Орта топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 27
Блок:«Біздің мерекелер»
Апта тақырыбы: «Наурыз келді, көктем келді»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Таным» |
Көлем: заттарды көлемі бойынша салыстыруға жаттығу.Уақытты бағдарлау: «Тез-жәй, жақында» уақыттың түсініктерімен таныстыру.Тәулік бөлігінің түсінігін бекітіу. |
|
Кіріктірілген оқу қызметі |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
|
Тақырыбы: |
«Біздің өсімдіктер» |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,санау,салыстыру,бағдарлау . |
|
|
Керекті-құралдар |
тақырыптық суреттер,заттар,ойыншықтар |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері «Досыма тілек» Достығымыз берік боп Бекітейік берік қол Қуанышты шеңберге Қандай жақсы қол берген -Жарайсыңдар балалар,достықтарын жарассы |
Шаттық шеңберінде тұрып, алақан жылуы арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ой-қозғау: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінде неше ай бар? -Ай аттары қалай аталады? Балалар көктем мезгілінде ағаштар бүршік жарып,жер бетіне көк шөптер шыға бастайды.Ал біз осы ағаштар өсіп кеті үшін,ағаштың топырағын қопсытып,су құямыз.Жас шыбықтарды топыраққа отырғызамыз.Серуенде ағаштарға кішкентай шелектермен су құямыз. -Ал бөлме өсімдіктеріне немен су құямыз? -Дұрыс айтасыңдар.Сусепкішпен екен. -Мына үстел үстінде сусепкіштер тұр.Олардың көлемдері әртүрлі.Бірінші суспекіштің көлемі үлкен,екінші сусепкіштің көлемі орташа,ал үшінші сусепкіштің көлемі кішкентай. Тәрбиеші балаларға осы сусепкіштерді көлемдеріне қарай шелектердің қасына қоюды ұсынады. -Балалар міне,үстел үстінде мұнаралар.Осы мұнара бөліктерін көлемінне қарай таяқшасына кигізу керек. -Кім тапсырманы орындап бергісі келіп отыр? -Балалар,сендер күн мен ай көріп жүрсіңдер ме? -Күн қай мезгілде көріп жүрсіңдер? -Ал айды қай мезгілде көруге болады? -Ендеше барлығымыз теледидарға назар аударайық. -Міне,видеороликтен күн мен ай қозғалысын көрдіңдер. -Күн қалай қозғалып келеді? -Ал айдың қозғалысы қандай? -Күнді жақыннан көруге бола ма? -Дұрыс айтасыңдар,себебі оларды тек аспаннан көреміз. Сергіту сәті:АКТ Дидактикалық ойын: «Тәулік бөліктері » Ойынның мақсаты: тәулік бөліктері жайлы білімдерін бекіту; тәулік бөліктерін атауға, ажыратуға жаттықтыру. Ойынның құрал-жабдықтары: суреттер Шарты: Балалар кезектесіп суретті алып, тәуліктің қай бөлігі екенін айту. |
-Көктем -Үш ай бар -Наурыз,сәуір,мамыр Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. -Сусепкішпен. Сусепкіш көлемдерін салыстырады. Тәрбиешінің нұсқауымен сусепкіштерді көлемдеріне қарай шелектердің қасына орналастырады. Видеороликтен күн мен ай қозғалысын тамагалайды,сұрақтарға жауап береді. -Жәй -Тез Тәулік бөліктері жайлы әңгімелейді. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Оқу қызметін қорытындылау: -Балалар бүгінгі оқу қызметінде нелер жайлы әңгімеледік? -Заттардың көлемдері қандай? -Күн мен айдың қозғалысы қандай? Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Берілген сұрақтарға жауцап береді. |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Заттардың көлемдерін,көлем туралы түсінігін,уақытты бағдарлай білуді; |
|
|
Түсінеді |
Заттардың көлемі әртүрлі екендігін,тәулік бөліктерінің мағынасын; |
|
|
Қолдана біледі |
Салыстыруды,сұраққа жауап беруді. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
30см биіктіктен төменге секіру. Музыкалық ырғақты қимылдар»алдыға қарай қырыңдап жүру,бір қалыпта отыру).
30см биіктіктен төменге секіру. Музыкалық ырғақты қимылдар»алдыға қарай қырыңдап жүру,бір қалыпта отыру).
Орта топта кіріктірілген оқу қызметінің технологиялық картасы № 27
Блок:«Біздің мерекелер»
Апта тақырыбы: «Наурыз келді, көктем келді»
|
Ай апта |
Наурыз III-апта |
Мақсаты |
|
Білім саласы |
«Таным» |
Көлем: заттарды көлемі бойынша салыстыруға жаттығу.Уақытты бағдарлау: «Тез-жәй, жақында» уақыттың түсініктерімен таныстыру.Тәулік бөлігінің түсінігін бекітіу. |
|
Кіріктірілген оқу қызметі |
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру |
|
|
Тақырыбы: |
«Біздің өсімдіктер» |
|
|
Әдістер |
Көрсету,түсіндіру,санау,салыстыру,бағдарлау . |
|
|
Керекті-құралдар |
тақырыптық суреттер,заттар,ойыншықтар |
|
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері «Досыма тілек» Достығымыз берік боп Бекітейік берік қол Қуанышты шеңберге Қандай жақсы қол берген -Жарайсыңдар балалар,достықтарын жарассы |
Шаттық шеңберінде тұрып, алақан жылуы арқылы бір-біріне жылы лебіз білдіреді. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Ой-қозғау: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Көктем мезгілінде неше ай бар? -Ай аттары қалай аталады? Балалар көктем мезгілінде ағаштар бүршік жарып,жер бетіне көк шөптер шыға бастайды.Ал біз осы ағаштар өсіп кеті үшін,ағаштың топырағын қопсытып,су құямыз.Жас шыбықтарды топыраққа отырғызамыз.Серуенде ағаштарға кішкентай шелектермен су құямыз. -Ал бөлме өсімдіктеріне немен су құямыз? -Дұрыс айтасыңдар.Сусепкішпен екен. -Мына үстел үстінде сусепкіштер тұр.Олардың көлемдері әртүрлі.Бірінші суспекіштің көлемі үлкен,екінші сусепкіштің көлемі орташа,ал үшінші сусепкіштің көлемі кішкентай. Тәрбиеші балаларға осы сусепкіштерді көлемдеріне қарай шелектердің қасына қоюды ұсынады. -Балалар міне,үстел үстінде мұнаралар.Осы мұнара бөліктерін көлемінне қарай таяқшасына кигізу керек. -Кім тапсырманы орындап бергісі келіп отыр? -Балалар,сендер күн мен ай көріп жүрсіңдер ме? -Күн қай мезгілде көріп жүрсіңдер? -Ал айды қай мезгілде көруге болады? -Ендеше барлығымыз теледидарға назар аударайық. -Міне,видеороликтен күн мен ай қозғалысын көрдіңдер. -Күн қалай қозғалып келеді? -Ал айдың қозғалысы қандай? -Күнді жақыннан көруге бола ма? -Дұрыс айтасыңдар,себебі оларды тек аспаннан көреміз. Сергіту сәті:АКТ Дидактикалық ойын: «Тәулік бөліктері » Ойынның мақсаты: тәулік бөліктері жайлы білімдерін бекіту; тәулік бөліктерін атауға, ажыратуға жаттықтыру. Ойынның құрал-жабдықтары: суреттер Шарты: Балалар кезектесіп суретті алып, тәуліктің қай бөлігі екенін айту. |
-Көктем -Үш ай бар -Наурыз,сәуір,мамыр Тәрбиешінің әңгімесін тыңдайды. -Сусепкішпен. Сусепкіш көлемдерін салыстырады. Тәрбиешінің нұсқауымен сусепкіштерді көлемдеріне қарай шелектердің қасына орналастырады. Видеороликтен күн мен ай қозғалысын тамагалайды,сұрақтарға жауап береді. -Жәй -Тез Тәулік бөліктері жайлы әңгімелейді. |
|
Рефлексивтік жинақтаушы |
Оқу қызметін қорытындылау: -Балалар бүгінгі оқу қызметінде нелер жайлы әңгімеледік? -Заттардың көлемдері қандай? -Күн мен айдың қозғалысы қандай? Оқу қызметіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. |
Берілген сұрақтарға жауцап береді. |
|
Күтілетін нәтиже |
||
|
Білу керек |
Заттардың көлемдерін,көлем туралы түсінігін,уақытты бағдарлай білуді; |
|
|
Түсінеді |
Заттардың көлемі әртүрлі екендігін,тәулік бөліктерінің мағынасын; |
|
|
Қолдана біледі |
Салыстыруды,сұраққа жауап беруді. |
|
Тәрбиеші: Насиева Ф.Х.
шағым қалдыра аласыз













