2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 2-тоқсан «Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10-сынып ҚГБ, 2-нұсқада

2-тоқсан «Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10-сынып ҚГБ, 2-нұсқада

Материал туралы қысқаша түсінік
2-тоқсан №2 «Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10-сынып ҚГБ, 2-нұсқада
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты: 10.2.1.1 Кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру

10.2.1.2 Ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу

10.2.1.3 Ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B)

* P(A + B) = P(A) + P(B)

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану

І нұсқа

1. Жандос жақтары 1, 2, 3, 4, 5 және 6 етіп белгіленген ойын сүйегін лақтырады.

а) 6 санының түсу ықтималдығын табыңыз.

b) тақ сан түсу ықтималдығын табыңыз.

c) 3-тен кем сан түсуінің ықтималдығын табыңыз.

d) 8 санының түсу ықтималдығын табыңыз.

2. Қорапта төрт түрлі шар бар: қызыл, көк, жасыл, сары. Төмендегі кестеде қораптан алынған бір шардың осы түстерден болу ықтималдығы көрсетілген.

Тағам

қызыл

көк

жасыл

сары

Ықтималдық


0,3

0,42

0,15

а) Қораптан алынған бір шардың қызыл түсті болу ықтималдығын табыңыз.

b) Қораптан алынған бір шардың көк немесе сары болу ықтималдығын табыңыз.

3. Екі оқушының есепті шығару барысында қате жіберу ықтималдығы сәйкесінше 0,1 және 0,15 тең. Қандай да бір есепті шығаруда,

а) екі оқушының да қате жіберу ықтималдығын табыңыз.

b) тура біреуінің қате жіберу ықтималдығын табыңыз.

с) кем дегенде біреуінің қате жіберуінің ықтималдығын табыңыз.


«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

1. Математика пәнінен болатын емтиханға 30 билет дайындалған, олар 1-ден 30-ға дейінгі сандармен нөмірленген. Оқушы кез келген бір билетті алады. Алынған билет нөмірі:

а) 5-ке еселік сан болу ықтималдығын табыңыз.

b) 7-ге еселік сан болу ықтималдығын табыңыз.

c) тақ сан болу ықтималдығын табыңыз.

d) 34 санының болу ықтималдығын табыңыз.

2. Кафенің мәзірінде 4 түрлі тамақ ұсынылады: салат, пицца, балық, фри.

Төмендегі кестеде келушілердің осы тағамды таңдау ықтималдықтары көрсетілген.

Тағам

Салат

Пицца

Балық

Фри


Ықтималдық

0,2


0,23

0,16


а) Келушінің пицца таңдауының ықтималдығын табыңыз.

b) Келушінің салат немесе балық таңдауының ықтималдығын табыңыз.

3. Екі мерген бір нысананы көздеді. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,8, ал екіншісінікі 0,7-ға тең. Екі мергеннің әрқайсысы нысанаға бір оқтан атқанда:

а) екі мергеннің де нысанаға дәл тигізу ықтималдығын табыңыз.

b) екеуінің де нысанаға тимеуінің ықтималдығын табыңыз.

с) ең болмағанда біреуінің нысанаға дәл тигізуінің ықтималдығын табыңыз.










Бағалау критерийі


Дескриптор

Балл

Білім алушы

Кездейсоқ оқиғаның

ықтималдығын

есептейді


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1b

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1c

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1d

мүмкін емес оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

2a


мүмкін жағдайлардың ықтималдықтарының қосындысын қолданады;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

Ықтималдықтың қосу

және көбейту

ережелерін қолданады


2b

қосу ережесін қолданады;

1

3a


көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3b


қосу ережесін қолданады;

1

көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3c


қосу ережесін қолданады/ қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді.

1

Барлығы:

14

«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты: 10.2.1.1 Кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру

10.2.1.2 Ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу

10.2.1.3 Ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B)

* P(A + B) = P(A) + P(B)

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану

І нұсқа

1. Жандос жақтары 1, 2, 3, 4, 5 және 6 етіп белгіленген ойын сүйегін лақтырады.

а) 6 санының түсу ықтималдығын табыңыз.

b) тақ сан түсу ықтималдығын табыңыз.

c) 3-тен кем сан түсуінің ықтималдығын табыңыз.

d) 8 санының түсу ықтималдығын табыңыз.

2. Қорапта төрт түрлі шар бар: қызыл, көк, жасыл, сары. Төмендегі кестеде қораптан алынған бір шардың осы түстерден болу ықтималдығы көрсетілген.

Тағам

қызыл

көк

жасыл

сары

Ықтималдық


0,3

0,42

0,15

а) Қораптан алынған бір шардың қызыл түсті болу ықтималдығын табыңыз.

b) Қораптан алынған бір шардың көк немесе сары болу ықтималдығын табыңыз.

3. Екі оқушының есепті шығару барысында қате жіберу ықтималдығы сәйкесінше 0,1 және 0,15 тең. Қандай да бір есепті шығаруда,

а) екі оқушының да қате жіберу ықтималдығын табыңыз.

b) тура біреуінің қате жіберу ықтималдығын табыңыз.

с) кем дегенде біреуінің қате жіберуінің ықтималдығын табыңыз.

Бағалау критерийі


Дескриптор

Балл

Білім алушы

Кездейсоқ оқиғаның

ықтималдығын

есептейді


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1b

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1c

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1d

мүмкін емес оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

2a


мүмкін жағдайлардыңықтималдықтарының қосындысын қолданады;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

Ықтималдықтың қосу

және көбейту

ережелерін қолданады


2b

қосу ережесін қолданады;

1

3a


көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3b


қосу ережесін қолданады;

1

көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3c


қосу ережесін қолданады/ қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді.

1

Барлығы:

14


«Ықтималдық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты: 10.2.1.1 Кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру

10.2.1.2 Ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу

10.2.1.3 Ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B)

* P(A + B) = P(A) + P(B)

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану

ІІ нұсқа

1. Математика пәнінен болатын емтиханға 30 билет дайындалған, олар 1-ден 30-ға дейінгі сандармен нөмірленген. Оқушы кез келген бір билетті алады. Алынған билет нөмірі:

а) 5-ке еселік сан болу ықтималдығын табыңыз.

b) 7-ге еселік сан болу ықтималдығын табыңыз.

c) тақ сан болу ықтималдығын табыңыз.

d) 34 санының болу ықтималдығын табыңыз.

2. Кафенің мәзірінде 4 түрлі тамақ ұсынылады: салат, пицца, балық, фри.

Төмендегі кестеде келушілердің осы тағамды таңдау ықтималдықтары көрсетілген.

Тағам

Салат

Пицца

Балық

Фри

Ықтималдық

0,2


0,23

0,16

а) Келушінің пицца таңдауының ықтималдығын табыңыз.

b) Келушінің салат немесе балық таңдауының ықтималдығын табыңыз.

3. Екі мерген бір нысананы көздеді. Бірінші мергеннің нысанаға тигізу ықтималдығы 0,8, ал екіншісінікі 0,7-ға тең. Екі мергеннің әрқайсысы нысанаға бір оқтан атқанда:

а) екі мергеннің де нысанаға дәл тигізу ықтималдығын табыңыз.

b) екеуінің де нысанаға тимеуінің ықтималдығын табыңыз.

с) ең болмағанда біреуінің нысанаға дәл тигізуінің ықтималдығын табыңыз.

Бағалау критерийі


Дескриптор

Балл

Білім алушы

Кездейсоқ оқиғаның

ықтималдығын

есептейді


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1b

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1c

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

1d

мүмкін емес оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

2a


мүмкін жағдайлардыңықтималдықтарының қосындысын қолданады;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

Ықтималдықтың қосу

және көбейту

ережелерін қолданады


2b

қосу ережесін қолданады;

1

3a


көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3b


қосу ережесін қолданады;

1

көбейту ережесін қолданады;

1

оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1

3c


қосу ережесін қолданады/ қарама-қарсы оқиғаның ықтималдығын есептейді;

1


оқиғаның ықтималдығын есептейді.

1

Барлығы:

14


05 Желтоқсан 2024
288
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі