Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.1.2.1. әдеби шығармада
көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру;
6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық
шығармалардағы автор бейнесін
анықтау.
|
Сабақтың
басы
|
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу
2. Психологиялық
ахуал. «Жүректі тазарту» Оқушыларға
таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі бойындағы
кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл-күйді жазу ұсынылады. Жазып
болған соң қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл
күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл-күймен сабақ
басталады.
Қызығушылықты
ояту.Оқушылар Абайдың «Жетінші
қарасөзімен» танысады.
https://www.youtube.com/watch?v=mgtd7b_iJ6I
«Ассоциация
тізбегі». Оқушылар Абайдың
«Жетіншіқарасөзінен» өздеріне ұнаған сөздер мен тіркестерді жазады.
Оларды таңдаған себептерін айтады және не мағына беретінін
талқылайды.«Ассоциация тізбегіне» жазады.
"Сұхбат"
әдісі. Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну
үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады.
Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған
өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық
және нақты жауап береді.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Оқушылар жағымды психологиялық
ахуал қалыптастырады.
Оқушылар Абайдың «Он жетінші
қарасөзінен» өздеріне ұнаған сөздер мен тіркестерді жазады. Оларды
таңдаған себептерін айтады және не мағына беретінін талқылайды.
«Ассоциация тізбегіне» жазады.
|
Қалыптастырушы
бағалаулар
Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі

|
6-сынып
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы
https://www.youtube.com
/watch?v=mgtd7b_iJ6I
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Сұрақ қою»
стратегиясы бойынша «Жетінші қарасөз» мазмұнына байланысты талдау
жүргізеді.
-
Абай «Жетінші с зінде» адам
анадан қандай мінезбен туады дейді?
-
Абай жанның құмарына нелерді
жатқызады?
-
Ақын тән құмарлығына нелерді
жатқызады?
-
Қарасөзде айтылған басты
мәселе қандай?
-
Абай неліктен: «Көкіректе
сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр көзбенен көрген біздің хайуан
малдан неміз артық?» – дейді?
-
2. Не себепті «Жетінші
сөзінде» Абай «бала күнімізде жақсы екенбіз»
дейді?
-
3. Қарасөзде қандай
құндылықтар туралы айтылған? Олар не себепті құндылықтар болып
табылады?
Ескерту.Жауаптарыңды мәтіннен
үзінділер ала отырып дәлелдеңдер.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Шығармадағы
автор бейнесін анықтау.
А. Құнанбайұлының « Жетінші
қарасөзіндегі» авторлық идеяны өмірмен байланыстырыңыз. Мәселеге
қатысты өз ойыңызды білдіріңіз.

Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма
«Жетінші қарасөздегі» авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысы туралы пікірлеріңді«ПОПС
формуласы» арқылы білдіріңдер.
Бірінші
сөйлем: «Менің ойымша,
...»
Екінші
сөйлем: «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін...»
Үшінші
сөйлем: «Оны мен мына фактілермен,
мысалдармен дәлелдей аламын...»
Соңғы
сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай
қорытынды шешімге келдім...»
|
Оқушылар «Сұрақ қою»
стратегиясы бойынша «Жетінші қарасөз» мазмұнына байланысты талдау
жүргізеді.
ЕБҚ: мәнерлеп
оқиды.
Ескерту. Жауаптарыңды мәтіннен
үзінділер ала отырып дайындаңдар.
А. Құнанбайұлының
«Жетіншіқарасөзіндегі» авторлық идеяны өмірмен байланыстырыңыз.
Мәселеге қатысты өз ойыңызды білдіріңіз.
ЕБҚ: қарапайым сқрақтарға
жауап береді.
«Жетіншіқарасөздегі» авторлық
идеяның өмір шындығымен байланысы туралы пікірлеріңді «ПОПС
формуласы» арқылы білдіріңдер.
|
Бағалау. «Дауыс беру»
әдісі.
3 балл
ҚБ
3 балл
ҚБ
4 балл
|
6-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
«Жетіншіқарасөзі»
|