Материалдар / 2 сынып Қазақ тілі "Лепті сөйлем"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып Қазақ тілі "Лепті сөйлем"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 17-сабақ kairshanz@mail.ru Бөлім: Менің мектебім Мұғалімнің аты-жөні Курмантаева Ж Күні: 08.12.2021 Сынып: 2 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:0 Сабақтың тақырыбы Лепті сөйлем. Қазақстан картасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/ сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау Бағалау критерийі: сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін ажыратады және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтайды. : тапсырмаларды өз бетінше орындайды сөйлемнің әр түріне бір мысал келтіреді Сабақтың мақсаты сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін ажыратады және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтай алады. тапсырмаларды өз бетінше орындай алады. 1. сөйлемнің әр түріне бір мысал келтіре алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
313
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Қазақ тілі 17-сабақ

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Менің мектебім

Мұғалімнің аты-жөні

Курмантаева Ж

Күні:

08.12.2021

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Лепті сөйлем. Қазақстан картасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.1* сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/ сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

Бағалау критерийі:

сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін ажыратады және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтайды.

: тапсырмаларды өз бетінше орындайды

сөйлемнің әр түріне бір мысал келтіреді

Сабақтың мақсаты

сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін ажыратады және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтай алады.

тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.

  1. сөйлемнің әр түріне бір мысал келтіре алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ізгі тілек» әдісі арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау «Сұрақ -жауап» әдісі арқылы жүреді:

1.Сөйлем дегеніміз не?

Сөйлем аяқталған ойды білдіреді.

2.Сөйлем неден құралады?

Сөйлем сөздерден құралады.

3.Сөйлемнің соңына не қойылады?

Сөйлемнің соңына нүкте,сұрақ белгісі,леп белгісі қойылады.

4.Хабарлы сөйлем дегеніміз не?

Белгілі бір оқиғаны хабарлау мақсатында айтылған сөйлемді хабарлы сөйлем дейміз.

5.Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

Жауап алу мақсатында айтылған сөйлем сұраулы сөйлем дейміз.

Жақсы тілек айтады.

  1. Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ 1-10

Glass doje арқылы бағалау








Үй суреттеріне сұрақ жазылған кеспе қағаздар

Л

Е

П

Т

І

Тақтаға іліну

Сабақтың ортасы

13 мин
























2 мин



15 мин

Бейне роликке назар аудару

(Ұ) 16-жаттығу.

Берілген өлеңді түсініп, мәнерлеп оқы.

-Өлең не туралы?

-Өлең неліктен «Қазақстан картасы» деп аталды?

17-жаттығу. Күн ретін, көркем жазу жаздыру.

Жұмбақты көшіріп жазып, шешуін тап.

Леп белгісі неліктен қойылған?

Дескриптор:

- Өлеңді оқып, сұрақтарға жауап береді.

- Жұмбақты көшіріп жазып, шешуін табады.

Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.

  1. Сөйлемнің әр түріне бір мысал келтір.

Сергіту сәті

«Тез ойлан!» ойыны.

Ойынның шарты: айтылған сөйлемдерді балалар тез анықтайды. Егер сөйлемнің соңында нүкте болса отыра калады, сұрақ белгісі болса оң қолдарын жоғары көтереді, ал леп белгісі болса екі қолдарын бірдей жоғары көтереді.

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

 Ауа-райы неткен тамаша!

Алақай, мен Астанаға баратын болдым!


Топтық тапсырма.Сәйкестендіру тапсырмасы

Өкіну

Сүйікті менің Қазақстаным жасасын!

Армандау

Қап,бақшаның есігін жауып қоймағаным-ай!

Бұйрық

Шіркін,айға самғап ұшсам ғой!

Ұрандату

Қане,күнделігіңді берші!

Дескриптор:

­ - Тапсырманы дұрыс сәйкестендіре алады


Жұптық тапсырма


Дескриптор:

¬ - Тапсырманы сөйлемді дұрыс құрай алады

(Д) 2- тапсырмада тақтамен жұмыс жүреді.

18-жаттығу.

Суреттерге қара, мәтінді оқы.

Мәтін неше бөліктен тұрады? Оны қалай анықтадың?

Мәтіннің екінші, үшінші бөліктерін өз сөйлемдеріңмен толықтыр. Ол үшін суретті және керекті сөздерді пайдалан. Мәтінге ат қой.

Қарқыны жоғары оқушыға:

- Мәтіннің бөліктерін толықтырып тақтаға жаза алады.

Дескриптор:

­ - Мәтінді оқиды.

- Мәтін бөліктерін ажыратады.

- Мәтіннің бөліктерін толықтырып жазады.

Қарқыны баяу оқушыларға

Сөйлемнің әр түріне бір мысал келтір.


Қорытындылау

Сұрақ-жауап арқылы қорыту

- Өлеңді оқып, сұрақтарға жауап береді.

- Жұмбақты көшіріп жазып, шешуін табады.





















Билеп сергиді.





































- Мәтінді оқиды.

- Мәтін бөліктерін ажыратады.

- Мәтіннің бөліктерін толықтырып жазады.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.


































ҚБ: 1-10 балдық жүйе.

Оқулық, дәптер, қалам





































Оқулық, дәптер, қалам







Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 19-жаттығу.

Сабақтан алған білімін, үйренгенін айтады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!