Дескриптор:
1.Суретке қарап өз
пайымдауларымен әңгімелейді;
2.Мемлекеттік рәміздерді
атайды;
3. Бірін-бірі
толықтырады;
Кері
байланыс: «житондар»
ҚБ
«жұлдызшалар»
2 -тапсырма: ӨЖ .
«Анықта»
«Қазақстан Республикасының
Мемлекттік символын» қолдану тәртібі Қазақстан Республикасының
мемлекеттік рәміздер туралы Заңында
жазылған.
Дескриптор:
1.Мемлекеттік белгілердің аса
маңызды екенін ұғынады;
2.
Рәміздердің мән-мағынасын
сипаттауды біледі;
3.Бір-бірін
толықтырады;
Кері
байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
3- тапсырма: ТЖ «Сөйлемді
аяқта»
Дескриптор:
1.Берілген сөйлемді оқиды;
2. Аяқталмаған сөзі тауып, сөйлемді толықтырады;
3.Сұрақтарға жауап береді;
4. Бір-бірін тыңдап,
бағалайды;
Кері
байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
4- тапсырма: ӨЖ
«Зертте»
Дескриптор:
1.Елді танытатын елтаңбалар
жайлы анықтайды;
2.Себебін өз көз-қарастарымен
түсіндіреді;
3.Түрлі ақпарат көздерін
пайдаланады;
4. Бір-бірін тыңдап,
толықтырады;
Кері
байланыс: «житондар» ҚБ
«жұлдызшалар» Ой толғаныс сатысы
«Кубизм» стратегиясы (Оқушыларды үш топқа бөліп,
сұрақтар қойылады)
1-топ: «Зерттеуші» Рәміздер қандай мақсатта жасалған?
2-топ: «Сөз тапқыш» Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып,
дәлелде.
3-топ: «Бейнелеуші» «Менің қиялымдағы рәміз» сурет
салу Дескриптор:
1.Топ ережесін сақтайды;
2.Тапсырманы
орындайды;
3. Бір-бірін тыңдап, пікір
алмасады, толықтырады;
4.Бір- бірін бағалайды; Бөлім бойынша жиынтық
бағалау тапсырмалары
|