Бөлім:
|
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғалары мен бұрыштары арасындағы
қатыстар
|
Педагогтің аты, тегі,
әкесінің аты:
|
Танатарова Фарида
Миратовна
|
Пән/Сынып:
8Ә
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
3.12.2024
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
8.1.3.23
және
бұрыштарының синусы,
косинусы, тангенсі және котангенсі арасындағы байланыстарды білу
және қолдану
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
-
тригонометриялық тепе-теңдік
формуласын Пифагор теоремасын қолданып қорытып шығара
алады;
- тригонометриялық тепе-теңдік
формуласын sin2a+cos2a=1 есеп шешуде қолдануды
біледі.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5 мин
|
Ұйым
дас
тыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Негізгі
тригонометриялық тепе-теңдіктер тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
және бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі
арасындағы байланыстарды білу және қолдану
Үй тапсырмасын
қорытындылау.
-
Пифагор теоремасы.
-
Пифагор қашан өмір
сүрді?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының косинусы дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының синусы дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының тангенсі дегеніміз не?
-
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының котангенсі дегеніміз не?
|
Амандасады.
Үй тапсырмасын
айтады.
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық ахуал
орнату.
Үй тапсырмасын тексеру №9
(76-бет).
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтау
Үй жұмысына – 2
балл
|
Оқулық
Тақта, оқу
құралдары;
8 сыныпқа
арналған оқулық
|
10мин
|
Негізгі
бөлім
|

|


|
|
Оқулық
Сызғыш
|
25мин
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Деңгейлік тапсырмалар. 1-деңгейлік
тапсырмалар.
№ 1
1/ 2/
3/ өрнегін
ықшамдаңдар.
2-деңгейлік тапсырмалар. Өрнекті ықшамдаңдар.
№2.
№3. *
№4.
3-деңгейлік тапсырмалар.
№4. сүйір бұрышы
үшін №5. Тепе-теңдігін
дәлелдеңдер. №6. Өрнекті ықшамдаңдар:
1/ ,
2/
|
Өз бетімен
жұмыс.
№1. Өрнекті
ықшамдаңдар
2+sin2α+cos2α=2+1=3
(1 –
sinα )(1+sinα)=1-sin2α=cos2α
№2.
(1+ctg2α)∙sin2α+1=
tgα∙ctgα+sinα=1+sinα
№3. Өрнекті
ықшамдаңдар
-
2+sin2α+cos2α=2+1=3
-
(1 –
sinα )(1+sinα)=1-sin2α=cos2α
Оқулықпен жұмыс. №5,
№9.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
|
Жинақ,
парақша Тақта, оқу құралдары;
8 сыныпқа
арналған оқулық
|
|
Жеке
жұмыс
|

|
Тапсырманы
орындайды

|
Дескриптор:
-Синусты
600
мәнін
табады;
-Косинустын
300
мәнін
біледі
-Тангенстің
450
мәнін
табады;
|
Тақта, оқу
құралдары;
8 сыныпқа
арналған оқулық
|
5 мин
|
|
Бүгінгі
сабақта:
және бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі
арасындағы байланыстарды білу және қолдану
Кері
байланыс.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Үйге
тапсырма. №10.
|
Кері
Байланыс
Бағалау парағы арқылы
бағаланады.
|
Оқулық
Смирнов В.А, Тұяқов
Е.А
Алматы
«Мектеп»
|