Сабақтың
басы
7
минут
|
Оқушыларға сәттілік
тілеп, сабақты бастау.
Алдыңғы білімді
өзектендіру.
-Балалар, бүгінгі
біздің сабағымыз «Геометрия» еліне
арналған.
-Геометрия дегеніміз
не? Есімізге түсіріп
жіберейік.
-Қандай геометриялық
фигураларды білесіңдер?
«Кездейсоқтық»
ойыны. Мақсат: өткен білімді еске
түсіру.
-Егер сен Геометрия
елінің адамына кездесіп қалсаң қандай сұрақ қояр едің? Кенет
шкафтың есігі ашылып, ішінен басы үшбұрышты, кеудесі тіктөртбұрышты
адам шыға келді. Қызық!
Ал сұрақ
қояйық!!!
«Қателікті
тап» келген адам оқушыларға
мынандай жазбалар ұсынып, сәйкестендіруді
сұрайды. Өзі қате жіберіп құрастырады.
Оқушылар қателіктерін
табады.


-Қиындық туындады
ма?
-Не қиын
болды?
-Жазба деген
не?
Осының ішінен
текшенің жазбасын таба аласыңдар
ма?
-Олай болса біздің
бүгінгі тақырыбымыз не туралы
болмақ?
-Қандай мақсат
қоямыз?
|
-Грек тілінен
аударғанда «Жер өлшеу», математикада геометриялық фигураларды
зерттейтін ғылым.
Оқушылар
геометриялық фигураларға қатысты сұрақтар
қояды.
-Текшенің
жазбасы.
|
Тапсырма «Бас
бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.

|
Диалог жәнге қолдау.
Оқушыларға сұрақтар беру арқылы топтастыру тапсырмасына бағыт
беремін.
|
Сабақтың
ортасы
|
Кіріспе
тапсырма. «Анықта»: Мақсат: Текшенің қыры, төбесі,
жақтарының санын анықтап, жазбасы туралы айтады, моделін құрастыру.
Оқушылар дайын текшені алып, кестені
толтырады.
Бір оқушы санды
деректерді оқиды, қалғандары сол бойынша
тексереді.
-Текше қалай
желімделіп тұр?
-Тігіншілер жейде
тігу үшін алдымен не
істейді?
-Сол сияқты
математикада да текшені жасау үшін оның да алдын ала жобасын қиып
аламыз. Математикада оны жазба
дейді.
-Жазба неден құралып
тұр?
-Неше жағы
бар?
-Текшені қиып
жазбалар дайындаңдар.
-Бұл жазбаларда не
ортақ? –
Бір – бірімен
несімен ерекшеленеді?
-Текшенің неше
жазбасын шығардық?
Оқулықтағы ережемен
танысады. (Жұппен)! «Қарама – қарсы жақтарын
тап»
Мақсат: берілген үлгі бойынша текшенің
жазбасын дайындау;
-Жазбаға қарап, оны
текшемен сәйкестендіріңдер.
(Ж) «Шығарып
көр»
Мақсат: есептеулерді шығару, берілген
жазбалардан текше құрастыруға болмайтын текшелерді
бөлу.
-Берілген тапсырманы
оқыңдар.
-Барлық оқушы
нешеу?
-Текшенің жағы
нешеу?
-Дәлелдеңдер. Қалай
орындадыңдар.
(Ш.Т) «Қай
жазбадан текшені құрастыруға
болмайды?»
Оқушылар берілген
жазбалардың қайсысынан текше құрастыруға болмайтынын
табады.
|
Төбелерінің
саны
|
|
Қырларының
саны
|
|
Жақтарының
саны
|
|
Қырының ұзындығы
(см)
|
|
-Матаны
пішеді.
Оқушылар қолдарына
жазба алады.
-Шаршылардан
.
Қиналған оқушылар
үшін оқушылардың жасағанда дайын жазбаларын үстел үстіне қоямын.
Олар текшені бұрып, қарап,
жазбамен
сәйкестендіреді.
Жауабы: ашық жасыл
және қою жасыл, қызыл және сары, қою қызыл және қызыл
сары.
-156.
-2, 3, 4
текшелереден құрастыра
алмаймыз.
|
Шапалақ

От
шашу»арқылы
бағалау

Бағдаршам

|
.
«Тапсырма»
Қима қағаздан шаршы
құрастырып текшенің жазбасын құрастыруға мүмкіндік
беремін.
Қорытынды - Барлық
оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі
болуы мүмкін
|
ҚБ
тапсырмасы
|
Дескриптор
Білім
алушы
- кубтың жазбасын
анықтайды;
- тікбұрышты
параллелепипедтің жазбасын
анықтайды;
- жазбалары бойынша
фигураның моделін
құрастырады.
|
Тапсырма
Суретке мұқият қара.
Берілген фигуралардың жазбасын анықтап,
сәйкестендір.

•
Жазбаларды қиып ал
және фигуралардың моделін
құрастыр.
|
Кері
байланыс

|
«Тапсырма»
Тапсырма тәсілін
қолдана отырып қажеттіліктерін ескеруге
бағытталады.
|
Сабақ
соңы
4
минут
|
Қорытынды:
-Қандай тақырыппен
таныстық?
-Жазба дегенді қалай
түсінесіңдер?
-Текшенің жазбасынан
не білдіңдер?
-Алға қойған
мақсатымызға жеттік пе?
«Бес
саусақ» әдісі арқылы кері байланыс
жасайды. Оқушылар қағаз бетіне қолдарын қойып, саусақтарын
айналдыра салады. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша
оқушылар өз ойын білідреді.
-
Бас бармақ – мен
үшін маңызды және қызықты
болды............
-
Сұқ саусақ – мен
бүгін........ түсіндім.
-
Ортаңғы саусақ – мен
үшін..... қиын болды
-
Төртінші саусақ –
менің
бағам........,өйткені.......
Шынашақ – Мен......
білгім келеді.
Үйге тапсырма: өздерің
текшенің жазбасынан текше құрастырып
келіңдер.
|
|
«Бес саусақ» әдісі
арқылы сабаққа кері байланыс
беріледі.
|
|