Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2 сынып I тоқсан дене шынықтыру 382 бұйрық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1
Бөлім |
1-бөлім – Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып:2 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік |
Оқу мақсаттары |
2.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер Талқылауға арналған сұрақтар: - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды? - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек? - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма? - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет? - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер? - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек? |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
Бастапқы білім |
Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
(С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі. |
«Қолмен белгі беру» «Ауызша бағалау» әдісі «Бір минуттық эссе» |
Ысқырық, фишкалар, бор |
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі. Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер? Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма? |
(Дескриптор -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді; -берілген командаларды орындайды; -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді. |
||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
|
|
|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 2
Бөлім |
1-бөлім – Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып:2 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Денсаулық туралы жалпы түсінік Спортық жүріс әдістері ӨҚН |
Оқу мақсаттары |
2.3.1.1 - дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау |
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер Талқылауға арналған сұрақтар: - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды? - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек? - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма? - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет? - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер? - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек? |
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады |
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
Бастапқы білім |
Қауіпсіздік ережесі. Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
(С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі. |
«Қолмен белгі беру» «Ауызша бағалау» әдісі «Бір минуттық эссе» |
Ысқырық, фишкалар, бор |
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі. Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер? Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма? |
(Дескриптор -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді; -берілген командаларды орындайды; -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді. |
||
Сабақтың соңы 7 минут |
Сабақ бойынша рефлексия -Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? -Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? -Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? -Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? -Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары |
|
|
|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 3
Бөлім |
1-бөлім – Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
|
Сынып:2 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Денсаулық туралы жалпы түсінік Бірқалыпта жүгіру (екі минут) |
Оқу мақсаттары |
2.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |