Материалдар / 2 сыныпқа арналған қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

2 сыныпқа арналған қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тапсырмалар жинағы жаңарталыған бағдарлама бойынша 2 сыныпқа арналған.Күнделікті қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар бар.2 сыныптың барлық пәндеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
10950
89 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Тыңдалым және айтылымБөлімше 1.2 Шығарманы мазмұндауТапсырмаМәтінді мұқият тыңда.ҰмытшақЕңбек сабағынан мұғалім үйшік жасап әкелуді тапсырған еді. Ақтай мазасызданабастады. Кеше әкесінің көмегімен жасаған үйшігін мектепке әкелген сияқты еді. Бірақтаба алмай отыр.Дариғамен ренжісіп қалғаны есіне түсті. Үйшіктің жоғалғанын Дариғадан көрді.Ақтай күдігін мұғалімге де айтты. Дариға үйшікті алмағандығын айтса да, Ақтай оғансенбеді.Сабақтан соң Ақтай үйіне келді. Терезе алдында тұрған үйшігін көрді. Дариғаныжөнсіз ренжіткеніне өкінді. Ақтай үйден шыға жөнелді. Ол Дариғадан кешірім сұраукеректігін ойлады.Жоспардың бір бөлігі бойынша мәтіннің мазмұнын айт.

Жоспар:1) Ақтайдың мазасыздануы2) Күдік3) ӨкінішЖұптық жұмысАқтай мен Дариғаның арасындағы диалогті сахналап көрсет.

Дескриптор.Білім алушы− мәтінді жоспардың бөлігіне сәйкес мазмұндайды;− сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;− кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады;− сахналау кезінде өз рөлін дұрыс сомдайды.Бөлім: Тыңдалым және айтылымБөлімше 1.2 Шығарманы мазмұндауТапсырмаМәтінді мұқият тыңда.ҰмытшақЕңбек сабағынан мұғалім үйшік жасап әкелуді тапсырған еді. Ақтай мазасызданабастады. Кеше әкесінің көмегімен жасаған үйшігін мектепке әкелген сияқты еді. Бірақтаба алмай отыр.Дариғамен ренжісіп қалғаны есіне түсті. Үйшіктің жоғалғанын Дариғадан көрді.Ақтай күдігін мұғалімге де айтты. Дариға үйшікті алмағандығын айтса да, Ақтай оғансенбеді.Сабақтан соң Ақтай үйіне келді. Терезе алдында тұрған үйшігін көрді. Дариғаныжөнсіз ренжіткеніне өкінді. Ақтай үйден шыға жөнелді. Ол Дариғадан кешірім сұраукеректігін ойлады.Жоспардың бір бөлігі бойынша мәтіннің мазмұнын айт.

Жоспар:1) Ақтайдың мазасыздануы2) Күдік3) ӨкінішЖұптық жұмысАқтай мен Дариғаның арасындағы диалогті сахналап көрсет.

Дескриптор.Білім алушы− мәтінді жоспардың бөлігіне сәйкес мазмұндайды;− сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;− кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады;− сахналау кезінде өз рөлін дұрыс сомдайды.Бөлімше 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер1-тапсырмаГрафикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жаз.100 = 99 + 100 = 90 + Дескриптор Білім алушы− 100 cанының құрылу жолын бірліктермен жазып көрсетеді;− 100 cанының құрылу жолын ондықтармен жазып көрсетеді;2-тапсырма• 1000 көлеміндегі сандарды жүздіктермен санай отырып, кему ретімен жаз.Дескриптор Білім алушы− 1000 көлеміндегі жүздіктерді кему ретімен жазады;



Бөлімше 1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер1-тапсырмаГрафикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жаз.100 = 99 + 100 = 90 + Дескриптор Білім алушы− 100 cанының құрылу жолын бірліктермен жазып көрсетеді;− 100 cанының құрылу жолын ондықтармен жазып көрсетеді;2-тапсырма• 1000 көлеміндегі сандарды жүздіктермен санай отырып, кему ретімен жаз.Дескриптор Білім алушы− 1000 көлеміндегі жүздіктерді кему ретімен жазады;



Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындауТапсырмаҚожанасыр берілген тапсырманың жауаптарын асығыс жазып шықты. Оның жіберген қатесін тауып, қорша. Қатені түзе.

200 + 500 = 700 700 – 400 = 200600 + 100 = 700 800 – 400 = 400600 + 300 = 1000 1000 – 400 = 600

Сандарды салыстыр.Дескриптор қате орындалған өрнектерді анықтайды;қате орындалған өрнектердің қатесін түзетеді.- 200 бен 300 сандарын салыстырады;900 бен 700 сандарын салыстырады.







Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындауТапсырмаҚожанасыр берілген тапсырманың жауаптарын асығыс жазып шықты. Оның жіберген қатесін тауып, қорша. Қатені түзе.

200 + 500 = 700 700 – 400 = 200600 + 100 = 700 800 – 400 = 400600 + 300 = 1000 1000 – 400 = 600

Сандарды салыстыр.Дескриптор қате орындалған өрнектерді анықтайды;қате орындалған өрнектердің қатесін түзетеді.- 200 бен 300 сандарын салыстырады;900 бен 700 сандарын салыстырады.













Бөлімше 1.2 Мәтіннің мазмұнын болжау

ТапсырмаМәтінді мұқият тыңда.ҚателікТау мен тасты кезіп сейілдеп жүрген Даниярға шашын ақ қырау шалған қ арт к ісі жолығыпты. Не дерін білмей, кідіріп қалған балаға жақындап келіп:Шырағым, сен өзі есейіп қалған бала көрінесің. Бірақ бұл кемшілігіңді бір жолға кешіремін, – дейді ол.Қандай кемшілікті айтасың, қарт? – депті Данияр үлкен кісінің аяқ астынан өзін кінәлай жөнелгенін түсінбей.Шырағым, сен осы тұрғанда бір емес, бірнеше кемшілік жібердің.... (Н. Ақыш)



Мәтіннің кейіпкерлерін ата.Данияр қандай кемшіліктер жіберді деп ойлайсың?Әрі қарай не болуы мүмкін? Берілген үзінді мен тақырыпқа сүйеніп, мәтінді жалғастырып айт.

Дескриптор Білім алушымәтіннің кейіпкерлерін атайды;мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді;тақырыбы мен тірек сөздері бойынша мәтіннің соңынболжайды;тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады.









Бөлімше 1.2 Мәтіннің мазмұнын болжау

ТапсырмаМәтінді мұқият тыңда.ҚателікТау мен тасты кезіп сейілдеп жүрген Даниярға шашын ақ қырау шалған қ арт к ісі жолығыпты. Не дерін білмей, кідіріп қалған балаға жақындап келіп:Шырағым, сен өзі есейіп қалған бала көрінесің. Бірақ бұл кемшілігіңді бір жолға кешіремін, – дейді ол.Қандай кемшілікті айтасың, қарт? – депті Данияр үлкен кісінің аяқ астынан өзін кінәлай жөнелгенін түсінбей.Шырағым, сен осы тұрғанда бір емес, бірнеше кемшілік жібердің.... (Н. Ақыш)



Мәтіннің кейіпкерлерін ата.Данияр қандай кемшіліктер жіберді деп ойлайсың?Әрі қарай не болуы мүмкін? Берілген үзінді мен тақырыпқа сүйеніп, мәтінді жалғастырып айт.

Дескриптор Білім алушымәтіннің кейіпкерлерін атайды;мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді;тақырыбы мен тірек сөздері бойынша мәтіннің соңынболжайды;тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады.

Бөлім: Мен және қоғам1.ТапсырмаСен мектепке не үшін келесің? Мектептегі сүйікті істеріңнің тізімін жаса.

1.------------------------------------------------------------------------2.------------------------------------------------------------------------3.------------------------------------------------------------------------

2 тапсырма.Сыныптастарыңмен талқыла. Оларды оқу және оқудан тыс әрекеттер түріне жікте.
Оқу әрекеттеріОқудан тыс әрекеттер


















Дескриптор Білім алушы- мектептегі сүйікті ісінің тізімін жасайды;- мектептегі оқу әрекеттерін анықтайды;- мектептегі оқудан тыс әрекеттерді анықтайды;











Бөлім: Мен және қоғам1.ТапсырмаСен мектепке не үшін келесің? Мектептегі сүйікті істеріңнің тізімін жаса.

1.------------------------------------------------------------------------2.------------------------------------------------------------------------3.------------------------------------------------------------------------

2 тапсырма.Сыныптастарыңмен талқыла. Оларды оқу және оқудан тыс әрекеттер түріне жікте.
Оқу әрекеттеріОқудан тыс әрекеттер
















Дескриптор Білім алушы- мектептегі сүйікті ісінің тізімін жасайды;- мектептегі оқу әрекеттерін анықтайды;- мектептегі оқудан тыс әрекеттерді анықтайды;



















Бөлімше 2.2 Жануарлар1.ТапсырмаСуреттерге мұқият қара. Қай жануар қай жерде тіршілік етеді? Сәйкестендір.Жануарлар сол ортаға қалай бейімделеді? Топта ой бөліс.

Дескриптор Білім алушыжануарлар мен олардың тіршілік ортасын сәйкестендіреді;жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі жолдарынтүсіндіреді.2.тапсырма. «Қайсысы қалай көбейеді?» кестесін толтыр. Тиісті орынға «+» таңбасын қой.
ЖануарларЖұмыртқалайдыУылдырық шашадыБалалайды
Жәндіктер





Балықтар





Қосмекенділе





Құстар





Сүтқоректілер





Бауырыменжорғалаушылар





Дескриптор Білім алушы- жұмыртқалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;- уылдырық шашу арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;- балалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды.Бөлімше 2.2 Жануарлар1.ТапсырмаСуреттерге мұқият қара. Қай жануар қай жерде тіршілік етеді? Сәйкестендір.Жануарлар сол ортаға қалай бейімделеді? Топта ой бөліс.

Дескриптор Білім алушыжануарлар мен олардың тіршілік ортасын сәйкестендіреді;жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі жолдарынтүсіндіреді.2.тапсырма. «Қайсысы қалай көбейеді?» кестесін толтыр. Тиісті орынға «+» таңбасын қой.
ЖануарларЖұмыртқалайдыУылдырық шашадыБалалайды
Жәндіктер





Балықтар





Қосмекенділе





Құстар





Сүтқоректілер





Бауырыменжорғалаушылар





Дескриптор Білім алушы- жұмыртқалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;- уылдырық шашу арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды;- балалау арқылы көбейетін жануарлар тобын анықтайды.









Бөлімше 2.1 Оқу түрлерін қолдану1.Тапсырма Мәтінді оқы.ҮзілістеБіздің мектепте екінші және үшінші сабақтан соң үлкен үзіліс болады. Онда біз асханаға барып тамақтанамыз. Кей оқушылар сабаққа дайындалып, үй тапсырмасын қайталап отырады. Бастауыш сынып оқушылары түрлі қызықты ойындар ойнайды. Олар үшін үзіліс уақыты көңілді өтеді. Жоғары сынып оқушылары дене шынықтыру залына барып, теннис, шахмат ойнайды. Кейбір балалар кітапханаға барып, өздеріне ұнаған кітаптар мен журналдарды оқиды.Оқушылар үзілісте не істейді? Кестені толтырыңыз.
Бастауыш сынып оқушыларыЖоғары сынып оқушыларыКейбір оқушылар
















Дескриптор Білім алушыкейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды;қажетті ақпаратты кестеге жазады.2.ТапсырмаБерілген сөздердің ұйқасын тауып, өлең шумақтарын толықтырып жаз.



Бірге ойын ойнаймыз, До, до, дос,Біз ойынға _________ . Достар жүрмес________ .Достар деген осындай До, до, досӘн шырқайық ______ . Достарыңа достар_____ .

Дескриптор Білім алушышумаққа сәйкес ұйқасты анықтайды;сөздерді қатесіз жазады.Бөлімше 2.1 Оқу түрлерін қолдану1.Тапсырма Мәтінді оқы.ҮзілістеБіздің мектепте екінші және үшінші сабақтан соң үлкен үзіліс болады. Онда біз асханаға барып тамақтанамыз. Кей оқушылар сабаққа дайындалып, үй тапсырмасын қайталап отырады. Бастауыш сынып оқушылары түрлі қызықты ойындар ойнайды. Олар үшін үзіліс уақыты көңілді өтеді. Жоғары сынып оқушылары дене шынықтыру залына барып, теннис, шахмат ойнайды. Кейбір балалар кітапханаға барып, өздеріне ұнаған кітаптар мен журналдарды оқиды.Оқушылар үзілісте не істейді? Кестені толтырыңыз.
Бастауыш сынып оқушыларыЖоғары сынып оқушыларыКейбір оқушылар
















Дескриптор Білім алушыкейіпкерлердің іс-әрекетін анықтайды;қажетті ақпаратты кестеге жазады.2.ТапсырмаБерілген сөздердің ұйқасын тауып, өлең шумақтарын толықтырып жаз.



Бірге ойын ойнаймыз, До, до, дос,Біз ойынға _________ . Достар жүрмес________ .Достар деген осындай До, до, досӘн шырқайық ______ . Достарыңа достар_____ .

Дескриптор Білім алушышумаққа сәйкес ұйқасты анықтайды;сөздерді қатесіз жазады.Бөлімше 1.3 Шамалар және өлшем бірліктері1.Тапсырма Шамалардың арақатынасын анықтап, сәйкестендір. прп













2.тапсырма Шамаларды түрлендір. 5 дм 4 см = см

40 см = дм

3 ц = кг



Дескриптор Білім алушыұзындық өлшем бірліктерінің арақатынасын анықтайды;масса өлшем бірліктерінің арақатынасын анықтайды;ұзындықтың үлкен өлшем бірлігін кіші бірлікке дұрыстүрлендіреді;ұзындықтың кіші өлшем бірлігін үлкен бірлікке дұрыстүрлендіреді;массаның үлкен өлшем бірлігін кіші бірлікке дұрыс түрлендіреді.





Бөлімше 1.3 Шамалар және өлшем бірліктері
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!