Материалдар / 2 сынып Дүниетану Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып Дүниетану Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған дүниетану пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2019
4718
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: дүниетану

Мектеп: «Ытымақ»жом

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Серикбаева А.

Сынып: 2 «В »

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:

2.3.5.1. Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерінің маңызын түсіндіру.

2.3.5.2.Бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау

Сабақ мақсаттары


Барлықоқушылар:

Қазақстан Рееспубликасының мемлекеттік рәміздерін таниды және атай біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Рәміздердің мән-мағынасын сипаттауды біледі;  

Кейбір оқушылар:

Басқа мемлекеттердің рәміздерінің ішінен мемлекеттік рәміздерді ажырата алады;

Бағалау критерийлері

1.Алған ақпараттары бойынша өз пікірлерін білдіреді;

2. Рәміздегі бейнелердің мағынасын ажыратады;
3.Негізгі мәселені жеке, жұппен, топпен анықтай алады;

Тілдік мақсат

Менің Отаным-Қазақстан ; Моя Родина -Казахстан; I am from Kazakstan

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту.


Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Біз тұратын ел қалай аталады?

2. Біздің елде тұратын адамдарды қалай атауға болады?

3. Біздің елдің президенті кім?
4.Қандай рәміздерді білесіңдер?
5.Еліміздің туын биікке көтеру үшін қандай үлес қоса аласыңдар?

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Алдынғы оқу

Қандай көлік түрлері бар

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері















Сабақтың басы


Менің бүгінгі сабақта сендерге тілерім ұшқыр ой, ойларыңа саналы сөз тілеймін.

Топқа бөлу:Оқушыларды житондар арқылы үш топқа бөлу.

1тапсырма: ЖЖ «Көршіңе әңгімелеп бер»














Ресурстар

Қызыл, сары, жасыл житондар



































Сабақтың ортасы:










Дескриптор:

1.Суретке қарап өз пайымдауларымен әңгімелейді;

2.Мемлекеттік рәміздерді атайды;

3. Бірін-бірі толықтырады;

Кері байланыс: «житондар»

ҚБ «жұлдызшалар»

2 -тапсырма: ӨЖ . «Анықта»

«Қазақстан Республикасының Мемлекттік символын» қолдану тәртібі Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздер туралы Заңында жазылған.






Дескриптор:

1.Мемлекеттік белгілердің аса маңызды екенін ұғынады;

2. Рәміздердің мән-мағынасын сипаттауды біледі;

3.Бір-бірін толықтырады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

3- тапсырма: ТЖ «Сөйлемді аяқта»

Дескриптор:

1.Берілген сөйлемді оқиды;
2. Аяқталмаған сөзі тауып, сөйлемді толықтырады;
3.Сұрақтарға жауап береді;

4. Бір-бірін тыңдап, бағалайды;

Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар»

4- тапсырма: ӨЖ «Зертте»

Дескриптор:
1.
Елді танытатын елтаңбалар жайлы анықтайды;

2.Себебін өз көз-қарастарымен түсіндіреді;
3.Түрлі ақпарат көздерін пайдаланады;

4. Бір-бірін тыңдап, толықтырады;

Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар» Ой толғаныс сатысы
«Кубизм» стратегиясы
(Оқушыларды үш топқа бөліп, сұрақтар қойылады)
1-топ: «Зерттеуші» Рәміздер қандай мақсатта жасалған?
2-топ: «Сөз тапқыш» Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, дәлелде.
3-топ: «Бейнелеуші» «Менің қиялымдағы рәміз» сурет салу
Дескриптор:
1.Топ ережесін сақтайды;

2.Тапсырманы орындайды;

3. Бір-бірін тыңдап, пікір алмасады, толықтырады;
4.Бір- бірін бағалайды;
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары




















Іс-қимылмен көрсетеді.








Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Рақмет ағашы» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.


Үйге тапсырма: 43-45 бет оқу

Қосымша мәліметтер

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Жұлдызша арқылы бағалаймын.

Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс,АКТ (тәрбие) Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандайболды? Мен жоспарлаған

саралаушаралары тиімдіболдыма?

Мен берілген уақытішінде

үлгердімбе? Мен өзжоспарыма

қандайтүзетулер енгіздімжəне

неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!