Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2а,2б формасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2 а-формасы
Сабақ барысында оқушыға бақылау жасау хаттамасы
(бірнеше күн ішінде бағалау)
Оқушының аты-жөні________________________
Мұғаліммен мамандар (логопед, психолог, арнайы педагог) хаттамада көрсетілген критерийлерді пайдалана отырып, мінез-құлықтың немесе қызметтің бірде-бір белгісін жібермей оқушының сабақ барысындағы әрекеттерімен мінез-құлқын жеке қадағалайды.
Егер көрсетілген белгі әлсіз көрінсе, онда тиісті бағанда «1» қойылады, егер белгі елеулі дәрежеде көрінсе, онда «2» қойылады. Егер кестеде сипатталған мінез-құлық сипаттамасы байқалмаса, онда баған бос қалдырылады.
Егер баланың мінез-құлқының қандай да бір сипаттамасын қалай атап өтуге болады деген күдік туындаса, баланың таяуда өзін қалай ұстағанын еске алу керек.
Бақылау бірнеше күн бойы жүргізіледі, бақылау түрлі сабақтарда жүргізіледі.
№ |
Бағалау сипаты
|
Бақылау күні |
|||||
|
|
|
|
|
|
||
|
I.Сыныптағы мінез-құлқы |
Оқу пәні |
|||||
|
|
|
|
|
|
||
1. |
Сабақтарда тынымсыз, зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін жеткізбейді. |
|
|
|
|
|
|
2 |
Тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж |
|
|
|
|
|
|
3. |
Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады». |
|
|
|
|
|
|
4. |
Мұғалімге немесе басқа балаларға сабақ барысында кедергі жасайды |
|
|
|
|
|
|
5 |
Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орындамайды.. |
|
|
|
|
|
|
6. |
Мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды. |
|
|
|
|
|
|
|
II. Қызмет қарқыны |
|
|
|
|
|
|
1. |
Баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді |
|
|
|
|
|
|
2. |
Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Ынтамен жұмыс істемейді, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды, көп алаңдайды. |
|
|
|
|
|
|
4. |
Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және «орынсыз» жұмыс істейді. |
|
|
|
|
|
|
|
III. Танымдық дамуы |
|
|
|
|
|
|
1. |
Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады |
|
|
|
|
|
|
2. |
Жиі қосымша көмек пен түсіндіруге мұқтаж |
|
|
|
|
|
|
3. |
Оқу үшін білік пен дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз |
|
|
|
|
|
|
4. |
Көру арқылы ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар бағдарланады. |
|
|
|
|
|
|
|
IV. Сөйлеу тілінің дамуы |
|
|
|
|
|
|
1. |
Сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар. |
|
|
|
|
|
|
2. |
Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры аз. Сөйлеудің грамматикалық құрылымында бұзылыстары бар. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Айқын пікір білдіру мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. Бір буынды сөздермен сөйлеуге тырысады |
|
|
|
|
|
|
4. |
Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің қиындықтары. |
|
|
|
|
|
|
|
V. Құрдастары және ересек адамдармен қарымқатынасы |
|
|
|
|
|
|
1. |
Балалардан қашады, қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды қалайды. |
|
|
|
|
|
|
2. |
Балалармен көп төбелеседі, ашуланады. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Ойнай алмайды және әңгіме жүргізе алмайды. |
|
|
|
|
|
|
4. |
Балалармен, мұғаліммен, басқа да ересектермен қарымқатынас жасау дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай береді |
|
|
|
|
|
|
|
VI. Эмоционалдық ерекшеліктер |
|
|
|
|
|
|
1. |
Көңіл-күй аясы жоғары, көп сөйлейді, «бүкіл жерде жүреді», ескертулер мен сындарға әлсіз жауап береді. |
|
|
|
|
|
|
2. |
Эмоционалық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен ренішке көшеді. Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу қажет) |
|
|
|
|
|
|
3 |
Бала және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады. |
|
|
|
|
|
|
4. |
Көңіл-күйі төмен, қорқады және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады. |
|
|
|
|
|
|
5. |
Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту (қажеттінің астын сызу) |
|
|
|
|
|
|
|
VII. Моторлық дамуы |
|
|
|
|
|
|
1. |
Жазуы нашар, қисық, түсініксіз |
|
|
|
|
|
|
2. |
Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз |
|
|
|
|
|
|
3. |
Еңбек және сурет салу пәнінен айтарлықтай жетістікке жетпейді. |
|
|
|
|
|
|
4. |
Жиі сол қолымен жұмыс жасауға құмар |
|
|
|
|
|
|
|
VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдысы |
|
|
|
|
|
|
1. |
Өз бетінше түйме, бауды тағуда, қиімді шешу мен киюде қиындықтар |
|
|
|
|
|
|
2. |
Өз бетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын алу. |
|
|
|
|
|
|
3. |
Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, «лас», барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу керек). |
|
|
|
|
|
|
2б формасы
Сабақта оқушының әрекеті мен мінез-құлқын психологиялық-педагогикалық бағалау
(бірнеше күнгі бақылау қорытындылары енгізіледі)
Баланың аты-жөні ___________________________________ Жасы: ______
Мұғалім/психолог, педагог, логопед ______________________________
Сыныбы _______ Бақылау күні ________________________
2 б -форма сабақ барысында оқушыны бақылау нәтижесі бойынша толтырылады. Бақылау хаттамасында жиі қолданылған балдар әр графикке қойылады
№ |
Бағалау сипаты |
Балдық жүйеде бағалау |
I. Сыныптағы тәртібі |
|
|
1. |
Сабақтарда тынымсыз, зейіні тұрақсыз, істі аяғына дейін жеткізбейді. |
|
2 |
Тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж |
|
3. |
Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады». |
|
4. |
Мұғалімге немесе басқа балаларға сабақ барысында кедергі жасайды |
|
5 |
Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орындамайды. |
|
6. |
Мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды. |
|
II. Қызмет қарқыны |
|
|
1. |
Баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді |
|
2. |
Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу. |
|
3. |
Ынтамен жұмыс істемейді, көп қателіктер жібереді, сабақ барысын қадағаламайды, көп алаңдайды. |
|
4. |
Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және «орынсыз» жұмыс істейді. |
|
III. Танымдық дағдысы |
|
|
1. |
Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады |
|
2. |
Жиі қосымша көмек пен түсіндіруге мұқтаж |
|
3. |
Оқу үшін білік пен дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз |
|
4. |
Көру арқылы ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар бағдарланады. |
|
IV. Сөйлеу тілінің дамуы |
|
|
1. |
Сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар. |
|
2. |
Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры аз. Сөйлеудің грамматикалық құрылымында бұзылыстары бар. |
|
3. |
Айқын пікір білдіру мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. Бір буынды сөздермен сөйлеуге тырысады |
|
4. |
Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің қиындықтары. |
|
V. Құрдастары және ересек адамдармен қарым-қатынасы |
|
|
1. |
Балалардан қашады, қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды қалайды. |
|
2. |
Балалармен көп төбелеседі, ашуланады. |
|
3. |
Ойнай алмайды және әңгіме жүргізе алмайды. |
|
4. |
Балалармен, мұғаліммен, басқа да ересектермен қарымқатынас жасау дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай береді |
|
VI. Эмоционалдық ерекшеліктер |
|
|
1. |
Көңіл-күй аясы жоғары, көп сөйлейді, «бүкіл жерде жүреді», ескертулер мен сындарға әлсіз жауап береді. |
|
2. |
Эмоционалық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен ренішке көшеді. Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу қажет) |
|
3 |
Бала және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады. |
|
4. |
Көңіл-күйі төмен, қорқады және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады. |
|
5. |
Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту (қажеттінің астын сызу) |
|
VII. Моторлық дамуы |
|
|
1. |
Жазуы нашар, қисық, түсініксіз |
|
2. |
Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз |
|
3. |
Еңбек және сурет салу пәнінен айтарлықтай жетістікке жетпейді. |
|
4. |
Жиі сол қолымен жұмыс жасауға құмар |
|
VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық дағдысы |
|
|
1. |
Өз бетінше түйме, бауды тағуда, қиімді шешу мен киюде қиындықтар |
|
2. |
Өз бетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын алу. |
|
3. |
Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, «лас», барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу керек). |
|
Балдық көрсеткіштің жалпы саны |
|
Толтыру күні « _____» _______ ______ ж______________
Педагогтың/маманның қолы___________________________
29