Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2 сынып, Шығармашылық топтық жұмыс арқылы кіші допты нысанға лақтыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Касымканов Р.Ж. |
||||||||||
Күні |
08.04.2024ж. |
||||||||||
Сынып: 2 «А» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы. Кіші допты нысанаға лақтыру |
||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
||||||||||
Сабақмақсаттары |
- қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау. - Команда бойынша өзінің «күн немесе түн» екенін дұрыс анықтайды;Допты бір қолымен алып жүреді. |
||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Басы |
Бой сергіту жаттығулары. Оқушылармен сәлемдесу,бүгінгі сабақтың тақырыбымен және бағалау критериімен таныстыру.Сабақ барысындағы немесе дене жаттығуларын орындау кезіндегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда, активити «Санамақ» ойынын ойнату |
Мұғалліммен бірге өлең жолдарын қайталайды. Сәлемдеседі, бір – біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді. |
Қол шапалақ |
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук және уақыт өлшегіш |
|||||||
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Бірлескен іс қимыл тәжірибесін жүзеге асыру Қимыл-қозғалыс ойындары
«Күндіз-түні доппен»
ойыны
«Доп үшін күрес». Баскетбол алаңының жартысында бес адамнан тұратын екі команда ойнайды. Ойын айып добын лақтыру алаңынан басталады. Допты алған ойыншылар бір-біріне бере отырып ойынды бастайды, ал қарсыластар допты қағып алып, олар да бір-біріне лақтыру керек. 5,8,10 лақтыруларды қатарынан жасаған командаға ұпай беріледі. Сонан соң ойын қайта басталады. Белгіленген уақытта көп ұпай жинаған команда жеңіске жетеді. Жаңа әзірде ғана допты қабылдап алған адамға қайтадан допты беруге тыйым салынады. Ұлттық ойындар: Көтермек |
Оқушылар денені қыздыру жаттығуларының жан-жақты түрлерін құрастырып, көрсету керек. Орындап болғаннан соң оқушы өзінің әрекетін талқылап, өзін-өзі бағалау |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. |
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук және уақыт өлшегіш |
|||||||
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс:
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Бөлім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Касымканов Р.Ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
08.04.2024 ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 «А» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жарыс элементтері бар ойындар. Футбол ойыны. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Ойын арқылы оқушылардың ойлау, тапқырлық қабілеттерін жетілдіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Айып добын орындау кезінде, әдіс-тәсілдерді үйренді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру, бағалау критерийлерімен таныстыру Ортақ бағалау парағы.
10-13 өте жақсы 6-9 жақсы 0-5 қанағаттанарлық Қызығушылықты ояту сатысы. Слайд 1.Тақтаға тірек сөздерді жазу. Спорт патшасы – футбол.
Ф утбол
Аяқ добы Қол добы 1.Алғашында футбол қолмен де аяқпен де ойналған.2.Футбол ойынының бұрыштан ұру ережесі 1872 жылы қабылданды. 3.Төрешіге 1878 жылы ысқырық ұсынылған 4.11 метрлік айып добын салу 1891 жылы қабылдандыӘлемге танымал футбол ойыншылары 1.Роберто Баджо.1967ж.Италия.1993 жылғы Әлемнің, Еуропаның және Италияның үздік ойыншысы. 2.Франц Беккенбауэр.1945ж.ГФР.Неміс ойыншысы.1972 жылы КСРО құрамасын жеңгеннен кейін Еуропаның үздік ойыншысы атанған. 3.Диего Армандо Марадона.1960жылы туған.1986 жылғы Әлем Чемпионы,және чемпионаттың үздік ойыншысы. 4.Пеле.Толық аты(Эдсон Арантис ду Насименту).1940жылы туған.1970 жылғы Әлем Чемпионатының үздік ойыншысы.1958 жылғы Әлем Чемпионатының ең үздік жас ойыншысы.1973 жылғы Оңтүстік Американың «Жыл ойыншысы» |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
1.Футбол ойынының мақсаты не? 2.Ойынның қауіпсіздік ережелері. 3.Тоқтау және бұрылу техникасы. 4.Допты қалай алып жүруге болады. 5.Қақпашы ойыны. 6.Допты аяқпен тоқтату. Футбол ағылшын(foot- аяқ, ball-доп)яғни аяқ добы деген мағына береді.Бұл командалық ойын.Зерттеулерге үңілсек, бұл ойынды алғашында қолмен де,аяқпен де ойнаған.Кейін келе аяқпен ойнау ережесі бекітілген.Өте қызықты ойын. Ойынның мақсаты: екі командаға қарсыластар допты аяқпен немесе дененің басқа бір жерімен (қолдан басқа) қақпаға енгізу және өз қақпаларын қорғау. Алаң көлемі 100-110м болады.Ені 65-75м болады.Футбол команданың әр мүшесін нақты ойын тәртібіне үйретеді.Футболда қақпашыны қосып есептегенде, әрқайсысында 11 ойыншы бар екі команда ойнайды.Допқа қолды қақпашыдан басқа ешкімге тигізуге болмайды.Ойынның ұзақтығы – 90 минут, 45 минуттан 2 кезең. 2.Футбол ойынындағы қауіпсіздік ережелері. Ойын барысында даурығып айқайлауға болмайды. Ойыншы әріптесіне белгі беруге болады. Ойынға төрешілік етушінің ескертпесін ойыншы мүлтіксіз орындауға тиіс. Допты алып бара жатқан қарсыласты қуып жеткен жағдайда, оның аяғын емес допты тебу арқылы тартып алуға болады. Төрешінің берген белгісін(ысқырықты) естіген сәтте ойынды тоқтату керек. Қарсыласты итеріп жіберуге, шалуға болмайды. Қандай жағдай болмасын,қақпашыға тиісуге болмайды. Дөрекілік жасау футболшыға жат құбылыс. 3. Тоқтату және бұрылу техникасы.
Бұл техниканың жаттығулары мынадай: Жай жүгіру Бір бүйірге қарай жүгіру немесе аяқты қайшыластырып жүгіру Орташа жүгіру. 90 градусқа бұрылып, тез жүгіру. Бір қолмен екінші аяққа ауыса отырып, көптеген секірулер жасау. Жүгіріп келіп, бір немесе екі аяқпен итеріле секіру барыснда жоғарыда ілулі тұрған допқа басты тигізу. 360 градусқа бұрылып тез жүгіру. 4. Допты алып жүру. Допты алып жүру аяқтың үстінің ішкі және сыртқы бөліктерімен соғу арқылы орындалады. Допты алып жүруді жетілдіру жаттығулары. Допты кедергілердің арасымен алып жүрү. Жерге «сегіздікті» созып, сол сызықтың сыртымен оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру. 5.Қақпашы ойыны. Қақпашы ойын барысында допты қолмен ұстай алатын жалғыз ойыншы. Қақпашы ойынының техникасынамыналар жатады:допты ұстау, допты қолмен қайтару, тоқтату, қолмен беру,тартып алу, алып жүру, допты қолмен лақтыру және аяқпен тебу.Жақында келе жатырған допқа қақпашы жүгіріп жете алмағандықтан қақпашы, допты құлап(жығылып) ұстайды.Допты қайтару – допты ұстауға жағдай болмаған кезде орындалады.Қайтару бір немесе екі қолдың жұдырығын ұшып келе жатқан допқа қарама – қарсы қою арқылы орындалады. 6.Допты аяқпен тоқтату. Допты аяқпен тоқтату көбінесе ойын барысында қолданылатын негізгі тәсіл.Бұл тәсілде әр түрлі әдістер қолданылады.
Допты табанның ішкі жағымен тебудің басты ерекшелігі – доп түзу ұшады.Себебі:табан мен доптың тию көлемі үлкен, бірақ ұру күші басқа тебу түрлеріне қарағанда әлде қайда төмен. Допты баспен ұру – мақсатқа жету, допты қақпаға енгізу және әріптестеріне допты беру үшін қолданылады.Допты көбінесе маңдайдың ортасымен ұрады.Маңдайдың ортасымен секіріп ұру бір немесе екі аяқпен итеріп содан – соң денені , басты артқа шалқайтып, тез арада допқа ұмтылып соғудан тұрады. Ой толғаныс . Топпен жұмыс. 1-нші топ. Допты тоқтату және бұрылу техникасы. 2-нші топ. Допты алып жүру техникасы. 3-нші топ.Қақпашының міндеті. Футбол ойнау. Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық. Ол үшін әркім өз бағалау парағына назар аударып, кестені толтырамыз.
|
Жаттығуларды құрастырып болғаннан соң оқушылар ғаламтордан сол жаттығуларға ұқсас нұсқасын тауып, өз жаттығуларымен салыстырып, басқа топтармен талқылап, біреуін таңдап іс-тәжірибеде көрсетеді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш және конустар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия. -Сабақ ұнады ма? -Қандай тапсырма орындаған ұнады? -қандай тапсырма орындағанда қиындық келтірді? Үйге тапсырма: Осы тақырыптар бойынша білімдеріміз де тағы да жетілдіреміз. Интернеттен, басқа әдебиеттерден қосымша материалдар іздестіреміз. Мұғалім: Бүгінгі сабаққа белсене қатысқандарыңызға рахмет! Сау болыңыздар! |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Бөлім |
|
||||
Педагогтың аты-жөні |
Касымканов Р.Ж. |
||||
Күні |
|||||
Сынып: 4 «А» 4 «Ә» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
|
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
4.3.4.1 денсаулықты нығайту ғаықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакциялардытаңдаужәнеқолдану |
||||
Сабақтың мақсаты |
Әр түрлі дене белсенділігін дамытуға байланысты жаттығуларды меңгеру және қимыл-әрекеттерді бір-бірімен байланыстыру, қозғалыстардың маңыздылығын түсіну, қолдану. |
||||
Бағалау критерииі |
Жаттығуларға байланысты баламалы нұсқаларын анықтау және қолдана білуі, бірлескен жұмыс арқылы бірқатар дене сапасын дамыту жолдарын қарастыу. |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
|
Оқушылар «шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен бірге қайталайды. Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Стикер Сөздер жазылған қима қағаздар АКТ |
|
Ортасы |
. Волейбол ережісні айтып есетеріне салып доппен жаттығулар істету.
- екіден сетка арқылы допты бірі-біріне лақтыру; - допты екі қолмен соққан допты қабылдап алу Үйретілген ереже бойынша волейбол ойнау Үйретілген ереже бойынша баскетбол ойнату. Қателерін түзеп отыру. Доп лақтыру тәсілдеріне назар аударып Допты лақтыру тәсілдерін көрсетіп отыру. Доппен жүру тәсілдерінің дұрыс орындалуын қадағалау.
Қателіктерін дұрыстау түсіндіру, бағалау.
Допты шамаң келгенше кеудеден беріп және қағып алу. Допты тура құрбысына дәл беру керек.
Жаттығулардың дұрыс жасалуына назар аудару.
Тыныс орнықтыратын және дамытатын жаттығуларға баса көңіл аудару. |
Сұрақтар қорапшасынан» алынған түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындайды. өздерінің тағы не білгілері немесе қажеттіліктерін «Сұрақтар қорапшасына» жазып қалдырады. Уақыттарын есептептемей жүгірту Айту. Дайындал, назар сал, марш деген кезде, қолмен аяқтың қозғалуын дұрыс көрсету.
|
Бас бармақ ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Мұғалім ысқырығы Керекті спорттық жабдықтар және инвентарь |
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |