Жаныштау. Ермексазды тандыр нан немесе
диск пішініне келтіру үшін оны алақанмен үстелдің үстінде қатты
жаныштау керек.
Шымшу. Үлкен пішінді бұйымның ұсақ
бөлшектерін шығаруда қолданылатын әдіс.
Созу. Ермексазды қолмен созып, қажет
пішінге келтіру. Тегістеу. Ермексаздан жасалған бұйымның
артық бөлшектерін саусақ немесе кескішпен алып тастау үшін
қолданылатын әдіс.
Кесу. Ермексазды кескішпен бірнеше
бөліктерге бөлу. Тілу. Бұйымға қайшымен тілік жасау.
Бұл әдіспен шөп, кірпінің инесі, құстың қауырсынының кескінін
шығаруға болады.
Біріктіру. Бөлшектерді бір-біріне қатты
күш салмай жапсыру. Балаларға бұл тәсілдердің бәрін бірден айтуға
болмайды
Шығармашылық
жұмыс
Жұмыстың орындалу тәсілін
көрсетіп, түсіндіру:
–ермексазды әртүрлі 3 бөлікке
бөлу;
-бөліктерді алақан арасына
салып домалақтау;
—
үлкен бөлігі-астына, ортаншы
бөлігі ортасына, кіші бөлігі үстіне қою;
— -бөліктерді біріктіру, қолын
таяқшалардан жасау; Қажет болған жағдайда жеке балаға көмек
көрсетіледі. «Аққала» – досына ат қойдыру.
Бекіту
тапсырмасы. «Досың кім?»
ойыны.
-
Аққала неше бөліктен
тұрады?
-
Мұрнын, көзін неден
жасайды?
-
Түстері
қандай?
-
Аққаланы неден
жасайды?
|
«Сәйкесті
орналастыр» фазл әдісі арқылы суреттерді
сәйкестендіріп, бүгінгі кейіпкерді
табады.
Табиғат суреттерін
зерттеу арқылы бүгінгі тақырыптың кейіпкері қай мезгілге тән екенін
анықтайды.
Бейнежазбаны
көргеннен соң, сабақтың тақырыбын
болжайды.
Жұмыс тәсілімен
танысады.
Сарамандық жұмысты жұптасып
орындайды.
Оқушылар өз жұмыстарын көрсете
отырып, жеткізейін деген ойларын айтады, жұмысының нәтижесін
бағалайды, мұғалім мен оқушылардың сұрақтарына жауап
береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
|
Дискриптор
Жұмысты орындау үшін мүсін мен
техниканың түрлерін біледі.
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
«Ермексазбен жұмыс жасау»
https://youtu.be /4FBqK2AvQE U
|
36-45
мин
Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау
беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын
бағалайды.
Жұмыс орнын
тазалау.
|
Ойынға қатысады. Балалар
жасаған жұмыстарын көрсетеді. Үш бөліктен тұрады. Сәбізден,
көмірден жасайды. Қызғылт сары, қара. Қардан
жасайды.
|
Оқушылар мүсіндеген заттары
бойынша білгендері мен үйренгендерін
қорытындылайды.
|
|