Материалдар / 2 тоқсан толық кмж үйден оқыту.8 сынып Қазақ тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 тоқсан толық кмж үйден оқыту.8 сынып Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзімнің жазғаным қазақ тілі 8 сынып қмж өзім құрастырғаным
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
98
0 рет жүктелген
3100 ₸
Бүгін алсаңыз
+155 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +155 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Дыбыстар мен әріптер

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.1.1.1.1 етістіктің шақтары мен есімдіктің жақтары туралы мақсат қойып, оқушының түсінігін тереңдетуге арналған.

Жалпы мақсаттар

Етістіктің шақтары мен есімдіктің жақтары туралы түсінік беру.

Бағалау

Етістіктің шақтары мен есімдіктің жақтарының мағынасын түсіндіру.

Құндылық

Оқушы грамматикалық құрылымдарды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың мақсатын түсіндіру.

Сабаққа дайындалып, көңіл бөледі.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді (мысалы, сабақтың тақырыбы туралы).

Сабаққа қажетті оқулық, дәптер, көрнекі құралдар.

Тақта, маркер, карточкалар.

Сабақтың ортасы

Дыбыстар мен әріптер:

  • Дыбыс пен әріп арасындағы айырмашылықты түсіндіру.

  • Қазақ тіліндегі дыбыстардың түрлері (дауыссыз және дауысты дыбыстар) туралы қысқаша түсінік беру.

Етістіктің шақтары:

  • Қазіргі шақ, өткен шақ, болашақ шақ туралы түсінік беру.

  • Әр шақтың қолданылу ерекшеліктерін нақты мысалдармен көрсету.

  • Қазіргі шақ: іс-әрекет қазіргі уақытта жүзеге асып жатқандығын көрсетеді (мысалы, «оқып жатырмын»).

  • Өткен шақ: іс-әрекет бұрын болғанын көрсетеді (мысалы, «оқыдым»).

  • Болашақ шақ: іс-әрекет болашақта орын алатындығын көрсетеді (мысалы, «оқитын боламын»).

Есімдіктің жақтары:

  • Есімдіктердің жақтары туралы түсінік беру (жақтың мағынасы мен қолданылуы).

  • 1-жағы (бірінші жақ): сөйлеуші өзі туралы айтады (мысалы, «мен оқимын»).

  • 2-жағы (екінші жақ): тыңдаушыға қатысты айтылады (мысалы, «сен оқисың»).

  • 3-жағы (үшінші жақ): басқа адам немесе зат туралы айтылады (мысалы, «ол оқиды»).

3. Практикалық тапсырма

Оқушыға бірнеше тапсырма беріледі:

  1. Дыбыстар мен әріптерді ажырату – Берілген сөздерден дауысты және дауыссыз дыбыстарды табу.

  2. Етістіктің шақтарын анықтау – Сөйлемдер беріледі, оқушы әр сөйлемдегі етістіктің қай шақта тұрғанын анықтайды.

  3. Есімдіктің жақтарын анықтау – Берілген сөйлемдерден есімдіктің қандай жақта тұрғанын анықтау.

  4. Оқушыға қысқаша мәтін беріледі, онда шақтар мен жақтардың қолданылуы қажет, оқушы сол мәтінді түзетіп, дұрыс қолдану тәсілдерін табады.


Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды.

Дыбыстар мен әріптер арасындағы айырмашылықты түсінуге тырысады.

Етістіктің шақтары мен есімдіктің жақтары туралы мәліметтерді есте сақтайды.

Өздігінен мысал келтіруге тырысады (қазіргі шақ, өткен шақ, болашақ шақтың мысалдары).

Сабаққа қажетті оқулық, дәптер, көрнекі құралдар.

Тақта, маркер, карточкалар.

Сабақтың аяғы

«Дыбыстар мен әріптер арасындағы айырмашылықты түсіндіңіз бе?»

«Етістіктің шақтары мен есімдіктің жақтары туралы не білдіңіз?»

«Сіз үшін ең қызықты тапсырма қайсысы болды?»

Оқушы өз пікірін білдіреді, сабақты бағалайды.

Сабаққа қажетті оқулық, дәптер, көрнекі құралдар.

Тақта, маркер, карточкалар.









Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Қазақ тілінің төл дыбыстары

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.1.2.1 Сөз таптары: зат есім, есімдік, етістік, сан есім, сын есім туралы қарапайым түсінік алып анықтамасы сұрақтары бойынша ажырату

Жалпы мақсаттар

Оқушыға әр сөз таптарының анықтамасы мен сұрақтары арқылы оларды ажыратуға үйрету.

Бағалау

Оқушылар қазақ тіліндегі сөз таптарын ажыратып, олардың анықтамасын біледі.

Құндылық

Оқушылар әр сөз таптарының сұрақтарын дұрыс қойып, қолдану дағдыларын меңгереді.

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау.

Оқушы сабақтың тақырыбы мен мақсатын білу үшін мұғалімнің нұсқауларын тыңдайды.

Оқулықтағы материалдар, қосымша анықтамалар, дыбыстар мен сөз таптарының кестесі, слайдтар.

Сабақтың ортасы

Қазақ тілінің төл дыбыстары:

  • Қазақ тілінің төл дыбыстарын еске түсіру (қазақ тіліндегі 9 дауысты және 21 дауыссыз дыбыстар).

  • Төл дыбыстар туралы қысқаша түсінік беру.

Сөз таптары туралы түсінік:

  • Зат есім – заттың атын білдіретін сөздер.
    Сұрақтары: кім? не?
    Мысалдар: адам, ағаш, кітап

.  Есімдік – заттың орнына қолданылатын сөздер.
Сұрақтары: кімнің? неге?
Мысалдар: мен, сен, ол.

Етістік – іс-әрекетті, қимылды білдіретін сөздер.
Сұрақтары: не істеді? не болар?
Мысалдар: жүгірді, оқыды, келе жатыр.

Сан есім – санды, мөлшерді білдіретін сөздер.
Сұрақтары: қанша? неше?
Мысалдар: екі, үш, бірнеше.

Сын есім – заттың сынын, қасиетін, сапасын білдіретін сөздер.
Сұрақтары: қандай? қай?
Мысалдар: әдемі, биік, қызыл.

Тапсырма 1:
Оқушыға әртүрлі сөйлемдер беріледі. Олар сөйлемдегі сөз таптарын тауып, әр сөздің сұрағын анықтайды.

Мысалдар:

  • Бұл кітап өте қызықты.

  • Мен бүгін мектепке барамын.

  • Үш бала үй тапсырмасын орындап отыр.




Қазақ тіліндегі төл дыбыстарды еске түсіру.

Қазақ тіліндегі әріптер мен дыбыстарды дұрыс айтып, олардың айқындылығын түсіну.

Сөз таптарын ажыратуға арналған үлгілер мен мысалдарды талдау.

Оқулықтағы материалдар, қосымша анықтамалар, дыбыстар мен сөз таптарының кестесі, слайдтар.

Сабақтың аяғы

Мұғалім әр оқушының түсінгенін тексеріп, сұрақтар арқылы сабақтың негізгі қорытындысын шығарады.


Оқушы бүгінгі сабақта не үйренгенін айтып, сұрақтарға жауап береді.















Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Сөз құрамы

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.2.2.1. сыпайы қатынас жасаудың маңыздылығын түсіндіріп, оларды әртүрлі жағдайда өз-өзін дұрыс ұстап, сыпайы қарым-қатынас жасаудың дағдыларын қалыптастыру.

Жалпы мақсаттар

Оқушыларға өз пікірін ашық әрі сыпайы түрде білдіруді үйрету.

Бағалау


Құндылық

  • Сыпайылық, этика, өзара сыйластық және тіл мәдениеті.

  • Әлеуметтік ортада дұрыс және мәдениетті қарым-қатынас жасау.

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың мақсатын, тақырыбын түсіндіру


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысып, сабаққа дайындалады.

Тақырыпқа қатысты ойларын ортаға салып, қызығушылық танытады.

маркер, слайдтар.


Сабақтың ортасы

Сөздің құрамына кіретін негізгі бөліктерді түсіндіру: түбір, қосымша, туынды сөздер.

Түбір – сөздің негізгі бөлігі, сөздің мағынасы.

Қосымша – түбірге қосылатын бөлшек, ол сөздің мағынасын өзгерту үшін қолданылады (қосымшалар: жалғау, жұрнақ).

Туынды сөздер – қосымша арқылы жасалған сөздер.

Сыпайы қатынас және мәдениетті сөйлеу:

  • Әлеуметтік ортада сыпайы сөйлеу мен өзін дұрыс ұстаудың маңыздылығын түсіндіру.

  • Сыпайы сөйлесудің негізгі ережелері мен қарым-қатынас этикасы (құттықтау, өтініш, алғыс білдіру,

3. Практикалық тапсырма (15 минут)

Тапсырма 1: Оқушыға түрлі сөздер беріледі. Олар бұл сөздердің түбірін, қосымшасын және туынды сөздерін анықтайды.
Мысалдар:

Кітап (түбір), кітапхана (туынды сөз).

Ағаш (түбір), ағаштан (қосымша).

Тапсырма 2:

Оқушы сыпайы сөйлесу дағдыларын дамытуға арналған сөйлемдер құрады:

Алғыс айту: «Рахмет сізге!», «Көмегіңіз үшін алғыс айтамын!»

Өтініш жасау: «Өтінемін, мені күте тұрыңыз», «Сізден сұрарым бар...»

Кешірім сұрау: «Кешіріңіз, менің қателігім үшін», «Кешіріңіз, мен түсінбедім».




Тақырыпты тыңдайды, сөздің құрамын түсінуге тырысады.

Туынды сөздер мен қосымшалардың мағынасын түсініп, мысалдар келтіреді.






Тапсырманы орындап, сөздің құрамын анықтайды.

Сыпайы сөйлеу дағдыларын қолданып, сөйлемдер құрастырады.


  • Тақтаға жазылған сөздер мен олардың құрамын көрсететін слайдтар.

Оқулықтағы мәтіндер мен жаттығулар











  • Карточкалар, жұмыс парақтары, слайдтар.

  • Қосымша сөздер мен сөйлемдер үлгілері.





Сабақтың аяғы

Сабақты қорытындылау.

Оқушыға үй тапсырмасын беру:

  • Үй тапсырмасы: Оқушыға 5 сыпайы сөйлем жазу (арнайы сөздермен).

  • Сөз құрамына байланысты 5 сөз жасап, олардың түбірін, қосымшасын және туынды сөздерін анықтау.


Сабақтың соңында өзіне сұрақтар қойып, бүгінгі тақырыпты қалай түсінгені туралы пікірін білдіреді.

«Мен не үйрендім?» сұрағына жауап беріп, сыпайы қарым-қатынас жасаудың маңыздылығын түсінгенін айтады.

  • Рефлексия карталары, сауалнама.




























Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Дұрыс тамақтана білу

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.3.1.1.Оқу техникасын жетілдіру: мәтінді дұрыс түсініп оқу, мағынасын талдау, өз пікірін ашық әрі дұрыс білдіру дағдыларын дамыту.

Жалпы мақсаттар

Оқушыға дұрыс тамақтану туралы білім беру және оның денсаулыққа пайдасын түсіндіру.

Бағалау

Әдептілік, тәртіптілік, өзін-өзі бақылау.

Құндылық

Дені сау болу үшін дұрыс тамақтанудың маңыздылығын түсіну.


Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын тыңдап, сабаққа дайындалады.

Оқушы тақырып бойынша өзінің ойларын ортаға салады.

Слайдтарда тамақтану туралы пайдалы кеңестер, иллюстрациялар, видеоматериалдар.

Сабақтың ортасы

Дұрыс тамақтану:

  • Дұрыс тамақтанудың негіздері: әртүрлі тағамдардың денсаулыққа әсері, организмге қажетті дәрумендер мен минералдар.

  • Тамақтану режимі: күнделікті үш мезгіл тамақтану және оны дұрыс ұйымдастыру.

  • Тез дайындалатын тағамдардың зияны, майлы, тәтті, қақталған тағамдардың артықшылығы мен кемшіліктері.

  • Дұрыс тамақтанудың маңызы: иммунитетті нығайту, ағзадағы энергия мен күшті сақтау.

Тапсырма 1:

  • Оқушыларға «Дұрыс тамақтану» туралы шағын мәтін беріледі. Мәтіннің мазмұнын түсініп оқып, онда айтылған негізгі ойларды анықтап, талдайды.

    • Мысалы: «Дұрыс тамақтану — бұл біздің ағзамызға қажетті дәрумендер мен минералдарды алу тәсілі. Тамақтану тек қуаныш пен дәмге ғана емес, ағзамыздың дұрыс жұмыс істеуіне де маңызды рөл атқарады.»

Тапсырма 2:

  • Мәтіннен сауалнама сұрақтарын құрастырады:

    • Дұрыс тамақтанудың қандай артықшылықтары бар?

    • Тамақтану кезінде не нәрселерге мән беруіміз керек?


Тақырыпты тыңдайды, денсаулық үшін дұрыс тамақтанудың маңыздылығын түсінеді.

Мұғалімнің айтып отырғанын дәптеріне жазады, негізгі ойларды қорытындылайды.








Мәтінді мұқият оқып, талдайды.

Мәтіннен сұрақтар құрастырып, дұрыс тамақтану жайлы пікір алмасады.

Слайдтарда тамақтану туралы пайдалы кеңестер, иллюстрациялар, видеоматериалдар.













Рефлексия карталары, сауалнама.

Сабақтың аяғы

Сабақты қорытындылау.

Оқушыға дұрыс тамақтанудың маңыздылығы мен оқу техникасын жетілдіру жайлы айтып, алған білімдерін өмірде қалай қолдануға болатынын түсіндіру.

Үй тапсырмасын жазу және оны орындау үшін сұрақтар қойып, түсініктемелер алады.

Үй тапсырмасы жазылатын дәптерлер









Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Ас адамның арқауы

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.2.4.1.сурет және әңгіменің басы бойынша сын есімдерді қолдана отырып, әңгіме құрастыру дағдыларын дамыту.

Жалпы мақсаттар

Өз ойларын еркін, түсінікті әрі нақты жеткізуге үйрету.

Бағалау

Дұрыс әрі сауатты сөйлеу, шығармашылық ойлау, тіл байлығын арттыру

Құндылық

Ас адамның арқауы болғандықтан, тағамның маңыздылығын түсіну

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушымен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

Сабақтың мәнін ашу, «Ас адамның арқауы» деген сөздің мағынасын түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысып, сабаққа дайындалады.

Оқушы тақырыпқа қатысты өз ойларын ортаға салады.

Тақта, маркер, слайдтар.


Сабақтың ортасы

Ас адамның арқауы:

Тақырыптың мағынасы мен адам денсаулығына тамақтанудың әсерін түсіндіру.

Сын есімдердің мағынасы мен қолданылуын түсіндіру: сын есімдер – заттың сипатын, қасиетін, түсін, көлемін және тағы да басқа ерекшеліктерін білдіретін сөздер.

Мысалдар:

  • Әр түрлі тамақтарды сипаттайтын сын есімдер: дәмді, тәтті, сау, майлы, құнарлы, тез дайындалатын, жаңа.

Тапсырма 1:

Оқушыға сурет беріледі. Суретке қарап, ол жайында сын есімдер қолдана отырып, бір сөйлем құрастыруы қажет.

Мысалы, суретте дәмді ас немесе бір отбасының дастарқаны бейнеленген болуы мүмкін.

Тапсырма 2:

Әңгіме бастамасы беріледі, оны сын есімдерді кіріктіріп аяқтау керек.

Әңгіме бастамасы:
«Бүгін менің анам дәмді кешкі ас дайындады. Үйдің іші хош иіске толып кетті. Анамның аспаздық шеберлігі өте жоғары...»






Мұғалімнің түсіндіргенін тыңдайды, сын есімдердің мағынасын дәптерге жазып алады.

Сын есімдерді қолдану үлгілерін өздері құрып көреді.










Сурет бойынша сын есімдерді қолдана отырып сөйлемдер құрады.

Әңгімені жалғастырып, сын есімдерді кіріктіріп, аяқтайды.

Тақтаға сын есімдерді жазу, слайдтардағы мысалдар.















Суреттер (әр түрлі тағамдарды, отбасылық дастарқанды немесе тамақ пісіретін адамдарды бейнелейтін).

Сабақтың аяғы

Оқушыға сын есімдерді қолданудың маңыздылығын, дұрыс тамақтанудың денсаулыққа пайдасын түсіндіру.

Үй тапсырмасын орындауға дайындық жасайды.

Үй тапсырмасы жазылатын дәптерлер.




























Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Бос уақытты тиімді пайдалану

Оқу бағдарламасының мақсаты

Дауыстап түсініп оқу дағдыларын дамыту: мәтіннің мағынасын түсіну және оны дұрыстап оқу, сөйлеу мәнерін дамыту.

Жалпы мақсаттар

Оқушыға бос уақытты дұрыс және тиімді пайдаланудың маңыздылығын түсіндіру.

Бағалау

Өз уақытын дұрыс жоспарлау және басқару дағдылары.

Құндылық

Тиімді жұмыс істеу, жеке даму және шығармашылық.

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын тыңдайды.

Сабаққа дайындалып, назар аударады.

Тақта, маркер, слайдтар.


Сабақтың ортасы

Бос уақытты тиімді пайдалану:

  • Бос уақытты дұрыс пайдаланудың маңызы: жұмыс пен демалыс арасындағы теңгерімді сақтау.

  • Бос уақытты тиімді пайдаланудың жолдары: кітап оқу, спортпен айналысу, достармен уақыт өткізу, хобби, өнермен айналысу.

  • Оқушыға бос уақытты пайдалы өткізу үшін жоспар құруды ұсыну.

Тапсырма 1:

  • Оқушыларға бос уақыт туралы мәтін беріледі. Мәтіннің мағынасын түсініп, дауыстап оқу тапсырмасы беріледі.
    Мысалы:
    «Бос уақытты дұрыс пайдалану – денсаулықты сақтау мен жан тыныштығын табудың кілті. Егер сіздің бос уақытыңызда көңілді болғыңыз келсе, пайдалы істермен айналысуды
    ұмытпаңыз. Кітап оқу, достармен уақыт өткізу, спортпен айналысу – бәрі де бос уақыттың тиімді пайдаланылуының бір бөлігі.»

Тапсырма 2:

  • Оқушылар мәтінді оқып, мағынасын түсініп, оны өз сөздерімен түсіндіреді.






Мұғалімнің түсіндіргенін тыңдайды.

Бос уақытты тиімді пайдалану туралы өз ойын айтады.
















Мәтінді мұқият оқып, түсініп дауыстап айтады.

Мәтіндегі негізгі ойларды талдайды, сұрақтарға жауап береді.





Слайдтарда бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болатыны жайлы ақпарат.

















Мәтіндер, жұмыс парақтары.


Сабақтың аяғы

Оқушыға үй тапсырмасын беру:

  • Үй тапсырмасы: «Бос уақытты тиімді пайдалану» тақырыбына шағын эссе жазу, өздерінің күнделікті бос уақыттарын қалай өткізетінін және болашақта оны тиімді пайдаланудың жолдарын көрсету.


Үй тапсырмасын орындауға дайындық жасайды.

Тақта, маркер, слайдтар, жұмыс парақтары, мәтіндер, рефлексия карталары















Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 8

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Денсаулық – өмір негізі БЖБ

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.4.4.1. тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу

Жалпы мақсаттар

Оқушылардың денсаулық туралы білімдерін кеңейту.

Тақырып бойынша сөздердің маңызы мен қолданылуын дұрыс жазуға үйрету.

Бағалау

Оқушының жазу дағдыларын тексеру және олардың денсаулық туралы түсініктерін бағалау.

Құндылық

Денсаулық сақтау, өзін-өзі күту, өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау.

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Оқушыны амандасып, сабақты бастау.

Сабақтың мақсатын айтып, денсаулық тақырыбының маңыздылығын түсіндіру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын тыңдайды, назар аударады.

Тақта, маркер, слайдтар

Сабақтың ортасы

Денсаулық - өмір негізі:

Денсаулықтың адам өміріндегі рөлі туралы түсінік.

Денсаулық сақтау туралы қазақ тілінде негізгі сөздер.Тақырып бойынша қысқаша түсінік беру: денсаулықтың маңызы, оны қалай сақтауға болады.

Мысалдар келтіріп, дұрыс жазылуы тиіс сөздерді түсіндіру.

Оқушыға денсаулық сақтау бойынша сөздер мен тіркестердің дұрыс жазылуына көңіл бөлу.мен тіркестерді пайдалану.

Денсаулыққа байланысты сөздер мен терминдерді түсіндіру.



Оқушы денсаулық сақтау тақырыбындағы сөздер мен тіркестерді тыңдайды, жазып алады.

Мысалдарды талқылап, өз пікірлерін білдіреді.


Оқушыны амандасып, сабақты бастау.

Сабақтың мақсатын айтып, денсаулық тақырыбының маңыздылығын түсіндіру.













Сабақтың тақырыбы мен мақсатын тыңдайды, назар аударады.

Тақта, маркер, слайдтар.















Тақта, маркер, слайдтар.

Сабақтың аяғы

Сабақтың қорытындысын шығарып, бүгінгі тақырып бойынша сұрақтар қою.

Оқушының ой-пікірін тыңдау.

Сабақтың мазмұны бойынша пікір білдіріп, не үйренгендерін айтады.

Рефлексия карталары, сұрақтар.








































Қазақ тілі

Уақыты

Сынып 9

Күні

Педогогтың аты ­жөні

Тақырыбы

Нәтиже сабақ

Оқу бағдарламасының мақсаты

8.4.1.1 құрамында қазақ тіліне тән дыбыстары бар сөздерді атау, оқу,жазу

Жалпы мақсаттар

Бұл сабақтың мақсаты – оқушыларға қазақ тіліне тән дыбыстары бар сөздерді дұрыс айтып, оқу және жазу дағдыларын дамыту.

Бағалау

Тізімнің құндылығы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға арнап жасалған болса, ол тиімді болады

Құндылық

Бұл тізім оқушыға қазақ тіліндегі тән дыбыстарды жүйелі түрде тануға, айтып, жазуға көмектеседі

Сабақ жоспары



Этап

Педогогтың іс әс әрекеті


Оқушының іс әрекеті

Ресурсы

Сабақтың басы

Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау, олардың маңызы туралы түсінік беру.

Дыбыстарды тыңдайды және дұрыс айтады.

Оқулықтар, дәптерлер, жазу құралдары.

 Көрнекі құралдар (плакаттар, карталар, таблицалар).

Сабақтың ортасы

  1. Қазақ тіліндегі ерекше дыбыстарды анықтау (мысалы, ұ, ү, ң, ғ, қ т.б.) және олардың сөздерде қалай қолданылатынын түсіндіру.

  2. Тапсырмалар:

    • Қазақ тіліне тән дыбыстары бар сөздерді тыңдау, айтып беру.

    • Сөздерді дұрыс жазу дағдысын қалыптастыру.

Дыбыстарды тану және айту:

  • Мұғалім белгілі бір дыбыстарды (қазақ тіліндегі тән дыбыстар: ң, ғ, қ, ұ, ү) атап, оқушылар сол дыбыстарды дұрыс айтуға тырысады.

  • Оқушылар әр дыбысты дұрыс айтуға арналған жаттығулар орындайды. Мысалы, "қ" дыбысы бар сөздерді айтып беру (құл, қыш, қайық).

Сөздермен жұмыс:

  • Оқушыларға мәтін беріледі, сол мәтінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар сөздерді тауып, оларды айтады.

  • Мысалы: "Қалада жаңа кітаптар көп. Олар қалаға ұшақпен жеткізілді."

  • Осы мәтіндегі «қ», «ұ», «ң» дыбыстары бар сөздер жазылады.



Сөздерді тыңдап, оларды дұрыс жазу үшін дәптерлеріне жазып шығады.

.

Сабақтың қорытындысында мұғалімнің сұрақтарына жауап береді және өздерінің білімдерін тексереді.

Оқулықтар, дәптерлер, жазу құралдары.

Көрнекі құралдар (плакаттар, карталар, таблицалар).

Сабақтың аяғы

Оқушы өздерінің өткен сабақтағы жетістіктері мен қиыншылықтарын талқылайды.

Мұғалім оқушының кемшіліктерін анықтап, келесі сабақта неге назар аудару керектігін белгілейді.

Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдап, келесі сабақты қалай жақсартуға болатыны туралы ойлайды.

Оқулықтар, дәптерлер, жазу құралдары.

Көрнекі құралдар (плакаттар, карталар, таблицалар).









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!