Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды Оқушылар сұраққа жауап береді |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды «Мен буллингтің алдын алу үшін...» атты рефлексия жазу Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі Үй тапсырмасы «Достық туралы» эссе жазу немесе буллингтің алдын алу туралы постер дайындау |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Қауіпсіздік – біздің қорғанымыз» қысқа мотивациялық әңгіме Қызығушылықты ояту Суреттер немесе бейнеролик көрсету (қауіпсіз және қауіпті ойын жағдайлары) «Қай ойын қауіпсіз, қайсы қауіпті?» талқылау Негізгі бөлім 1. Үйдегі ойын кезіндегі қауіптер: Биік жерден секіру (жарақат алу қаупі) Электр құрылғыларымен ойнау (ток соғу қаупі) Ұсақ заттармен ойнау (тұншығу қаупі) Ыстық заттарға жақындау (күйік алу қаупі) 2. Қауіпсіздік шаралары: Ашық терезелер мен балкондардан алыс бол Электр құралдарын ата-анасыз ұстамау Ұсақ бөлшектері бар ойыншықтарды абайлап қолдану Үйде жүгіру мен қауіпті қозғалыстардан сақтану 3. Төтенше жағдайлардағы әрекеттер: Қауіпті жағдайды үлкендерге хабарлау 101, 102, 103 нөмірлерін есте сақтау Сабырлық сақтау және көмек сұрау Топтық жұмыс Топтарға түрлі жағдаяттар беріледі (мысалы, досы ойын кезінде жарақат алды, электр құрылғысын қосып ойнады) Әр топ өз шешімін ұсынады және оны сынып алдында қорғайды Қорытынды «Мен енді үйде ойнағанда...» атты рефлексия жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту Үй тапсырмасы «Үйдегі қауіпсіздік ережелері» постерін дайындау |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. Оқушылар мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Әр топ постер жасап, өз ойларын сыныпқа таныстырады. Оқушылар өз шешімдерін ұсынады. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Ережелер жазылған постерлер. Постер және маркерлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 сынып Буллингтен қорған Үйдегі ойын қауіпсіздік шараларын сақтау ҚМЖ
2 сынып Буллингтен қорған Үйдегі ойын қауіпсіздік шараларын сақтау ҚМЖ
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды Оқушылар сұраққа жауап береді |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды «Мен буллингтің алдын алу үшін...» атты рефлексия жазу Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі Үй тапсырмасы «Достық туралы» эссе жазу немесе буллингтің алдын алу туралы постер дайындау |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Қауіпсіздік – біздің қорғанымыз» қысқа мотивациялық әңгіме Қызығушылықты ояту Суреттер немесе бейнеролик көрсету (қауіпсіз және қауіпті ойын жағдайлары) «Қай ойын қауіпсіз, қайсы қауіпті?» талқылау Негізгі бөлім 1. Үйдегі ойын кезіндегі қауіптер: Биік жерден секіру (жарақат алу қаупі) Электр құрылғыларымен ойнау (ток соғу қаупі) Ұсақ заттармен ойнау (тұншығу қаупі) Ыстық заттарға жақындау (күйік алу қаупі) 2. Қауіпсіздік шаралары: Ашық терезелер мен балкондардан алыс бол Электр құралдарын ата-анасыз ұстамау Ұсақ бөлшектері бар ойыншықтарды абайлап қолдану Үйде жүгіру мен қауіпті қозғалыстардан сақтану 3. Төтенше жағдайлардағы әрекеттер: Қауіпті жағдайды үлкендерге хабарлау 101, 102, 103 нөмірлерін есте сақтау Сабырлық сақтау және көмек сұрау Топтық жұмыс Топтарға түрлі жағдаяттар беріледі (мысалы, досы ойын кезінде жарақат алды, электр құрылғысын қосып ойнады) Әр топ өз шешімін ұсынады және оны сынып алдында қорғайды Қорытынды «Мен енді үйде ойнағанда...» атты рефлексия жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту Үй тапсырмасы «Үйдегі қауіпсіздік ережелері» постерін дайындау |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. Оқушылар мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Әр топ постер жасап, өз ойларын сыныпқа таныстырады. Оқушылар өз шешімдерін ұсынады. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Ережелер жазылған постерлер. Постер және маркерлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













