|
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Мектеп: №11 орта мектеп |
|||||
|
Күні: 19.12.2022 ж. |
Мұғалім: Асанова Г.Ж. |
|||||
|
Сынып: 7 «Б» |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Процестерді электронды кестелерде модельдеу |
|||||
|
Оқыту мақсаты |
7.2.2.2 электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау) 7.2.2.4 электронды кестеде шартты форматтау қолдану 7.2.2.3 электронды кестеде диаграммалар құру 7.2.2.5 электронды кестеде автоматты толтыруды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Компьютерде электронды кесте элементтерді пішімдейді Көпшілігі: шартты форматтауды біледі. Кейбірі: электронды кестені автоматты толтыра алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пəндік лексика жəне терминология: Модель, модельдеу, адрес, абсолюттік, салыстырмалы жəне аралас адрестер |
|||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: №2 тапсырмада орындалған модельдеу жұмысына талдаулар жүргізу барсында диалогтар ұйымдастыру |
||||||
|
Жазу: Модельдеу кезеңдерін, үлгілерін оқушы дəптеріне жазу |
||||||
|
Тірек білім, білік, дағды |
Ұяшықтарды форматтау, шартты форматтау, диаграммалар жасауды біледі. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Кезеңдер |
Уақыт минут |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қолданы- латын əдістерге ұсыныс |
Қолданыла- тын ресурстар |
||
|
Үй тапсыр-масын сұрау |
5 |
«Ең көп сатылған автокөлік» жобасын қорғау |
Көпшілік ортада өз ойымен бөлісу |
Компьютер. Презентация- лық файл |
||
|
Миға шабуыл |
2 |
Компьютерде модельдеуді жүргізуде электрондық кестелерді қолданудың қандай əдістері бар? |
Жеке ойлану, топта, ұжымда пікір-алмасу. Ортақ тұжырымға келу |
А4,А3 қағаздар |
||
|
Білу, түсіну |
6 |
Білу кезеңі:
Түсіну кезеңі:
|
|
|
||
|
Қолдану |
10 |
Практикалық жұмыс: № 2 тапсырма Екі жеңіл автокөлік бір уақытта жəне бір жолда екі қаладан біріне-бірі қарама - қарсы бағытта жолға шықты. Қалалар арасындағы қашықтық S километр. Бірінші автокөліктің жылдамдығы V1 км/сағат, екінші автокөліктің жылдамдығы V2 км/сағат болса, олар жолға шыққаннан кейін қанша уақытта кездеседі? Берілген тапсырманы модельдеу кезеңдерімен орындап шығамыз. 3.45- суретте тапсырманың компьютерлік моделі берілген. Тапсырманы орындау барысында:
|
Жеке жұмыс |
Компьютер |
|
Талдау |
5 |
Шағын топтарда: №2 тапсырмада тапсырма бойынша жасалған компьютерлік модельдеу жұмысына талдаулар жүргіземіз. Талдау бары-сында төмендегі тапсырмаларды орындаймыз.
|
Жұпта |
А4 қағазы |
|
Жинақтау |
5 |
Күнделікті тұрмыста өздеріңе таныс мысалдың бірін таңдап, компьютердегі моделін ұсыныңдар (мысалы, үй салуға кететін шығынды есептеуші) |
Топта пікір-алмасу, ортақ идеяны постерге түсіру |
А4, А3 |
|
қағаздар |
||||
|
Бағалау |
3 |
Компьютерде модельдеудің тұрмыста жəне тех-никадағы маңыздылығына баға беріңдер. |
Бағалау, жетіс-тіктерін анықтау |
Стикер |
|
Рефлек сия |
3 |
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек: - Сабақ ұнады. Неліктен? - Қиын болды. Неліктен? |
Диалогты ұйым- |
Оқушы |
|
дастыру немесе |
дəптері |
|||
|
жазбаша тарату |
|
|||
|
арқылы |
|
|||
|
Үй тапсыр- масы |
1 |
Компьютерде моделін жасаңдар Электронды кестеде Паскаль үшбұрышының моделін жасаң-дар (3.46, 3.47-суреттер). Паскаль үшбұрышы-ның қабырғалары тек «1» санынан тұрады, əрбір сан өзінен жоғары тұрған екі санның қосындысына тең. |
Жеке орындауға арналған |
Компьютерде файл түрінде сақтау |
|
Ақпарат- |
|
|
|
|
|
тық |
collection.edu.ru/catalog/rubr/e3ea83ed |
|||
|
ресурс- |
-f9a4-43e3-843b-0116c5e3e034/75415/ |
|||
|
тар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу
.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу
|
7.2A. Есептерді электрондық кестелердің көмегімен шешу |
Мектеп: №11 орта мектеп |
|||||
|
Күні: 19.12.2022 ж. |
Мұғалім: Асанова Г.Ж. |
|||||
|
Сынып: 7 «Б» |
|
|||||
|
Тақырыбы: |
Процестерді электронды кестелерде модельдеу |
|||||
|
Оқыту мақсаты |
7.2.2.2 электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау) 7.2.2.4 электронды кестеде шартты форматтау қолдану 7.2.2.3 электронды кестеде диаграммалар құру 7.2.2.5 электронды кестеде автоматты толтыруды қолдану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Компьютерде электронды кесте элементтерді пішімдейді Көпшілігі: шартты форматтауды біледі. Кейбірі: электронды кестені автоматты толтыра алады. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пəндік лексика жəне терминология: Модель, модельдеу, адрес, абсолюттік, салыстырмалы жəне аралас адрестер |
|||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: №2 тапсырмада орындалған модельдеу жұмысына талдаулар жүргізу барсында диалогтар ұйымдастыру |
||||||
|
Жазу: Модельдеу кезеңдерін, үлгілерін оқушы дəптеріне жазу |
||||||
|
Тірек білім, білік, дағды |
Ұяшықтарды форматтау, шартты форматтау, диаграммалар жасауды біледі. |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Кезеңдер |
Уақыт минут |
Жоспарланған іс-əрекет |
Қолданы- латын əдістерге ұсыныс |
Қолданыла- тын ресурстар |
||
|
Үй тапсыр-масын сұрау |
5 |
«Ең көп сатылған автокөлік» жобасын қорғау |
Көпшілік ортада өз ойымен бөлісу |
Компьютер. Презентация- лық файл |
||
|
Миға шабуыл |
2 |
Компьютерде модельдеуді жүргізуде электрондық кестелерді қолданудың қандай əдістері бар? |
Жеке ойлану, топта, ұжымда пікір-алмасу. Ортақ тұжырымға келу |
А4,А3 қағаздар |
||
|
Білу, түсіну |
6 |
Білу кезеңі:
Түсіну кезеңі:
|
|
|
||
|
Қолдану |
10 |
Практикалық жұмыс: № 2 тапсырма Екі жеңіл автокөлік бір уақытта жəне бір жолда екі қаладан біріне-бірі қарама - қарсы бағытта жолға шықты. Қалалар арасындағы қашықтық S километр. Бірінші автокөліктің жылдамдығы V1 км/сағат, екінші автокөліктің жылдамдығы V2 км/сағат болса, олар жолға шыққаннан кейін қанша уақытта кездеседі? Берілген тапсырманы модельдеу кезеңдерімен орындап шығамыз. 3.45- суретте тапсырманың компьютерлік моделі берілген. Тапсырманы орындау барысында:
|
Жеке жұмыс |
Компьютер |
|
Талдау |
5 |
Шағын топтарда: №2 тапсырмада тапсырма бойынша жасалған компьютерлік модельдеу жұмысына талдаулар жүргіземіз. Талдау бары-сында төмендегі тапсырмаларды орындаймыз.
|
Жұпта |
А4 қағазы |
|
Жинақтау |
5 |
Күнделікті тұрмыста өздеріңе таныс мысалдың бірін таңдап, компьютердегі моделін ұсыныңдар (мысалы, үй салуға кететін шығынды есептеуші) |
Топта пікір-алмасу, ортақ идеяны постерге түсіру |
А4, А3 |
|
қағаздар |
||||
|
Бағалау |
3 |
Компьютерде модельдеудің тұрмыста жəне тех-никадағы маңыздылығына баға беріңдер. |
Бағалау, жетіс-тіктерін анықтау |
Стикер |
|
Рефлек сия |
3 |
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беру керек: - Сабақ ұнады. Неліктен? - Қиын болды. Неліктен? |
Диалогты ұйым- |
Оқушы |
|
дастыру немесе |
дəптері |
|||
|
жазбаша тарату |
|
|||
|
арқылы |
|
|||
|
Үй тапсыр- масы |
1 |
Компьютерде моделін жасаңдар Электронды кестеде Паскаль үшбұрышының моделін жасаң-дар (3.46, 3.47-суреттер). Паскаль үшбұрышы-ның қабырғалары тек «1» санынан тұрады, əрбір сан өзінен жоғары тұрған екі санның қосындысына тең. |
Жеке орындауға арналған |
Компьютерде файл түрінде сақтау |
|
Ақпарат- |
|
|
|
|
|
тық |
collection.edu.ru/catalog/rubr/e3ea83ed |
|||
|
ресурс- |
-f9a4-43e3-843b-0116c5e3e034/75415/ |
|||
|
тар |
|
шағым қалдыра аласыз













