|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Үй тапсырмасын
тексеру
Есептер шығару 36 жаттығу
4,5
Ойлау деңгейі –
түсіну
https://wordwall.net/ru/resource/38404822
көрсетілген сайтта
жауаптарын сәйкестендіреді
«Венн
диаграмма»
Өткізгіштерді параллель және тізбектей
жалғау арасындағы айырмашылықтар мен ұқсастықтарды
ажыратады
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша есептердің
шығарылуын тексереді.
Оқушылар ойланып сәйкестендіреді
Оқушылар «Венн
диаграммаға» арқылы формулаларды жазады Оқушылар жауаптары арқылы
жаңа тақырыпқа көшу
|
Есептің шығарылу жолын
тексереді
Сәйкестендіреді.
Формулаларды
біледі
|
ҚБ: «Ынталандыру»
ҚБ:
«Пікір айту»
|
Оқулық
211-бет
h ttps://wordwall.net/ru/resource/38404822
ватман
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ:
Ойлау деңгейі - зерттеу
Белсенді оқу әдісі- «Құрастыру, сосын жауап беру»
сипаттайды, тізбек
құрастырады, кесте толтырады, қорытынды жазады.
Жұмыс формасы
– жеке, жұптық,
топтық
Қосымша дереккөздерге сүйене отырып, ЕБҚ
оқушы тақырыпқа сай вертуальды зертханалық жұмыс
ұсынамын, оқушылар арасында диалогтік қарым-қатынас орнайды және
оқылым, тыңдалым дағдылары
қалыптасады.
Топқа бөлу: «Пазл» әдісі
1-топ. Ток күші
2-топ. Кернеу
3-топ Кедергі
1-топ «Ток
күші»
Т
апсырма: Қосымша кедергі ретінде айнымалы резисторды
жалғау

Нәтижені кестеге енгізеді
2-топ: «Кернеу»
Т апсырма Айнымалы резисторды уақытша шунт ретінде
жалғау

3-топ
«Кедергі»
Т апсырма: Айнымалы резисторды кернеу
бөлшектері ретінде жалғау


|
Техникалық қауіпсіздік
ережелерін сақтай отырып,
топ бойынша оқулықтан
тақырыпты оқиды, сұлба бойынша тізбектерді құрастырады, Нәтижені
кестеге жазады
Қосымша кедергі ретінде
айнымалы резисторды жалғайды
Айнымалы резисторды уақытша шунт ретінде
жалғайды
Айнымалы резисторды кернеу
бөлшектері ретінде жалғайды
|
ЕБҚ:
Топта жұмыс жасай
отырып өз пікірін
қоса алады, қосымша балалардан және мұғалімнен көмек ала
алады
Вертуальды зертханалық жұмыс
жасайды
|
ҚБ:
«Қадағалаушы
оқушылар» әдісі арқылы әр топ бірін-бірі
бағалайды
- Сұлба бойынша тізбек жинақтайды
-Тізбектегі айнымалы резистордың міндетін
анықтайды
-Реостат сырғытпасының әртүрлі жағдайында
амперметр мен вольтметрдің көрсеткішін жазады
-Нәтижені кестеге
толтырады
- Қорытынды
жасайды
- Сұлба бойынша тізбек жинақтайды
-Тізбектегі айнымалы резистордың міндетін
анықтайды
-Кілт ашық және жабық болған кездегі амперметр мен
вольтметрдің көрсеткішін кестеге жазады
- Қорытынды жасайды
- Сұлба бойынша тізбек жинақтайды
-Тізбектегі айнымалы резистордың міндетін
анықтайды
-Сырғытпаның үш түрлі орналасуы үшін вольтметрдің
көрсеткішін кестеге жазады
- Қорытынды
жасайды
|
10-сынып оқулығы
Түрлі-түсті қағаздар
https://www.youtube.com/watch?v=ZjFc4ctgw6s&list=PLiMV_zI_w3pKDTWWLQY9NWEtJTpIg8vYn&index=12
10 сынып оқулық
313 бет 10 сурет
4В тұрақты ток көзі, 3,5В
(2,5В) екі шам, реостат, резистор, ток көзі, кілті, қосылғыш
сымдар
10 сынып оқулық
314бет 11 сурет
10 сынып оқулық
313 бет 9 сурет
|
|
Сабақтың
соңы
|
Тестік
тапсырма. «Greadcam» программасында тест
тапсырмасын орындау.
Функционалдық сауаттылыққа
байланысты өмірмен байланыстыра отырып жұмбақ тест
тапсырмасы
1.«Электр тогы ұғымын» физикаға енгізген
ғалым?
А)
Ампер.
В)
Вольта.
С)
Ом
2. Электр заряды қоршаған
кеңістікте қандай өріс пайда
болады?
А) гравитациялық
өріс.
В) электр
өрісі.
С) магнит
өрісі
3. Өткізгіштерді қалай
жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты
болады?
А)
тізбектей.
В)
аралас.
С)
параллель
4. Металдарда негізгі заряд
тасушылар қандай бөлшектер?
А)
электрондар.
В)
кемтіктер.
С) электрондар және
кемтіктер
5. Шамнан 5 секунд ішінде 45
Кл заряд өткенде ток күші неге тең?
А) 225
А.
В) 9
А.
С)
15А
1.«Электр тогы ұғымын»
физикаға енгізген ғалым?
А)
Ампер.
В)
Вольта.
С)
Ом
2. Электр заряды қоршаған
кеңістікте қандай өріс пайда
болады?
А) гравитациялық
өріс.
В) электр
өрісі.
С) магнит
өрісі
3. Өткізгіштерді қалай
жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты
болады?
А)
тізбектей.
В)
аралас.
С)
параллель
4. Металдарда негізгі заряд
тасушылар қандай бөлшектер?
А)
электрондар.
В)
кемтіктер.
С) электрондар және
кемтіктер
5. Шамнан 5 секунд ішінде 45
Кл заряд өткенде ток күші неге тең?
А) 225
А.
В) 9
А.
С)
15А
1. Ток бар жерде біреу
бар, өлшемі вольт, киловольт,
Ұмытып кетпе тағы бар, гектоват және мегават
(Кернеу)
А)Кернеу В) кедергі
С) ток күші D) электр шамы
2. Бойындағы зарядты ұзақ уақыт сақтайды,
Реленің күшімен бүлдірместен баптайды.
(Аккумулятор)
А) Шам В) Аккумлятор С) Кілт D)
реостат
3. Пайдаланады мен жұрт отын және жарыққа,
Қызмет етемін әрқашан, түсіне білген халыққа.
(Электр
тогы)
А)
Реостат В) Резистор С) Кілт D)Электр тогы
4. Жіпке ілдім мен өзім,
Кіп – кішкентай, күн көзін. (шам)
А)
Шам В) Аккумлятор
С) Кілт D) реостат
5. Жоғалмайды ешқашан, түрлендірсең егерде,
Басқа күйге ауысса, жұмыс істейді әрқашан
(Энергия)
А)
Масса В) Энергия
С) Қысым D) Күш
Рефлексия: «Табыс баспалдағы 3-2-1»
1 қызықты
іс-әрекет.
Үйге
тапсырма
§ 36 оқу
|
Функционалдық сауаттылыққа
өмірмен байланыстыра отырып жұмбақ тест
тапсырмасы, картамен жұмыс
жасайды, ұяшықтарды бояу
арқылы
Оқушылар бүгінгі
сабақты қорытындылап стикерге жазып
баспалдақтың
қай сатысында тұр,
өзін-өзі бағалап плакатқа жабыстырады.
|
|